Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

2012rld

کاربر سایت
Feb 15, 2013
136
دوستان این کوئست brother in arm چجوری قابل دسترس میشه ؟ من الان کوئست now or never دارم میرم ولی هنوز brother in arm تو لیست کوئستام نیست !
کوئست now or never اواسط بازی هست که مربوط به فرار تریس و سایر جادوگران از نویگارد است.اگر اشتباه نکنم brother in arm این کویست مربوط به زمانی هست که وایلد هانت ها میخوان به قلعه کییرموهان حمله کنن. تقریبا اخرای بازی هست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ferod

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
کیا به ین خیانت کردن ؟!!!:D

لعنتی خیلی چارم بود ....
دلم نیومد ....

من برم فعلا باید توی 4 fallout مخ بزنم ......=P~
خیانت کردی؟ خراب کاری کردی. اسپویل نمیکنم ولی نمیشه با دو تاشون باشی.
 
  • Like
Reactions: {ehsan} and farooq

Helghast

کاربر سایت
May 6, 2014
563
نام
S O |-| E I L
خیانت کردی؟ خراب کاری کردی. اسپویل نمیکنم ولی نمیشه با دو تاشون باشی.
منظورت از دوتاشون تریس و ین هست دیگه؟ کی گفته نمیشه؟!
من اینکارو کردم یعنی با جفتشون بودم و بعدش صحنه بسیار بسیار توپی اواخر بازی ایجاد شد که نمیدونم کسی دیده یا نه... خلاصه اینکه شدنس میشه. مدرکش هم موجوده :-":D

بیشتر نمیخوام اسپویل کنم ولی بشدت توصیه میشه با دوتاشون باشید ببینید چه اتفاق باحالی میوفته :D
 
  • Like
Reactions: {ehsan}

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
منظورت از دوتاشون تریس و ین هست دیگه؟ کی گفته نمیشه؟!
من اینکارو کردم یعنی با جفتشون بودم و بعدش صحنه بسیار بسیار توپی اواخر بازی ایجاد شد که نمیدونم کسی دیده یا نه... خلاصه اینکه شدنس میشه. مدرکش هم موجوده :-":D

بیشتر نمیخوام اسپویل کنم ولی بشدت توصیه میشه با دوتاشون باشید ببینید چه اتفاق باحالی میوفته :D
اتفاق باحال اینه:
هردوشن میان تو اتاق بهت دستبند میزنن و ولت میکنن و میرن.در پایان بازی گرلت تک و تنها به زندگی اش ادامه میده. حتی توی کات سین آخر بازی هم نشون داد که برای همیشه تنهایی.منظورم از اینکه نمیتونی باهاشون باشی اینه که نمیشه با هر دوشون ارتباط داشته باشی و پایان خوشی برای گرلت رقم بخوره
 

mafia.gta

کاربر سایت
Mar 14, 2013
1,042
نام
sal
واجب شد دوباره بازی رو برم.(فقط به خاطر همین )
اگه با Yen بمونیم چی میشه و اگه با Triss بمونیم چی میشه؟
هر بار رفتم نشده.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: {ehsan}

Helghast

کاربر سایت
May 6, 2014
563
نام
S O |-| E I L
اتفاق باحال اینه:
هردوشن میان تو اتاق بهت دستبند میزنن و ولت میکنن و میرن.در پایان بازی گرلت تک و تنها به زندگی اش ادامه میده. حتی توی کات سین آخر بازی هم نشون داد که برای همیشه تنهایی.منظورم از اینکه
نمیتونی باهاشون باشی اینه که نمیشه با هر دوشون ارتباط داشته باشی و پایان خوشی برای گرلت رقم بخوره
البته قضیه خیلی جالب تر از ایناس و یک سکانس بسیار جالب تا قبل از ورود گرالت به اون اتاق و دیالوگ هایی که این بین رد و بدل میشه وجود داره و بعدش هم اتحاد تریس و ین که دسب بند میزنن به گرالت و ادامه کار. یکی از باحال ترین قسمت های بازی دقیقا همین قسمت بود به نظرم , هم از نظر کارگردانی تمیز در آورده بودن هم از نظر اینکه تهش گرالت بابت کاری که میکنه چوبش هم میخوره. چون اصلا انتظار نمیرفت که یک همچین حرکتی رو پیاده کنن با توجه به برخورد های این دو نفر در طول بازی (حداقل برای من این شکلی بود). قطعا اتفاقات بازی و انتخاب ها باعث میشه که چندین بار بازیو تموم کرد این خودش یک جور تجربه جالب هست بقیه حواشی رو دید, من خودم ک اینجوری هستم بیشتر انتخاب هام رو دور جدید شروع میکنم کلا عوض میکنم. تک و تنها بودنش هم با عوض کردن 4 عدد انتخاب ساده قابل حل شدن هست...
 
آخرین ویرایش:

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
دوستان من راجب این نسخه گوتی یه سری سوال دارم؟
من توی یکی از مراحل دی ال سی hearth of storm (نمیدونم درست نوشتم یا نه :D) یه لودینگ تموم نشدنی دارم میخوام ببینم توی نسخه گوتی ممکنه مشکلم حل شه.(خودم الان 1.22 دارم)
و در ضمن اینکه ماد ها با این نسخه کار میکنن چون من ماد های خیلی زیادی استفاده میکنم.
سیو بازی چطور؟ مجبور نیستم که از اول برم؟
خیلی ممنون
 
آخرین ویرایش:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
خیانت کردی؟ خراب کاری کردی. اسپویل نمیکنم ولی نمیشه با دو تاشون باشی.
نه داداشم .... کفتم که انقدر چارم بود که دلم نیومد ! البته اونها هم خیلی خوب بودن ولی کلا ین واقعا مدلش عالی بود ... حتی لباس هاش خیلی ابهت داشت ....

محیط بازیش هم در کناره موزیک هاش به شکله عجیبی اعتیاد آوره .... هنوز که هنوزه محیط و موزیکهاش رو مخمه .... همونقدر که بازی فوق الهاده ای بود به همون انداره هم اثر هنری بود ...
 
  • Like
Reactions: mafia.gta

m49663

کاربر سایت
Sep 27, 2010
653
نام
علیرضا
خب منم بجای اینکه پولمو واسه فیفا 17 خرج کنم ورژن goty این بازی رو خریدم.امیدوارم که توش غرق شم 8->
من اول که بازی اومد گرفتم یه دور تموم کردم فروختم. این ورژن جدیدش که اومد دوباره گرفتم. به قدری لذت بخش بوده که از کار و زندگی انداخته مخصوصا دی ال سی هاش.
 
  • Like
Reactions: -7-

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,432
نام
محمد
من که بعد از گرفتن دوباره بازی و همین طور DLC ها به صورت دیجیتالی دیگه به چشم یه بازی بهش نگاه نمیکنم :D هر یکی دو روز یه بار میرم چند تا Quest انجام میدم و یه گشتی تو دنیاش میزنم و میام بیرون (در حد 1 ساعت)، یه جورایی به بخشی از زندگی فعلی من تبدیل شده! :D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
خب منم بجای اینکه پولمو واسه فیفا 17 خرج کنم ورژن goty این بازی رو خریدم.امیدوارم که توش غرق شم 8->

من اول که بازی اومد گرفتم یه دور تموم کردم فروختم. این ورژن جدیدش که اومد دوباره گرفتم. به قدری لذت بخش بوده که از کار و زندگی انداخته مخصوصا دی ال سی هاش.
میشه بپرسم چیه این بازی نظرتون و جلب کرد برای خرید دوباره با توجه به سیل بازی ها...چون برای خودمم سواله؟!
 

pedram13

کاربر سایت
Jul 5, 2015
252
میشه بپرسم چیه این بازی نظرتون و جلب کرد برای خرید دوباره با توجه به سیل بازی ها...چون برای خودمم سواله؟!
من که بار اولمه،نسخه عادیم بازی نکردم،منتظر ورژن goty بودم تا بتونم این شاهکارو تجربه کنم.و اما اون سیل بازی ها که گفتی شخصا عجله ای ندارم برای بازی کردنشون.
 
  • Like
Reactions: -7-

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر