Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
خوب من احساس میکنم بازیش ارزش اینقدر هزینه رو نداره دی ال سی هاش که endurance مود که باید اول آپديت چند گیگی رو انجام داد و بعد ظاهرا باید به friend هم داشته باشیم...هههblood ties که تو خونه شونه و گیم پلیش فقط پیدا کردن چیزهاس که کسل کنندس. ...lara s nightmaree هم که جالبه ولی تو همون خونه هس و بابا یوگا هم تو نقشه اون نقطه قرمز رنگ پیدا نیست واقعا احساس میکنم 175 تومنی که خریدمش زیادیشه ولی خوب از طرفی نمیخریدم تو ذهنم میموند با این تعاریف!
بابا یوگا یخورده بازی اصلی رو بری جلو تو مپ soviet میبینیش که علامت سر گاو قرمز رنگ هست.....بنظرم زیباترین قسمت بازی گستردگی بازی از تمام جنبه ها هستش ولی واقعا مقبره ها میتونستن خیلی زیباتر کار بن نه اینکه با یه حرکت کلا تموم بشن!!!
بنظرم واقعا بازی تو این شماره نسبت به شماره قبل خیلی بهتر و کاملتر شده مخصوصا اگه رو درجه سختی سوروایور بازیو تموم کنیم لذتش از ذهنمون بیرون نمیره.
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
بازی رو ps4 pro با ps4 از نظر گرافیک فرق قابل ملاحضه ای داره ؟ فقط رو مانیتور 1080 میگم
سه انتخاب بهت میده
فریم روی 60 قفل میشه
کیفیت بافتها و نورپردازی وجزییات بیشتر و....
پشتیبانی از 4k
 
  • Like
Reactions: ehsan M

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اقا این تامرایدر واسه پرو اپدیتش چند گیگه من زدم با 3g دانلود بعد که یهو قطع میشه اولش 3گیگ بود بعد که قطع شد زد 1.5 گیگ از اولم همش دانلود میشه
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
اقا این تامرایدر واسه پرو اپدیتش چند گیگه من زدم با 3g دانلود بعد که یهو قطع میشه اولش 3گیگ بود بعد که قطع شد زد 1.5 گیگ از اولم همش دانلود میشه
سلام داداش
ببین کلا چند وقتی هست رو PS4 درای update دانلود میکنی وقتی نگه داری دوباره شروع کنی یا کلا قطع بشه دوباره شروع بشه حجم باقی مانده رو میزنه نه کل حجم و مقدار دانلود شده رو، شما نگران نباش، این الا قبل قطع شدن 1.5 گیگ دانلود کرده، الان داره ما بقی رو میره.
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

DeadPooLX

کاربر سایت
Jul 28, 2016
466
من روی pc و 4k بازی میکنم واقعا گرافیکش از uncharted 4 بهتره حداقل از نظر تکنیکی
البته روی ps4 تستش نکردم

خود بازی هم جذاب تره به نظرم /:)
 

A.s.A

کاربر سایت
Jun 16, 2009
21
3b3f5f156216ad3f307dd474e648f8ff.jpg


آقا سلام، اينو من ميخوام بخرم، دوتا سوال :
- اين ورژن ليميتش هست، ريجن ٢ اما نوشته هاى روى پكيج عربى و انگليسيه، يعنى منو ها يا مثلا دفترچش هم عربيه ؟
- ٢٤٠،٠٠٠ تومن، قيمتش اوكيه ؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

arsenalmom

کاربر سایت
Nov 14, 2009
1,348
نام
محمدرضا
3b3f5f156216ad3f307dd474e648f8ff.jpg


آقا سلام، اينو من ميخوام بخرم، دوتا سوال :
- اين ورژن ليميتش هست، ريجن ٢ اما نوشته هاى روى پكيج عربى و انگليسيه، يعنى منو ها يا مثلا دفترچش هم عربيه ؟
- ٢٤٠،٠٠٠ تومن، قيمتش اوكيه ؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
نه اوکی نیستو چه خبره 240:o
دسته دو تمیزش 125 گیر میاد
همه ورژن ها هم انگلیسی داره
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
درود
اگه کسی پایه بود تا این تروفی های Endurence coop رو بریم باهم:D همه قلق ها شو هم بلدم فقط یکی باشه بیاد که این 10 Days رو بریم:D من الان همه دی ال سی هاشو رفتم فقط این لعنتی مونده مزخرف ترین بخشش. کلی سعی کردم با خارجیا برم اصلا راه نداره لگ بدی میده و نت دوام کافی نمیاره واسه 10 Days و دیسکانکت میشه!
اگه کسی بود ادد کنه Blu3Angels_s
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
پلات کردم بازی رو ولی هنوز تروفی دی ال سی ها رو نگرفتم بازی بسیار جذاب و عالی بود خب معبد ها یخورده اسون بود معماش ولی باز خوب بود اکشن بازی هم خوب بود گرافیک عالی بود رو پی اس فور البته در کل راضی بودم خیلی تجربه شیرینی بود
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر