Multi Platform Sid Meier's Civilization VI

سازنده
Firaxis
تاریخ انتشار
October 2016
ناشر
2K
پلتفرم‌ها
  1. PC
civvi_fb_share.jpg

Developer: Firaxis Games
Publisher: 2K Games
Platform: PC
Genre: 4X, Turn Based Strategy
30 مهر 1395 ; Release Date: October 21, 2016
تاپیک امتیازات
صفحه بازی در استیم

نسخه ششم از سری Civilization که یکی از بهترین بازی های سبک استراتژی نوبتیست.

قابلیت های جدید:

1- Unstacking The Cities:

همونطوری که Civilization V اومد از روی هم گذاشتن نیرو ها و درست کردن یک نیروی کشنده که از 2000 تا نیروی دیگه تشکیل شده بود اونم توی یک جا جلوگیری کرد، حالا این نسخه همین کار رو با شهر ها کرده. هر شهر می تونه از 12 تا محله تشکیل بشه که هر کدوم یه کاشی رو پر می کنن. بعضی ساختمون ها و Wonder ها هم هر کدوم یک کاشی رو اشغال می کنن.

2- Eureka Moments
توی نسخه های قبلی می تونستی یک تمدن وسط بیابون داشته باشی بدون دسترسی به هیچ آبی، اما وقتی می خواستی در مورد دریانوردی تحقیق کنی هیچ فرقی با کسی که کنار دریاست نداشتی. توی این نسخه بازم می تونی این کار رو کنی اما خیلی طول می کشه و تمدنی که دسترسی به آب داره یه Boostـی به تحقیقاتش اضافه می شه که این کار رو سریع تر انجام بده. هدف طراحان از این کار اینه که دیگه یه فرمول خاص واسه بازی کردن نباشه و هر بار که یه تمدن جدید رو شروع می کنی به توجه به شرایط بازی کنی.

3- AI Agenda
هوش مصنوعی نسخه های قبلی به شدت تکراری بود. تمام تمدن ها یه جور رفتار می کردن و فقط میزان خشونتشون فرق داشت. الان هر تمدن با توجه به دنیای واقعی یه اهدافی داره که واسه رسیدن به اونا تلاش می کنه، اما یه سری اهداف هم به صورت تصادفی داده می شن که با جاسوس می تونید اونها رو بفهمید. در مورد گاندی هم نگران نباشید، طبق گفته دیزاینر بازی اون یه نیمه تاریک خواهد داشت.

4- Stacking The Units And Formations
همونطور که گفتم نسخه قبلی این اجازه رو نمی داد که دو تا نیروی نظامی یک جا رو اشغال کنن. همچنین جنگ های بزرگ واقعا رو اعصاب بودن و باید همه نیرو ها رو تک تک حرکت می دادی. توی این نسخه تا حدودی اجازه Stack کردن نیرو های نظامی رو داریم، ولی فقط Support Unit ها می تونن با نیرو های دیگه توی یک کاشی قرار بگیرن. یعنی می تونید برای مثال Mechanized Infantry که نیروی معمولی حساب میشه و Rocket Artillery که Support Unitـه رو تو یک کاشی بزارین که Mech Infantry به عنوان یه جور محافظ برای موشک اندازتون عمل کنه.
قابلیت حرکت دادن یکجای نیرو ها در یک Formation اضافه شده که حمله های نورماندی مانند رو خیلی راحت تر می کنه.

5- Multiplayer Scenarios
مولتی پلیر نسخه های قبلی خیلی طول می کشید. چون کلا خود بازی خیلی طول می کشید. اما این نسخه سناریو هایی رو ترتیب داده واسه مولتی پلیر که 2-3 ساعتی طول می کشن و کار رو راحت تر کرده. برای مثال یک سناریو قرون وسطا هست که 400 سال طول می کشه (توی بازی) و در نهایت هر تمدنی که دینش قوی تر بود برنده میشه.

اطلاعات کلی:
  • شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن.
  • همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن.
  • هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده.
  • در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن.
  • در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته.
  • ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون.
  • میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر.
  • مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن.
  • میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد.
  • منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن.
  • منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن.

  • دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن.
  • ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن.
  • قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن.

  • Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن.
  • هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن.
  • Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه.

  • هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه.
  • این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه.
  • Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن.

  • Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه.
  • هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده.
  • مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن.
  • واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول.
  • کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن.
  • اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده.

  • ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد.
  • نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه.
  • نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن.
  • هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن.
  • اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد).
  • XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست.
  • بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده.
  • مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری.

  • هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه.
  • مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید.
  • مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه.
  • بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II)
  • اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره.
  • اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره.
  • صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید.

  • خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن.
  • هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه.
  • انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست.

  • گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده.
  • هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه!
  • هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد.
  • 2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان.

  • بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود.
  • یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته.
  • مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه.
  • کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن.
  • نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن.
 
آخرین ویرایش:

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
سلام بر همه

من یه چیزی دیدم الان که فکر کنم بیشتر میکنه این احتمالو که ایران هم بدن تو بازی چون دینه زرتشت هست تو بازی و این احتمال میره که ایران بعدا بیاد چون هر دینی که هست یه لیدری براش هست مثلا اگه عرب ها تو بازی باشن لیدر اون دین عرب ها میشن پس وقتی دینه ایرانی هست تو بازی صد درصد خودشم باید باشه فکر کنم اگه زرتشت هست باید یه رهبری هم باشه که دینش هم زرتشت بوده باشه ....

این پیدا شدن ایران تو بازی هم شده مثل تئوری های MGS V برای خنثی کردن همه بمب ها و برگشتن داستان به اونچه که بازیکن ها دوس دارن :))
حالا یا میاد یا نمیاد دیگه
 

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
دوستان من اصلا نمیتونم بازی رو روی درجه های نرمال حتی بازی کنم
مثلا پایتخت کن لول 4 هست پاتخت یکی دیگه از تمدن ها لول 8 عه
خیلی عقب میافتم از بقیه
جریان چیه ؟ من از قدیم civ بازی میکنم ولی این یکم انگار تفاوت داره

مشکل از گیرنده هست شاید CPUت خیلی باهوشه :))
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,870
والا در مورد دین اطلاعی ندارم چون همیشه خشونت و لشگر کشی رو بیشتر دوس داشتم :D

در مورد denounce شدن هم کلا بقیه دنبال یه بهونه میگردن که اینکارو بکنن حالا صد بار بهت حمله کنن هم مهم نیستا ولی تو چپ نگا کن میشی چنگیز خان :))
هند کلا اخلاقش همینه میره میگرده دنبال luxury میگرده پیدا کنه ستلر میقرسته برای همینم همیشه پاره پارس :))...ببین اونجا چی هست که دنبالشه.
نزدیک رم هم بسازی باهات بد میشه و به ضرر جفتتونه اگه میخوای بگیری خاکشو ستلر بزن حساس میشه ولی به زودی فک نکنم بزنه
حتما توصیه میکنم سراغ دین هم برو. یه خوبیش همین گرفتن بربرهاست، تو مپ کلی بربر ریخته میتونی راحت نیروی نظامی خودت بکنی، ولی متاسفانه راهشو دقیقا خودمم نمیدونم. فکر کنم باید Apostle لول آپ شه تا بشه ولی چجوریشو نمیدونم.
این سیاست هند هم خوبه، بعدا راحت میشه بهش حمله کرد:D هیچ استراتژی ای تو این بازی مرگبارتر از ساختن شهرهای پاره پاره نیست. تو یه جنگ تمام عیار بدجور به ضرر آدم تموم میشه.
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
بله فقط صبر کنید تا منهتن پروجکت رو هند انجام بده بعد ببینید گاندی براتون چی میفرسته :D البته روی درجه سختی بالا :D

من خودم تازه فهمیدم قضیه گاندی چیه توی بازی :)) از همون نسخه اول جنگ طلبیش خیلی کمه و صلح طلب ترین لیدره توی بازی، اما توی کدهای بازی چون عدد جنگ طلبیش خیلی کمه بعد یه مدت میره رو منفی! و یهو درجه جنگ طلبیش میره رو حداکثر و نوک میزنه! :D سازنده ها هم از بس دیدن این قضیه فان هست کاریش نداشتن و فک کنم توی این نسخه هم اینطوری هست :D هرچند دیگه op نیست در حد نسخه قبل انگار.
 

lebron

کاربر سایت
Jan 21, 2011
427
بسم الله

سلام

رفقا من چند روزی است که بازی می کنم و تقریبا قوی ترین دولت بازی هستم اما یکهو وسط بازی یک شهری رو نشون میده که نابود شده و پیام میده تمدن شما نابود شد!

به نظرتون باگه یا اینکه به بازی ربط داره؟ من حدس می زنم یکی از مراکز هسته ای خودم منفجر شده چون بعد از اینکه بمب هسته ای درست کردم این اتفاق افتاد! البته این هم به دلایلی بعید به نظر میرسه! نظرتون چیه؟
 

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
بسم الله

سلام

رفقا من چند روزی است که بازی می کنم و تقریبا قوی ترین دولت بازی هستم اما یکهو وسط بازی یک شهری رو نشون میده که نابود شده و پیام میده تمدن شما نابود شد!

به نظرتون باگه یا اینکه به بازی ربط داره؟ من حدس می زنم یکی از مراکز هسته ای خودم منفجر شده چون بعد از اینکه بمب هسته ای درست کردم این اتفاق افتاد! البته این هم به دلایلی بعید به نظر میرسه! نظرتون چیه؟

داداچ مگه چرنوبیله خودش منفجر شه..
شما پایتختتم بگیرن اتفاقی نمیوفته مگه اینکه کل شهر هات از بین برن.
احتمالا بازی رو باختی
 
  • Like
Reactions: lebron

lebron

کاربر سایت
Jan 21, 2011
427
داداچ مگه چرنوبیله خودش منفجر شه..
شما پایتختتم بگیرن اتفاقی نمیوفته مگه اینکه کل شهر هات از بین برن.
احتمالا بازی رو باختی
به کی باختم؟ چطور باختم؟! من کخ تمدنم تو دانش و فرهنگ و توریسم اوله و تو قدرت نظامی و دین دوم! :-?

میشه خواهش کنم یکم توضیح بدید که چطوری میبازیم تو این بازی؟:-B
 

vrp_vahid

کاربر سایت
Dec 15, 2013
1,060
به کی باختم؟ چطور باختم؟! من کخ تمدنم تو دانش و فرهنگ و توریسم اوله و تو قدرت نظامی و دین دوم! :-?

میشه خواهش کنم یکم توضیح بدید که چطوری میبازیم تو این بازی؟:-B

چند نوع برد داریم تو بازی
فرهنگی..علمی..نظامی..دینی..دیپلماسی

مثلا تو دیپلماسی سازمان ملل ساخته میشه و همه تمدن ها رای میدن و تمدنی که کمتر تو جنگ باشه و باهاش رابطه بهتری داشته باشن رای میاره و...
علمی هم باید به سفینه برسی فک کنم مثل civ v
 
  • Like
Reactions: lebron

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
بسم الله

سلام

رفقا من چند روزی است که بازی می کنم و تقریبا قوی ترین دولت بازی هستم اما یکهو وسط بازی یک شهری رو نشون میده که نابود شده و پیام میده تمدن شما نابود شد!

به نظرتون باگه یا اینکه به بازی ربط داره؟ من حدس می زنم یکی از مراکز هسته ای خودم منفجر شده چون بعد از اینکه بمب هسته ای درست کردم این اتفاق افتاد! البته این هم به دلایلی بعید به نظر میرسه! نظرتون چیه؟
بازی در حالت پیش فرض در سال 2050 تموم میشه و تمدنی که بیشترین امتیازو داره برنده اعلام میشه.
برای اینکه این اتفاق نیفته قبل از شروع بازی advanced setup را انتخاب کنید و قسمت Limit turns گزینه no turn limit را انتخاب کنید.
 
  • Like
Reactions: leonk13

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
کلا یکی از کارهایی که من میکنم اینه که جدا از تیک تورن لیمیت تیک پیروزی هایی مثل توریسی فرهنگی و... رو هم برمیدارم :D چون معمولا باعث میشن بازی نصفه تموم بشه. فقط میزارم پیروزی تصرف و علمی بمونه چون فقط اونا هستن که با رسیدن بهشون واقعا بازی یا تموم شده یا آدم باخته :D
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
یک پتچ بزرگ برای بازی اومده که چنتا قابلیت جدید مثل تغییر نام شهر اضافه میکنه و هوش مصنوعی دشمنارم افزایش میده.
 
  • Like
Reactions: leonk13

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
یک پتچ بزرگ برای بازی اومده که چنتا قابلیت جدید مثل تغییر نام شهر اضافه میکنه و هوش مصنوعی دشمنارم افزایش میده.

سلام بر شما

ممنون که خبر دادی ولی از چند تا قابلیت خیلی بیشتر به نظر میاد من نخوندم همشو کسی حوصله داشت ترجمه کنه حال ندارم همشو بخونم ...

تا جایی که من چک کردم فعلا 3dm کرک کرده و داده بیرون ولی 3 گیگ شده و گفته بودن اگه بریزید همه سیو هاتون پاک میشه و بهتره صبر کنید کودکس یا رییلود بده هم حجمش کمتره هم سیواتون نمیپره هم بهتره ....

حالا اگه کسی میخواهد بگه لینکشو بدم بگیره ولی صبر کنیم میاد چون همین امروز ابدیت داده زیاد عجله نکنید...


A new update is available for Sid Meier’s Civilization VI today. The “Fall 2016 Update” will automatically install when starting the Steam client; if it doesn’t install automatically, please restart Steam.

This update adds DirectX 12[en.wikipedia.org] support to Civilization VI, starting with AMD cards and NVIDIA Maxwell-series-or-later cards; please make sure your drivers are up-to-date. Support has also been added for Logitech ARX[gaming.logitech.com]. For more information on each of these, please click their respective link.

Today you’re also able to play a whole new scenario called “Cavalry and Cannonades,” and settle on two new map types, “Four-Leaf Clover” and “Six-Armed Snowflake.” These maps are playable both online and off, and were designed to encourage more conflict by forcing players to move toward the center. For the full list of what’s in this latest update, please see below.

Firaxis Games and 2K are committed to making Civilization VI the best experience possible and will continue to support the title. If you have any feedback on this update or just the game in general, please let us know in the 2K Forums[forums.2k.com] or here on Steam. Stay civilized!

[NEW]
• Maps
- Added a balanced six player map.
- Added a balanced four player map.
• ‘Cavalry and Cannonades’ Scenario Added
- Combat scenario with reduced unit maintenance costs and no strategic resource requirement for units.
- Larger starting army and additional starting techs.
- Time limit: 50 turns.
- Goal: Possess the largest territory.
• DX12 Support
• Complete Logitech ARX Support

[GAMEPLAY UPDATES]
• Added additional notifications.
• Added a “time defeat” for running out of time. This is always disabled if a Score Victory is available.
• Added additional Hotkey support (next unit, next city).
• Added the ability to rename cities.
• Added UI to show the next tile a city will grow to.
• Added a visual cue for Barbarian Scouts that are alerted to your city.
• Changed Dan Quayle rankings.

[BALANCE CHANGES]
• Added prerequisite project (Manhattan Project) for Operation Ivy.
• Added Metal Casting as a prerequisite for Economics tech.
• Adjusted religious pressure when a religion is first founded to give them more resilience and convert the city.
• Adjusted relationship decay rates.
• Reduced the effectiveness of cavalry production policies.
• Reduced Warmonger penalties in most instances, and adjusted how this reacts to returning versus keeping a city. The last city conquered from a player now provides a heavy warmonger penalty, even if you have a Casus Belli against this player, because you are wiping out a civilization.
• Reduced border incursion warnings if the troops are within their own borders.
• Increased the number of Great Works of Writing slots in the Amphitheater to 2.
• Increased Counterspy operation time.
• Increased the cost of Religious units and applied additional charges.
• Units may no longer be deleted when they are damaged.
• Deleting a unit no longer provides gold.
• Updated Island Plates map to have more hills and mountains.
• Units may no longer remove features from tiles that are not owned by that player.
• Fallout now prevents resource harvesting.
• Barbarian camps must spawn further away from low-difficulty players’ cities.

[AI TUNING]
• Adjusted AI victory condition focus to increase their competitiveness in Science and Tourism.
• Adjusted AI understanding of declared friendship.
• Adjusted the AI approach to beginning and ending a war based on potential gain and loss.
• Increased AI competitiveness in building a more advanced military.
• Increased AI usage of Inquisitors. Especially Phillip.
• Increased AI value of upgrading units.
• Increased AI use of Settler escorts.
• Tuned AI usage of units that cannot move and shoot, like Catapults.
• Tuned AI city and unit build planning.
• Improved the ability of city-states to maintain a strong military.

[BUG FIXES]
• Fixed some production Social Policies, Great People, and Pantheon bonuses that were not applying correctly.
• Fixed Royal Navy Dockyard not getting the right adjacency bonuses.
• Fixed some issues with how the Great Wall was built by players and AI, including proper connection to mountains and removing other players’ Great Walls as potential connection points.
• Fixed a unit cycling error with formations.
• Fixed a bug where the first military levy that expired would return all levied units (including those levied from other city-states) to that city-state. Now it should only return the levied units that actually originally belonged to the one city-state.
• Fixed several issues when Airstrips and Aerodromes are occupied, including forced rebasing of enemy units and UI updates.
• Fixed an exploit that allowed ranged and bombard units to gain experience when attacking a district with 0 hit points.
• Fixed an issue with wonders when transferring city ownership – conquering a city with a wonder would not track that wonder, and could lead to problems when attempting to use Gustave Eiffel.
• Fixed an issue where the Settler lens would not always show the right information to the player.
• Fixed an issue where AI would counter gold changes with the change desired, rather than the total amount of gold desired.
• Fixed an issue where the Tutorial intro and outro videos would appear off-center in certain resolutions.
• Fixed some crashes with units.
• Fixed an issue where multiple leaders of the same civilization would frequently show up in a game.
• Fixed an issue where Trade Route yields were doubling in some instances.
• Units in formations now break formation before teleporting between cities.
• The achievement ‘For Queen and Country’ was unlocking too frequently.
• AI with neutral relationships should accept delegations barring exceptional circumstances.
• Can no longer declare a Joint War if it is invalid for either party.
• Save game files should no longer be case sensitive.
• Certain wonders were sending extra notifications.
• Players will no longer receive any warmongering penalties from a joint war partner for actions in that joint war.
• Liberating a civilization back to life will now bring them back into the game properly.
• Observation Balloon range bonus was being incorrectly applied when stacked.
• Text and grammar fixes.

[VISUALS]
• Buildings on snow will now have snow on them.
• Added an Industrial Barbarian Encampment.
• Added a ranger tower to National Parks.
• Fixed some issues with buildings not culling around other world items properly.
• Fixed an issue with some Districts not showing properly.
• Miscellaneous polish applied to multiple improvements, districts, and buildings.

[MULTIPLAYER]
• Turn timers are always disabled on the first turn of a new game. This happens regardless of the advanced start or turn timer type selected.
• Allow multiplayer lobby's private game status to be toggled once the lobby has been created.
• Cap the max players to 12.
• Added LAN player name option to options screen.

[UI]
• Added the number of specialists working a tile.
• Added some additional icons for espionage, promotions, etc.
• Added additional Civilopedia shortcuts, including right clicking a unit portrait.
• Added the signature to the diplomacy action view/deal view so that we can differentiate between duplicate players. Also added multiplayer screenname in diplomacy.
• Added Trade Route yields to the Reports screen.
• Added City Center to the City Breakdown panel.
• Added rewards and consequences to mission completed popups.
• Updated the leader-chooser when beginning a new game.
• Updated the end game Victory screen.
• Updated the multiplayer staging room.
• Updated city banners.
• Updated Espionage mission chooser flow.
• Updated to display what cities are getting amenities from each resource.
• Changed resource icon backings to reflect the type of resource it is.
• Auto-scroll to the first Great Person that can be claimed.
• Improved search functionality in the Civilopedia.
• Removed Barbarian data from player replay graphs.
• ESC now closes the Tech, Civic, and Eureka popups.
• When loading a game, the era blurb will be the current era of the saved game, rather than the starting era of the game.

[AUDIO]
• Added some missing mouseover sounds.
• Fixed the Oracle quote.
• Fixed an issue where the Advisor voice was not playing in some languages.
• Fixed compatibility issues with some sound cards, especially those set to high playback rates.

[MISC]
• Added a setup option "No Duplicate Leaders" that is enabled by default. This option prevents multiple players from selecting the same leader.
• Updated leader screen to support enabling/disabling bloom according to the 'Enable Bloom' graphics option.
• Plot Tooltip Delay is now available in the Options menu.
• Auto Cycle Units is now available in the Options menu.
• Benchmark updates.
• Credits updated.
 
آخرین ویرایش:

mansour200200

کاربر سایت
Oct 4, 2016
15
دوستان شما رو چه درجه سختی بازی میکنین و اینکه چه نوع پیروزی رو تنظیم میکنین؟؟
اگه یکی از پیروزی ها برقرار شه بازی تمومه یا نه؟
آخه من همیشه رو تنها پیروزی domonition میزارم
و اینکه کسی میتونه فایل سیو بازیش رو که مراحل پایانی علم باشه بزاره میخوام ببینم چه جوریه بازی دستم بیاد
ممنون
 

mansour200200

کاربر سایت
Oct 4, 2016
15
سلام بر شما

ممنون که خبر دادی ولی از چند تا قابلیت خیلی بیشتر به نظر میاد من نخوندم همشو کسی حوصله داشت ترجمه کنه حال ندارم همشو بخونم ...

تا جایی که من چک کردم فعلا 3dm کرک کرده و داده بیرون ولی 3 گیگ شده و گفته بودن اگه بریزید همه سیو هاتون پاک میشه و بهتره صبر کنید کودکس یا رییلود بده هم حجمش کمتره هم سیواتون نمیپره هم بهتره ....

حالا اگه کسی میخواهد بگه لینکشو بدم بگیره ولی صبر کنیم میاد چون همین امروز ابدیت داده زیاد عجله نکنید...


A new update is available for Sid Meier’s Civilization VI today. The “Fall 2016 Update” will automatically install when starting the Steam client; if it doesn’t install automatically, please restart Steam.

This update adds DirectX 12[en.wikipedia.org] support to Civilization VI, starting with AMD cards and NVIDIA Maxwell-series-or-later cards; please make sure your drivers are up-to-date. Support has also been added for Logitech ARX[gaming.logitech.com]. For more information on each of these, please click their respective link.

Today you’re also able to play a whole new scenario called “Cavalry and Cannonades,” and settle on two new map types, “Four-Leaf Clover” and “Six-Armed Snowflake.” These maps are playable both online and off, and were designed to encourage more conflict by forcing players to move toward the center. For the full list of what’s in this latest update, please see below.

Firaxis Games and 2K are committed to making Civilization VI the best experience possible and will continue to support the title. If you have any feedback on this update or just the game in general, please let us know in the 2K Forums[forums.2k.com] or here on Steam. Stay civilized!

[NEW]
• Maps
- Added a balanced six player map.
- Added a balanced four player map.
• ‘Cavalry and Cannonades’ Scenario Added
- Combat scenario with reduced unit maintenance costs and no strategic resource requirement for units.
- Larger starting army and additional starting techs.
- Time limit: 50 turns.
- Goal: Possess the largest territory.
• DX12 Support
• Complete Logitech ARX Support

[GAMEPLAY UPDATES]
• Added additional notifications.
• Added a “time defeat” for running out of time. This is always disabled if a Score Victory is available.
• Added additional Hotkey support (next unit, next city).
• Added the ability to rename cities.
• Added UI to show the next tile a city will grow to.
• Added a visual cue for Barbarian Scouts that are alerted to your city.
• Changed Dan Quayle rankings.

[BALANCE CHANGES]
• Added prerequisite project (Manhattan Project) for Operation Ivy.
• Added Metal Casting as a prerequisite for Economics tech.
• Adjusted religious pressure when a religion is first founded to give them more resilience and convert the city.
• Adjusted relationship decay rates.
• Reduced the effectiveness of cavalry production policies.
• Reduced Warmonger penalties in most instances, and adjusted how this reacts to returning versus keeping a city. The last city conquered from a player now provides a heavy warmonger penalty, even if you have a Casus Belli against this player, because you are wiping out a civilization.
• Reduced border incursion warnings if the troops are within their own borders.
• Increased the number of Great Works of Writing slots in the Amphitheater to 2.
• Increased Counterspy operation time.
• Increased the cost of Religious units and applied additional charges.
• Units may no longer be deleted when they are damaged.
• Deleting a unit no longer provides gold.
• Updated Island Plates map to have more hills and mountains.
• Units may no longer remove features from tiles that are not owned by that player.
• Fallout now prevents resource harvesting.
• Barbarian camps must spawn further away from low-difficulty players’ cities.

[AI TUNING]
• Adjusted AI victory condition focus to increase their competitiveness in Science and Tourism.
• Adjusted AI understanding of declared friendship.
• Adjusted the AI approach to beginning and ending a war based on potential gain and loss.
• Increased AI competitiveness in building a more advanced military.
• Increased AI usage of Inquisitors. Especially Phillip.
• Increased AI value of upgrading units.
• Increased AI use of Settler escorts.
• Tuned AI usage of units that cannot move and shoot, like Catapults.
• Tuned AI city and unit build planning.
• Improved the ability of city-states to maintain a strong military.

[BUG FIXES]
• Fixed some production Social Policies, Great People, and Pantheon bonuses that were not applying correctly.
• Fixed Royal Navy Dockyard not getting the right adjacency bonuses.
• Fixed some issues with how the Great Wall was built by players and AI, including proper connection to mountains and removing other players’ Great Walls as potential connection points.
• Fixed a unit cycling error with formations.
• Fixed a bug where the first military levy that expired would return all levied units (including those levied from other city-states) to that city-state. Now it should only return the levied units that actually originally belonged to the one city-state.
• Fixed several issues when Airstrips and Aerodromes are occupied, including forced rebasing of enemy units and UI updates.
• Fixed an exploit that allowed ranged and bombard units to gain experience when attacking a district with 0 hit points.
• Fixed an issue with wonders when transferring city ownership – conquering a city with a wonder would not track that wonder, and could lead to problems when attempting to use Gustave Eiffel.
• Fixed an issue where the Settler lens would not always show the right information to the player.
• Fixed an issue where AI would counter gold changes with the change desired, rather than the total amount of gold desired.
• Fixed an issue where the Tutorial intro and outro videos would appear off-center in certain resolutions.
• Fixed some crashes with units.
• Fixed an issue where multiple leaders of the same civilization would frequently show up in a game.
• Fixed an issue where Trade Route yields were doubling in some instances.
• Units in formations now break formation before teleporting between cities.
• The achievement ‘For Queen and Country’ was unlocking too frequently.
• AI with neutral relationships should accept delegations barring exceptional circumstances.
• Can no longer declare a Joint War if it is invalid for either party.
• Save game files should no longer be case sensitive.
• Certain wonders were sending extra notifications.
• Players will no longer receive any warmongering penalties from a joint war partner for actions in that joint war.
• Liberating a civilization back to life will now bring them back into the game properly.
• Observation Balloon range bonus was being incorrectly applied when stacked.
• Text and grammar fixes.

[VISUALS]
• Buildings on snow will now have snow on them.
• Added an Industrial Barbarian Encampment.
• Added a ranger tower to National Parks.
• Fixed some issues with buildings not culling around other world items properly.
• Fixed an issue with some Districts not showing properly.
• Miscellaneous polish applied to multiple improvements, districts, and buildings.

[MULTIPLAYER]
• Turn timers are always disabled on the first turn of a new game. This happens regardless of the advanced start or turn timer type selected.
• Allow multiplayer lobby's private game status to be toggled once the lobby has been created.
• Cap the max players to 12.
• Added LAN player name option to options screen.

[UI]
• Added the number of specialists working a tile.
• Added some additional icons for espionage, promotions, etc.
• Added additional Civilopedia shortcuts, including right clicking a unit portrait.
• Added the signature to the diplomacy action view/deal view so that we can differentiate between duplicate players. Also added multiplayer screenname in diplomacy.
• Added Trade Route yields to the Reports screen.
• Added City Center to the City Breakdown panel.
• Added rewards and consequences to mission completed popups.
• Updated the leader-chooser when beginning a new game.
• Updated the end game Victory screen.
• Updated the multiplayer staging room.
• Updated city banners.
• Updated Espionage mission chooser flow.
• Updated to display what cities are getting amenities from each resource.
• Changed resource icon backings to reflect the type of resource it is.
• Auto-scroll to the first Great Person that can be claimed.
• Improved search functionality in the Civilopedia.
• Removed Barbarian data from player replay graphs.
• ESC now closes the Tech, Civic, and Eureka popups.
• When loading a game, the era blurb will be the current era of the saved game, rather than the starting era of the game.

[AUDIO]
• Added some missing mouseover sounds.
• Fixed the Oracle quote.
• Fixed an issue where the Advisor voice was not playing in some languages.
• Fixed compatibility issues with some sound cards, especially those set to high playback rates.

[MISC]
• Added a setup option "No Duplicate Leaders" that is enabled by default. This option prevents multiple players from selecting the same leader.
• Updated leader screen to support enabling/disabling bloom according to the 'Enable Bloom' graphics option.
• Plot Tooltip Delay is now available in the Options menu.
• Auto Cycle Units is now available in the Options menu.
• Benchmark updates.
• Credits updated.

اگه میشه لینکش رو بدین من میخوام بگیرم پیدا نمیکنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر