امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
ihnv_the-witcher-3-expansion-artwork-2-798x350.jpg

Witcher 3 : Hearts Of Stone
میشه گفت رنگ و بوی این بسته الحاقی کاملا با بازی اصلی متفاوت هست . این موضوع رو بعد از انجام دو مرحله از بازی کاملا متوجه میشید. تمرکز این بسته الحاقی بیشتر برروی داستان و طراحی متفاوت ماموریت هاست و نبرد های نفس گیر و پر زد و خورد خیلی کمرنگ هستند.
داستان بازی مرموز ، جذاب و کاملا گیرا است و شما را تا پایان به دنیال خودش میکشه. در کنار این داستان خوب طراحی مراحل بسیار جالب و نسبت به بازی اصلی جدید محسوب میشه. ولی ماموریت جانبی بسیار کم و محدود هستند . همچنین بخش گیم پلی و هسته بازی و کرفت و .. همون چیزی است که در بازی اصلی هم وجود داشت و از این بابت نوآوری دیده نمیشه. درکل این بسته الحاقی با داستان جذاب و مراحل جالبش واقعا ارزش تجربه کردن رو داره
نمره نهایی : 8.3
 

cm180life

کاربر سایت
Jan 14, 2010
1,738
Deus Ex Mankind Devided
2843715-adam+hand.jpg


مثله شماره قبل عالیه و آدمو تو جو سنگین ش غرق میکنه

نکات مثبت:
داستان خوب به همراه ماموریت های جانبی مناسب
موسیقی (هر چند به پای human revolution نمیرسه)
راه های زیاد و متفاوت برای رسیدن به هدف ( یکی از ماموریت ا یه مسلسل رو هک کردم گرفتم دستم راه میرفتم خودش همه رو میکشت D: )
صدای آدام جنسن D:

نکات منفی:
کوتاه بودن ماموریت اصلی
بی جواب موندن برخی سوالات
حذف بعضی از قسمت های اصلی داستان و قرار دادن در DLC

نمره:
9/10
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
به نظرم dlc the witcher 3 از خود بازی اصلیم بهتر بود طراحی عالی در کنار باس فایت های بسیار عالی چیزی بود که در کمتر dlc پیدا می شه
HEARTS OF STONE خیلی خوب بود. ولی از نظر اکشن و روند گیم پلی پایینتر از ویچر 3 قرار میگیره . ولی صبر کن نقد DLC اخر مونده :-"\m/
 
  • Like
Reactions: Polaris

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
Recore_cover.jpg


درود.
بعد از منتشر شدن چندین آپدیت پر حجم ( حتی بزرگتر از حجم کلی خودش) قابل بازی شد . اولش فکر میکردم بازی جالبی نباشه ( با توجه به امتیازات اولیه بازی و متا) اما هرچی جلو رفت بهتر شد . البته باگ های گاه و بیگاه کمی آزار دهنده هستن . گیمپلی بازی نقطه مثبتش هستش. تیر های رنگی و متفاوت تاثیر گذاری خاصی روی هر دشمن دارن . ربات های همراه به خوبی در درگیری ها شرکت میکنند و حرکات بامزه ای دارن . سیستم لول آپ ربات های همراه عالیه و بازیکن رو وادار به گشتن و سرک کشیدن به همه جا رو میکنه . نقشه محیط های بازی بزرگه و گشت و گذار در اون خالی از لطف نیست . بازی بسیار بخشنده هستش و آیتم های زیادی رو میده . البته بازی هرچی جلو میره به شدت سخت میشه . بازی نسبتا طولانیه و بالای 12 ساعت برای اتمامش وقت میخواد .
متاسفانه گرافیک بازی اونقدر بالا نیست و یه جورایی حس نسل پیش رو میده . موسیقی بدک نیست ولی خیلی زود تکراری میشه .
شاهکار بازی مرحله آخر اون هستش . پلتفرمینگ رو بسیار عالی طراحی کردن و عرق در بیاره . ( خودم بالای 50 بار باختم) . با اینکه دشمنان زیاد و متفاوتی در بازی هست اما همشون یه حس و قیافه رو دارن . باس فایت های بازی زیاده و مبارزه با اونا نفس گیر و بسیار سخته.
قسمت به شدت اعصاب خرد کن بازی پیدا کردن تمامی Prismatic Core ها هستش . بازی وادار میکنه که همه جا رو صد بار بگردیم ~X(~X(~X(. کَندن Core ها از دشمنان قلق خاصی داره و خیلی رو مخه .
داستان و شروع بازی افتضاحه و First Impression اون تو در و دیواره .
ایده بازی خوب بوده ، اما وقت زیادی رو برای طراحی صرف نکردن . اگر وقت و هزینه بیشتری رو صرف بازی میکردن و اون افتضاح لانچ بازی نبود ، بازی بسیار موفقی میشد .
امتیاز : 7
 
آخرین ویرایش:

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,009
نام
اسماعیل
Assassin's Creed Syndicate

سیستم مبارزه پیشرفت خوبی کرده بود
طراحی مراحل هم خوب بود
گرافیکش فوق العاده بود نمیدونم چطور بعضیا میگفتن نسبت به یونیتی پسرفت هم داشته!
دو شخصیته بازی کردن ایده جالبی بود هر چند بجز مراحل اجباری ک میبایست با جیکوب بازی کرد بقیه ش رو ایوی بازی کردم(بنظرم خیلی بهتر طراحی شده بود)
داستانشم خوب بود
اصلا از موسیقی بازی خوشم نیومد
در کل فک کنم امتیاز 8/10 خوب باشه واسه این عنوان
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
Call of Duty Modern Warfare Remastered :9.5/10

بازی ای که بعد 4 بار تموم کردنش بد از 10 سال همچنان اینقدر لذت بخش باشه جایی برای ایراد گرفتن نمی ذاره گرافیک بازی هم با توجه به اینکه REMASTERED نه REMAKED بسیار عالی هست در حیقیقت بهترین ریمستری هست که تا الان ساخته شده حتی بخش گرافیک هنری بازی هم پیشترفت کرده مرحله ی مخفی کاریش یامرحله ی برفش باعث ریختن مو های بدن ادم می شه چه خاطره ها که زنده نشد.

به نظرم حق این شکل از بازی هایی که متای 96 دارن می شن 83 با این صرف این همه زمان تا بازی هایی که عملا فقط HD می شن اسم REMASTER می خورن خورده می شه.
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
Dishonored 2

برای من بهترین بازی این نسل بود. تک تک انتظارات منی که از Dishonored به عنوان یکی از 5 بازی برتر عمرم یاد میکنم رو برآورده کرد. اول از همه باید از لول دیزاین بازی یاد کنم در یک کلام شاهکاره و قطعا کلاس درسیه برای بقیه ی بازی ساز ها. در کنار آزادی عمل بسیاز زیادی که دارین، متوجه میشین که هر مرحله حس و حال خودش رو داره. اوجش رو هم میتونین توی دو مرحله ی The Clockwork Mansion و A Crack in the Slab ببینین که از نظر من دو تا از بهترین لول دیزاین های تاریخ بازی ها رو دارن. هوش مصنوعی دشمنان بسیار بسیار نسبت به قبل بهتر شده و این دفعه بسیار تیز تر از قبل شدن. دو شخصیت اصلی بسیار عالی کار شدن، مخصوصا امیلی کالدوین که آدم احساس میکنه بازی رو برای اون ساختن. داستان بازی هرچند که هنوزم در حد این که کارو راه بندازه هستش ولی نسبت به نسخه ی اول حیلی پیشرفت کرده. راجع به گرافیک هنری بازی هم که دیگه فکر نکنم لازم حرف اضافه ای بزنم. درست مثل قبل فوق العادس. فقط تنها گله ای که دارم بابت مشکلات فنیه که بعضی وقتا میتونه اعصاب آدم رو به شدت خرد کنه. (هر چند که من به اندازه ای که بقیه ی کاربرا میگن باهاش مشکل نداشتم)

این بازی ارزش تک تک تومن هایی که براش خرج میکنید رو داره. هرچی زودتر این بازی رو بخرین و تاج و تختتون رو پس بگیرین.

ESSENTIAL
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
RECORE 7/10

نقد من همون نقد امیر هست بازی حقیقتا زجر اورترین بازی عمرم بود اصلا سازنده ها رو باید هر ثانیه بهشون عرض ارادت کرد. اگر بازی با دقت بیشتری ساخته می شد خیلی ساده تر باگ هم نمی داشت متای بازی حتی می تونست به 90 هم برسه.

گرافیک بازی با اینکه با انجین موبایل ساخته شده خوب هست طراحی هنری خوبی هم داره اما چند باگ اساسی داره که با 15 گیگ اپدیت هم درست نشده اینکه ناگهان می رید در هوا یا کلا در هوا لود می شید یا اینکه قابلیت FAST TRAVEL از کار می افته یا اینکه دیگه LEVEL UP نمی شید. که همگی به شدت هم ازار دهنده هستن.

در اخر باید بگم کنترل شخصیت اصلی بازی عالی هست گیم بازی هم بسیار لذت بخشه اما از نصف به بعد به شدت بازی ازار دهنده می شه درجه ی سختی بازی DS هم پشت سر می ذاره تا حسابی به بازی ناسزا بگید المان های ازاردهنده ی زیادی هم در بازی هستن که امیر جان زحمت گفتنش هم کشیدن.

اگر با خود ازاری مشکلی ندارید این بازی خوراک شماست در غیر اینصورت نزدیک نشید بهتره.

پایان بازی از بی مفهوم ترین پایان های تاریخ هست اما در عوض بازی ACHIEVEMENT عالی می ده من 800 تایی گرفتم.
 
آخرین ویرایش:

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
u5xh_quantum-break-2016-1280x1024.jpg


Quantum Break

داستان زمان و ضمیر خوب و بد انسانها که بحث های فلسفی زیادی هم پیرامونش هست در این بازی به عنوان خط اصلی داستانی انتخاب شده که نسبتا خوب هم پیاده شده. هر چند داستان اون گیرایی لازم رو نداره و تعلیق لازم رو به ارمغان نمیاره اما خوب باز هم جالب هست. ماجرای اختراع ماشین زمان توسط پاول و ویلیام و تنیده شدن جک برادر ویلیام به ماجرا و به دست اوردن قدرت های فرابشری به واسطه ماشین زمان و وجود یک نیروی خیر و شر در تقابل با هم خط اصلی داستان هستند... هر چند پیچش هایی هم در ادامه خواهید دید. انتخاب داستان و قابلیت پیش بینی ان توسط فیلم های ضبط شده به انتخاب شما در نقش پاول باعث می شود پایانها و سکانس های مختلفی و متفاوتی ببینید. با این حال داستان بازی از نظر من باز هم می توانست بهتر باشد.... 8.5

گرافیک بازی نیز چشم نواز است و در نسخه استیم و کمپلت بازی هم با رفع باگها بهتر هم شده ...کیفیت طراحی چهره شخصیت بازی از نکات برجسته این بخش هست که رمدی واقعا عالی کار کرده است. در زمینه صداگذاری و صدا پردازی به خصوص در صدای داینامیک در مرحال بازی نیز خوب کار شده است . ... 8.5

منتها اصل ماجرای این بازی به گیم پلی ان بر می گردد که از این نظر چندان امیدورا کننده نیست... تلفیق تیراندازی سوم شخص و قابلیتهای فرابشری زمان جک جویس در کنار بخش پلتفرمیگ بازی هسته اصلی بازی هستند. منتها هیچ یک انچنان که در شان رمدی باشد به کار گرفته نشده. در واقع گیم پلی بازی بخش خسته کننده کوانتو بریک هست.
شوتینگ بازی خوب نیست و کاور گیری و نشانه روی حرفه ای نیست. البته شاید چون جک یک فرد عادی هست این توجیه رمدی باشد اما خوب شوتینگ را ضعیف کرده. پلتفرمینگ هم که خوب کار نشده...کافیست بخش های سکو بازی بازیهایی مثل تام رایدر و انچارتد را با این بازی مقایسه کنید. استفاده از قابلیت های زمان جک جالب است اما در تلفیق با دو بخش دیگر گیم پلی نمی تواند دلنشین باشد. در واقع گیم پلی انچه باید باشد نیست... 7

در مجموع : 8 از 10
 
آخرین ویرایش:

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
یه چی به اسم سلیقه و نظر شخصی هست و بنظرم کس حق اینو نداره به کسی غیر مستقیم بگه چرا اینجوری نمره میدی!!شخص خودم از بعضی از بازیهای بزرگ دنیا مث سری halo بدم میاد کلا با گیم پلیش حال نمیکنم حالا یعنی من از رو تعصب بدم میاد از این بازی یا چیزی از بازی نمیدونم؟!تاپیک جای این حرفا نیست بازی رو اگه تموم کردی بیا نظرت رو بده با هر نمره ای نه اینکه برید بالا منبر مردم رو ارشاد کنید چجوری و با چه دیدی نظر بدن!!کلا انگار مد شده اسپم دادن تو تاپیکا

کلا این بحث نمره دهی یه بحث کاملا پیچیده و سلیقه ای هست و هر چقدر هم در موردش بحث بشه به جایی نمیرسه :D علتش هم برمیگرده به نوع دیدگاه، علاقه و معیار های هر کسی برای نمره دادن
مثلا خیلیها رو دیدم که به خاطر فقط چند تا باگ و مشکلات فنی 2 نمره از بازی کم میکنن اما برای خود من اصلا مهم نیست و هیچ وقت توی نمره ای که میدم تاثیری نمیزاره. چون فقط به محتوای بازی توجه میکنم
.................
اما یه موردی هم که اون دوستمون تو صفحه ی قبل بهش اشاره کردن نمره دهی به بازی ها صرفا از روی احساس و جوگیری !! هستش... موردی که خودم هم باهاش مخالفم و از دوستان میخوام که برای نمره دهی احساسی عمل نکنن و بازی رو کاملا برسی کنن. این جور نمره ها باعث میشه بقیه هم به اشتباه بیوفتن و یه بازی رو بیش از ارزشی که داره خیلی خوب و یا خیلی بد تصور کنن
مثلا بعضی ها رو میبینیم که به یه بازی معمولی نمره ی 10 میدن اونم فقط به این خاطر که لذت و هیجان زیادی براشون داشته ! و یا برعکسش به یه بازی مثل Resident Evil 6 نمره ی 4 میدن اونم به این خاطر این که جو و فضای رزیدنت اویل نداشته... اما اگه به صورت معقولانه نگاه کنیم میشه بهش نمره 7 داد. من خودم از Dead Rising 3 لذت خیلی زیادی بردم و هیجان زیادی هم برام داشت. حدود 50 ساعت هم براش وقت گذاشتم... اما با هر دیدی که بهش نگاه میکنم نمیتونم نمره ی بالاتر از 8 بدم اونم با ارفاق ! چون بیشتر از این ارزش نداره
خوب حالا برای این که اسپم نشه به بازی هایی که این اواخر تموم کردم نمره میدم :

Mafia III :7
Mirror’s Edge Catalyst :7.5
Deus Ex Mankind Divided :8
Rise Of The Tomb Raider :8.2
Doom :8.2
Forza 6 Apex :8.5
COD Modern Warfare Remastered :9
BioShock 2 HD :8.5
Bioshock HD :9.5
Dark Souls 3 :9.3
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,973
نام
احمد
کلا این بحث نمره دهی یه بحث کاملا پیچیده و سلیقه ای هست و هر چقدر هم در موردش بحث بشه به جایی نمیرسه :D علتش هم برمیگرده به نوع دیدگاه، علاقه و معیار های هر کسی برای نمره دادن
مثلا خیلیها رو دیدم که به خاطر فقط چند تا باگ و مشکلات فنی 2 نمره از بازی کم میکنن اما برای خود من اصلا مهم نیست و هیچ وقت توی نمره ای که میدم تاثیری نمیزاره. چون فقط به محتوای بازی توجه میکنم
.................
اما یه موردی هم که اون دوستمون تو صفحه ی قبل بهش اشاره کردن نمره دهی به بازی ها صرفا از روی احساس و جوگیری !! هستش... موردی که خودم هم باهاش مخالفم و از دوستان میخوام که برای نمره دهی احساسی عمل نکنن و بازی رو کاملا برسی کنن. این جور نمره ها باعث میشه بقیه هم به اشتباه بیوفتن و یه بازی رو بیش از ارزشی که داره خیلی خوب و یا خیلی بد تصور کنن
مثلا بعضی ها رو میبینیم که به یه بازی معمولی نمره ی 10 میدن اونم فقط به این خاطر که لذت و هیجان زیادی براشون داشته ! و یا برعکسش به یه بازی مثل Resident Evil 6 نمره ی 4 میدن اونم به این خاطر این که جو و فضای رزیدنت اویل نداشته... اما اگه به صورت معقولانه نگاه کنیم میشه بهش نمره 7 داد. من خودم از Dead Rising 3 لذت خیلی زیادی بردم و هیجان زیادی هم برام داشت. حدود 50 ساعت هم براش وقت گذاشتم... اما با هر دیدی که بهش نگاه میکنم نمیتونم نمره ی بالاتر از 8 بدم اونم با ارفاق ! چون بیشتر از این ارزش نداره
خوب حالا برای این که اسپم نشه به بازی هایی که این اواخر تموم کردم نمره میدم :

Mafia III :7
Mirror’s Edge Catalyst :7.5
Deus Ex Mankind Divided :8
Rise Of The Tomb Raider :8.2
Doom :8.2
Forza 6 Apex :8.5
COD Modern Warfare Remastered :9
BioShock 2 HD :8.5
Bioshock HD :9.5
Dark Souls 3 :9.3
دوست عزیز شما خودت داری حرف خودت رو نقض میکنی که |: کلا این کامنتت از ریشه مشکل داره! شما میگید به بازی مثل Resident Evil 6 چهار میدن بعد خودت خیلی قشنگ داری جواب خودت رو میدی بعد هم خودت نقضش میکنی |: خیلی ها به این بازی امید داشتن! خیلی ها رو این بازی به درورغ های کپکام حساب باز کرده بودن، بازی نتنها رزیدنت اویل نبود، بلکه call of Evill بود، وقتی کسی به این بازی 4 میده یعنی هیچ چیز تو این بازی ندیده که به رزیدنت اویل شباهت داشته باشه! کسی بهش 4 میده یعنی میخواد جلو دروغ های بزرگ کپکام رو بگیره! که چند سال بعد به خودش بیاد و یک چیز مثل Resident Evil 7 معرفی کنه! (در ضمن خودمم هم میدونم این Resident Evil 7 هیچ شباهتی به سری گذشته نداره، ولی کپکام میخواد بگه برای طرفدار های بازی احترام قائلم! این که دوباره میتونم یک حرف های تو سبک ترس و بقا داشته باشم حالا به هر شکلی!) بعد برام خیلی جالبه شما دارید همه رو محکوم میکنید که مثلا احساسی به این چنین بازی های نمره میدن، و اگه این همه مشکلات این بازی رو نبینن و 7 میدادن معقولا نه هست! نخیر اقا! اگه 7 میدادن و این همه مشکل رو نمیدیدن اون وقت اون نمره هفت احساسی و از روی جو گیری نبوده؟ |:
در اخر همه هم بازی رو تجربه میکنیم! حالا بد یا خوب! نمره میدیم! چه بسا بازی های بودن که نمره های خوب نگرفتن ولی برای همه قابل قبول و حتی بهترین بوده! بعدش وقتی میگیم نظر شخصی هر کس، یعنی قابل احترام هست! و کسی حق نداره بگه چون با بازی حال کرده و جو گیر شده نمره داده |: اصل موضو ع هم همین هست هر کسی با بازی که حال کرده نمره میده دیگه بیش از این هست؟ |: بیا من چند صد نقد از سایت های معروف برات میارم که نمره دادنشون عجیب و غریب بوده! یکیشون هم نمره gamespot به اخرین ما هست که هشت داده! در صورتی که 100 درصد کسانی که بازی رو تجربه کردن این نمره رو قبول ندارن! این هشت چیزی بیش از نظر شخصی این منتقد نبوده! این فقط یکیشون بود!
بیایید برای نظر شخصی هم دیگه احترام قائل بشیم.
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
این بحث رو بهتر هست فراموش کنیم...اینجا تاپیک امتیاز به بازی هست و فکر می کنم این بحث ها به نتیجه هم نمی رسه...من خودم به شخصه فکر می کنم هر کس بنا به اطلاعات و درک خودش به علاوه انتظارات و لذتی که از بازی برده می تونه بازی رو نقد و بررسی کنه...تنها بهتر هست تا حد ممکن تعصب یا احساسی با این موضوع برخورد نکنیم که همین هم خودش جای جدل زیادی داره .
من خودم گاهی قبل از انجام یک بازی و یا خریدش که هم وقت و هم هزینه می بره نقد بچه ها رو می خونم و کم و بیش مد نظر قرار می دم!
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
دوست عزیز شما خودت داری حرف خودت رو نقض میکنی که |: کلا این کامنتت از ریشه مشکل داره! شما میگید به بازی مثل Resident Evil 6 چهار میدن بعد خودت خیلی قشنگ داری جواب خودت رو میدی بعد هم خودت نقضش میکنی |: خیلی ها به این بازی امید داشتن! خیلی ها رو این بازی به درورغ های کپکام حساب باز کرده بودن، بازی نتنها رزیدنت اویل نبود، بلکه call of Evill بود، وقتی کسی به این بازی 4 میده یعنی هیچ چیز تو این بازی ندیده که به رزیدنت اویل شباهت داشته باشه! کسی بهش 4 میده یعنی میخواد جلو دروغ های بزرگ کپکام رو بگیره! که چند سال بعد به خودش بیاد و یک چیز مثل Resident Evil 7 معرفی کنه! (در ضمن خودمم هم میدونم این Resident Evil 7 هیچ شباهتی به سری گذشته نداره، ولی کپکام میخواد بگه برای طرفدار های بازی احترام قائلم! این که دوباره میتونم یک حرف های تو سبک ترس و بقا داشته باشم حالا به هر شکلی!) بعد برام خیلی جالبه شما دارید همه رو محکوم میکنید که مثلا احساسی به این چنین بازی های نمره میدن، و اگه این همه مشکلات این بازی رو نبینن و 7 میدادن معقولا نه هست! نخیر اقا! اگه 7 میدادن و این همه مشکل رو نمیدیدن اون وقت اون نمره هفت احساسی و از روی جو گیری نبوده؟ |:
من فکر میکنم کاملا متوجه منظورم نشدید و دوست ندارم این بحث ادامه پیدا کنه سعی میکنم تو همین پست بهش خاتمه بدم. در مورد RE6 کاملا درست میگین و بنظرم من هم ضعیفترین نسخه ی RE بود. اما اگه تمام قسمت ها (داستان، گرافیک، گیم پلی و...) رو مد نظر بگیریم حداقل میشه نمره ی 6 یا 7 داد. همین چند خط اول پستت نشون میده که ملت سر این بازی خیلی هایپ شده بودن و نمره ی پایین هم برای این بوده که زد حال شدیدی خوردن و این یعنی نمره دادن احساسی (شاید همه نه اما اکثرشون از روی جوگیری نمره دادن)
البته RE6 فقط مثال بود و خیلی بازیهای دیگه رو میشه به جای اون گذاشت. تو نقد یکی از کاربران دیده بودم که به بازیه Mass Effect 3 نمره 5 داده بود اونم فقط به خاطر این که از پایان بازی خوشش نیومده بود و زد حال خورده بود... یکی هم بود به Dark Souls نمره ی 6 داده بود اونم به خاطر این که بازیش خیلی سخته و یک مرحله هم نتونسته جلو بره :blink1: توی پست قبلیم هم گفتم که اول بازی رو کامل برسی کنید و بعد که مطمعن شدید نمره بدید. بعضی ها سر یه مشکل کوچیک ضد حال میخورن و 5 یا 6 نمره کم میکنن و کل بازی رو میبرن زیر سوال ! خود من هم به خیلی از بازیهای بزرگ دنیا نمره خیلی پایینی دادم اما اول کاملا بازیو برسی کردم و بعد نمره دادم. مثلا توی بازی هایی مثل Deus Ex HR و Skyrim به قدری ایراد و مشکل دیدم که میتونم در موردش یه مقاله کامل و مفصل بنویسم و نمره ی پایینی که دادم از روی جوگیری نبوده.
البته سبک بازی ها هم خیلی ثاثیر گذار هست و منی که از سبک استراتژی خوشم نمیاد و خیلی کم بازی میکنم، نباید به این سبک بازی ها نمره بدم چون هر چقدر هم عالی و بی نقص باشه بازم نمره ی پایینی میدم بهش

اما یه بحث دیگه ای هم هست به نام سلیقه که فکر نمیکنم هیچ وقت تمومی داشته باشه و برای همین باید به سلیقه ی همدیگه احترام گذاشت. مثلا من از بازی Max Payne 3 خیلی خوشم اومد اما خیلی ها هم بودن که بخاطر تغییرات زیادش خوششون نیومد و از این نظر نمیشه اعتراضی کرد چون سلیقه ای هست. البته کسی پیدا بشه که بگه MP3 بازیه خیلی بدیه واقعا بی انصافی هست. نسخه ی جدید COD هم همینطوری هست و بعضی ها از تغییرات جدیدش خوششون اومده و بعضی ها هم نه... بازیه Bioshock هم داستان خیلی پیچیده و فضا سازیه عجیبی داره و همین باعث شده که بعضی ها اصلا نتونن درکش کنن و خوششون نیومده. اما نمیشه اومد ازشون پرسید که چرا خوشت نیومده چون سلیقه ای هست

بیا من چند صد نقد از سایت های معروف برات میارم که نمره دادنشون عجیب و غریب بوده! یکیشون هم نمره gamespot به اخرین ما هست که هشت داده! در صورتی که 100 درصد کسانی که بازی رو تجربه کردن این نمره رو قبول ندارن! این هشت چیزی بیش از نظر شخصی این منتقد نبوده! این فقط یکیشون بود!
برای من هم یکی از عجیب ترین نمره هایی بوده که تا حالا دیدم و همین باعث شد تا به کلی قید Gamespot رو بزنم
به این خاطر که نمره ی پایینی که یک منتقد به این بازی میده خیلی تاثیر بدتری از نمره یه گیمر معمولی به جا میزاره و اعتبار سایت رو به طور کامل نابود میکنه. علاوه بر اون میانگین نمره ی بازی رو هم میاره پایین
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
header.jpg


من کلا میونه خوبی با بازی های آنلاین ندارم . ولی به اصرار دوستان مجاب به خرید بازی شدم و وقتی سینگل بازی رو با دوستان و co-op به اتمام رسوندم ، اصلا فکر نمیکردم که چقدر بازی خوبی هستش . تا الان چیزی حدود 44 ساعت وقت رو صرف بازی کردم و DLC آندرگراند رو تازه شروع کردم .
گرافیک بازی باید مورد تحسین قرار بگیره . جلوه های بصری بازی بسیار زیباست . و پچ دایرکت ایکس 12 ای که تازه به بازی اضافه شده پرفورمنس بازی رو بسیار بهتر کرده.موسیقی بازی نیز خیلی خوبه و هنگام مبارزات و درگیری ها به اوج میرسه . ماموریت های اصلی بازی نسبتا کم هستن ولی تنوع خوبی دارن ، پیشروی در ماموریت ها با کمک دوستان و صحبت کردن با اون ها از طریق میکروفون و حتی دعوت کردن از خارجیها برای عضو شدن در گروه بسیار دلچسبه .
متاسفانه بازی در تنوع ماموریت های جانبی قوی عمل نکرده و شاهد عملیات های تکراری هستیم .
سیستم لول آپ بازی نسبتا ساده هستش و پیچیدگی خاصی نداره . شخصی سازی اسلحه ها و زره تن و بدن و پیدا کردن آیتم های خاص از مواردی هستش که ساعت ها بازیکن رو مجاب به گشت و گذار در محیط میکنه .
بازی پتانسیل بسیار بالاتری در زمینه تنوع عملیات های جانبی داشت که زیاد بهش پرداخته نشد .
در کل بازی ارزش امتحان کردن رو داره و بسیار اعتیاد آوره ( مخصوصا داخل دارک زون).
امتیاز : 8.5
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر