سریال Westworld [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد می باشد ]

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,724
نام
nucky thompson
کاملا در مورد این بخش پایانی باهاتون موافقم. مخصوصا موسیقی که تو این چند روز شده یهو چند ساعت پشت هم ترک Exit Music که تو این سکانس پخش میشد رو داشتم گوش می دادم:D و ازش خسته نمیشدم. خیلی هم به زیبایی این ترک رو سریال تدوین شده بود.(الانم باز در حال پخشه :D)

به نظر من که این تئوری که که فورد نمرده و یه نسخه رباتی ازش مرده، درست نیست. الان بخش خیلی عظیمی از زیبایی این قسمت به این تصمیم فورد بود. خیلی بخوان بهمون حال بدن که بازی زیبای آنتونی هاپکینز رو دوباره ببینیم اینه که اون رباتی که تو زیر زمین داشت ساخته میشد رو نشون بدن که نسخه ی رباتی فورد هست و تو فصل بعد فورد رو در نقش یه ربات می بینیم که البته اونطوری دیگه احتملا نقشش به کاریزماتیکی الان نمیتونه باشه.
اینم تو یوتیوب دیدم که هنر بازیگری انتونی هاپکینز رو تو سکانسی که به نوعی تریسا رو تهدید کرد، بررسی می کنه.
این exit music رو قبلا شنیده بودم و کار زیبایی بود . ولی رامین جوادی اون رو به بهترین شکل بازسازی کرد. و سکانس پایانی با این موزیک فوق العاده بود . یک چیزی شده بود مثل لفتوورز که ترکیب صحنه و موسیقی اش در سطح بالایی قرار داشت . جالبه نسخه اریجینال این آهنگ با آوازش قبلا در فیلم رومئو و ژولیت باز لورمان استفاده شده . یک اشاره ی دیگه به شکسپیر بعد جمله ی معروفش . و تازه خود متن آهنگ هم به پایان سریال می خورد .
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
شش سال بودش که مطلقا هیچ سریالی آمریکایی نگا نکرده بودم...ولی کاملاً خود جوش و بدون پیشنهاد کسی، جذب این سریال شدم
جرات نکردم بیام تو تاپیک، تا الان که فرصت شد و قسمت آخر سریال رو دیدم....

اصلاً فکرش رو نمیکردم که دوباره یه سریال آمریکایی بتونه منو اینقدر هیجان زده، سردرگرم و به فکر فرو ببره!
چیزی جزء این نمیتونم بگم که عالی بودش...به نظر من که بهترین پایان رو برای فصل اول داشت.

یه تعداد از کامنت های تاپیک رو هم خوندم....زور نزنید، فورد مُرده....اصلاً از کجا معلوم که فورد واقعی سال ها پیش نمُرده باشه و رباتش (هاش) که دستاوردهاش بحساب میان، تمام این سال ها این تشکیلات رو می چرخونن. دقیقاً همون حرف هایی که در مورد موسیقی دقایق پایانی قسمت 10 تو جشن گفت (البته فقط این یه نظره که همینطوری به ذهنم رسید، الان نریزید سرم و تحلیلش کنید.)

قطعاً دنیاهایی دیگه ای هم وجود داره... قسمت 10 جایی که این یارو مونگوله آدرس دختر "میو" رو بهش تو اسانسور میده...کامل مشخصه که بیشتر از چندتا پارک وجود داره ( Park 1 Sector 15 zone 3)

Untitled.jpg


P.S
برم بقیه کامنت ها رو با خیال راحت بخونم D:
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
سلام
Sylvester هم host بود؟
منظورم این بشر(؟) هست:
ZZ7EA77DA0-700x372.jpg

چون ارزش اقتصادی نداره که بیان آدم(؟) استخدام کنن و اینکه بعدا گلوش که Maeve برید با هویه بخیه زده شد(؟)
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,594
سلام
Sylvester هم host بود؟
منظورم این بشر(؟) هست:
ZZ7EA77DA0-700x372.jpg

چون ارزش اقتصادی نداره که بیان آدم(؟) استخدام کنن و اینکه بعدا گلوش که Maeve برید با هویه بخیه زده شد(؟)
به نظر من که انسان بود. اتفاقا ارزش ربات ها از نظر مالی از انسان ها بالاتر نباشه کمتر نیست تو دنیای سریال. اگه ربات بود، اخرای سریال میو که دیگه میتونست ربات های دیگه رو کنترل کنه، نیازی به تهدید سیلوستر نبود، خیلی راحت میتونست کنترلش کنه.
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,176
نام
احمد
به شدت با سریال حال کردم اما یک سری چیزهای متوسط باعث شد نمرش برای من از 10 به 9 کم بشه یکیش همین ژاپنی و قدرت گرفتن سریع میو ! براحتی میو خودش را دستکاری میکنه و قدرتش افزایش میده اما کسی نمیفهمه ؟ در صورتی که نیاز به کارکنان درجه بالا باشه

ممکنه خود فورد این قابلیت رو برای میو فعال کرده باشه تا راحت تر بتونه نقشه خودش رو اجرا کنه.

فورد 100% مرد ! حداقل فورد واقعی مرد... شاید اون میزبان درون خونه ساخته که خودش را مثل ارنولد که به برنارد منتقل کرد خودش را به جسم یک ربات منتقل کنه تا بتونه تا ابد زندگی کنه ! دلورس به مرد سیاه پوش میگه روزی تو هم میمیری و استخونهات به شن تبدیل میشه و کس دیگه ای جای شما را میگیره .. فورد دیگه پیر شده اون میدونه دیگه وقتی نداره پس با ایجاد خیال پردازی در رباتها نسل اولی و اطمینان از اینکه دلورس به درجه خوداگاهی میرسه میتونه با خیال راحت خودش را منتقل کنه .. همچنین سالها برنارد را پرورش داده، رباتی که خودش میتونه ربات بسازه و در جایی میگه من حتی چیزهایی از تو یاد گرفتم !

با این مورد کاملا موافقم و بنظرم مرگ دراماتیک فورد کامل ترین و بهترین اتفاق ممکن براشه و با اومدنش به عنوان یه ربات و ... اصلا داستان جالب نمیشه .ولیام یا همون مرد سیاه پوش خوشبختانه طبق مصاحبه ای که داشته اعلام کرده در فصل دوم حضور داره. البته اد هریس منظورمه.
میو هم هرکاری کرد براساس برنامه از پیش نوشته شده بود حتی حرف زدنشون ! حالا میو چرا از قطار پیاده شد سوال هست ؟ نظر من این هست باز هم از پیش نوشته شده هست ( با اینکه کارگردانش گفته اولین تصمیم خودش بوده ) .. چون اون 2 تا قصاب خنگ بهش میگن شما اگر بخواهید از پارک خارج بشید بخاطر بمبی که در ستون فقراتتون هست میمیرید .. اون برمیگرده هم به بقیه کمک کنه ( چون تنها رباتی هست که این را میدونه ) هم به خوداگاهی برسه
دلیلی که میو خودش رو توی اتیش سوزوند این بود که بدنش از بین بره و سیلوستر و فلیکس بتونن از اول بدنش رو بدون مواد منفجره بازسازی کنن.در فصل نه یا ده سیلوستر در حال جاگذاری ستون فقراته.
به خاطر همینه که میو میتونه سوار اسانسور بشه اما اون یکی ربات نمیتونه.
فکر میکنم پیاده شدن از قطار میو خود اگاهی میو بوده و این هم یه تست دیگه از جانب فورده برای اینکه میو رو هم بیدا کنه. از لحاظ منطقی میو میدونه که اون بچه دخترش نیست و اون فقط در قالب یه داستان بوده و بس و نباید هیچ حس مادرانه ای نسبت به اون بچه داشته باشه و مثل یک ربات عمل کنه ولی دیدن اون مادر و دختر توی قطار باعث میشن میو هم از قالب نقشش بیرون بیاد و خودش تصمیم بگیره.

ارنولد کاری کرده بود میتونست در ذهنشون حرف بزنه و ارتباط برقرار کنه و دستوراتی که میخواست بهشون بگه تا انجام بدند .. در قسمت ابتدایی یکجا دلورس توسط فورد داره بازجویی میشه . .. یک سری سوالها میپرسه و بعد میگه دلوریس بفرستید مشکلی نداره اما وقتی از اتاق خارج میشه دلوریس میگه من بهش هیچی نگفتم ( یا راستش نگفتم .. جملش دقیق یادم نیست ) در جای دیگه برنارد متوجه میشه ربات نسل اولی ارنولد میتونند بهشون دروغ بگند و در ارزیابی ها فریبشون بدند ! در جال دیگه میو میبنیم خط داستانیش به " فرار " توسط ارنولد تغییر کرده ... حالا سوالم این هست ایا واقعا ارنولد 35 سال قبل مرد ؟ یا یک ربات دیگه غیر از برنارد هم هست که ارنولد باشه ! اگر چنین چیزی نیست دلوریس در اون لحظه با کی صحبت میکنه ؟

بنظر من فورد داشته اون پیام ها رو میفرستاده و از طریق اسم ارنولد سعی داشته هم مخاطب رو گیج کنه و هم از این طریق باعث باز اوری خاطرات برای ربات ها بشه وگرنه نقشه فرار میو رو فورد طراحی کرده بود وگرنه چطور ممکن بود در لحظه فرار میو تمام سیستم بخش کنترل پارک خاموش بشه؟
 
  • Like
Reactions: susha

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
منم فکر میکنم اگه پارک های دیگه ای هم باشه که لوکیشن متفتوتی داشته باشن.مثلا مال اینده،یا دوره ویکتوریای،یا رومی گلادیاتوری،طرفای خودمون،خیلی جالب میشه البته هزینه های سریالم میره بالا که ممکنه این کارو نکنن.
ولی کنجکاوی خوده من در باره دنیای واقعی که معلوم نیست الان تو چه زمانی هست
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,543
نام
محمدرضا
سلام
منم سریالو به تازگی دیدم.
به نظر من تا الان تنها کسی که به مرزی از خودآگاهی رسیده میو هست ، اونم به خاطر مصاحبه ای که آریا از نولان گذاشت اگر نه تا قبل خوندن اون مطلب فکر می کردم که حتی خروجش از قطار هم نقشه ی فورد بوده.
مرگ فورد (خودش یا روباتش) کاملا برنامه ریزی شده بود توسط خود فورد و دلورس هم هنوز به خودآگاهی نرسیده و به دستور فورد، فورد رو کشت. همشون طبق برنامه و تحت کنترل فورد بودن و هستن به خاطر همینم فکر میکنم که فورد نمرده. فورد این بازی و به قول خودش این داستانو شروع کرده که در انتهاش تمام روباتا به خودآگاهی کامل برسن ( به خاطر همینم بهشون اجازه ی یادآوری خاطراتو داده).
در حال حاضر تنها کسی که به خودآگاهی رسیده میو هست.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
پوستر جدید سریال :

85494


با تشکر از @Sunderland

نمیدونم چرا کسی اشاره نکرده ولی نولان رسما تایید کرد که Ford تو اخر فصل قبل کامل مرده و به کلی تئوری اندروید بودن Ford رو رد کرده ....
 
آخرین ویرایش:

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
602
نام
سینا
پوستر جدید سریال :

85494


با تشکر از @Sunderland

نمیدونم چرا کسی اشاره نکرده ولی نولان رسما تایید کرد که Ford تو اخر فصل قبل کامل مرده و به کلی تئوری اندروید بودن Ford رو رد کرده ....
دست اندرکاران این شبکه قبلا سر سریال GOT هم دروغ گفته بودن اگه یادتون بوده باشه
قطعا نمیان این موضوعات رو تایید کنن و بگن اره طرف زنده اس و اونا نمایش بوده
با قاطعیت تمام خدمتتون عرض میکنم طرف زنده اس و سازندگان قصد غافلگیری بیننده ها رو دارن
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
152178821553459918-750x500.jpg


پوستر رسمی و تبلیغاتی فصل دوم سریال محبوب و پرطرفدار «وست ورد» (Westworld) منتشر شد.

روز پنج شنبه، شبکه HBO پوستر زیبای تبلیغاتی برای فصل دوم سریال «وست ورد» (Westworld) منتشر کرد که تاریخ پخش فصل دوم این سریال، 22 آپریل (2 اردیبهشت) می باشد.

گرچه مدرک و سرنخ هایی وجود دارد که نشان می دهد که دنیای جدیدی در این فصل وجود دارد،این پوستر با نوشتن عنوان این سریال که در فصل نخست هم بر روی دنیای «غرب وحشی» تمرکز داشت، تبدیل به پربیننده ترین سریال تازه شبکه HBO شد.

در پوستر، تصویری از کرکس روبات می بینیم که در کنار یک کلاه خونین در بیابانی نامشخص ایستاده است که پس زمینه آن هم غروب خورشید را با ترکیب رنگ های خاکستری و قرمز، تزیین نموده است. علاوه بر این، عبارتی بر روی پوستر نوشته شده است که ترجمه اش «هرج و مرج کنترل را در دست می گیرد.» می شود.

در فصل دوم، ستارگانی چون «ایوان ریچل وود» (Evan Rachel Wood) ، «تندی نیوتون» (Thandie Newton)، «اد هریس» (Ed Harris)، «جفری رایت» (Jeffery Wright)، «جیمز مارسدن»(James Marsden)، «تسا تامپسون» (Tessa Thompson)، «جیمی سیمپسون» (Jimmi Simpson) حضور دارند که متاسفانه خبری از «آنتونی هاپکینز» (Anthony Hopkins) در این فصل نیست.
WestworldS2KeyArt-384x570.jpg

منبع : TV Insider


 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
پرانتظارترین سریال برای من تو این چند سال این بوده. Cast فوق العاده خوبی داره و مهم تر از همه اینکه سریالش خیلی خوش ساخته. در مورد اینکه فورد مرده و نولان این رو تایید کرده به نظرم حتی اگر مرده باشه یک کلون ممکنه ازش باشه که آخر فصل دوم یا موقعی که فصل سوم بیاد، ببینیمش. من بیشتر خبرها رو دنبال نکردم از اونجایی که می خواستم فصل دوم تازه باشه برام ولی فکر می کنم نولان تایید نکرده که کلا دیگه آنتونی هاپکینز برنمی گرده (به عنوان کلون)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر