Watch Dogs 2 | PC


waog86bba7c5kql3jre5.jpg


Title: Watch_Dogs 2
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 15/Nov/2016
Creative Director: Jonathan Morin
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
بازی Watch_Dogs 2 پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه از آن طی یک تیزر به نام Hello World معرفی شد و اطلاعات کامل آن در تاریخ 8 June منتشر شد.
بازی اینبار داستان شخصیت جدیدی به نام Marcus Holloway که یک فرد آفریقایی آمریکایی می باشد را در شهر بزرگ San Francisco دنبال می کند و دیگر خبری از Aiden Pearce و داستان های او در شیکاگو نیست. Marcus که به نظر جوان تر از Aiden هست به مانند او تنها نیست و عضوی از تیم هکر بزرگ DeadSec می باشد که بخش مهمی از داستان بازی را در بر می گیرد.

تاریخ انتشار بازی نیز 15 نوامبر سال 2016 در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازی:

  • شخصیت اصلی بازی جوانی به نام Marcus Holloway است که نژادی آفریقایی آمریکایی دارد. وی در شهر San Francisco به دنیا آمد اما بنا به دلایلی خانواده او مجبور به ترک شهر و زندگی در Oakland می شوند. مارکوس دوران کودکی و جوانی خود را در آن جا می گذارند.
  • بازی در شهر بزرگ و خوش آب و هوای San Francisco جریان دارد و منطقه بزرگی از سواحل آن را شامل می شود. همچنین واضح هست که بازی از چرخه آب و هوا و روز و شب متغیر استفاده می کند. حال و هوای شهر هم با فضای تاریک و اندوهگین شماره قبل بسیار فاصله گرفته است.
  • Marcus جزوی از گروه DeadSec می باشد و به مانند قهرمان سری قبل تنها نیست.
  • قابلیت های هک بازی بسیار گسترش پیدا کرده اند که می توانند لحظات جذابی در گیم پلی برای بازیکن به وجود بیاورند. هم چنین این بار قابلیت کنترل ماشین های R.C و Drone ها را نیز خواهید داشت.
  • فعالیت های جانبی که می توانید در شهر انجام دهید بیشتر شده اند، شهر زنده تر می باشد و به اعمال شما و خودش عکس العمل نشان می دهد. همچنین این بار حیوانات هم در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود با آن ها بازی کنید و به آن ها غذا بدهید.
  • گیم پلی بازی در بخش رانندگی که از نقاط ضعف عنوان قبلی بود اینبار دستخوش تغییراتی شدند که از نمایش ها نوید بهبود زیادی می دهند.
  • مبارزات تن به تن اینبار گسترده تر شده اند و مارکوس از سلاح دست ساز خود در این مبارزات استفاده می کند. هم چنین Marcus در حرکات پارکور بسیار سریع تر و ماهر تر از Aiden می باشد.


اطلاعات جدید (E3 2016)

  • گفته شده نقشه بازی از لحاظ وسعت دو برابر Chicago در شماره اول است، همچنین علاوه بر San Francisco شامل قسمتی از Oakland و Silicon Valley هم خواهد بود.
  • از شخصیت های همراه شما تا الان Wrench و Citara معرفی شده اند. Wrench معمولا در برنامه ریزی های ماموریت ها و نقشه های فرار نقش دارد که گفته شده همه آن ها یکی از راه های انتخابی هستند و بازیکن می تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد و در این صورت با عکس العمل Wrench هم مواجه می شود. Citara کارهای هنری از جمله موسیقی و نقاشی های روی دیوار را بر عهده دارد و مسئول تبلیغات نیز می باشد.
  • این بار قابلیت هک موارد بیشتری در بازی هست و بسیاری از آن ها قابلیت چند مدل هک را نیز دارند. برای مثال می توانید یک در را قفل کنید تا از ورود نیروهای پشتیبان جلوگیری کنید یا اینکه به وسیله هک سریع آن را باز کرده و راه فرار خود را درست کنید. هم چنین در مواردی مانند هک ماشین ها با کمک دکمه های اضافه شما قابلیت کنترل آن را در دست خواهید گرفت.
  • قابلیت هک های دسته جمعی نیز به بازی اضافه شده که تنها یک مورد آن در نمایش بازی به نام Massive Distraction وجود داشته.
  • از هک می توانید در هنگام رانندگی هم استفاده کنید و هم چنین این بار قابلیت شلیک در حین رانندگی را نیز خواهید داشت.
  • یکی از اهداف اصلی در بازی بدست آوردن Follower می باشد که شما می توانید حتی بدون انجام ماموریت های داستانی به این مورد بپردازید.
  • هم چنین گفته شده که داستان بازی خطی نخواهد بود.
  • ماموریت ها طوری طراحی شده اند که می توان آن ها را به روش های مختلف به پایان رساند. مثلا برای یک ماموریت می توانید به صورت مخفی کاری وارد منطقه شوید و به هدف خود برسید، می توانید با تفنگ وارد شده و بسیاری را از پای در آوردید یا اصلا بدون حضور فیزیکی در منطقه و فقط با قابلیت های هک ماموریت های خود را انجام دهید.
  • تایید شده که در بازی برای باز کردن نقشه و نمایش ماموریت ها نیازی به گرفتن Tower که به یک رسم در بازی های یوبیسافت تبدیل شده بود نیست و در بازی با پیشرفت در داستان و کسب Follower ماموریت ها باز می شوند.
  • سیستم رانندگی بازی به طور مجدد با همکاری تیم New Castle که ساخت Driver San Francisco را بر عهده داشتند ساخته شده که نسبت به شماره قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.
  • این بار در بازی Radio Channel هم قرار دارد که می توانید روی هر کدام که دوست دارید تنظیم کنید. اما قابلیت قرار دادن آهنگ های شخصی در بازی وجود ندارد.
  • در بازی طبق کارهایی که انجام می دهید شبکه های خبری، تابلو های تبلیغاتی و نیز مردم شهر به آن واکنش نشان می دهند.
  • استفاده از Drone ها در حالت مخفی کاری بسیار کار آمد خواهد بود، اما اگر در این بین Drone شما خراب شود نیازی نیست که به دنبال خرید مجدد و یا ساخت آن باشید. بلکه زمانی برای بازسازی خودکار آن در نظر گرفته شده است. هم چنین برای Drone ها سه حالت دوربین در نظر گرفته شده که شامل First Person - Third Person - Shoulder View می باشد.
  • این بار شما قابلیت ضربه زدن به مردم عادی را نیز خواهید داشت و این کار موجب واکنش آن ها نیز می شود.
  • شما در این نسخه به وسیله 3D Printer می توانید برای خود تجهیزاتی را بسازید و تجهیزات خود را شخصی سازی کنید.
  • بر خلاف شهر و محیط بازی که بسیار شاد به نظر می رسند، در داستان بازی به موارد تاریک و غم انگیز نیز برخواهید خورد.



با تشکر از حامد @Hamed 3594 عزیز، نمایش رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید

60773498577029580394.jpg

Watch Dogs 2: World Premiere Announcement - E3 2016
720p || 1080p

 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
میشه بپرسم دقیقا کدوم آپدیت بازی هستش؟ چون آپدیت اولی بازی و دارم و ریختم ولی بازم فایده نداره الان گذاشتم آپدیت 3 بازی دانلود بشه
تمام آپدیت ها غیر از آپدیت آخری که پریروز اومده : Watch Dogs 2 | PC
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
سلام.
می خواستم بپرسم سطح مسائل غیراخلاقی این بازی در چه حد است؟ می دانم یکسری صحبت ها در این مورد شد که یکسری را بن کردند و ... در PSN؛ می خواهم ببینم یعنی در بخش داستانی بازی یا گشت وگذار در شهر هم مشکلات اخلاقی وجود دارد یا در حالت معمول بازی کردن مشکلی نیست؟
اینطور که بنده از نوشته های شما برداشت کردم، حساسیتتون بالاست. به همین دلیل خدمت شما عرض می کنم، بله! این بازی دارای مشکلات اخلاقی ست!
مگه بازی اپن وُردی وجود داره که چنین صحنه هائی رو نداشته باشه؟ این بازی ها ساخته شده توسط یک فرهنگ بیگانه هستن که از نظر اون ها چنین مواردی هیچ مشکلی نداره! پس طبیعیه!
ما هم به چشم یک بازی بهش نگاه می کنیم و هیچ مشکلی باهاش نداریم!
 

hamidghiasi

کاربر سایت
Sep 11, 2015
225
بازیو ران کردم تا موقعی که داخل شهر میره بازی کردم ولی نمیدونم چرا نسخه اول رو بیشتر دوست داشتم اصلا با شخصیت اول این بازی نمیشه ارتباط بر قرار کرد بیش از حد برونگراست و شخصیت ش فاقد پیچیدگیه لازمه بیش از حد فانه از همه مهم تر ظاهرش واقعا با شخصیت سیاه پوست سان اندریاس از همون اول به دل میشینه ولی اینجا اینطور نیست
هندلینگ وسیله نقلیه ها هم که تفاوتی نکرده به نظرم مخصوصا موتور ها شوتینگ هم مثل مافیا ۳ خوب نیست
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,161
نام
محسن
رو 52 درصد بازی هستم دیگه ماموریت نمیده!!الان تو مپ بازی به غیر یه سری آیکن بنفش رنگ و سبز که مشخصه فرعی هستن آیکن نارنجی رنگی ندارم (البته فقط یه دونه دارم که اونم بالا ساختمونه ساختمونه هم هیچ راهی نداره ماموریت هم درمورد paint هستش:D)
 

saswar

کاربر سایت
Jun 26, 2013
265
رو 52 درصد بازی هستم دیگه ماموریت نمیده!!الان تو مپ بازی به غیر یه سری آیکن بنفش رنگ و سبز که مشخصه فرعی هستن آیکن نارنجی رنگی ندارم (البته فقط یه دونه دارم که اونم بالا ساختمونه ساختمونه هم هیچ راهی نداره ماموریت هم درمورد paint هستش:D)
باید اون ماشینا که بالابر هستن رو بیارید و برید بالا پشت بوم.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: NO ps3

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
عجب گرافیک عالی داره این بازی ! اصلا فکرشو نمی کردم ! چقدر همه چی خوبه انیمیشن ها محیط شهر رنگ بندی ! همه چی شاد و مفرح ! :-bdفریم هم با آپدیت آخر خیلی اوکی شده ! +60 اولترا
 
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
عجب گرافیک عالی داره این بازی ! اصلا فکرشو نمی کردم ! چقدر همه چی خوبه انیمیشن ها محیط شهر رنگ بندی ! همه چی شاد و مفرح ! :-bdفریم هم با آپدیت آخر خیلی اوکی شده ! +60 اولترا
چقدر جالب. بعضیا میگن گرافیک خیلی بده بعضیا میگن خیلی خوبه
بعضیا میگن فریم افتضاحه بعضیا میگن خیلی خوبه
انگار باید خودم بگیرم تست کنم ببینم وضعیت چطوریه
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,161
نام
محسن
عجب گرافیک عالی داره این بازی ! اصلا فکرشو نمی کردم ! چقدر همه چی خوبه انیمیشن ها محیط شهر رنگ بندی ! همه چی شاد و مفرح ! :-bdفریم هم با آپدیت آخر خیلی اوکی شده ! +60 اولترا
اگه اشتباه نکنم980داری چقد بهبود فریم داشتی؟من الان با 970 با بالا پایین کردن یه سری گزینه ها بین 45 تا 60 فریم میگیرم البته با آپدیت 2
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
اگه اشتباه نکنم980داری چقد بهبود فریم داشتی؟من الان با 970 با بالا پایین کردن یه سری گزینه ها بین 45 تا 60 فریم میگیرم البته با آپدیت 2

درود
من بار اولی هستش که نسخه دوم رو بازی می کنم بنابراین نسبت به پچ های قبلی که چقدر بهبود داشته بی خبرم . بازی رو با آخرین آپدیت 1.07 نصب کردم . 100% نسبت به نسخه اول بهینه سازی انجام شده و خبری از لگ و افت فریم نیست . چیزی که نظرمو جلب کرد انیمیشن های بی نقصیِ که تو کات سین ها نشون میده . سیستم 3d print هم برای ساخت اسلحه ها و گجت ها و غیر... واقعا ایده جالبیه ! تنها نکته منفی به نظرم تا اینجا هوش مصنوعی و این هکر سیاه پوستِ که اصلا نمیشه باهاش ارتباط گرفت !

گرافیک فنی و هنری بازی هم واقعا خوب کار شده و گلابی نیست ! محیط کاملا داینامیک و زندست از حرکت درختها گرفته تا عکس العمل اتومبیل ها وقتی وسط خیابون راه میری و هندلینگ اتومبیل ها واقعا قابل قبولِ .
البته بازیهای open world احتیاج به پردازنده قوی دارن !

نظرم راجب ubisoft کم کم داره عوض میشه ! :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر