Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

latest


Ghost Recon Wildlands یکی از بازی های در دست ساخت Open World و Tactical Shooter هست که توسط Ubisoft Paris ساخته و توسط Ubisoft برای PC, PlayStation 4, Xbox One منتشر خواهد شد. این دهمین قسمت Tom Clancy's Ghost Recon خواهد بود و اولین بازی با ویژگی محیط Open World هست. این بازی از setting عالی که در Ghost Recon: Advanced Warfighter معرفی شد استفاده میکند.


Game Setting

داستان بازی در بولیوی اتفاق میافتد که در بازی بزرگترین پخش کننده مواد مخدر از جمله کوکائین در سرار جهان است. محموله های این گونه مواد مخدر توسط کارتل Santa Blanca کنترل میشوند، یک موسسه قدرتمند که نفوذ آن منطقه را بی ثبات کرده. افزایش قدرت این Cartel های مواد مخدر به دلیل اینکه آنها به عنوان بک خطر جهانی تبدیل میشوند دولت آمریکا را نگران میکند پس ارتش آمریکا یک گروه حرفه ای سرباز ها به نام "The Ghosts" را برای نابودی و فاش کردن رابطه این Cartel ها و دولت محلی عازم بولیوی میکند.


Gameplay
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یک بازی در سبک Tactical Shooter است که در بولیوی اتفاق میافتد. پلیر ها به جای اعضای تیم "The Ghosts" بازی میکنند که یک تیم حرفه ای در ارتش آمریکا هستند. بازی از ترکیب آینده محوری که در Future Soldiers و Adanced Warfighter استفاده شده بود بسیار دور شده، اما در کل زمان بازی در عصر مدرن است مانند بازی Tom Clancy's Ghost recon در نتیجه تسلیحات نظامی بازی واقع گرایانه هستند و بشتر به اسلحه هایی که هم اکنون ارتش ها در سراسر دنیا استفاده میکنند شباهت دارند ولی، بازی دارای برخی تجهیزات مانند، Drone ها که میتوان از آنها برای تگ کردن نیروهای دشمن و اهداف استفاده کرد. این بازی اولین ورودی به سبک Open World این سری است که دارای 9 اقلیم مختلف شامل: کوهستان، جنگل، صحرا، دشت نمکی و ... و همچنین سیستم آب و هوایی دینامیک و تغییر شب و روز را نیز ارائه میکند. اتمام مراحل در طول روز به بازیکن اجازه میدهد تا دشمن را سریع تر شناسایی کنند در حالی که بازی کردن در شب تاریک به آنها یک مزیت تاکتیکی میدهد از این جهت که شب به آنها کمک بزرگی برای مخفی شدن میکند. بازیکنان قبل از شروع ماموریت باید ابتدا محل را شناسایی کنند. وسایل نقلیه مختلفی نیز در بازی حضور خواهند داشت مانند Dirt Bike ، Helicopter و Dune Buggies و... . Wildlands برخلاف نسخه های قبلی دارای Side-Missions هم خواهد بود.


در زمان بازی مراحل، بازیکنان میتوانند از راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه شروع هر مرحله بروند. بازیکنان میتوانند با چتر از هلیکوپتر پریده، پیاده روی کرده و یا به سمت Objective ها رانندگی کنند. بازیکنان میتواننداز روش های متنوعی برای اتمام هر Objective استفاده کنند، مثل استفاده از سبک Stealth، نبرد نزدیک (Melee) و یا استفاده از انواع اسلحه های دور برد و نزدیک بردی که در بازی قرار دارند. در بین مراحل بازیکنان میتوانند در محیط دنیا گشت و گذار نمایند و بازی دارای Outpost هایی است که میتوانید آنها را از بین ببرید. بازیکنان همچنین میتوانند دشمنان را از نزدیک برای دفاع با یک دست نگه داشته و با دست دیگر شلیک نمایند.


این پست آپدیت خواهد شد.
هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.
 
Last edited by a moderator:

King-1

کاربر سایت
Apr 2, 2007
723
نام
vahid
تاریخ دقیق ریلیز بازی مشخص شده؟ توی سایت خودش زده ۱۷\۳\۲۰۱۷ ولی توی استور سونی زده ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷!!!!!!!
 

Joghdmohammad

کاربر سایت
Jun 26, 2016
373
نام
محمد
سلام . بازی حالت multiplayer هم داره یا co op ؟

من نسخه های قبلیو بازی نکردم متاسفانه ، داستانشون بهم مرتبطه آیا ؟ یعنی اگه بازی ریلیز شه و من بگیرمش مشکلی از لحاظ فهمیدن داستان خواهم داشت یا نه ؟؟؟
 

pedram13

کاربر سایت
Jul 5, 2015
252
سلام . بازی حالت multiplayer هم داره یا co op ؟

من نسخه های قبلیو بازی نکردم متاسفانه ، داستانشون بهم مرتبطه آیا ؟ یعنی اگه بازی ریلیز شه و من بگیرمش مشکلی از لحاظ فهمیدن داستان خواهم داشت یا نه ؟؟؟
Co-op داره
راجب داستان هم نه مشکلی نداره
 
  • Like
Reactions: Joghdmohammad

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
نگفتن حدودا چند ساعت گیم پلی داره؟ من فک میکنم اینم مثل دیویژن بعد 20-25 دیگه حالت تکراری به خودش بگیره
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
تریلر جدید بازی رو دیدم.
کاستومایزیشن بازی فوق العاده است ولی گیم پلی یکم نگران کننده بنظر میرسه. :-s
همون دیگه از دویژن درس نگیرن هیچی... ولی با این هایپی که پشتش راه انداختن احتمالا فروش عالی تجربه میکنه ولی احتمالا بخش سینگل ددست حسابی نداره کلا فکر کنم یوبیسافت داده کم کم بجز AC بیخیال سینگل پلیر تو بازی هاش میشه و رفته سمت مولتی پلیر Co op تو بازی هاش
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
این یوبی یه بار نشد ماهم تحویل بگیره

لطفا کسی کد داشت یا قابلیت اینوایت داشت منم درجریان بزاره
ممنونم :Rose:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر