Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

Dash_javad

کاربر سایت
Feb 22, 2008
375
نام
شیخ جواد
روستر بازی رو دیدم رسما حش... ری شدم .. نمیتونم دیگه برای بازی صبر کنم .. یعنی واقعا day1 میگیرم بازی رو .. دیگه برای پایین امدن قیمت ..یا دست دوم گرفتن که اصلا نمیتونم صبر کنم

شما چقدر صبر داشتی برادر که تازه الان میخایی دی وان بگیری! O_o
برای ما منتظران تکن بازی باید پری اوردر بشه فقط, اونهم بصورت گلد! 8->
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
در مورد برایان اتفاقا اشتباه میکنی بریان یکی از قوی ترین پانیش هارو داره یه سری ضرباتو میتونه پانیش کنه که هیچ کرکتری نمیتونه اونا رو پانیش کنه مثلا wave dash+مربع جین کازاما بعدش جلو عقب مثلث بریان میگیره در صورتی که بقیه کرکترها فقط میتونن دو تا مشت بعنوان پانیش بزنن ولی برایان کمبو میزنه یا بعد از دو جلو مثلث هیهاچی ( که یکی از کاربردی ترین ضرباته هیهاچیه ) بریان میتونه پانیش بزنه در صورتی که بقیه کرکترها اصلا هیچ کاری نمیتونن انجام بدن چون اون ضربه چند قدم پرت میکنه رو به عقب:D باید بلد باشی باهاش چطوری پانیش کنی. واسه ضربات معمولی هم میتونی مثلث و بعد ضربدر بزنی واسه پانیش. بریان جز نادرترین کرکترهایی هست که میتونه به طور 100% هر ضربه ای رو پانیش کنه در صورتی بقییه کرکتر ها بعضی ضرباتو نمیتونن پانیش کنن:D بریان حتی سختترین حرکت در کل تکن رو هم داره همون 22 تا مشت Taunt که باید در کمتر از 2 ثانیه 22 تا ضربه تایمینگ دار رو بزنی که وحشتناک سخته. ولی کمبو هاش بشدت آسونه کسی بعنوان مبتدی باهاش بازی کنه خیلی راحت میتونه کمبوهاشو اجرا کنه حتی دش زدن هم نداره.... کسی که اول کار میخواد بازیو بازی کنه چند تا چیز واسش مهمه کمبو راحت باشه که بتونه را بیافته و یکی هم کرکتر کامل باشه که بنظرم بریان یکی از کاملترین شخصیت های تکنه! کمبوهاشم برد زیادی داره مثلا در حین کمبو زدن از فاصله دور ضرباتو بزنی کمبو اجرا میشه درصورتی بعضی از کرکتر ها باید درحین کمبو زدن حرکت هم بکنی چون دستشون کوتاهه وگرنه ضربه نمیگیره و کمبو از دست میره. دوتا از دست کوتاه ترینشون جین و پائوله که باید واسه بوند حتما یه قدم بری جلو وگرنه بوند نمیکنه که واسه مبتدیان ممکنه یکم اولش سخته در حین کمبو یه قدم برن جلو:D بریان اون عقب مربع-ش از 5 کیلومتری هم بوند میکنه:D البته تو روستر کرکتر های آسون زیاده یه مبتدی باید طبق سلیقه خودشون یه کرکتر آسون رو انتخاب کنه باهاش یاد گرفتن رو شروع کنه بعد که حرفه ای تر شد میتونه بره سراغ کرکترهای سختتر.... البته کی اهمیت به آسون و سخت میده اکثرا هر کی رو دوس دارن اول کار با اون بازی میکنن:D
شاید من منظورمو بد رسوندم..اصلا بحثی رو قوی بودن برایان نیست و جزو تاپ 10 هست قطعا.. بحث من رو درجه سختیش بود بیشتر.. که هنوزم فکر میکنم کاراکتر سختیه.. اما در مورد پانیشینگ. من تا جایی که میدونم وقتی قراره در مورد کاراکتری بحث بشه که چقد پانیشینگ قوی ای داره رو فریم های پایین بحث میشه معمولا. Jet uppercut قبول دارم یه برگ برندس برای برایان. اما بجز اون تا 14 فریم اگه درس یادم باشه یه Knd هم نمیتونه بگیره از حریف.(مقایسه با همون Heihachi که رو 10f میتونه Knd+wall splat بگیره) ضربات Middle بریان هم اگه یادت باشه تو تیکن 5 یه d/f+2,1 داشت که میشد دومی رو Duck کرد. این مورد تو 6 رفع شد اما هنوزم فکر میکنم یه کم مشکل داره تو Mid poke برایان. یه مسئله دیگه Low هاشن. تقریبا دوتا Low مهم داره یکیش Sweep اشه که فوق العاده واکنش دادن بهش راحته و رو بلاک هم لانچ وحشتناکی داره . یکی ام Qcb+3 که تا حدی وضع رو بهتر میکنه اما هنوزم کاملا اوکی نمیکنه. در کل برایان کاراکتر قوی ایه اما کسی که انتخابش میکنه باید با این مشکلاتش هم کنار بیاد که فکر نمیکنم برای مبتدی ها این موارد راحت باشه.
 
  • Like
Reactions: Roozbeh_7

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
این هم از 11 دقیقه بازی بر روی پلتفرم پی سی, منو و روستر رنگ و بوی تازه ای گرفته :x

منتظر بودم Leo رو ببینم ولی گفتم فکر نکنم توش باشه که شانسم زد همون مبارزه اولش با Leo بود :D

ولی متاسفانه کسی که بازی میکرد باهاش فکر کنم یه نوزاد 2 ماهه بود :|
 

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
b+1+2 now +6 on block(up from +3/+4, buff)

qcf+2 now -13 on block(down from -14, buff)

qcb+2 now -13 on block(down from -15, buff)

WS 1+2 now -15 on block(up from -14, nerf)

WR2 now +5-6 on block(up from +4-6, buff)

f,f+2 now -11-10? on block(POSSIBLY down from -12-11, buff)-this one seems iffy so take it with an extra grain of salt than the rest but it is there

Pressure Ridge(u-u/f+2, new launcher) possibly -7 on block(move is buffed regardless from it's old format)

d/b+3's CH damage buffed(do not know the exact numbers yet but it does around 40% damage)

d/b+3 gives full combo on NH, on axis(buffed)

d/b+3 now staggers on block(move is overall absolutely buffed, this was needed to balance it out)

d/b+3 now i25, 25~26 from afar. Frame nerf, most likely due to the overall strength of the move(full combo, massive damage on CH) and they seem to be hitting 'big power lows' in a similar manner.

Just Discovered: db+3~1+2 is now apparently cancellable.(positive change which one would call a buff)

d+3, 4 is reverted to it's pre Tekken Revolution status

CH (d+3),4 causes screen freeze on trade
for a very hard to avoid followup
اینم لیستی از تغییراتی که تا الان مشاهده شده ازش.
همین الان دیدم
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
شاید من منظورمو بد رسوندم..اصلا بحثی رو قوی بودن برایان نیست و جزو تاپ 10 هست قطعا.. بحث من رو درجه سختیش بود بیشتر.. که هنوزم فکر میکنم کاراکتر سختیه.. اما در مورد پانیشینگ. من تا جایی که میدونم وقتی قراره در مورد کاراکتری بحث بشه که چقد پانیشینگ قوی ای داره رو فریم های پایین بحث میشه معمولا. Jet uppercut قبول دارم یه برگ برندس برای برایان. اما بجز اون تا 14 فریم اگه درس یادم باشه یه Knd هم نمیتونه بگیره از حریف.(مقایسه با همون Heihachi که رو 10f میتونه Knd+wall splat بگیره) ضربات Middle بریان هم اگه یادت باشه تو تیکن 5 یه d/f+2,1 داشت که میشد دومی رو Duck کرد. این مورد تو 6 رفع شد اما هنوزم فکر میکنم یه کم مشکل داره تو Mid poke برایان. یه مسئله دیگه Low هاشن. تقریبا دوتا Low مهم داره یکیش Sweep اشه که فوق العاده واکنش دادن بهش راحته و رو بلاک هم لانچ وحشتناکی داره . یکی ام Qcb+3 که تا حدی وضع رو بهتر میکنه اما هنوزم کاملا اوکی نمیکنه. در کل برایان کاراکتر قوی ایه اما کسی که انتخابش میکنه باید با این مشکلاتش هم کنار بیاد که فکر نمیکنم برای مبتدی ها این موارد راحت باشه.
تمام شخصیت ها یه سری ضربات زیر دارن که وقتی دفاع بشن پانیش بدی میخوری هنوز شخصیت به وجود نیومد که ضربات زیرش دفاع شه پانیش نخوره فقط یه شخصیت بود اونم فنگ تو تکن 5 ضربه زیرش وقتی دفاع میشد پانیش نمیخورد فقط یه لگد میخوردی که ارزش ریسک کردنو داشت . کلا اون حرکت باگ بود ولی از تو تکن 6 اون مشکل رو رفع کردن والان با فنگ اگه استپ بری و دایره بزنی حریف اگه دفاع کنه پای فنگ گیر میکنه. اکثر شخصیت ها از این ضربات low سنگین دارن که قابل دیدن هم هستن و وقتی دفاع شن پانیش بدی میخوری. کلا نباید تکیه به اینجور ضرباتی کرد اصولا از ضرباتی استفاده میشه که سریع باشن و وقتی هم دفاع شه پانیش کمتر بخوری. الانم دراگانوف یه ضربه زیر داره که اونم دفاع شه پانیش میخوری ولی هیچکی ازش استفاده نمیکنه همه از پایین مثلث استفاده میکنن. درضمن میگی فوقالعاده واکنش دادن بهش راحته چشمت نره بازی کره ای ها اون چیزی که تو یوتیوب و تو یه مسابقه میبینی با چیزی که خودت بازی میکنی زمین تا آسمون فرق داره:D اونا اینقدر بازی کردن حرکات واسشون اسلوموشن شده گرپ بدل کردنم از رو دست بدل میکنن دست چپ اومد مربع دست راست اومد مثلث و جفت دست مربع و مثلث منتها گرپل به قدری سریعه که چشمت نمیتونه دست رو ببینه و عکس العمل درست انجام بدی ولی به مرور زمان خیلی خیلی زیاد رو اون حرکت تمرین کنی اون حرکت واست اسلوموشن میشه من اینو شخصا تجربه کردم..... من نگفتم یه مبتدی حتما بره سراغ برایان من گفتم یه مبتدی باید بره سراغ شخصیتهایی که کمبوشون ساده باشه خیلی از شخصیتها هستن کمبوشون ساده هست و هم مناسب مبتدایا هست و هم حرفه ای ها. یه سری کرکتر ها هم مثل دراگانوف یا نینا یا خانواده میشیما کازاما اصلا مبتدیا نمیتونن باهاشون بازی کنن باید بدونی چیو انتخاب میکنی:Dحتی اونایی هم چند ساله بازی میکنن نمیتونن با اینا خوب کنار بیان و خیلی از ضرباتشونو راحت اجرا کنن و ربطش میدن باید حتما ارکید استیک باشه تا بتونی باهاشون بازی کنی اصن ربطی نداره با همون پد ps3 هم میتونی با هر شخصیتی بازی کنی:Dحتی خیلی ها هم هستن مثل جاست فریم جیمز هر وقت میرن مسابقات پد ps3 شونو با خودشون میبرن
 

Amirhoseyn_hz

کاربر سایت
Jun 13, 2016
40
تمام شخصیت ها یه سری ضربات زیر دارن که وقتی دفاع بشن پانیش بدی میخوری هنوز شخصیت به وجود نیومد که ضربات زیرش دفاع شه پانیش نخوره فقط یه شخصیت بود اونم فنگ تو تکن 5 ضربه زیرش وقتی دفاع میشد پانیش نمیخورد فقط یه لگد میخوردی که ارزش ریسک کردنو داشت . کلا اون حرکت باگ بود ولی از تو تکن 6 اون مشکل رو رفع کردن والان با فنگ اگه استپ بری و دایره بزنی حریف اگه دفاع کنه پای فنگ گیر میکنه. اکثر شخصیت ها از این ضربات low سنگین دارن که قابل دیدن هم هستن و وقتی دفاع شن پانیش بدی میخوری. کلا نباید تکیه به اینجور ضرباتی کرد اصولا از ضرباتی استفاده میشه که سریع باشن و وقتی هم دفاع شه پانیش کمتر بخوری. الانم دراگانوف یه ضربه زیر داره که اونم دفاع شه پانیش میخوری ولی هیچکی ازش استفاده نمیکنه همه از پایین مثلث استفاده میکنن. درضمن میگی فوقالعاده واکنش دادن بهش راحته چشمت نره بازی کره ای ها اون چیزی که تو یوتیوب و تو یه مسابقه میبینی با چیزی که خودت بازی میکنی زمین تا آسمون فرق داره:D اونا اینقدر بازی کردن حرکات واسشون اسلوموشن شده گرپ بدل کردنم از رو دست بدل میکنن دست چپ اومد مربع دست راست اومد مثلث و جفت دست مربع و مثلث منتها گرپل به قدری سریعه که چشمت نمیتونه دست رو ببینه و عکس العمل درست انجام بدی ولی به مرور زمان خیلی خیلی زیاد رو اون حرکت تمرین کنی اون حرکت واست اسلوموشن میشه من اینو شخصا تجربه کردم..... من نگفتم یه مبتدی حتما بره سراغ برایان من گفتم یه مبتدی باید بره سراغ شخصیتهایی که کمبوشون ساده باشه خیلی از شخصیتها هستن کمبوشون ساده هست و هم مناسب مبتدایا هست و هم حرفه ای ها. یه سری کرکتر ها هم مثل دراگانوف یا نینا یا خانواده میشیما کازاما اصلا مبتدیا نمیتونن باهاشون بازی کنن باید بدونی چیو انتخاب میکنی:Dحتی اونایی هم چند ساله بازی میکنن نمیتونن با اینا خوب کنار بیان و خیلی از ضرباتشونو راحت اجرا کنن و ربطش میدن باید حتما ارکید استیک باشه تا بتونی باهاشون بازی کنی اصن ربطی نداره با همون پد ps3 هم میتونی با هر شخصیتی بازی کنی:Dحتی خیلی ها هم هستن مثل جاست فریم جیمز هر وقت میرن مسابقات پد ps3 شونو با خودشون میبرن
راستش این بحثی نیست که بشه توش مطلق نظر داد. چون هر شخصی ممکنه تو تمریناتش یه سری کاراکتر ها به نظرش سخت تر یا ساده تر بیان و این فرق میکنه برای هر شخص. اما من در مورد سخت بودن برایان بیشتر مد نظر رو گفته های بازیکنا در روی نت گذاشتم که اکثرا شاهد بودم از سخت بودن برایان شاکین
اما در موردSweep ها :
کلا تو بلاک کردن یه ضربه Low دو حالت ممکن داریم
اولی واکنش دادن لحظه ایه و دومی تشخیص دادن و پیشبینی
مد نظر من هم اینجا اولیه. من خودم اولین Sweep ای که تونستم بهش واکنش بدم برای برایان بود. فقط هم مد نظر کندی و سرعت فریمش نیست. انیمشینی هم که داره مهمه. من به شخصه 80 درصد مواقع دیدم اکثر پلیرها به Sweep برایان واکنش نشون میدن. اما مثلا برای Draguonov این حدود30-40 درصده. دلیلش هم انمیشنیه که دارن. که کدوم زودتر به ذهن سپرده میشه از فریم اول و راحت تر میشه واکنش نشون داد. یسری Low ها هم که مثل Demolition man از Paul یا Hellsweep خانواده میشیما کلا واکنش دادن بهش ناممکنه هم از لحاظ سرعت و هم شکل انیمیشن منم واقعا تا حالا پلیری ندیدم که بتونه به اینا واکنش نشون بده حتی از بین قهرمان های Evo. در مورد Sweep برایان هم اگه مسابقات رو ببینی که حتما میبینی پلیرهای حرفه ای فقط و فقط برای crush کردن ضربات High ازش استفاده میکنن. و تقریبا هرگز در حالت عادی استفاده نمیشه.
این اخرم.بگم اره منم موافقم واقعا منم درک نمیکنم حرف اونایی که میگن استیک از دسته عادی راحت تره . جدی درجه سختی تو جفتشون یکیه فقط حالت سلیقه ای داره بنظرم
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
شما چقدر صبر داشتی برادر که تازه الان میخایی دی وان بگیری! O_o
برای ما منتظران تکن بازی باید پری اوردر بشه فقط, اونهم بصورت گلد! 8->
همچین بازی رو هم اصلا به صورت دیجیتال نمیگیرم .. من میخوام نسخه فیزیکیش رو تو دستام حس کنم
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
راستش این بحثی نیست که بشه توش مطلق نظر داد. چون هر شخصی ممکنه تو تمریناتش یه سری کاراکتر ها به نظرش سخت تر یا ساده تر بیان و این فرق میکنه برای هر شخص. اما من در مورد سخت بودن برایان بیشتر مد نظر رو گفته های بازیکنا در روی نت گذاشتم که اکثرا شاهد بودم از سخت بودن برایان شاکین
اما در موردSweep ها :
کلا تو بلاک کردن یه ضربه Low دو حالت ممکن داریم
اولی واکنش دادن لحظه ایه و دومی تشخیص دادن و پیشبینی
مد نظر من هم اینجا اولیه. من خودم اولین Sweep ای که تونستم بهش واکنش بدم برای برایان بود. فقط هم مد نظر کندی و سرعت فریمش نیست. انیمشینی هم که داره مهمه. من به شخصه 80 درصد مواقع دیدم اکثر پلیرها به Sweep برایان واکنش نشون میدن. اما مثلا برای Draguonov این حدود30-40 درصده. دلیلش هم انمیشنیه که دارن. که کدوم زودتر به ذهن سپرده میشه از فریم اول و راحت تر میشه واکنش نشون داد. یسری Low ها هم که مثل Demolition man از Paul یا Hellsweep خانواده میشیما کلا واکنش دادن بهش ناممکنه هم از لحاظ سرعت و هم شکل انیمیشن منم واقعا تا حالا پلیری ندیدم که بتونه به اینا واکنش نشون بده حتی از بین قهرمان های Evo. در مورد Sweep برایان هم اگه مسابقات رو ببینی که حتما میبینی پلیرهای حرفه ای فقط و فقط برای crush کردن ضربات High ازش استفاده میکنن. و تقریبا هرگز در حالت عادی استفاده نمیشه.
این اخرم.بگم اره منم موافقم واقعا منم درک نمیکنم حرف اونایی که میگن استیک از دسته عادی راحت تره . جدی درجه سختی تو جفتشون یکیه فقط حالت سلیقه ای داره بنظرم
نمیدونم چرا اصرار داری برایان سخته اگه میخوای هر طور شدی بگی سخته باشه قبوله اصن سختترین کرکتر روستر هست این برایان! تمام ضرباتش اینجوریه پایین مربع یا جلو مثلث یا عقب جلو مربع اخه اجرا کردن چنین ضرباتی سخته ؟ آدم خندش میگیره چنین ضربات ساده ای رو میبینه. حتی کمبوهاش به قدر ساده ست که با خارجیا کانکشن 1 خط هم بازی کنی میتونی کمبوهاشو اجرا کنی:D اگه واقعا زدن این ضربات واست سخته پس هنوز کرکتری ندیدی که شونصدتا کنسل دش یا ویو دش تایمینگ دار بزنی تا تازه یه حرکت اجرا کنه.....اونم فقط واسه کمبوهای پیشنهادی نه نمایشی! اون ضربات زیر دراگ و برایان با خانواده میشیما اصلا قابل مقایسه نیست و فریمشون اصلا یکی نیست . مال برایان و دراگ کنده و کاملا قابل دیدنه ولی اگه بزنی خوبیش اینه کمبو میشه و یه خوبیه دیگه هم داره بردشون زیاده مثلا از چند قدمی هم میگیره اما مال خانواده میشیما یا پائول بردشون کمه و باید چسبیده به حریف بزنی ولی خیلی سریعه و اصلا قابل دیدن نیستن و حتی میتونی در حین کنسل دش اجراشون کنی و حریفو بشدت گول میزنه و فقط باید حدس بزنی اما اگه بزنی کمبو نمیشه و فقط پرتت میکنه مگه اینکه نزدیک دیوار باشه که بزنی حرف بخوره به دیوار و بوند کنی . فقط مال هیهاچی و دویل جین کمبو میشه اونم باید کانترت کنه تا بتونی کمبو بزنی:D
درضمن باید ببینی با چه کرکتری از همه بهتر میتونی بازی کنی بچسبی به اون هر کسی تو یه کرکتر توانایی داره. الان آسوکا هم کرکتر خیلی ساده ایه از کمبو گرفته تا ضربات ولی واسه من بهترین کرکتره نه بخاطر اینکه چون ساده ست دارم باهاش بازی میکنم بخاطر اینکه نسبت به بقیه کرکترهایی که تو روستر تست کردم با این بهتر بازی میکنم:D و استایلش کاملا مناسبه با سبک بازی کردن من، البته دراگانوف هم واسم خوبه کاملا بهش تسلط دارم. ولی بقیه کرکترها تست کردم واسم زیاد خوب نبودن:D
 
  • Like
Reactions: Kainé

zerti

کاربر سایت
Aug 29, 2012
119
نام
طاها
تمام شخصیت ها یه سری ضربات زیر دارن که وقتی دفاع بشن پانیش بدی میخوری هنوز شخصیت به وجود نیومد که ضربات زیرش دفاع شه پانیش نخوره فقط یه شخصیت بود اونم فنگ تو تکن 5 ضربه زیرش وقتی دفاع میشد پانیش نمیخورد فقط یه لگد میخوردی که ارزش ریسک کردنو داشت . کلا اون حرکت باگ بود ولی از تو تکن 6 اون مشکل رو رفع کردن والان با فنگ اگه استپ بری و دایره بزنی حریف اگه دفاع کنه پای فنگ گیر میکنه. اکثر شخصیت ها از این ضربات low سنگین دارن که قابل دیدن هم هستن و وقتی دفاع شن پانیش بدی میخوری.

از شما بعیده چنین حرفی رو بزنید فیروز جان
King جهت بایین جلو بعد مربع که بزنی با دست زیر طرف خالی میکنه بدون حتی یک مشت بخوره (بونیش نداره)... یکی از بهترین ضربات زیر تیکن هست . احتمالا قافل بودی ازش یادت نبود و الا در ج میگفتی ..
جالب اینجاست زیرش هم طوری هست اگه بری تو حالتش زیر رو خالی کنی اگه طرف ضربه Highh هر چی میخواد بزنه بی تاثیر برای King زیر رو میزنه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Roozbeh_7

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ

logo_main.png



Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
خیلی بده آدم ادعا داشته باشه 10 15 سال بازی میکنه ولی هنوز عیب و ایرادات کرکتر خودشو ندونه:)) اتفاقا پانیش میخوره خیلی هم قشنگ از هر دوطرف قشنگ استپ میخوره. اگه اینجوری بود دیگه تو مسابقات همه فقط کینگ میگرفتن و فقط هم این ضربه رو میزدن دیگه هیچ کاری نمیکردن:D پانیش زدن فقط به نشستن و عقب رو گرفتن نیست بعضی چیزا هم هست باید با استپ پانیش کنی چون اطمینانی ترین راهه و استپ رو واسه قشنگی نیست که هر چند وقت یبار واسه تنوع یه استپی بری بگی منم بلدم استپ برم:D مثلا واسه شیرجه میتونی بکشی عقب و پانیش کنی ولی عقب رفتن بگیر نگیر داره 50 50 هست و باید استپ بری که روشیه 100% جواب میده. بعضی ضربات هم هست استپ رو دفع میکنن و اگر بری استپ مثل ردیاب پیدات میکنه و استپ رو خنثی میکنه اونا رو هم گذاشتن واسه کسانی که زیاد استپ میرن. بعد نیست بعضیا یکم اطلاعاتشونو ببرن بالا واقعا زشته! ما اینجا کاربر داریم تکن باز نیست ولی اطلاعاتش 100 برابر بعضیا که ادعا دارن هم بیشتره و تک تک چیزای تکن رو میدونن:D



 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر