PlayStation The King of Fighters XIV

n6rtsg9g1h7brfis1aqa.png



x6jqryw9sru79wfjt39f.png

  • بازی برای PS4 معرفی شده ولی به احتمال زیاد همچنان عنوانی مولتی پلتفرم خواهد بود
  • بازی از حالت 2Dx2D به حالت 2Dx3D تغییر کرده
  • زمان عرضه ی بازی 2016 اعلام شده !
  • بازی 25 آگوست 2016 در ژاپن و 23 اگوست 2016 در غرب منتشر خواهد شد
  • تیزر ابتدایی با حضور Kyo Kusanagi و Iori Yagami همراه بود
  • Battle director بازی آقای Yasuyuki Oda همان طراح مبارزات Street Fighter IV می باشد
  • بازی 50 کرکتر قابل بازی دارد که همگی آنها در زمان لانچ در دسترس خواهند بود





c14p_kof_border_2.gif


[TD]
91l2_vfdv.jpg

King of Fighters XIV Teaser Trailer
1080p[/TD]




پست اول به روز خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
پ.ن : فقط منم که فک می کنم چپ و راست دارن به SF تیکه میندازن ؟ :D

چرا اتفاقا وقتی حرف از این شد که سعی بیش از حد برای بالانس کردن بازی و ساپورت 4، 5ساله بازی، کار بیهوده و وقت گیریه، منم احساس کردم منظورش همون SFـه و داره تیکه میندازه.
مگه ساپورت کردن یه بازی واسه یه نسل بده؟
مثل MK بسازن خوبه؟ که بعد یه سال کلا بازی فراموش بشه؟
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
واقعا وجود Costume DLC رو اعصابمه. ایشالا آخریش باشه. ^:)^:-SSx_x

اگه بازی 2D بود مثل قبلیا آره ولی الان بازی و مدلینگ ها تماماً 3D ـه و اینکه کرکترها یه دوتا کاستوم متنوع ندارن واقعاً شرم آوره :D امیدوارم سر عقل بیان و یه سری کاستوم مجانی یا حداقل با قیمت خیلی کم بدن بیرون !
 

Kizaru-Sama

کاربر سایت
May 26, 2016
31
اگه بازی 2D بود مثل قبلیا آره ولی الان بازی و مدلینگ ها تماماً 3D ـه و اینکه کرکترها یه دوتا کاستوم متنوع ندارن واقعاً شرم آوره :D امیدوارم سر عقل بیان و یه سری کاستوم مجانی یا حداقل با قیمت خیلی کم بدن بیرون !
خوب نظر ها متفاوته. برای من کاستوم ها هیچ ارزشی ندارن. خصوصا اگه بخوام پول بدم براشون.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من تازه مصاحبه صفحه قبل رو دیدم :D اول جا داره یه تشکر جانانه بکنم از احسان بابت ترجمه خیلی عالیش. خسته نباشی احسان جان :D
قطعاً ما نسخه ی KOF 14 رو هم بالانس کردیم تا بخش رقابتی بازی لذت بخش باشه. اما باید اینو هم در نظر داشته باشیم که 90% پلیرها دنبال تورنومنت ها نیستن. اونا فقط دوست دارن توی خونه بشینن ، دکمه فشار بدن و از بازی لذت ببرن. اولین و مهمترین نکته اینه که ما بازی رو برای این دسته از افراد لذت بخش ساختیم. بخش رقابتی در درجه ی بعدی اولویت قرار میگیره.
با بخش بولد شده ۱۰۰٪ موافقم و به نظرم بزرگترین اشتباه کپکام با SFV فراموش کردن این موضوع بود.

تا اینجا که موضوعات مطرح شده پیرامون KoF XIV خیلی خوب به نظر میان ولی خب باید ببینیم بعد از عرضه چقدر واقعا میتونند به این حرفا عمل کنند. امیدوارم بازی موقع عرضه از لحاظ کانتنت تامین شده باشه و برای محتویاتی هم که قراره بعدا براش عرضه کنند قیمت درست و حسابی بزارن نه اینکه مثل کپکام هر کاستوم رو ۶ دلار و هر استیج رو ۱۰ دلار توی پاچه ملت بکنند.

پ.ن: الان که دارم فکر میکنم با وجود تمام این سر و صداهایی که در مورد سیزن پسای DoA5 هست، خداییش وقتی قیمت و محتویاتشون رو در نظر بگیری خیلی به صرفه‌ به حساب میان. حالا بماند که مثلا DoA5LR موقع عرضه نزدیک ۶۰۰-۷۰۰ تا کاستوم توی خودش داشت.
 

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
^^^
مثل اینکه DOA5LR تقریبا نسخه فسیل شده DOA5 هستشا!
شما اونو باید با Ultra street fighterIV مقایسه کنید. الان خیلی کار جالبی بود اگه کپکام بجای عرضه SFV، با USFIV شوی پ.و.ر.ن راه مینداخت؟

DOA5 کلا هیچ جای دفاعی نداره و نباید با بقیه مقایسه بشه

کپکام گندی زده که حالا سعی میکنه جمعش کنه، هسته بازی خوبه، مشکلات دیگه هم یواش یواش درست میشه
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
^^^
مثل اینکه DOA5LR تقریبا نسخه فسیل شده DOA5 هستشا!
شما اونو باید با Ultra street fighterIV مقایسه کنید. الان خیلی کار جالبی بود اگه کپکام بجای عرضه SFV، با USFIV شوی پ.و.ر.ن راه مینداخت؟

DOA5 کلا هیچ جای دفاعی نداره و نباید با بقیه مقایسه بشه

کپکام گندی زده که حالا سعی میکنه جمعش کنه، هسته بازی خوبه، مشکلات دیگه هم یواش یواش درست میشه
مقایسه‌ام با DoA5LR بیشتر در مورد قیمت و محتویات سیزن پس و DLCها بود. خیلیا به قیمت و تعداد بالای سیزن پسای بازی گیر میدن ولی اگه حساب کنی قیمت تک کاستومی که توی این سیزن پسا گیرت میاد چیزی میشه نزدیک به یک تا یک و نیم دلار که با قیمت وحشتناک گرون ۴ دلاری (و جدیدا ۶ دلاری) کاستومای SFV اصلا قابل مقایسه نیستن.

ولی اگه بخوایم خود SFV رو هم با DoA5 اولیه مقایسه کنیم بازم از لحاظ ارزش محتوا SFV همه جوره کم میاره. DoA5 موقع عرضه ۲۴ تا شخصیت داشت، اگه اشتباه نکنم در مجموع نزدیک به ۱۰۰ تا کاستوم توی بازی بودن، بخش تمرینی، چلنج مود درست و حسابی، آرکید، بخش داستانی و سوروایوال تک نفره و تگ. در صورتی که SFV توی تک تک این زمینه‌ها بدتر از DoA5 عمل کرده.

من به هیچ عنوان منکر گیم‌پلی عالی SFV نمیشم چون تنها بازی فایتینیگه که اینقدر گیم‌پلیش جذبم کرده که از بعد از ۶ ماه هنوز دارم بازیش میکنم (حتی با وجود اینکه قابلیت آنلاین بازی کردن ندارم و تنها بخش سینگل بازی هم اون سوروایوال داغونه) ولی این روندی که کپکام با DLC ها و قیمتای نجومیش پیش گرفته (یه استیج ۱۰ دلار!) واقعا مسخره است و دیگه داره یه جورایی حال بهم زن میشه. خصوصا وقتی با سایر بازی‌های سبک مثل همین DoA5 مقایسه میشه.
 
  • Like
Reactions: Kainé

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خوب نظر ها متفاوته. برای من کاستوم ها هیچ ارزشی ندارن. خصوصا اگه بخوام پول بدم براشون.

اینکه 100% و نظرتون هم محترمه :D من به صورت کلی منظورم بود :D یعنی توی نسخه های قبلی همه چیز 2D بود و خب بازی یه پالت پر و پیمون رنگی داشت که کل هیکل کرکتر رو می تونستی ادیت کنی و خب در کنار فان بودن تنوع هم ایجاد میکرد :D الان که بازی 3D شده به کار راحت تره و می تونن کاستوم ها رو روی همون مدل های 3D فعلی سوار کنن :D در کل نظرم این بود که به کرکترها تنوع میدادن بد نبود :D

===

@Dante Never Cry

ممنان :D
علی درسته اون صحبتشون در مورد عموم پلیرها درسته ولی زیاد اینا رو جدی نگیر :D الان جو گیر شدن دارن به SF می پرن ، بالانس بازیشون مشکل داره (الان احتمالاً به خاطر تعداد زیاد کرکترها اوضاع بدتر هم هست) دارن با باقی قضایا ماس مالیش میکنن :D

حالا منتظر میمونیم ببینیم چی میشه :D اگر اینم خوب از آب در نیومد تمرکز رو میزاریم روی Tekken 7 که فکر کنم اون یکی دیگه از این لحاظ (بعد از عرضه چندین نسخه آرکید) مشکل خاصی نداشته باشه و تازه از لحاظ محتوا هم خیالمون ازش راحته :D

ولی در کل امیدوارم تیم نینجا هرچی زودتر DoA6 رو معرفی کنه :D DoA5 خداییش هم از لحاظ گیم‌پلی خیلی عالی بود و هم یه خروار محتویات مختلف داشت. خیلی دوست دارم ببینم با DoA6 چکار میکنند :D

تکن محتواش که بعیده کمبودی داشته باشه و مثل همیشه OK ـه ولی با مصاحبه های اخیر هارادا مث اینکه اینا هم افتادن توی خط DLC :D بازی یه سری آیتم داره که میشه کرفتشون کرد و برای کرکترها استفاده کرد اینا توی آرکید کابینت ها به صورت Microtransaction حضور دارن و در این مورد از هارادا سوال پرسیده بودن. گفته بود یه سریش که داخل بازی هست که خب رایگانه و چیز اضافه ای لازم نداره ولی یه سری آیتم ها که از خود بازی نباشه مثلاً مثل کاستوم کارین (اینو خود هارادا گفته و واقعاً نمی دونم اهداف شومش چیه هنوز :D) ممکنه بخواد داخل بازی قرار بگیره که همچین چیزهایی به صورت DLC عرضه میشن :D

DOA6 هم که کی منتظرش نیست :D سازنده کالیبرش رفته بالا :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
@Dante Never Cry

ممنان :D
علی درسته اون صحبتشون در مورد عموم پلیرها درسته ولی زیاد اینا رو جدی نگیر :D الان جو گیر شدن دارن به SF می پرن ، بالانس بازیشون مشکل داره (الان احتمالاً به خاطر تعداد زیاد کرکترها اوضاع بدتر هم هست) دارن با باقی قضایا ماس مالیش میکنن :D
حالا منتظر میمونیم ببینیم چی میشه :D اگر اینم خوب از آب در نیومد تمرکز رو میزاریم روی Tekken 7 که فکر کنم اون یکی دیگه از این لحاظ (بعد از عرضه چندین نسخه آرکید) مشکل خاصی نداشته باشه و تازه از لحاظ محتوا هم خیالمون ازش راحته :D

ولی در کل امیدوارم تیم نینجا هرچی زودتر DoA6 رو معرفی کنه :D DoA5 خداییش هم از لحاظ گیم‌پلی خیلی عالی بود و هم یه خروار محتویات مختلف داشت. خیلی دوست دارم ببینم با DoA6 چکار میکنند :D
 
  • Like
Reactions: Kainé

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
@Dante Never Cry

علی اگه دنبال مودهای آفلاین خوبی توو فایتینگ روو دست BB و GG هیچی نیست :D (فکت) اگه بخوای آنلاین بازی کنیو خوب پیشرفت کنی SFV ، اگه میخوای از زیبایی های طبیعت لذت ببری DoA5 (کاملا منظورم استیجاش بود :D)، اگه هم هیچی نمیخوای KoFXIV :D
Tekken هم که سه بعدیه پوچه :D

البته KoFXIII به نظرم یکی از بهترین فایتینگای تاریخه ولی چه فایده که شرایط بازی کردنش نیست.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اطلاعات جدید بازی از پنل EVO اومد :D

بازی ادامه ی مستقیم برای سری های قبلیه (خط داستانی منظور)



سیستم Rush که جدیداً به این نسخه اضافه شد هم مشخص کردن به چه صورتیه ! خیلی راحت فقط با Mashing یه دکمه می تونید کمبو بزنید :D دستشون هم درد نکنه :D



Climax Cancel که ظاهراً اجازه استفاده تا 3 بار از Super Special Move ها رو میده



مود های بازی مطابق همون چیزیه که قبلاً اعلام شده بود :D



برای بخش آنلاین هم شامل Online Profile ـه که تقریباً مشابه چیزیه که توی باقی فایت ها هم میشه پیداش کرد ، User Communication ـه اگه کسی داره فایتی رو آنلاین میبینه نظرشو روش بده یا اگه کسی منتظر فایت بعدی هم به همچنین میتونه لایو کامنت بده ! با سیستم Live From Playstation که اجازه میده تک تک فریم های مبارزات رو برسی کنید یا با متوقف کردن Replay یا با عقب برگردوندنش. در مورد پیشرفت آنلاین مود ها هم نوشته که خب وقتی بازی بیاد معلوم میشه ، به حرفها زیاد نمیشه اعتماد کرد :D




پ.ن : کدوم نکبتی این عکس های مزخرفو گرفته و چرا همیشه این تیپ عکس ها انقد تار ـن :D الان فک نمی کنم گوشی یا وسیله ای باشه که انقد دوربینش مزخرف باشه ، 6600 دوربینش از این بهتره :D می مرد توضیح مختصر اینا رو بنویسه :D اصن نمیشه خوندشون ! :| :D


+ Fatal Fury : Mark of the Wolves هم برای PS4 و PS Vita معرفی شد و قراره دوباره برای این دو پلتفرم هم بیاد :D ماشاا... دیگه پلتفرمی نمونده که اینو براش نداده باشن ، فک کنم چند وقت پیشا روی پاچینکو هم ریلیزش کردن :D به هر حال استقبال میشه :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر