PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خودتم دقت کن اکثر اسکرین هایی که گذاشتی صورت شخصیت ها هایلایتشن:d
لباس ها و محیط ها حتی در حد کیفیت فوق العاده صورت ها نیستن:d
این اسکرین رو با تریلر love مقایسه کن:p
viewer.php
یادمه گل رو زمین توی یکی از صحنه جرم ها به شدت مسخره طراحی شده بود

هایلایت صورته برای اینکه محور تریلر اولیه ی هوی رین و عکس هایی که ازش هست (همون عکس هایی که گذاشتم) چهره ی اون طرفیه که داره تست بازیگری میده :D

اما در مورد لباس و محیط که میگین در حد صورت ها نیستن (توی تریلر اولیه هم همین وضعیت برقراره) :D الان شما تکلیفت با خودت مشخص نیست عزیزم ، داری یکی به نعل میزنی یکی به تخته :D الان محوریت بحث اینه که ما داریم تریلر اولیه بازی (که توی یه اتاق بسته ـس) رو با خود بازی (که طبیعتاً اینحا هم باید همچین لوکیشنی رو مد نظر قرار بدیم) مقایسه میکنیم ، نه اینکه بیاییم کلاً ببینیم لوکیشن های بازی چقدر Jaw Dropping هستن یا طراحی گل وسط یه لوکیشن توی صحنه ی جرم چه وضعیتی داشته :D اون بحث میره روی توان نسل هفت و قدرت PS3 که اصن ربطی به بحث ما نداره :D

این عکسی هم که میگی مقایسه کنم ، چه جوری مقایسه کنم ؟ :D هوای آفتابی و رنگ های زنده و شاد رو با یه آشپزخونه با رنگ های مرده توی هوای بارونی ؟ :D یعنی کیفیت محیط و نورپردازی برات کفایت نمی کنه :D
 

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
هایلایت صورته برای اینکه محور تریلر اولیه ی هوی رین و عکس هایی که ازش هست (همون عکس هایی که گذاشتم) چهره ی اون طرفیه که داره تست بازیگری میده
خوب عزیز من میگم محیط ها رو باید ببینیم نه اینکه چند شات که 90 درصد صورت شخصیته 10 درصد به زور محیطه:d
اما در مورد لباس و محیط که میگین در حد صورت ها نیستن (توی تریلر اولیه هم همین وضعیت برقراره) :D الان شما تکلیفت با خودت مشخص نیست عزیزم ، داری یکی به نعل میزنی یکی به تخته :D الان محوریت بحث اینه که ما داریم تریلر اولیه بازی (که توی یه اتاق بسته ـس) رو با خود بازی (که طبیعتاً اینحا هم باید همچین لوکیشنی رو مد نظر قرار بدیم) مقایسه میکنیم ، نه اینکه بیاییم کلاً ببینیم لوکیشن های بازی چقدر Jaw Dropping هستن یا طراحی گل وسط یه لوکیشن توی صحنه ی جرم چه وضعیتی داشته :D اون بحث میره روی توان نسل هفت و قدرت PS3 که اصن ربطی به بحث ما ند
:|خوب خودت عکس گذاشتی من مگه گفتم حتما برو تریلر اولیه رو نگاه کن:dمثلا محیط همون خونه تو هوای افتابیه یه نگاه بنداز کلا به نظر بهتر میاد:d:dبا قدرت ps3 کاری ندارم چون از همونشم من خیلی راضی بودم تو اون سالی که اومد:d
این عکسی هم که میگی مقایسه کنم ، چه جوری مقایسه کنم ؟ :D هوای آفتابی و رنگ های زنده و شاد رو با یه آشپزخونه با رنگ های مرده توی هوای بارونی ؟ :D یعنی کیفیت محیط و نورپردازی برات کفایت نمی کنه :D

لینک تریلر رو گذاشتم برو نگاه کن
راستی تا کسی ما رو نزده بریم تو pm دیگه=))
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
راستی تا کسی ما رو نزده بریم تو pm دیگه=))


ببین بحث این بود که شما گفتی بازی نهایی کیج از تریلرهایی که نشون میده ضعیف تره ، طبق عکس هایی که گذاشتم و تجربه ای که هر کسی از بازی داشته خیلی واضحه این حرف اشتباهه :D نمی دونم چه اصراریه :D 5-6 تا عکس هم که از لوکیشن های مختلف بازی گذاشتم ، اینجوری نیست که بگی فقط صورت چپوندم توی عکسا :D
اگه دانگریدی هم این وسط اتفاق میافتاد حتماً توی بوق و کرنا میکردن :D این بحث دانگرید وافعاً معضلی شده واسه خودش ، کم کم داره به نسل قبل هم میکشه :D
 

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
ببین بحث این بود که شما گفتی بازی نهایی کیج از تریلرهایی که نشون میده ضعیف تره ، طبق عکس هایی که گذاشتم و تجربه ای که هر کسی از بازی داشته خیلی واضحه این حرف اشتباهه :D نمی دونم چه اصراریه :D 5-6 تا عکس هم که از لوکیشن های مختلف بازی گذاشتم ، اینجوری نیست که بگی فقط صورت چپوندم توی عکسا :D
اگه دانگریدی هم این وسط اتفاق میافتاد حتماً توی بوق و کرنا میکردن :D این بحث دانگرید وافعاً معضلی شده واسه خودش ، کم کم داره به نسل قبل هم میکشه :D
والا نمیدونم شاید احساس من بوده فقط:d
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Hmm...:-? مثل اینکه دارن میرن سراغ اصل قضیه :D

slkqu9ueu8u42ohe9asq.jpg


امیدوارم یه تریلر واسه E3 تدارک ببینن و همینطور امیدوارم Until Dawn تاثیرشو رو Detroit گذاشته باشه و فقط یه ذره نوآوری و گیم پلی بیشتری از بازی ببینیم :D
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
امیدوارم یه تریلر واسه E3 تدارک ببینن و همینطور امیدوارم Until Dawn تاثیرشو رو Detroit گذاشته باشه و فقط یه ذره نوآوری و گیم پلی بیشتری از بازی ببینیم :D
Until Dawn چرا؟ :D آنتیل داون خودش از بسیاری از جهات از هوی رین الگو برداری کرده بود. اگه اینم بتونه جاه طلبی های هوی رین رو در یه لول بالاتر و بهتر ادامه بده من راضیم :D
 
  • Like
Reactions: Mehdi Cage

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Until Dawn چرا؟ :D آنتیل داون خودش از بسیاری از جهات از هوی رین الگو برداری کرده بود. اگه اینم بتونه جاه طلبی های هوی رین رو در یه لول بالاتر و بهتر ادامه بده من راضیم :D
منم راضیم که بازی راه Heavy Rain رو ادامه بده ولی دیگه ناسلامتی نسل هشتمه و انتظارات هم یه خورده بیشتره :D. Until Dawn رو واسه این گفتم که SuperMassive Games نشون داد که میتونه بازی ای بهتر یا هم سطح بازیهای QD توی این سبک بسازه که نوآوری های خاص خودشو داشته باشه و بتونه همه قشری رو راضی کنه و گیم پلی ای رو ارائه بده که افرادی که درباره ضعیف بودن گیم پلی بازیهای Cage نق میزدن رو هم راضی نگه داره.
همینطور امیدوارم UD یه جورایی باعث بشه QD هم یه تکونی به خودش بده و فکر نکنه تنها Developerای هست که توی این سبک میتونه شاهکار بسازه :D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
به نظر من سطح heavy rain چند لول بالاتر از آنتیل داون هستش.
منم امیدوارم بازی مثل heavy rain باشه تا beyond.
beyond تقریبا یه فیلم سینمایه که گه گاهی ما درش دخالت میکنیم.
ولی در heavy rain تاثیر ما خیلی خیلی ملموستره.
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
اقا دیوید بد گیجمون کرد
احتمال بسیار زیاد بازی همون چند کاراکترس! ولی واقعا افکت تصمیمات خیلی عمیقه! خیلی عمیقه یعنی! دقیقا همون چیزیه که یه عمر همه از دیوید میخواستن
واقعا شکه شدم دیدم بیش از 13 اتفاق ممکنه فقط برای اون صحنه ی گروگان گیری پیش بیاد
دیوید رسالتشو داره به بهترین شکل انجام میده! فقط چرا اسم این کاراست اسم اونم هست؟ :D
پ.ن: موشن کپچر بازی تو گوش بد خواها :x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر