ReCore | PC

sgj4r03t9pb9bvhpl5bw.jpg


Developer : Comcept
Publisher : Microsoft
Genre : Action Adventure
Platform : PC / Xbox One
Release Date : 13 September 2016


بازی جدید خالق عناوینی چون Megaman، آقای Keiji Inafune در کنفرانس مایکروسافت در E3 2015 معرفی شد. این عنوان به کارگردانی آقای Mark Pacini که در کارنامه خود 3گانه Metroid Prime را دارد، ساخته خواهد شد.

در تریلری که منتشر شد، دختری را مشاهده میکنیم که در صحرایی بی انتها به همراه سگ رباتیک خود در جتستجویی چیزی است. در این هنگام توسط موجوداتی رباتیک مورد حمله قرار میگیرند.
وقتی که توسط دشمنان زیادی محاصره میشوند، سگ رباتیک به صورت انتحاری خود را نابود کرده و دشمنان را از بین میبرد و هسته مرکزی خود را باقی میگذارد. شخصیت اصلی هسته او را برداشته و به یک ربات انسان مانند رسیده و هسته سگ را در آن استفاده کرده و او را زنده میکند. در این جا شاهد آن خواهیم بود که این 2 نفر همچنان یکدیگر را میشناسند.

با توجه به اطلاعات داده شده، احتمال میرود در طول بازی، همراه خود در قالب ربات های مختلفی قابل استفاده باشد و هسته مرکزی نقش مهمی در پیشبرد داستان ایفا میکند.
شخصیت اصلی نوعی Grappling Hook دارد که به وسیله آن هسته اصلی دشمنان را بیرون میکشد و به نظر میرسد یکی از قابلیت های مهم و کلیدی در پیشبرد بازی باشد.

بازی توسط استودیوی تازه تاسیس Comcept و همکاری استودیوی Armature Studios که متشکل از افرادی است که پیش از این در ساخت بازی های چون Metroid Orime 3 و Batman Arkham Origins Black Gate ساخته خواهد شد که متشکل از افرادی چون Keiji Inafune, Mark Pacini و Chad Seiter است.


تصاویر بازی:



 
آخرین ویرایش:

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,244
ReCore - Microsoft Store

Minimum
OS Windows 10
Architecture x64, X64
DirectX Version 11
Memory 8 GB
Video Memory 2 GB
Processor Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
Graphics NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon R7

Recommended
OS Windows 10
Architecture x64, X64
DirectX Version 11
Memory 16 GB
Video Memory 4 GB
Processor Intel Core i5 4690, 3.9 GHz or AMD Equivalent
Graphics NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9​
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
خوشبین ترین منتقد هم بازی رو کوبیده. یه نقد خوب ازش ندیدم. نمرات بازی هم اومده. گیم اسپات 6 داده و از اونجابی که خیلی قبولش دارم پس بازی خیلی ضعیفیه. پولیگان هم 6.5 داده.بیشتر مشکلات منتقدین هم با کرش و لودینگ و ماموریت های ضعیف بازیه.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر