قوانین جدید بخش PS4 Games

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
بنا بر سیاست جدید مدیریت سایت "بازی سنتر" و تغییرات عمده ای که قرار است برای بهبود و پیشرفت هر چه بیشتر بازی سنتر اعمال شود، تصمیم گرفتیم قوانین جدیدی برای بخش اخبار (تاپیک هایی "اطلاعات کامل" که کلی و مجموع اخبار یک موضوع هستند) و تاپیک بازی های تمامی کنسول ها (گیم کامیونیتی، کنسول ها قدیم یا جدید) و پست اول آنها در نظر بگیریم، که این قوانین به شکیل تر شدن و منظم تر شدن این بخش ها کمک شایانی خواهد کرد.

قوانین جدید:
  • کاربرانی که پس از معرفی یک بازی اقدام به ایجاد تاپیک برای آن در بخش کنسول مورد نظر می کنند موظفند پست اول تاپیک را تا زمان انتشار بروز کنند و همچنین پست اول باید بسیار شکیل و منظم باشد، نمونه از تاپیک هایی که موارد بالا در آنها رعایت شده :
The Last of Us Part II
Resident Evil 3 (استفاده از تگ اسپویل رعایت شود)
Halo Infinite

  • پست اول تاپیک باید شامل بخش های مختلف عکس، تریلرها و .. باشد، لزومی به آپدیت کردن تاپیک با تمامی اخبار ریز به ریز نیست و کاربر می تواند اخبار مهم را به پست اول اضافه و آپدیت کند.

  • دقت کنید تنها آپدیت خبری تاپیک مهم نیست و باید طبقه بندی شده، منظم و شکیل باشد. استفاده از بنرهای گرافیکی یک اندازه و با حجمی متناسب با سایت

  • ذکر منبع (منابع فارسی مورد قبول نیستند). تیتر اخبار مستقیم ترجمه شوند بدون هیچ تغییر، جهت دادن و دستکاری‌. ترجمه اخبار باید روان و خوانا باشند و هیچگونه متن اضافه ای توسط مترجم و استارتر به آنها اضافه نشود.

  • مدیران و ناظمان بخش بنا به صلاحدید خود از عملکرد کاربرانی که پست اول را مدیریت می کنند می توانند آن را به کاربر دیگری انتقال دهند، قبل از جابجایی زمانی برای اصلاح و تغییرات تاپیک به استارتر داده میشود در صورت اعمال نشدن تغییرات در زمان مشخص شده، مسئولیت تاپیک به کاربر دیگری داده خواهد شد.

  • اگر استارتر بعد از چندین آپدیت و اخبار جدید اقدام به آپدیت تاپیک نکند و یا مدت زیادی از آنلاین شدن کاربر گذشته باشد، بدون هماهنگی وی تاپیک به شخص دیگه ای واگذار خواهد شد.

  • قوانین فوق باعث می شود تا کاربران بعد از معرفی هر عنوانی برای ایجاد تاپیک بازی مورد نظر با یکدیگر مسابقه (!) نگذارند و کاربری که تاپیک را در دست می گیرد مسئولیت آپدیت تاپیک را تا زمان انتشار بر عهده بگیرد.
قوانین بروز خواهد شد.
ممنون
موفق باشیم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Zealous and sa-sot1

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
ویرایش:

مدیران و ناظمان بخش بنا به صلاحدید خود از عملکرد کاربرانی که پست اول را مدیریت می کنند می توانند پست اول را به کاربر دیگری انتقال دهند، قبل از این جابجایی به کاربری که مدیریت پست اول را بعهده دارد پیامی داده می شود، در صورت عدم توجه به پیام ناظم و یا مدیران و تغییر ندادن پست اول، یا عدم پاسخ پس از مدتی مشخص، پست اول تاپیک به کاربر دیگری منتقل خواهد شد.
 
  • Like
Reactions: FardinTz

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
کاربرانی که تاپیک هایی برای بازی های جدید PS4 ایجاد کردند، لطفاً قوانین این تاپیک را در پست اول رعایت کنند.
ممنون
 
  • Like
Reactions: .:miladamiri:.
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر