Marvel Vs. Capcom: Infinite

lyik_mvci.png




ck82_mvcplatform.png



jywb_hagf.png
  • این نسخه ریبوتی بر سری MvC خواهد بود و داستان آن مربوط به اولین تقابل میان دو دنیای مارول و کپکام می شود
  • بازی شامل بخش های Training ، Arcade و Mission Mode خواهد بود
  • بخش Story Mode بازی یک تجربه ی جامع و کامل و از نظر بصری خیره کننده خواهد بود
  • بخش آنلاین بازی شامل Global leaderboard ، Beginners League ، Casual Match ، Ranked Match و لابی آنلاین با قابلیت تماشای بازیها خواهد بود
  • بخش داستانی بازی همانطور که از اسم بازی مشخص است در رابطه با Infinity Stone ها خواهد بود و بازی پلیر را در مرکز مبارزه ی میان دو دنیای کپکام و مارول قرار خواهد داد
  • Infinite Power : قابلیت جدید در بازی می باشد که پلیر با کمک Infinity Stone ها می تواند نوع بازی و استراتژی خود را تعیین کند. هر سنگ مزیت های خاص خود را داشته و تاثیر مخصوص به خود را بر یونیورس بازی خواهد گذاشت. همانطور که شاید مطلع باشید این سنگ ها مرتبط با دنیای مارول هستند :
ptjv_infinite_stones.png

(همانطور که طرفداران عناوین مارول مطلع هستند از کنار هم گذاشتن اول اسامی Infinity Stone ها اسم Thanos بدست می آید. با توجه به حضور این کرکتر در MvC2 می توان منتظر حضور او در MvCI هم بود؟)
  • گیم پلی بازی اینبار به صورت 2v2 خواهد بود
  • راستر بازی در روز لانچ بازی شامل 30 کرکتر خواهد بود
  • بازی در 19 سپتامبر سال 2017 برای پلتفرم های X1 ، PS4 و Steam عرضه خواهد شد
  • بازی با موتور Unreal Engine 4 در حال توسعه می باشد

y3bi_deluxe_amp_collector.png


5f8_mvc_pre_bonus.png

tb4_222.png

ah97_1.png

lnz2_2.png

gcxi_3.png

7ebd_4.png

7ho7_5.png
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,780
نام
نریمان
قراره نسخه ی کامل تره تریلر Gameplay فردا توسط ESPN منتشر بشه. ظاهرا 2 تا شخصیت دیگه هم توش معرفی میشن.
 
  • Like
Reactions: Kainé

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
رقابت مارول و DC به دنیای گیم هم کشیده شده :| احساس می کنم مارول این بازی رو واسه رقابت با DC و اینجاستیس داره می سازه. ازونجایی که بازیهای DC مثل بتمن آرکام نایت بازی های بهتری هستند نسبت به بازی های مارول، انتظار دارم که اینجاستیس هم ازین بازی بهتر باشه. من طرفدار استریت فایترم، اما با این حرکت ها واقعا دارن ریو رو خز می کنن :|
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بعید نیست این قضیه سنگهای بی نهایت و اشاره به ثانوس بی ربط نباشه به فیلمهای اونجرز که داره ساخته میشه و اونام تمرکزشون روی همین سنگ هاست و خودش یه تبلیغیه!:D
نسخه قبلیش چقدر خاطره داشتم باهاش امیدوارم کیفیت اینم بالا باشه و محتوای خوبی براش در نظر بگیرن نه که ناقص عرضه کنن و به مرور تکمیل بشه بلایی که سر SF اومد!
 
  • Like
Reactions: Akiba

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگه براتون سوال شده بود که چرا بازی از 3v3 به 2v2 تغییر کرده، سوالتون بی جواب نمی مونه :D سازنده های بازی در این رابطه یه مصاحبه داشتن :

01wl_03_mvcibanner2.jpg

"در مورد کرکتر سوم اینکه یه کرکتر رو انتخاب کنی ، صرفاً به خاطر اینکه اون کرکتر به عنوان کمک به یه کرکتر دیگه باشه معنی تیم رو نمیده. به خصوص اگر اون کرکتر نقش اینو داشته باشه که انتخاب بشه تا به کرکتر دیگه ای کمک کنه تا بتونه کمبوش رو توی هوا ادامه بده ، آنچنان معنی همکاری تیمی نمیده.

اما علاوه بر کمک کردن ، این کرکترها قادر بودن جاشون رو با باقی کرکترها عوض کنن و وارد بازی یا خارج بشن حتی وسط کمبو. هدف از استفاده ی Infinity Stone ها به جای کرکتر سوم این بوده که پلیرها توانایی اعمال استراتژی بهتری نسبت به حضور یه شخصیت سوم داشته باشن. در این مورد حتی به 4v4 یا 5v5 هم فکر شد ولی باز هم هیچ کدوم اونا اونطور که باید اون همکاری تیمی بین کرکترها رو ایجاد نمی کردن.

توی بیشتر عناوین فایتینگ کرکترها بر اساس Tier List رده بندی میشن به خصوص اگه بخش رقابتی قوی ای هم داشته باشن. همین یکی دیگه از دلایل استفاده از Infinity Stone ها بوده !
بازی MvC یه بازی به شدت کرکتر محوره و میزان امکاناتی که یه کرکتر در اختیار داره، مشخص میکنه که کدوم کرکتر بهتره و کدوم ضعیف تر. حالا این امکانات می خواد قدرت باشه یا توانایی تحرک بهتر و پویایی کرکتر. Infinity Stone ها اومدن تا یه مقدار به کرکتر ها توی این زمینه کمک کنن. اگه کرکتری توی یه زمینه ای ضعیفه می تونه اونو با یکی از Infinity Stone ها پوشش بده. البته نحوه ی انتخاب استراتژی مورد نظر به عهده ی خود پلیره. ممکنه پلیری ترجیح بده تا کرکتری با قدرت بالا رو با Infinity Stone افزایش قدرت ، قوی تر کنه.
همچنین وقت بسیار زیادی صرف این شده تا کار با Gem ها چه با کنترلر چه با استیک ساده باشه. به نحوی هدف این بوده تا بازی به گونه ای ساخته بشه تا پلیر ها مجبور نباشن که برای شرکت در Capcom Cup بعدی یک فایت استیک بسیار گران برای خودشون خریداری کنن.
همچنین پلیرها برای پیشرفت در بازی نیازی به داشتن تجربه ی خیلی زیاد از عناوین قبلی سری ندارن . یکی از دلایلی که بازی به جای Marvel vs. Capcom 4 به صورت Marvel vs. Capcom Infinite نام گذاری شده هم همین موضوعه. بعلاوه عمق گیم پلی بازی برای قشر هاردکور، همچنان حفظ میشه و به خاطر راحت تر شدن، این بخش نادیده گرفته نمیشه."

بخش داستانی بازی هم به اولین تقابل میان دو دنیای Marvel و Capcom می پردازه و اینطور که به نظر میرسه بازی ، ریبوتی برای سریه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
چند وقت پیش از Morigan یادی میکردیا:p

راستی انقدر Injustice 2 رو ترول کردی، این قضیه سر یکی از بازی های محبوبتم اومد:-"
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چند وقت پیش از Morigan یادی میکردیا:p

راستی انقدر Injustice 2 رو ترول کردی، این قضیه سر یکی از بازی های محبوبتم اومد:-"

موریگان عزیز دله :D کلاً یادش بیوفتم خودش میاد :D عزیز دلم Astral Vision ـش رو هم داره هنوز ، دیگه اصن نیازی به وجود کرکتر سوم نیست :D بانو خودش دوتا کرکتره :D
این فرق میکنه اینا Gem نیست (اسمش Stone Gem ـه ولی منظورش اون Gem توی بازیا نیست :D) اینا Mode بازیه :D یعنی آیتم نیست که مثل SF X T یا I2 برای کرکتر بخری یا بذاری روش و مثلاًً قدرتش یا دفاعش بره بالا ، اینا یه سری ویژگیه که به جای کرکتر سوم میاد و تاثیر مستقیم توی گیم پلی داره ، اینطور که توی تریلرها به نظر میرسید مثلاً Power Gem روی کمبو تاثیر میذاشت و انگار میشد کلی حرکتو توی هم کنسل کرد یا مثلاً Time Gem فک کنم سرعت ضربات کرکترو می برد بالا :D خلاصه اینا ویژگی داخل گیم پلی ـه نه اینکه عدد HP و دفاع و ... کرکتر رو دستکاری کنه، مثلاً یه چیزی مثل V-Trigger اینا :D اینکه میگه مثلاً قدرت کرکتر رو میبره بالا به این معنی نیست که اونو بهش اضافه کنی اتومات قدرت بالا میره، منظور اینه که مثلاً می تونی با فعال کردن اون سنگ داخل بازی با اون کرکتر فلان کمبو رو اجرا کنی که در حالت عادی غیرممکنه زدنش مثلاً :D
مث اینکه یه سری اطلاعات جدید هم از Gem Stone ها اومده که اگه چیز بدرد بخوری توش بود ترجمه میکنم میذارم :D
===

همونطور که قبلاً اشاره شد الان بازم تاکید کردن این Stone ها حکم کرکتر سوم داره و یکی از ویژگی هاش اینه که می تونه شرایط یه Comeback خفن رو برای کرکتر/پلیر فراهم کنه.

برای بخش داستانی بازی هم ظاهراً از مارول روی پروژه حضور دارن و گفتن با توجه به درخواست های زیاد هواداران دنیای مارول برای روایت یه داستان درخور پشت فایت های بازی، دارن بخش داستانی خیلی ویژه ای برای بازی درست میکنن.
از تریلر دیشب هم هنوز عکس و ویدئوی کیفیت خفنی نیومده متاسفانه :D فعلاً همینو داشته باشید :

gmep_morrigan-captain-america-mvci.jpg


اینطور که اونور صحبت هاش بود مث اینکه SJW بعد از جریانات سانســورهای SFV اینبار بانو موریگان ـو خفت کرده و سایز یه جاییش به شدت کوچیک شده ! بالاخره صدای یه سری هم اونور در اومده :D دیگه دارن شورشو در میارن ! :D کاری میکنن بریزیم بساطشونو جمع کنن برن :D هر چی کپکام فایت میسازه زارت میبرن زیر ذره بین !!!
تصاویر گیم پلی :



(تصاویر دایرکت فید نیست)
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
65r1_09_mvcistones.jpg

اخیراً گیم اینفورمر یه سری اطلاعات مختصر در مورد Infinity Stone ها گذاشته که خیلی جالبه :D
طبق گفته ـشون سیستم سنگ ها نه مثل Gem های SF X T ـه ، نه مشابه X-Factor شماره ی قبلیه و نه مشابه V-System توی SFV ! :D سنگ های توی MvCI بیشتر از هر چیز شبیه Grooves System توی CvS2 هستن ! :D همونطور که اونجا موقع انتخاب کرکتر یک سیستم Groove هم براشون انتخاب میشد و اجازه ی استفاده از کمبو های بهتر و بیشتر ، سوپـر مووهای قوی تر و ... رو میداد یا توانایی هایی مثل دویدن ، air guard ، پری ، dodge و... رو در اختیار کرکترها قرار میداد، اینجا هم سنگ ها تاثیر مشابهی دارن :D به عنوان مثال تا الان دو سنگ Power و Time رو دیدیم که به نظر میرسید اولی قدرت ضربات رو بالا میبره و دومی قابلیت dodge رو برای کرکتر فراهم میکنه و پتانسیل افزایش کمبو رو داره.
و باز هم طبق گفته ی گیم اینفورمر " هر سنگ دارای یک توانایی خاصه که هر زمانی قابل فعال شدنه و یک توانایی قوی تر داره که سخت تر و به ندرت در دسترس قرار میگیره" (Rare ـه آقا :D)
به این ترتیب با 6 سنگ موجود ، 12 تا قابلیت مختلف وجود داره که قابل استفاده ـس :D بازی یه راستر بزرگ هم داشته باشه با این سیستم فعلی کلی گزینه برای خلق حرکات ترکیبی مختلف در اختیار پلیرها میذاره :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اخیراً مصاحبه ای با Mike Evans از کپکام و Mike Jones از مارول شده. چیز زیادی نگفتن ولی همون یه نکته ی کوتاهی هم که گفته شده به شدت دلگرم کنندس :D جونز اشاره کرده که مارول میخواد از ویژگی ها و پتانسیل فیلم ها ، سریال های تلویزیونی و کمیک بوک هاش داخل بازیهاش هم استفاده بکنه (بازیه کپکامه در اصل و گرنه بازیای خودتون که Meh ـیی بیش نیستن :D)
اونز هم اشاره میکنه که تیم هنوز داره روی بازی کار میکنه و گیم پلی کلی بازی هنوز تکمیل نشده ، ولی مطمئن باشید بازی روز اول عرضه ـش (Day 1) از لحاظ محتوا غنی خواهد بود و بازی زمانی ریلیز میشه که آماده باشه :D (لانچ SFV حسابی کپکامو برده زیر ذره بین و حواسشونو جمع کردن :D) و اینکه تیم ساخت و توسعه ی بازی توی ژاپن ، متشکل از چند تیمه که همگی توی عناوین کراس اُور قدیمی هم کار کردن ... :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر