توصیه های قبل از خرید

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Store Manager

کاربر سایت
Feb 3, 2015
131
Rating - 0%
0   0   0
توصیه های قبل از خرید
  1. هنگام خرید کلیه اجناس از کاربران، توصیه اکید ما به شما این است که معاملات خود را به صورت حضوری انجام دهید تا از دریافت کالا و نیز کیفیت و مطابقت آن با ادعای فروشنده مطمئن گردید.
  2. حتی الامکان سعی کنید از کاربران باسابقه یا کاربرانی که دارای اعتبار بازارچه بالایی هستند خرید کرده و در مورد اعتبار و اعتماد طرف مقابل معامله خود از کاربران مورد اعتماد و با اعتبار انجمن سوال کنید.
  3. پیش از خرید، آدرس محل اقامت یا کار و یک شماره تلفن ثابت مرتبط با محل اقامت یا کار را از فروشنده دریافت نموده و با تماس با شماره تلفن ثابت دریافتی از صحت شماره اطمینان حاصل نمائید.(تنها به ارسال SMS اکتفا نکنید) همچنین تطابق پیش شماره مربوط به شماره تلفن ثابت دریافتی و آدرس را نیز بررسی نمایید. در صورتی که فرد از پاسخگویی به تماس های برقرار شده طفره رود و رفتاری مشکوک داشت بلافاصله معامله را لغو کنید.
  4. به سرعت جذب قیمت های نازل و غیر منظقی نشوید و در رابطه با آن تحقیق کنید.
  5. نام، نام خانوادگی و شماره حساب یا کارتی که فروشنده به جهت واریز وجه در اختیار شما گذاشته است را در گوگل جتسجو کنید.
  6. هنگام واریز وجه به حساب بانکی فروشنده از تطابق نام صاحب حساب و نام فروشنده اطمینان حاصل کرده و از واریز وجه به حساب شخصی دیگر، جدا خودداری نمائید و در صورت پافشاری فروشنده معامله را لغو کنید.
  7. از فروشنده درخواست نمائید تا عکسی از جنس مورد نظر شما را در شرایطی خاص (مثلاً گرفتن آن در یک دست به نحوی خاص) تهیه کرده و برایتان ارسال نماید تا به وضعیت ظاهری کالای مورد نظر پی برده و نسبت به مالکیت آن کالا توسط فروشنده اطمینان نسبی پیدا کنید.
  8. هنگام معامله با کاربرانی که عضو جدید فروم هستند و یا سابقه‌ای ندارند، بیشتر دقت کنید.
  9. در صورتی که تناقضی میان اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده مشاهده می‌کنیدو یا به دلیلی به وی شک دارید از هرگونه پرداخت قبل از دریافت کالای مورد نظرتان خودداری نمائید.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر