PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
امیدوارم گیم پلی درگیرانه ای داشته باشه وگرنه از نظر گرافیک که بحثی توش نیست و البته داستان.فقط نمیدونم چرا با قیافه شخص اولش حال نکردم :-?

cswd8f0wsae35up.jpg
اتفاقا من عاشق قیافه ایشون شدم :d گرافیک فوق خفنه
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
سر جاهازی کیج کلا بارونه :d افکت بارون های بازیهاش حرف نداره :d
احتمالا تو مایه های فارنهایت باشه اسم بازی ی طوری میزنه :d
.
شخص اولش این باشه ؟؟؟ چرا اخه ؟؟ :d

- - -ویرایش - - -

به محضی که رو استور بیاد پیش خریده :d
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
تریلر بازی فوق العاده بود.

داوود ارواح خاک پدربزرگت یه گیم پلی درست و حسابی بزار توش تا مثل آدم لذت کافی ببریم چون واقعا بیس داستان بازی و کاراکترا و پلات خیلی خیلی پتانسیل داره.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خوب با توجه به عکسا در دنیای پیشرفته بازی مردم رباتهایی میتونن بخرن که کاملا شبیه به انسان هستن و قراره کارهای سخت رو انجام بدن.... گویا قراره یکی از این رباتها توسط پلیر کنترل بشه که در طول بازی احساسات و عواطف انسانی از خودش نشون بده

این داستانی که از خودم درآوردم :d به شدت شبیه داستان پینوکیو میباشد
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
بعد از دیدن اون دموی کارا،فکر نمیکنم کسی باشه که عاشقش نشده باشه! :x و شاید خیلی هامون بعد از معرفیه Beyond ناامید شدیم که چرا کارا بازی نشد! :(
ولی خوب...بالاخره به آرزومون رسیدیم! :x

درسته من خودم میگفتم دوست دارم اون نمایش فانتزیه بازی بشه! ولی فکرش رو نمیکردم کارا قرار باشه برگردم! الان همه جوره از این حمایت میکنم! :x :x :x

خوب با توجه به عکسا در دنیای پیشرفته بازی مردم رباتهایی میتونن بخرن که کاملا شبیه به انسان هستن و قراره کارهای سخت رو انجام بدن.... گویا قراره یکی از این رباتها توسط پلیر کنترل بشه که در طول بازی احساسات و عواطف انسانی از خودش نشون بده

این داستانی که از خودم درآوردم :d به شدت شبیه داستان پینوکیو میباشد
فکر کنم همون داستان دموی کارا باشه! و حتی مثلا اون بخش،اپنینگ بازی باشه! :x
چقدر خوب بود:((
watch?v=j-pF56-ZYkY
 

owj

کاربر سایت
Jul 26, 2015
441
نام
Mohamad H
این روزا بحث ورود ربات ها به زندگی انسان حسابی داغه حتی ورود به خصوصی ترین بخش زندگی هر فرد :d داستان کاملا به روزه و احتمالا کیج خواسته حرفی بزنه درمورد روند این تغییرات :)
و از الانم بگم زیاد به کرکتره دل نبندین
ممکنه رباتی باشه که بعدا گندش دربیاد و ... شکست عشقی میخورین :d ولی اگه نه شاید بتونید مثلا 30 سال دیگه سفارش بدین براتون میزنن یه موردش رو :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر