FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

Nathan Drake14

کاربر سایت
May 19, 2016
309
اسکن چهره ها در حال انجام هست

پپ گواردیولا

5c7f1882-2bb9-11e5-acef-f80f41fc6a62




594303794-bayern-muenchen-foto-shooting-saison-20152016-Pfa7.jpg


توماس مولر

ddd31d86-2bc9-11e5-acef-f80f41fc6a62
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اگه درست حدس زده باشم یکی از کار های بزرگی هستش که EA پس از مدت ها سرانجام داره انجام میده !!!

اولیش که خودتون هم حدس زدین ساختن چهره مربی ها هستش و بودنشون تو بازی ( حالا چقدر این بخش مربی ها وسیع هستش و چه کار هایی انجام میده رو نمیدونم و باید منتظر اخبار رسمی از طرف سازندگان بازی باشیم !)

و نکته خیلی خیلی مهم دیگه اسکن سه بعدی مدلینگ بازیکن ها هستش !!! ....... اگه تو عکس توماس مولر و گواردیولا رو نگاه کنین دوربین های پشت این بازیکن داره تمامی بدن توماس مولر و گواردیولا رو اسکن میکنه !!! اگه چنین چیزی باشه تحولی در بخش مدلینگ که همگی انتظار رو داشتیم صورت میگیره .

و در ضمن اسکن تنها چهره هم توجه کنین با اسکن مدلینگ فرق های زیادی داره و دوربین های زیادی در پایین تنه تعبیه شده و اسکن چهره داستانش و تعبیه شدنشون فرق هایی با اسکن مدلینگ یک بازیکن داره .....

تو یکی از عکس ها مشاهده میکنین که چهره گواردیولا داره اسکن میشه و تو یه عکس دیگه مدلینگ بدنش !!!!

حالا شاید اشتباه کنم ، ولی برداشت من از این عکس ها چنین چیزی هستش ...........
 
آخرین ویرایش:

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,015
سلام
من بعید میدونم گیم پلی تغییر بنیادینی بکنه!
به نظرم بیشتر سعی میکنن ایرادهای نسخه قبلی رو رفع بکنن والبته یه سری موارد جدید هم بهش اضافه کنن(درست مثل تغییراتی که گیم پلی ۱۶نسبت به ۱۵داشت)
احتمالابیشترین تغییرات تو زمینه گرافیک و اسکنینگ و مسایل حاشیه ای(مثل اضافه شدن مربیان و …) رخ خواهد داد و البته اضافه کردن تیم ها و لیگ های جدید (مثل بیشتر شدن تیم های بانوان و …)و شایدم یکی دو تا مد جدید(مثلا بخش داستانی مثل چیزی که تو nba2k16 وجود داره)
به هر حال من که قطعا هرسال 60دلار بابت این بازی میدم در نتیجه امیدوارم هی بهتر و بهتر بشه.
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
سلام
من بعید میدونم گیم پلی تغییر بنیادینی بکنه!
به نظرم بیشتر سعی میکنن ایرادهای نسخه قبلی رو رفع بکنن والبته یه سری موارد جدید هم بهش اضافه کنن(درست مثل تغییراتی که گیم پلی ۱۶نسبت به ۱۵داشت)
احتمالابیشترین تغییرات تو زمینه گرافیک و اسکنینگ و مسایل حاشیه ای(مثل اضافه شدن مربیان و …) رخ خواهد داد و البته اضافه کردن تیم ها و لیگ های جدید (مثل بیشتر شدن تیم های بانوان و …)و شایدم یکی دو تا مد جدید(مثلا بخش داستانی مثل چیزی که تو nba2k16 وجود داره)
به هر حال من که قطعا هرسال 60دلار بابت این بازی میدم در نتیجه امیدوارم هی بهتر و بهتر بشه.
فیفا در حقیقت گیم پلی بدی اصلا نداره که هیچ و به نظرم گیم پلی نسخه 16 بازی خیلی هم خوب بود چه آفلاین و چه آنلاین !!!
فیفا اگه تو بخش مدلینگ و فیزیک توپ و یه سری و یه بخشی از انیمیشن های بازی مثل دویدن بازیکن ها که همه مثل هم میدون و تنوع دویدن و نحوه حرکتی بازیکن ها و استایلشون رو بیاد تغییرات بنیادی توش بده به نظرم میتونه به بازی بی نظیری تبدیل بشه ! و صد البته کیفیت و تنوع انیمیشن پاس های فیفا باید خیلی خیلی بهتر بشه و نمای گیم پلی بازی رو در بخش بصری به شدت بالا میبره ..........

همین بخش هایی رو که گفتم میتونه حتی تو خود گیم پلی بازی هم تاثیرات وحشتناک مثبتی داشته باشه و نمای گیم پلی بازی تو حالت بصری رو دگرگون کنه وگرنه گیم پلی فیفا تو نسخه 16 در بخش فنی واقعا خوب بود ( ایراد رو که همیشه میشه گرفت )

و همین طور فیزیک توپ و نحوه پاس ها و سرعتشون رو بیان خوب طراحی کنن خیلی میتونه به پیشرفت بازی کمک کنه وگرنه تو بقیه بخش ها مثل حاشیه و صدا گذاری و محتوا که فیفا کاملا نسل هشتمی شده بدون هیچ شکی .........

گرافیک بازی هم قابل قبوله و باید بیشتر روی بافت های پوست بازیکن ها بیشتر کار کنن و به نظرم من بقیه قسمت های فیفا تو بخش گرافیک قابل قبول هستش و کمی هم باید نور پردازی شبش رو بهتر و طبیعی تر کنن و نور پردازی بازی تو روز و غروب که عالی هستش .......

فیفا 16 گیم پلی فنیش واقعا خوبه و این بخش گیم پلی بصری بازی هستش که نسل هفتمی مونده !!!

گیم پلی بصری بازی شامل فیزیک توپ و مدلینگ و بخشی از انیمیشن های بازی میشه که در بالا اشاره کردم و اگه ایرادی به فیفا وارد هستش در این نسل همین بخش هایی هستش که نام بردم و من به نظرم سازندگان بازی امسال به بخش بصری گیم پلی بازی توجه زیادی میکنن مثل همین مدلینگی که به احتمال زیاد میخوان کار هایی روش بکنن !!!
گیم پلی فنی بازی هم که صد در صد شامل تغییرات و بهبود هایی میشه ..........

به هر حال اخبارش بیاد ببینیم چی کار میکنن .........
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
چون لیگ انگستان تو بازی از لحاظ حاشیه و محتوا با واقعیت مو نمیزنه ( جو و اتمسفر لیگ انگلیس تو فیفا یه چیزی عجیب و غریبی هستش کلا ) من فکر کنم بیشتر مربیای لیگ انگلیس رو درست کنن !!! و مربی های معروف لیگ های دیگه هم که صد در صد تو لیست اولیه هستن مثل انریکه و زیدان و آنجلوتی و توخل و ........

حالا شاید لیست اعلام شد و پیش بینی من اشتباه در اومد :D ............... خلاصه بعدش منو نزنین !!! x_x
 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,274
نام
Amin
کاملا موافقم امین جان ، از لحاظ بصری بازی هنوز پیشرفت نکرده که امیدوارم امسال استارتشو بزنن دیگه ، بهترین خبر برای من اینه EA امسال روی این مورد مانور بده و تبلیغاتش بیشتر روی این مورد باشه ، گیم پلی فنی در کل خوبه
شروع این تاپیک با دو عکس اسکن سه بعدی استایل پپ و مولر بود که منو حسابی هیجان زده کرد :D امیدوارم پیش بینی هام درست باشن

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,437
نام
Nightwing
EA سیاست خودشو داره :D هیچوقت نمیاد یه بازی بی نقص بده وقتی هر سال قرار بسازه! انتظار زیادی نداشته باشید پس چون باید یه سری چیزارو اضافه نکنه اینکارو هم کنه در عوض یه سری موارد حذف می کنه :D بلده چون باید هر سال بده و دوست داره گیمر هارو منتظر بزاره ما هم هی بگیم دیگه نسخه بعدی درست میشه همه چیش!:D
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,274
نام
Amin
EA سیاست خودشو داره :D هیچوقت نمیاد یه بازی بی نقص بده وقتی هر سال قرار بسازه! انتظار زیادی نداشته باشید پس چون باید یه سری چیزارو اضافه نکنه اینکارو هم کنه در عوض یه سری موارد حذف می کنه :D بلده چون باید هر سال بده و دوست داره گیمر هارو منتظر بزاره ما هم هی بگیم دیگه نسخه بعدی درست میشه همه چیش!:D
بازی فوتبال ساختن کار هر شرکتی و با هر بودجه ایی نیست ، اینقدر ایده و ریزه کاری وجود داره که هیچ وقت و هیچ وقت تمام نمیشن ، حداقل واسه 20 سال ایده هست :D مطمئن باش ، فقط هر سال امید به پیشرفت هست ، نمیشه یهو همه چیزو تغییر داد ، نیاز به زمان و هماهنگی داره ، فقط اینا درجا نزنن ما راضی هستیم ، الان دقیقا هر دو شرکت کونامی و EA دارن لاکپشت وار پیشرفت میکنن کاریشم نمیشه کرد.
بهترین خبر دنیای گیمینگ بنده اینه که خبر ساخت بازی فوتبال توسط 2ksport تایید بشه ، تیمی بشدت شبیه ساز پسند داره این شرکت :D
 
  • Like
Reactions: Romell

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
چون لیگ انگستان تو بازی از لحاظ حاشیه و محتوا با واقعیت مو نمیزنه ( جو و اتمسفر لیگ انگلیس تو فیفا یه چیزی عجیب و غریبی هستش کلا ) من فکر کنم بیشتر مربیای لیگ انگلیس رو درست کنن !!! و مربی های معروف لیگ های دیگه هم که صد در صد تو لیست اولیه هستن مثل انریکه و زیدان و آنجلوتی و توخل و ........

حالا شاید لیست اعلام شد و پیش بینی من اشتباه در اومد ............... خلاصه بعدش منو نزنین !!!
100%كل مربياي league برتر هستن با تيمهاي معتبر
 
  • Like
Reactions: Romell

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
کاملا موافقم امین جان ، از لحاظ بصری بازی هنوز پیشرفت نکرده که امیدوارم امسال استارتشو بزنن دیگه ، بهترین خبر برای من اینه EA امسال روی این مورد مانور بده و تبلیغاتش بیشتر روی این مورد باشه ، گیم پلی فنی در کل خوبه
شروع این تاپیک با دو عکس اسکن سه بعدی استایل پپ و مولر بود که منو حسابی هیجان زده کرد :D امیدوارم پیش بینی هام درست باشن

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
الان نکته خنده دار داستان اینه که PES 2016 گیم پلی فنیش پر از مشکلات ریز و درشت هستش و گیم پلی بصریش به نسبت در حد و اندازه های نسل هشتم و در طرف مقابل فیفا گیم پلی فنی بسیار خوبی داره و گیم پلی بصریش در حد و اندازه های نسل هفتم !!!

یعنی هر دو بازی تو بخش گیم پلی دقیقا هر کدومش که نقطه قوت داره اون یکی بازی همون قسمت نقطه ضعفش محسوب میشه !

حالا باید ببینیم PES 2016 تو بخش گیم پلی فنی چقدر امسال پیشرفت میکنه و فیفا تو بخش گیم پلی بصری چقدر پیشرفت ؟؟؟!!!

یعنی هر دوتا آیا میرن تو بخشی که نقطه ضعف دارن کار میکنن و یا نه !! بازم میزنن به جاده خاکی !!! و بخش هایی که نقطه ضعف ریشه ای دارن رو رها میکنن و باز روز از نو روزی از نو و ما هم باید بشینیم حرص بخوریم !!!

قسمت های گرافیک و صدا گذاری و محتوا و این جور چیزا هم که خب جای خودش رو داره و کلا صحبت زیاده تو روز ها و هفته ها و ماه های آینده (اگه عمری باشه ) بازم مثل سال های قبل میشینیم و با هم صحبت میکنیم . :)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر