PlayStation The King of Fighters XIV

n6rtsg9g1h7brfis1aqa.png



x6jqryw9sru79wfjt39f.png

  • بازی برای PS4 معرفی شده ولی به احتمال زیاد همچنان عنوانی مولتی پلتفرم خواهد بود
  • بازی از حالت 2Dx2D به حالت 2Dx3D تغییر کرده
  • زمان عرضه ی بازی 2016 اعلام شده !
  • بازی 25 آگوست 2016 در ژاپن و 23 اگوست 2016 در غرب منتشر خواهد شد
  • تیزر ابتدایی با حضور Kyo Kusanagi و Iori Yagami همراه بود
  • Battle director بازی آقای Yasuyuki Oda همان طراح مبارزات Street Fighter IV می باشد
  • بازی 50 کرکتر قابل بازی دارد که همگی آنها در زمان لانچ در دسترس خواهند بود





c14p_kof_border_2.gif


[TD]
91l2_vfdv.jpg

King of Fighters XIV Teaser Trailer
1080p[/TD]




پست اول به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
مقایسه‌ام با DoA5LR بیشتر در مورد قیمت و محتویات سیزن پس و DLCها بود. خیلیا به قیمت و تعداد بالای سیزن پسای بازی گیر میدن ولی اگه حساب کنی قیمت تک کاستومی که توی این سیزن پسا گیرت میاد چیزی میشه نزدیک به یک تا یک و نیم دلار که با قیمت وحشتناک گرون ۴ دلاری (و جدیدا ۶ دلاری) کاستومای SFV اصلا قابل مقایسه نیستن.

ولی اگه بخوایم خود SFV رو هم با DoA5 اولیه مقایسه کنیم بازم از لحاظ ارزش محتوا SFV همه جوره کم میاره. DoA5 موقع عرضه ۲۴ تا شخصیت داشت، اگه اشتباه نکنم در مجموع نزدیک به ۱۰۰ تا کاستوم توی بازی بودن، بخش تمرینی، چلنج مود درست و حسابی، آرکید، بخش داستانی و سوروایوال تک نفره و تگ. در صورتی که SFV توی تک تک این زمینه‌ها بدتر از DoA5 عمل کرده.

من به هیچ عنوان منکر گیم‌پلی عالی SFV نمیشم چون تنها بازی فایتینیگه که اینقدر گیم‌پلیش جذبم کرده که از بعد از ۶ ماه هنوز دارم بازیش میکنم (حتی با وجود اینکه قابلیت آنلاین بازی کردن ندارم و تنها بخش سینگل بازی هم اون سوروایوال داغونه) ولی این روندی که کپکام با DLC ها و قیمتای نجومیش پیش گرفته (یه استیج ۱۰ دلار!) واقعا مسخره است و دیگه داره یه جورایی حال بهم زن میشه. خصوصا وقتی با سایر بازی‌های سبک مثل همین DoA5 مقایسه میشه.
والا راستش من فکر نمیکنم کاستومای DOA چیز خاصی داشته باشن که حالا بخواد بیشتر از 1دلار هم قیمتش باشه. فقط جذابیت س.ک.سیه، لباس پرستاری؟ پلیسی؟ خدمتکار؟ واقعا غیر از پ.و.ر.ن، با شنیدن و دیدن اینا چی به ذهن آدم میاد؟
لباس مجلسی های کپکام عالیه، «قشنگه» طراحی جالب داره، فقط جنبه ج.ن.س.ی شو درنظر نگرفتن. درسته شاید قیمتاش زیاد باشه ولی خب میتونی یدونه که باحاله رو بخری نه مثل doa پک کامل لباسای بیخود. تو doa هم میشه دونه دونه خرید؟
صحبت محتوا خب درسته. البته SFV بازی ای هست که همه چیش جدیده، کلا فکر کنم همش 1 سال و خورده ای جمعش کردن و ساختنش. بقیه ی بازیای فایتینگ، هر نسخه فقط گرافیک رو پیشرفته میکنن و یه دستی هم به گیم پلی میکشن و تمام. ویژگی ای که SF داره و هیچ فایتینگی نداره، اینه که هر نسخه، یه بازی جدیده، همین الان ملت هم 3rd strike بازی میکنن، هم USFIV و هم SFV، شما مثلا تکن7 داشته باشی، دلیلی نداری بری تکن3 بازی کنی (مثلا بهترین تکن) مورتال اکس داری، دلیلی نداری بری نسخه 2011 رو بازی کنی، بقیه بازیا هم همین طور...
البته بازم حق با شماس و دلیل نمیشه بازی اینقدر تهی باشه، کپکام باید یه سال صبر میکرد و کاملتر میکرد بازی رو ولی بازم اصل کار رو درست انجام داده. من خودم از بازی بخاطر مشکلات دسته و کیبورد خیلی ناراضی ام اما بازم به امثال DOA و MK ترجیح میدم اینو.
از احسان واسه پست آف تاپیکم عذر میخوام، اگه خواستین جواب بدین، بیاین پروفایلم
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
از طرح‌ها هم که واضحه خط‌، خطّ Shinkiro هست.
Shinkiro جور خاصی می‌کشه. طرح کاور SFV رو هم همین آدم کار کرده بود.
آرت قدیمیا که کار خود استاده ولی KOF XIV هاش رو یه بابایی از روی آرتهای Shinkiro ادیت کرده :D فک نمی کنم در حال حاضر طراحی KOF XIV دستش باشه چون آرت های بازی این تیپیه :



باکس شات بازی هم نمی دهد Shinkiro را :D

ویرایش :
رفتم دوباره تریلر معرفی Mode های بازی رو دیدم ، کارای استاد توی گالری رویت شد :D


 
آخرین ویرایش:

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
404
نام
Alireza
بازی که عرضه شد، نمراتش هم داره میاد ولی اینجا سوت و کوره :D
نقدها هم تا الان اکثرا خوب بودن.
GamesRadar+ :
Whether or not you dig its new look, KOF 14 offers everything you could want in a fighting game: refined gameplay, a bevy of appealing characters, and accessibility that gives way to complex depth.

Digitally Downloaded :
The King of Fighter XIV channels the spirit of the 90s whilst very subtly evolving to attract more casual players.

GameSpot :
With plenty of opportunities available online or off, KOF 14 is a well-executed addition to the revered fighting series. Those disappointed in its new visuals may be unwilling to give it a chance, but if you remain steadfast in parsing through the multiple layers of its mechanics, you'll be rewarded with one of the most accessible, satisfying entries in the series to date.
 
  • Like
Reactions: Kizaru-Sama

Kizaru-Sama

کاربر سایت
May 26, 2016
31
تنها خوشحالی من از اومدن XIV، زنده بوندن SNK هست. :-bd
امیدوارم اونقدری بفروشه که با پولش بتونه کار پر هزینه و بی نقصی مثل XIII رو تکرار کنه. یعنی KoF XV = KoF XIII v2.0 باشه. [-o<
البته با ورود به دنیای 3D، شاید این آرزو هیچ وقت محقق نشه.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
مث اینکه اوضاع فروش بازی زیاد جالب نیست. توی ژاپن توی هفته ی اول زیر 21k نسخه فروش داشته ! در مقام مقایسه مثلاً SFV که لانچ داغونی داشت هفته ی اول بالای 41K فروش رفت ! البته فعلاً فروش کنسول خونگی توی ژاپن نابوده و باید دید اوضاع توی اروپا و آمریکا چطوره :D
 

Kizaru-Sama

کاربر سایت
May 26, 2016
31
مث اینکه اوضاع فروش بازی زیاد جالب نیست. توی ژاپن توی هفته ی اول زیر 21k نسخه فروش داشته ! در مقام مقایسه مثلاً SFV که لانچ داغونی داشت هفته ی اول بالای 41K فروش رفت ! البته فعلاً فروش کنسول خونگی توی ژاپن نابوده و باید دید اوضاع توی اروپا و آمریکا چطوره :D
اگه SFV تو هفته اول 41K فروخته، به نظر من فروش 21K برای KOF فوق العادست. کپکام یه شرکت غول ژاپنیه و SNK یه شرکت ژاپنی که سهامش فروخته شد به یه شرکت چینی.
اصلا انتظار نداشتم به نصف فروش SFV برسه. @-)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر