Life is Strange | PC

داستان Life is Strange در رابطه با Max Caulfield به عنوان یک دانش آموز در سرزمینی خیالی به نام Arcadia Bay و شهر Oregon می باشد که پس از ۵ سال غیبت بازگشته است. او با دوست قدیمی خود یعنی Chloe تیمی را تشکیل می دهند تا اینکه به دنبال همکلاسی گمشده یعنی Rachel Amber و دلیل این اتفاق بگردند. با طراحی هنری منحصر به فردی که به کار گرفته شده است، بازی Life is Strange یک عنوان داستان محور می باشد که در آن تک تک انتخاب های شما نقش های کلیدی را در مسیر کلی ایفا خواهد کرد. اما یک پیچش داستانی وجود دارد … اوایل کار Max متوجه می شود که یک قدرت غیرعادی دارد و آن برگرداندن زمان می باشد. بازیکن با این قابلیت در حین گیم پلی Life is Strange می تواند به کلی تغییراتی را ایجاد کند و سرنوشت تازه ای را ایجاد کند.اولین قسمت از بازی Life is Strange در تاریخ ۲۰ ژانویه (مصادف با ۱۰ بهمن) برای پلتفرم های PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC با قیمت ۴٫۹۹ دلار منتشر خواهد شد.


حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM not recommended for Intel HD Graphics cards
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w 1024 MB RAM NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

تصاویر بازی :
22316145534562854861.jpg



59565963211458759598.jpg

life-is-strange.jpg


12772353577526586934.jpg
http://forum.bazicenter.com/thread94668/


- - -ویرایش - - -

خب دیدم کسی تاپیک pc ایش رو نزده بود خودم زدم بازی قسمت اولش فردا عرضه میشه که میشه 1روز و10 ساعت دیگه رو استیم انلاک میشه بی صبرانه منتظریم :bighug::x
 
  • Like
Reactions: residen and kamyy

K.s.h.n.H

کاربر سایت
Mar 31, 2014
138
نام
Kshn_Hey
بهتری بازی امسال در کنار ویچر بود که پلی کردم ولی از لحاض داستانی تا لان که حدود ۱۰ ساله دارم گیم بازی میکنم باید بگم ندیدم اینجوری ادمو داغون کنه . مخصوصا سر پایان اپیزود ۳ که اشکم در اومد همراه با کلی سوال شک تردید در باره جهان هستی . ایکاش نخسه دومشو نسازند و بزارند همین طور تو اوج بمونه . هیچ بازی اینطوری منو میخکوب نکرده بود .
من فقط دقیقا نفهمیدم کارایی که مکس کرد چه ربطی به تورنادو داره ؟
تورنادو یجورایی ربط پیدا میکرد به قدرت مکس ! واسه همین rewind کرد به اون عکس و از قدرتش استفاده نکرد...اون صحنه اگه اشتباه نکنم اولین صحنه ای بود که مکس از قدرتش استفاده کرد و بهای اون قدرت تورنادو بود !
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
خب امروز وقت شد و اپیزود 5 را تموم کردم در یک کلام فوق العاده بود یکی از بهترین های این نسل بود که تجربه کردم بازی با یه داستان ساده و تینیجری شروع شد ولی چیزی که به اون جذابیت داد روایت ، شخصیت ها و تاثیر انتخاب ها یی بود که داشتیم مخصوصا که از نیمه ی اپیزود 3 تا اخر 5 به اوج رسید . نمیدونم متوجه شدید یا نه ولی پروانه که اول و اخر بازی نشون میده یه سمبول هست به نظرم و میخواست توضیحی باشه بر کلیت داستان و همچنین تئوری اثر پروانه ای !
 
آخرین ویرایش:

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
داستانش و روایتش با اختلاف زیادی از کل بازیای نسل 7 بهتر بود!
اولین بازیه که به جرات میگم از همه کارای کیج بهتر بود.(تقریبا از همه لحاظ)
سیستم ریوایند تایم باعث شده بود همیشه انتخابیو کنم که راجبش مطمینم به خاطر همین بازیش اصلا مثل ادونچر های دیگه رو اعصاب نبود!
(تقریبا همه بازی ادونچر های این نسل رو رفتم رو هوا نمیگم)
اپیزود 3 4 5 هم که شاهکار بودن!
امیدوارم فصل دوش به زودی منتشر شه.(البته فکر نکنم جایی بره فصل دو مونده باشه)
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
بعضی جاها دیدم این بازی نوشتن با زیرنویس فارسی

کسی زیرنویس فارسیشو داره؟
دیروز زدم 10 گیگ دانلود شد میخوام بازی کنم ولی مطمئنا با زیرنویس بیشتر حال میده
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
بعضی جاها دیدم این بازی نوشتن با زیرنویس فارسی

کسی زیرنویس فارسیشو داره؟
دیروز زدم 10 گیگ دانلود شد میخوام بازی کنم ولی مطمئنا با زیرنویس بیشتر حال میده
زیرنویس رو باید خریدازی کنید باقیمت ناچیز که ارزش داره.
 

shayan1989

کاربر سایت
Sep 10, 2010
392
نام
shayan
سلام . بچه ها من چند ماه قبل زمانی که اپیزود 1 این بازی اومد این دانلود کردم یه مدت بازیش نکردم تا چند روز پیش که اپیزود 1 رو بازی کردم تموم شد الان سوالم اینه اپیزود 2 رو چجوری باید با اپیزود 1 ام همسان سازی کنم؟ و اینکه جایی هست هر 5 اپیزود با هم بزاره برای دانلود که همسان سازی نخواد از اول شروع کنم تا اخر بدون مشکل برم؟
 

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
سلام . بچه ها من چند ماه قبل زمانی که اپیزود 1 این بازی اومد این دانلود کردم یه مدت بازیش نکردم تا چند روز پیش که اپیزود 1 رو بازی کردم تموم شد الان سوالم اینه اپیزود 2 رو چجوری باید با اپیزود 1 ام همسان سازی کنم؟ و اینکه جایی هست هر 5 اپیزود با هم بزاره برای دانلود که همسان سازی نخواد از اول شروع کنم تا اخر بدون مشکل برم؟
بله سایت های زیادی هستن که کل بازیرو برای دانلود گذاشتن
حجمش هم نزدیک به 10گیگه
منم پیشنهادم اینه که نسخه کامل بازیرو دانلود کنی تا به مشکل نخوری، چون من خودم با اپیزود3 به مشکل خوردم و مجبور شدم نسخه کاملشو از اول دانلود کنم
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
تا 3 دیشب جرات نداشتم اپیزود آخرو بازی کنم, تا اپیزود 4 ام بهترین بازی سال بود برام, نمیخواستم تموم شه. بعد از اپیزود 4 از خودم خجالت کشیده بودم, رفتم 25$ دادم برا X1 گرفتم به احترام سازندش :| الان که تازه از پای اپیزود آخر بلند شدم باید بگم حقشونه 120 دلار دیگه ام بگیرن :| بدون ذره ای اغراق باید بگم نه فقط بهترین بازی سال که بهترین تجربه ای بود که تو کل زندگیم داشتم :| به نظرم کاری که کیج شروع کرد رو اینا به بهترین شکل کامل کردن و چند لول از کار خود کیج جلوتر بردن.
تو این 1 سال اینقدر این کاراکترا خوب پرداخت شدن که توی زندگی واقعی آدمم تاثیر میذاشتن و میذارن. خود من حتی موقع بازی کردن MGS یا W3 که بهترین بازیای سال انتخاب شدن و چندتا شماره و چند سال پیشینه دارن (!) همش با خودم میگفتم کاش 1% از اون شخصیت پردازی و احساس توی اینام پیدا میشد :| کنار همه ی اون موزیکای عالی Syd matters و Message to bears, همه ی اون دیالوگای ساده و خوب, همه ی اون انتخابا و اتفاقای عجیب و غریب... بازی کلی مفهوم و محتوا داشت که هرکسی رو تحت تاثیر قرار میداد مث ارزش یه دوست و دوستی قدیمی. یاد اون جمله ی معروف توی Heavy Rain افتادم که میگفت how far will you go to save someone you love. جوابش پیش مکس و کلوییه و تمام کسایی که بازی رو تا آخر رفتن :d منم نتونستم کلویی رو ول کنم و آخر کار اونو انتخاب کردم. حتی وقتی بازی تموم شد نرفتم اون یکی گزینه رو انتخاب کنم ببینم چی میشه, تصمیم قطعی بود :d
در کل فک کنم برای اینکه آدم نشون بده چرا صنعت گیم بهترینه و بیشتر از یه سرگرمی دم دستیه بهترین مثال همین LIS باشه, هیچ کتاب یا فیلم یا سریالی نمیتونه اینقد تعاملی و اثرگذار بشه. به شدت منتظر کارای بعدی Dontnodام از الان, اگه ادامه ای برای همین LIS باشه که چه بهتر :d
 
  • Like
Reactions: Chaosboil

amir_afsan_heh

کاربر سایت
May 25, 2011
193
دوستان من پچ زیرنویس فارسی بازیو خریدم ولی بعد از نصبش با ارور stop working میشه و دیگه وارد بازی نمیشه.کسی این مشکلو نداشته کمکم کنه؟
 

shayan1989

کاربر سایت
Sep 10, 2010
392
نام
shayan
بچه ها من یه نسخه codex بازی دانلود کردم که 5 قسمت داشت و حدود ۱۱ گیگ بود ولی وقتی نصب کردم بازی که اجرا میکنم برنامه استیم باز میکنه و اتفاقی نمیوفته و روی ایکونی هم که توی دسکتا\ هستش نوشته ا\یزود 5 میخواستم ببینم کسی از بچه ها این نسخه رو دانلود کرده بدونه چجوری بازی اجرا میشه؟ یه ا\\یزود بازی کردم بدجوری تو کفم کمکککک :((
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر