Unreal Tournament

b2g9_unreal-tournament-2015-03-1538x865.jpg



سازنده: Epic Games
ناشر: Epic Games
سبک: First-person shooter
پلتفرم: PC
تاریخ عرضه: TBA 2016

Unreal Tournament شوتر اول شخص آینده Epic Games است. این بازی که اکنون در مرحله pre-alpha به سر می برد نهمین نسخه از سری Unreal به حساب می آید. بازی از موتور شرکت Epic یعنی Unreal Engine 4 بهره می برد و در تاریخی نامشخص در سال 2016 به صورت رایگان بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و OS X عرضه خواهد شد.

در توسعه این بازی طرفداران دخالت مستقیم دارند، در این رابطه کمپانی Epic Games از فروم ها جهت بحث میان کاربران، لایو استریم های توییچ و ارائه به روز رسان ها کمک می گیرد.

بازی به نسخه های قبل سری Unreal Tournament وفادار خواهد بود، به همین خاطر با وجود اینکه هنور مادهای آن به طور رسمی معرفی نشده می توان انتظار بازگشت حالت های Assault، Bombing Run ، Capture the flag، Deathmatch، Duel ، Team Deathmatch و Warfare را داشت.​
تست نسخه پیش از آلفا این بازی اکنون آغاز شده است، این نسخه حاوی سه نقشه رسمی و دو نقشه ساخته شده توسط طرفدارها است. از طریق این لینک می توانید این نسخه را دریافت نمایید.

تصاویری از مپ های نسخه pre-alpha با کیفیت 4k:

 
  • Like
Reactions: msf

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
گویا برای دانلود کردنش باید اول توی سایتش اکانت باز کنی. یه امتحان کردم و سایتشون فرمودند که به دلیل ... (همه می‌دونن چی) اجازه اکانت باز کردن از ایران رو نداریم.

بسیار عالی :)
 

jeenas

کاربر سایت
Jul 24, 2014
866
نام
مصطفی
گویا برای دانلود کردنش باید اول توی سایتش اکانت باز کنی. یه امتحان کردم و سایتشون فرمودند که به دلیل ... (همه می‌دونن چی) اجازه اکانت باز کردن از ایران رو نداریم.

بسیار عالی :)
فکر کنم موقع ریلیز این محدودیت برداشته بشه
 

psco

کاربر سایت
Jul 11, 2009
180
نام
PreMieR
بازی به صورت دیفالتF2P . اما احتمالا 90% فیچر و مپ های خاص و اصلی بازی باید به صورت پولی استفاده بشه

24n9_2.jpg



y44r_1.jpg


بازی بسیار عالی برای پلتفروم محبوب PC بهینه شده رو اکثر کارتهای گرافیکی فریم قابل قبولی میشه کسب کرد . کارتهای گرافیکی nvidia بسیار عالی ظاهر شدن با GTX960 راحت میشه 60 فریم تجربه کرد. در رده کارتهای گرافیکی HIGH END هم 980TI با اختلاف بسیار قابل توجه 51% در 1080P براحتی از FURYX جلوتره

و مثل همیشه NVIDIA تو بنچمارکها رقیبو قورت داده


2bdr_3.jpg



zlze_4.jpg



n339_5.jpg
 
آخرین ویرایش:

Armin.jrpg

کاربر سایت
Sep 1, 2011
716
نام
Armin
من دانلود کردم، برا دانلود قند شکن میخواست ولی موقع بازی لازم نیست! سروراشم خوبن من سر دوتا دیسکانکت میشم ولی سر این حتی لگ خاصیم ندارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر