Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
درباره ی اودیم فکر کنم پرفسوره بود میگفت کلا دوست داره قربانی هاشو بازی بده و بعد از اینکه بازی داد روحشون رو میگیره. انگار هدف اودیم همینه کلا. شخصیت اش هم جوری بود که دروغ نمیگفت فقط میپیچوند قضیه رو به نفع خودش، کلا یکسری قواعدی برای خودش داشت که قربانی اگه یکم عاقل بود به قول معروف میتونست دم به تله نده.:D ولی یادم نمیاد کسی منشن کرده بود که این شخص وجود فیزیکی نیست. یادمه فکر کنم گربه سگه بودند که وقتی گرالت پرسید طرف از کجا اومده گفتند از یه سرزمین خیلی خیلی دور.
پ.ن: راستی از همون اول که ایشون رو دیدم متوجه این شباهت شدم:D نمیدونم کسی تا حالا متوجه شده (که احتمالا شده)
CiXf5TxUYAEy7IM.jpg
نگفتم وجود فیزیکی نداره، اتفاقا گفتم وجود فیزیکی بدی ها روی ضمینه. گفتم که موجود زنده ی خاصی(مثلا انسان یا الف) نیست. می شه گفت شیطان، ولی خوب شیطان هم طبق میثولوجی ابراهیمی فرشته بوده. فرض کن خدای ابراهیمی آدم بدی باشه، یه همچین چیزیه تقریبا. همون پروفسوره اینا رو گفت.
O'Dimm is "Evil Incarnate".
 
  • Like
Reactions: stanley

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
ببخشید دوستان میتونید راهنمایی کنید چطور میتونم به پایان خوب dlc : heart of stone برسم ؟
یعنی درواقعolgierd کشته نشه
ببین اون جایی که میری توش باید پیشروی کنی تا برسی به یه خونه ای (حالا من دقیق یادم نیست کجا رو باید کدوم سمتی بری اما یه سرچ بکن تو گوگل با عکس میاره برات) توی راه سعی کن تا جای ممکن با جک و جونور هایی که بهت حمله میکنن درگیر نشی و از دستشون فرار کنی تا زمان کم نیاری...آخرشم که جواب معمای gaunter odimm رو پیدا میکنیو تمام(جوابشم آبه...باید یه دیواری رو با aard خراب کنی که آب بریزه بیرون)
 
  • Like
Reactions: Nero21

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
دوستانی که هم witcher 2 رو بازی کردن و هم witcher 3, لطفا یه توضیحی در مورد برتری های 3 نسبت به 2 و تفاوتهاشون بدن تا ببینم من که از 2 خیلی خوشم نیومد, از 3 خوشم میاد یا نه!
 

cm180life

کاربر سایت
Jan 14, 2010
1,738
دوستانی که هم witcher 2 رو بازی کردن و هم witcher 3, لطفا یه توضیحی در مورد برتری های 3 نسبت به 2 و تفاوتهاشون بدن تا ببینم من که از 2 خیلی خوشم نیومد, از 3 خوشم میاد یا نه!
من ویچر 2 رو ، رو ایکس باکس 360 تموم کردم با اینکه به نظرم بازی خوبی بود هیچ وقت تو خاطرم موندگار نشد اما ویچر 3 به نظرم یه شاهکاره
مهم ترین تفاوت هاش:
محیط ویچر 3 یه جهان باز وسیعه که تو ویچر 2 اصلا همچین چیزی حس نمیشد
داستان ویچر 3 جذاب تره و خیلی بهتر روایت میشه
شخصیت های دوست داشتنی ویچر 3
تو شماره سوم زیاد پیش میاد که یه تصمیم که دقیق معلوم نیس درسته یا غلط میتونه عواقب شدیدی داشته باشه
ویچر 3 طولانی تر از 2 هست
ماموریت های جانبی تو شماره سوم عالیه
DLC های قلب های سنگی و خون و شراب ویچر 3 بی نظیرن
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
دوستانی که هم witcher 2 رو بازی کردن و هم witcher 3, لطفا یه توضیحی در مورد برتری های 3 نسبت به 2 و تفاوتهاشون بدن تا ببینم من که از 2 خیلی خوشم نیومد, از 3 خوشم میاد یا نه!
من ویچر 2 روتا یه حدی بازی کردم و خب خیلی خوشم نیومد و حتی نصفه ولش کردم
و با اینکه با یک دید نسبتا منفی رفتم سراغ ویچر 3 برام به بهترین بازی عمرم تبدیل شد
در این حد...
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دوستانی که هم witcher 2 رو بازی کردن و هم witcher 3, لطفا یه توضیحی در مورد برتری های 3 نسبت به 2 و تفاوتهاشون بدن تا ببینم من که از 2 خیلی خوشم نیومد, از 3 خوشم میاد یا نه!
اصلا قابل قیاس نیست. من از شماره اولش تا سومیش رو بازی کردم. ولی مقایسه دوم با سوم: توی شماره دوم گرلت نمیتونست بپره، تقشه ها اینقدر وسیع نبودن. اگه به نقشه ی بعدی میرفتی نمیتونستی به قبلی برگردی. سیستم مبارزه و لوت فوق العاده شده. من توی شماره دوم معضل وزن اشیا داشتم. ماموریت فرعی اش الان عالی شدن. به طور اصلا عاقلانه نیست شماره دوم رو با این شاهکار مقایسه کنید. فوق العاده شده.
 

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
کسی میدونه این girifin دومیه چه جوری میمیره ...یه ضربه میزنه بهم میمیرم
بالا دست چپ میزان جونتو نشون میده! احتمالا اون کمه! یا غداهایی که داریو بخور یا I رو بزن اون قسمت بالا که چپ و راست فلش داره رو اینقدر بزن که به منوی روز و شب بازی برسی اونجا یه تایمی رو برا استراحت انتخاب کن تا جونت پر شه! اگه شمشیر و زره فرسوده شده عوض یا تعمیرشون کن! بعد برو تو قسمت اپگیرد.... اسکیل های گرالت رو اپگریت کن بعد برو گریفین رو بکش... راحته کشتنش
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
از دوستان بلد ویچر سوال دارم 2 تا
من نسخه سال رو دیجیتالی خریدم حالا

تا یه جای بازی اصلی رفتم بعد خواستم ببینم blood and wine چطوره؟ دوستان قبلا میگفتن اول بازی اصلی رو برو بعد دی ال سی هارو چون تجهیزات گرالت باهاش میره به دی ال سی ها و مثلا بازی اصلی رو با لول 36 تموم کنی اون بسته با لول و تجهیزات بازی اصلی برات شروع ميشه. خوب من blood and wine رو شروع کردم ولی بدون به پایان رسوندن بازی اصلی ولی دیدم بازی رو از لول 35 فکر کنم شروع ميشه و با کلی تجهیزات عالی ...واقعا عالی با کلی پول 20000 به صورت پیش فرض الان فکر میکنم هر کاری بکنم فکر نکنم تو درجه سختی ای که من میرم بشه این همه امکانات رو با خودمون بعد از به پایان رسوندن بازی اصلی حفظ کنیم چون قبلا بازی اصلی رو در درجه های سختی پایین تر تجربه دارم سوالم اینه که همین تجهیزات پیش فرض که به طور جداگانه بدون تمام کردن بازی اصلی برامون میزاره بهتر نیست؟

سوال بعدیم اگه اول بسته قلب های از سنگ رو برم بعد بخوام خون و شراب رو برم بدون به پایان رسوندن بازی اصلی آیا تجهیزات قلب هایی از سنگ بعد از به اتمام رسوندن به خون و شراب راه پیدا میکنه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر