Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,482
نام
سپهر


Pulp Fiction-1994

PulpFictionGuns.jpg


بالاخره تونستم بعد از مدتها یکی از بهترین فیلم های تاریخ رو ببینم که حتی باعث شد توی لیست ToP 10 منم جا بگیرد! فیلمی جمع و جور با فیلم نامه فوق زیبا که یه جورایی همه چیز رو به شوخی گرفته و هم چنین بهترین داستان اپیزودیک رو نیز تحویل مخاطب داده، کارگردانی تارانتیتو هم در این فیلم تداعی برخی صحنه های فیلم Birdman هست (صحنه قدم زدن John Travolta در کلاب و رقص تک نفری Uma Truman ) که با موسیقی های انتخابی به نحو خارق العاده ای گرفته شده، Bruce Wills هم بهترین بازی عمرشو انجام داده و بازم زور بزنه، به این نمیرسه، جان تراولتا و ساموئل جکسون هم باید بازی کردن تو ی فیلم رو بهترین عمر زندگیشون بدانن (نسبت به بازی های کلیشه ایشون تو فیلم های جدید!) در کل فیلم با صحنه های ماندگار و دیالوگ های جالب و طنز آمیز با خشونت تمیز، تونسته به بهترین فیلم تاریخ تبدیل شه!

10/10

 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,705
نام
وحید


Pulp Fiction-1994

PulpFictionGuns.jpg


بالاخره تونستم بعد از مدتها یکی از بهترین فیلم های تاریخ رو ببینم که حتی باعث شد توی لیست ToP 10 منم جا بگیرد! فیلمی جمع و جور با فیلم نامه فوق زیبا که یه جورایی همه چیز رو به شوخی گرفته و هم چنین بهترین داستان اپیزودیک رو نیز تحویل مخاطب داده، کارگردانی تارانتیتو هم در این فیلم تداعی برخی صحنه های فیلم Birdman هست (صحنه قدم زدن John Travolta در کلاب و رقص تک نفری Uma Truman ) که با موسیقی های انتخابی به نحو خارق العاده ای گرفته شده، Bruce Wills هم بهترین بازی عمرشو انجام داده و بازم زور بزنه، به این نمیرسه، جان تراولتا و ساموئل جکسون هم باید بازی کردن تو ی فیلم رو بهترین عمر زندگیشون بدانن (نسبت به بازی های کلیشه ایشون تو فیلم های جدید!) در کل فیلم با صحنه های ماندگار و دیالوگ های جالب و طنز آمیز با خشونت تمیز، تونسته به بهترین فیلم تاریخ تبدیل شه!

10/10

لقب شاهکار برای این فیلم واقعا برازنده ست من که بعد از سالها هنوزم سکانسهاش تو ذهنمه
 

uncharted.

کاربر سایت
Mar 10, 2010
37
The Martian

220px-The_Martian_film_poster.jpg


امسال سومین سال متوالی بود که فیلمی با محتوای فضا در همین موقع از سال روی پرده میاد. اول Gravity پارسال Interstellar امسال هم The Martian. همین موضوع هم باعث میشد انتظار از فیلم بالا بره و بخوایم چیز جدیدی رو ارائه بده(حداقل برای من که اینطور بود). قبل از هر چیز به نظر من در مقایسه با Gravity مشخصاً فیلم برداری در رده پایین تری بود. همچنین نحوه به تصویر در اوردن مریخ و فضا هم در حد gravity آدم رو جذب خودش نمیکرد. اما در کل داستان در مقایسه با Gravity به نظرم بهتر بود هر چند که بیشتر شخصیت ها پرداخت خوبی نداشتن. در مقایسه با interstellar هم فیلم کمتر تخیلی بود که به نظر ن نکته مثبتی هست . ولی در کل interstelllar من رو بیشتر به فکر فرو برد و سطح فکری به کار رفته در interstellar بالاتر بود.

اگر بخوام فیلم رو به صورت مستقل بررسی کنم میتونم بگم بازی ها در کل خوب بود. مت دیمون هم خوب بود. مشکلی که من با دیالوگ ها داشتم این بود که حضور دیالوگ های خنده دار برای فیلم خوب بود و جو فیلم رو مثل gravity و interstellar سنگین نمیذاشت که بشه. ولی میشه گفت که یه مقدار شوخی ها بیش از حد بود و در سطح فیلم نبود. نکته مثبت فیلم هم این بود که با اینکه کلا داستان تخیلی هست ولی نهایت سعی شده بود که مسائل توجیح علمی داشته باشن و با واقعیت ها در دنیای واقعی تطابق داشته باشن که برای من خیلی راضی کننده بود.کلا به نظر من این فیلم در تشویق کردن جوانان به کسب علم موفق عمل کرده و میشه گفت وجه جذاب علم رو به نمایش گذاشته.

با اینکه فیلم نقاط ضعف کم نداشت ولی من آخر فیلم احساس رضایت می کردم و فیلم تاثیر مثبتی بر روی من گذاشت. هرچند که مثل gravity من رو از فضا نترسوند و مثل interstellar من رو تو فکر فرو نبرد. ولی در کل سعی کرده بود به عقل من احترام بذاره و در عین حال تاثیر مثبت روی من بذاره...

8/10
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
RISE OF PLANET OF APES

هميشه برام سوال بوده چرا اين فيلم جزو فيلم هايي كه امريكايي ها يه جورايي ديوانه وار عاشقش اند و ان وسايل باقي مونده از دوران فيلم كلاسيك اش رو مي پرستن :|

قسمت يك اش رو سال پيش ديدم و لذت بردم اما سوال اصلي برام اين بود كه قسمت بعدي چه خواهد شد ؟ شايد منتظر قسمت بعدي ايي نبودم اما بالاخره بعد مدت ها نشستم و قسمت بعدي رو ديدم و بسيار لذت بردم

اون حس رهبري ايي كه سزار داشت عالي بود ! يك شخصيت متفكر و بسيار مصلحت انديش كه حاضر بود هر ان چه كه خودش هم داره بده ولي گروهش مشكل دار نشن
بسيار از شخصيتي كه داشت لذت بردم
اون تيكه ايي كه رفت
داخل خونه خودشون و فيلم بازي كردنش با دكتر قسمت اول رو ديد واقعاً سكانس قشنگي بود

و اين كه در فيلم نشون دادن گونه جنگ ها به خاطر سلايق شخصي و كينه ها و تفرات فردي شكل مي گيرن و دامن گير همه ميشن ! از كوبا گرفته تا ترايفوس انسان كه به خاطر گذشته و از دست دادن بچه هاش دست به اون اقدام براي نجات بشريت زد!

من از ديدنش لذت بردم و نمره من
9/10


TAKEN 3
من ليام نيسون رو دوست دارم ولي اين كه واقعاً از اون فيلمش كه مي خواست از پسرش محافظت كنه اكشن كمتري داشت :|
نميدونم چرا تو باكس افيس هم جزو 10 تا بوده زمان خودش :|

5/10
:|
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,482
نام
سپهر


Silent Hill -2006

220px-Silent_hill.jpg

خب من این فیلم رو سال 89 دیدم و اون موقع به خودم میگفتم که عجب فیلم ترسناک و خوبی بود، بعد فهمیدم که این فیلم بر اساس بازی Silent Hill (اون موقع نمیدونستم سایلنت هیل چیه؟!) ساخته شده و بخاطر همین هم عناوین و مجموعه ی بازی های آن را خریدم و....... حالا بعد از 5 سال ، دوباره فیلم به دستم اومد و خاضر شدم که یه بار دیگه مشاهدش کنم، متاسفانه نظرم 180 درجه برگشت، دلیل برگشتم، روایت ضعیف آن نسبت به سری بازی های آن است، داستان به بدترین و ابتدایی ترین شکل روایت میشه و پایانشم بسیار گنگ و نامفهومه، بدترین قسمت آن هم جلوه های ویژه آن است که خیلی مصنوعی ساخته شده ( صحنه فرار شخصیت اصلی از موجودات Baby شکل ) که بسیار مسخره ساخته شده، در کل فیلم نسبت به سری بازی هایش ، عنوانی ضعیف و حال بهم زنی است که انگار توهینی به سری Silent Hill در دنیای بازی می باشد!


3.5/10
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
220px-Exeter_%28film%29.png
Exeter | 2015
اصلا فکر نمی‌کردم فیلم با کیفیتی باشه، درست هم فکر کرده بودم چون نبود :| :D
ترسناک که نبود به هیچ وجه (خسته شدم انقدر این رو نوشتم اینجا :D) ولی از نظر داستانی هم گرچه ساده بود ولی سوپرایزهای جالبی داشت.
به طور کلی برای سرگرم شدن بد نیست.
6.5 از 10
 

mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,248
Inside Out

8/10

با توجه به تعریف های دوستان نشستم دیدم و خیلی هم لذت بردم فقط یه جاشو متوجه قضیه نشدم ممنون میشم منو ملتفت کنید: ( تو تگ اسپویل می نویسم تا مشکلی پیش نیاد )

اونجا که sadness به گوی ها دست میزد رنگشون عوض میشد قضیه ش چی بود؟ چرا تغییر رنگ میداد ولی برای بقیه همچین اتفاقی نمی افتاد؟
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
g23cs30dCMiG4ldaoVNP1ucjs6.jpg

fantastic four 2015


اقا اول از همه بگم ناموسا بیخیال دیدن این فیلم بشید عمره مفیدتون حیفه.یعنی چقدر یک فیلم میتونه مضخرف کلیشه ای و خسته کننده باشه و حتی تو ژانر اکشن هم جلوه های ویژه اشغالی داشته باشه .یک ساعت و خورده ای فیلم که فقط توضیحات و معرفی بود گفتم خب حالا کم کم اکشن شروع میشه که بازم شروع نشدش و همش شاهد راه رفتن یکسری کارکتر ها تو راه های و نظامی و ورفتن با یکسری کامپیوتر بودم بعدشم که ده دقیقه اخره فیلم خواست اکشن بشه یک چیزه تو دیواری از اب در امد که نگوووو کلا سازنده های فیلم چی تو سرشون میگذشته خدا عالمه . خلاصه یکی از بدترین مجموعه بازیگر رو کناره هم دیدم در کنار ضعیف ترین فیلمنامه ممکن در ژانر (چرت و پرت گویی) و یک کارگردانی خسته کننده واقعا فیلم خسته کننده بود.خیلی ساده بگم حتی سریال های سوپر هیرویی مثل arrow و flash چندین سطح بالاتر از این فیلم هستند.
خلاصه یک فیلم هر چقدر هم ضعیف باشه ولی توش یک چیز مثبت گیر میاری که دلت به اون خوش باشه دیالوگ های باحال داره یا موضوعیت خوبی داره و یک حرفی برای گفتن داره خلاصه هر فیلمی به نظره شخصی من یک نکته مثبت میشه توش پیدا کرد تو بدترین حالت دیگه عاشق چشم و ابرو ارتیست فیلم میشی به خاطره اون میشینی فیلم میبینی ولی Fantastic Four هیچ چیزی برای جذب شدن بهش نداره هیچ چیزی ! تو عمرم نمیدونم از فیلمی تا این حد اینقدر بدم امده باشه !
پ.ن:حتی اون تجربه خوبی که از نسخه های قدیمیش هم داشتم خراب کرد.!
پ.ن2:الان دیدم بودجه فیلم 120 میلیون دلار بوده ! میخوام برم کل پشت صحنه های فیلم رو ببینم ایناها چیکار میکردن که تونستند اینقدر یک فیلم بد بسازند با این بودجه !!!!!!
0 از 10
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
Inside Out
10/10

یکی از بهترین انیمیشن های سال های اخیر و قدیم و ... همچین ایده ای که اجزای درون بدن رو به صورت موجودات با فهم و شعور ببینیم و داستانشون رو دنبال کنیم، خیلی هم جدید نیست و جاهای مختلفی مثل Osmosis Jones شاهد همچین چیزی بودیم، ولی پیکسار به قدری خلاقانه و محشر از این ایده استفاده کرده که آدم بعضی جاها میخواد بلند بشه براشون دست بزنه! تک تک کاراکترها عالی طراحی شده بودن و از شکل ظاهری تا خصوصیاتشون جالب بود. ماجراجویی داخل کله یه نفر و بخش های مختلفش واقعاً دیدنی بود و البته یکی از بهترین ویژگی های انیمیشن هم این بود که با یه کاراکتر اصلی کاملاً معمولی و آدمیزادی طرف بودیم. یه دختر عادی که مشکلات و سختی های خودش رو داره و در یک فضای عادی هم زندگی میکنه، نه یه قهرمان خفن یا موجود استثنایی یا کسی که دنبال کارهای عجیب و غریب میره.
اولین بار که احساسات پدر و مادر رو می بینیم، نابود شدم از خنده! =)) واقعاً صحنه جالبی بود! :D همین طور بخش استودیوی رویاسازی که معرکه بود! یا دوست پسر خیالی که ایده بسیار محشری بود و آخرش که هی تولید میشدن عالی بود!!! اون بنده خدا Bing Bong هم ایده جالب دیگه ای بود که خیلی هم سوزناک رفت. ولی جایی که دیگه واقعاً اشک من رو درآورد، صحنه ای بود که پدره گفت من هم دلم برای خونه قبلی تنگ شده. :( خیلی تأثیرگذار بود اون تیکه.


BBC Life Story
9.5/10

یک مستند بسیار زیبا و جالب که از اسمش مشخصه در مورد چی هست. مراحل مختلف زندگی حیوانات از لحظه تولد تا کودکی و بزرگسالی و دنبال قلمرو و زن و بچه رفتن و ... رو نمایش میده و تنوع خیلی خوبی هم داره. از پرنده هایی که برای جذب جنس مخالف کارهای عجیبی انجام میدن (مثلاً یه مورد هست که پرنده یه شاگرد داره و با همکاری شاگردش نمایش های دو نفره برگزار میکنه تا همسر پیدا کنه! :D) تا میمون پیری که یه حرمسرا داره و وقت هایی که خواب هست یا حواسش نیست، یه میمون جوون میاد و با همسران این بنده خدا عشق و حال میکنه! :D کلاً چیز خیلی جالبی بود و پشت صحنه هایی که آخر هر قسمت نشون میداد هم خیلی دیدنی بود.

Jurassic World
7.5/10

یه فیلم احمقانه ولی فان و لذت بخش! :D گذشته از اینکه به بهترین شکل به کلیشه های نخ نمای قبلی وصل شده بود (بچه هایی که گم و گور میشدن، یه آدم پلید تکراری و ...) ولی ایده های تولید دایناسور جدید و رپتورهای آموزش دیده شده جالب بودن. ایده هایی که اول ازشون خوشم نمی اومد، ولی کم کم باهاشون حال کردم. مخصوصاً رپتورها!
پایان فیلم بدجوری مشخص بود! از همون اولین تریلری که دیده بودم، حدس میزدم آخرش T-Rex با اقتدار از راه میرسه و به دایناسور جدید میگه هیچ عددی نیستی! :D در نهایت هم تقریباً همچین چیزی شد، ولی با همکاری بقیه! اون تیکه ای که رپتوره روی دوش T-Rex نشسته بود، عالی بود! =)) آخرش هم که دایناسور بنده خدا کلی از این دو تا کتک خورد و رفت توی دهن اون یکی! دلم براش سوخت! :D
مهد کودک دایناسورها هم بامزه بود. :D

Avengers: Age of Ultron
7/10

به هیچ وجه در حد و اندازه های نسخه قبلی نبود و یکی از ضعیف ترین فیلم های کمیکی چند وقت اخیر بود. یه فیلم بیش از حد شلوغ و آشفته که با اینکه یه ویلین خفن داره، ولی آدم حس و حال خاصی نسبت به داستانش پیدا نمیکنه. کلاً یه جوری بود، یه حالت شل و ول و خسته کننده ای برام داشت و انتظارم خیلی بیشتر از این ها بود. ولی باز هم به خاطر بعضی صحنه های جالب و تماشایی و حضور کلی کاراکتر محبوب، دیدنش برای هر علاقمند کمیکی واجبه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر