هالووین خفاش | پیش نمایش Batman: Arkham Knight

Dire Wolf

کاربر سایت
May 28, 2010
135
نام
شـــهاب

B A T M A N
A R K H A M
K N I G H T

batman-arkham-knight-header3-664x374.jpg





  • [*=right]سازنده : Rocksteady Studios


  • [*=right]ناشر : Warner Bros. Interactive Entertainment/DC Entertainment/Square Enix
    [*=right]کارگردان : Sefton Hill
    [*=right]نویسندگان : Sefton Hill , Martin Lancaster , Paul Crocker
    [*=right]موسیقی : Nick Arundel , David Buckley
    [*=right]سری : Batman : Arkham
    [*=right]موتور : Unreal Engine 3
    [*=right]پلتفرم ها : PlayStation 4, Xbox One, PC
    [*=right]سبک : Action - adventure
    [*=right]تاریخ عرضه : TBA 2015



  • [*=right]باکس شات :
    Batman-Arkham-Knight.jpg




B A T M A N
A R K H A M
K N I G H T

بعد از مردن Joker ، این بار خفاش قصه ی ما به ماجراجوی دیگری نیاز دارد . Scarecrow ماموریت کندن بال های کاراکتری با صدای Kevin Conroy را دارد و در این مسیر همراهی دشمنان قدیمی بتمن یعنی Two-Face و Harley Quinn و Penguin را نیز دارد . در کنار این ها یک کاراکتر به شکل ربات که به نظر می رسد Arkham Knight مد نظر ما باشد نیز توسط Geoff John یکی از نویسندگان کمیک DC به بازی اضافه شده است . به نظر میرسد هالووین نزدیک است ..!

arkhamknight5.jpg


Development
سیر تکاملی بازی
در آگوست 2012 بود که Paul Dini نویسنده دو قسمت اول ، از عدم همکاری خبر داد . او داستان هیچ DLC دیگری از بازی از جمله Harley Quinn's Revenge را ننوشت و گفت که به او اعلام شده اگر پیشنهاد دیگری دارد قبول کند و Rocksteady ترجیح میدهد تیم نویسندگان خودش شامل کارگردان بازی Sefton Hill در کنار Paul Crocker که دوباره به تیم نویسندگان بازگشته است و Martin Lancaster را تشکیل دهد که البته Geoff Johns کمیک نویس هم به این تیم مشاوره خواهد داد . مارچ 2014 بود که بازی معرفی شد و rocksteady هم دوباره مسئول ساخت بازی شد پس از این که B: Arkham Origins را یکی از استودیو های Warner Bros ساخت . این نسخه پایانی بر سری بازی های Batman : Arkham خواهد بود . Kevin Conroy دوباره صداپیشگی بتمن را بر عهده خواهد داشت پس از این که در B:AO از او استفاده نشد . Rocksteady خیلی زود اعلام کرد که بازی تنها برای کنسول های نسل بعد تهیه خواهد شد و این چنین کیفیت بازی را افزایش خواهند داد . با تشکر از کنسول های نسل بعد تعداد دشمنان در شهر 5 برابر تعدادی است که در Arkham City دیدیم و cutscene ها در بازی به صورت real time رندر خواهند شد . Albert Feliu سرپرست طراحی کاراکترها در مورد تغییرات در این نسخه گفت " جزییات به کار رفته در طراحی هر کدام از شخصیت ها و تعداد polygon های استفاده شده در هر شخصیت به تنهایی به اندازه کل بازی Arkham Asylum میباشد . " این نسخه برای اولین بار از Apex استفاده خواهد کرد که این امکان را می دهد که لباس های بتمن تغییرات واقعی تری نسبت به حرکات یا باد داشته باشند . بازی شامل multiplayer نخواهد بود و Hill در این مورد گفت " بازی بدون شک تنها single-player خواهد بود و ما زمان کافی برای ایجاد قسمت multiplayer در بازی نخواهیم داشت . " موزیک بازی را Nick Arundel که به تیم برگشته است کار خواهد کرد و David Buckley که جانشین Ron Fish شده است در این راه به او کمک خواهد کرد .


ArkhamKnight1.jpg


Plot
داستان

هنوز اطلاعات زیادی از داستان بازی مشخص نشده است . چیزی که ما میدانیم این است که یک سال از مرگ Joker می گذرد و Gotham تا به حال این قدر امنیت نداشته و جرم و جنایت کاهش یافته است . پس در بازی چه کار کنیم ؟ نگران نباشید ! این بار Two-Face و Harley Quinn و Penguin تنها با یک هدف در بازی حضور دارند . کشتن بتمن ! در این بین Scarecrow در شب هالووین شهر را با گاز های سمی جدید خود و بمب هایی در سراسر شهر تهدید میکند . در این بین تنها خلافکاران در شهر باقی می مانند تا اوقات خوشی را برای رئیس پلیس Gordon رقم بزنند . دختر رئیس پلیس ، Barbara هم در نقش Oracle به بتمن کمک میکند . Rocksteady اعلام کرد که این نقش آن قدر قوی است که ما می خواهیم غیر از صدا ، خود کاراکتر هم در بازی حضور داشته باشد . پس Oracle را در برج ساعت Gotham خواهیم دید . Arkham Knight فضایی در حدود 5 برابر آن چه در Arkham City داشتیم ، در اختیار ما می گذارد که شامل سه جزیره مختلف است .
مسلما بخش مهمی از داستان بازی درگیر این موضوع می شود که Arkham Knight چه کسی خواهد بود . برای همین بیایید نگاهی به تئوری های ممکن بندازیم :
Who Is Arkham Knight
?
arkhamknight0312-610.jpg
تئوری شماره یک : یک شخصیت جدید
چیزی که Rocksteady به آن چسبیده است این است که AK شخصیت جدیدی در بازی خواهد بود . کارگردان بازی Sefton Hill این موضوع را اعلام کرد. همچنین گفت " چیزی که ما در حال حاضر می توانیم بگوییم این است که این شخضیت جدید را Rocksteady و Geoff Johns خلق کرده اند و یکی از اصلی ترین دشمنان بتمن در بازی خواهد بود .
چرا این تئوری ؟
این چیزی است که استودیو کاگردان بازی گفته اند . پس این تئوری از اعتبار فوق العاده ای برخوردار است .
چرا این تئوری نه ؟
با وجود این که AK شخصیت جدیدی در بازی خواهد بود ، ولی ممکن است این فقط بازی با کلمات باشد . AK میتواند یکی از شخصیت های شناخته شده در کمیک باشد و تمام این صحبت ها فقط انحرافی در ذهن گیمر ها باشد .

redhood-610.jpg
تئوری شماره دو : Red Hood
بعد از رفتن Dick Grayson این Jason Todd بود که نقش Robin را به عهده گرفت ولی هیچ گاه محبوبیتی بین هوادارن نداشت . پس DC یک بازنشستگی زودهنگام برای او همراه با Joker در نظر گرفت . در کمیک ، او بار دیگر برمیگردد ، این بار به عنوان Red Hood . این شخصیت جدید عطش مبارزه ای حتی فراتر از بتمن دارد و خلافکاران را به شدت حتی با اسلحه مورد حمله قرار می دهد تا این که خود به یکی از آن ها تبدیل می شود . البته این نقش فقط به عهده Jason Todd نبوده و ما حتی در Batman: Arkham Origins دیدیم که Joker این نقش را به عهده داشت .
چرا این تئوری ؟
کاراکتر Red Hood به نظر همان چیزی ایست که تیم هنری Rocksteady به آن نیاز دارد و اسلحه کار را بهتر هم می کند . آوردن Todd به بازی با این نقش میتواند جذاب باشد - البته اگر اصلا وجود داشته باشد - و برگشت او به بازی میتواند سوخت بیشتری برای عصبانیت Dark Knight ما باشد .
چرا این تئوری نه ؟
نقش Robin را در Arkham City را نه Grayson و نه Todd بازی کردند بلکه این رابین سومی به اسم Tim Drake بود که در این نقش حضور داشت . پس نیاز به تغییراتی گسترده برای حضور Todd در بازی است .

thomaswaynejr-610.jpg
تئوری شماره سه : این بتمن است ... اما برادرش
در یکی از کمیک های بتمن ، بتمن با کسی مبارزه می کند که ادعا می کند برادر بزرگتر او است . او نام خود را Thomas Wayne Junior معرفی میکند و اسم مستعار او نیز Owlman هست که البته از بتمن شکست میخورد .
چرا این تئوری ؟
تریلر CG نمایش داده شده از B:AK وصیت نامه Thomas Wayne به پسرش Bruce می باشد آیا این می تواند نشانه ی این باشد که روابط خانوادگی به طرز شگفت انگیزی در این نسخه نقش دارند ؟
چرا این تئوری نه ؟
داشتن یک برادر بزرگتر برای بروس به معنی چپاندن اتفاقات بد بسیاری برای Master Thomas Wayne و روابط بد اخلاقی برای این کاراکتر دوست داشتنی و اخلاق مدار است . البته این در صورتی است که کسی شستشوی مغزی نشده باشد که برادر بزرگتر بروس است و واقعا عضوی از این خانواده باشد .

wrath-610.jpg
تئوری شماره چهار : Wrath
بهترین تعریف برای کاراکتر Wrath این است که او ضد بتمن است . پدرش در یک دزدی کشته شده و این به نظر او را از هر کس دیگری بیشتر شبیه به بروس وین میکند . ولی شباهت ها همین جا تمام می شود .
چرا این تئوری ؟
Wrath مانند آینه ای در مقابل بتمن است . کسی که در شرایطی مشابه قرار دارد ولی راه متفاوتی انتخاب میکند . Rocksteady اعلام کرده است که B:AK در مورد این است که بتمن باید با مردن شناخته شده ترین دشمنش یعنی Joker کنار بیاید . که از این نظر Wrath ( به معنی خشم ) میتواند شخصیت مناسبی برای AK باشد .
چرا این تئوری نه ؟
با توجه به شخصیت و سابقه داستانی Wrath ایجاد یک کاراکتر جدید خیلی آسان تر از به کار گیری Wrath به عنوان AK می باشد .

Prometheus چطور ؟
اسم کاراکتری به نام Prometheus در دو نسخه ی گذشته بازی شنیده شده است که گذشته ی تقریبا یکسانی مانند Batman و Wrath دارد اما متاسفانه برای Prometheus در Arkham Asylum بیوگرافی وجود داشت که او را یک شوالیه مدرن شده با شمشیر نشان میداد که این تصورات با تریلری که از AK دیدیم متفاوت است .

azrael-610.jpg
تئوری شماره پنج : دوباره Azrael
اگر شما Arkham City را بازی کرده باشید باز هم ممکن است Azrael را فراموش کرده باشید . پس یادآوری میکنیم : در بحبوحه تلاش شما برای بازیابی gotham یک فرد پیغامی برای شما می آورد که شهر خواهد سوخت !
چرا این تئوری ؟
حدس خوبی به نظر می رسد . : دی
چرا این تئوری نه ؟
ما قبلا با Azrael آشنا شده ایم و میدانیم او صحبت کردن را بیشتر از جنگیدن دوست دارد . حتی اگر Rocksteady شخصیت زیر ماسک Azrael یعنی Michael Lane را تغییر دهد و او را به یکی از اساسین ها تبدیل کند باز هم امکان وقوع این ایده کمی بعید به نظر می رسد .

نظر شما چیست ؟ چه کسی Arkham Knight خواهد بود ؟


arkhamknight4.jpg



Gameplay
گیم پلی
بسیاری از gadget های بازی های قبلی از جمله grapnel gun ، line launcher و batarang ها ، همچنین سیستم Counter Attack و detective vision همچنان در این نسخه استفاده خواهند شد البته تفاوت هایی هم در این Gadget ها رخ داده که به طور مثال بتمن قادر به استفاده از بترنگ ها و Line Launcher در حین پرواز نیز خواهد بود . البته در پرواز هم پیشرفت هایی داشته ایم . شما زمان بیشتری را میتوانید ر حالت Gliding سپری کنید در کنار شیرجه های عمیق تر و پرواز های بلند تر . grapnel gun میتواند به شما کمک کند تا در حین پرواز تغییر مسیر داده و سنسور جدید که بترنگ ها دارند این امکان را به شما می دهد که به فرکانس های مختلف در مناطق اطراف آن گوش فرا دهید .
تغییرات در سیستم combat بازی این ویژگی را به شما میدهد که به دشمنان در هر حالتی از جمله دراز کشیده نیز حمله کنید و در Counter Attack ها می توانید دو دشمن خود را به سمت دیگران برای آسیب بیشتر پرت کنید . دشمنان معمولی حالا امکان Charge و Tackle را که در نسخه های گذشته فقط شامل دشمنان خاص می شد را دارند که باعث می شود شما دقت بیشتری در زمان بندی های پرتاب بترنگ خود و dodge داشته باشید . بتمن حالا می تواند سریعتر و از فاصله ی بیشتری در تونل های تعبیه شده در بازی برود و از زیر این تونل ها امکان takedown دشمنان هم به شما داده شده است . B:AK امکان جدیدی به نام "Fear Takedown" را در بردارد که در آن بتمن امکان رام کردن سه دشمن را همزمان دارد و همچنان هم undetected باقی بماند . این امکان به این صورت است که بعد از Takedown دو دشمن ، زمان به حالت آهسته تغییر یافته و شما میتوانید نفر سوم را مورد حمله قرار دهید . امکان استفاده از وسایل موجود در محیط از جمله ژنراتور ها و.. همچنان در بازی وجود دارد . و امکان خلع سلاح دشمن . دشمنان مسلح که کابوس بعضی گیمر ها هستند همچنان در بازی هستند که البته عدم وجود خون همچنان بازی را در +16 نگه داشته است . ( برای ما ایرانی ها که تفاوتی نداره : دی) . Riddler Trophie ها نیز به بازی بازگشته است .
مهمترین تغییر در گیم پلی این نسخه حضور Batmobile ، ماشین مورد علاقه دوران بچگی بسیاری از گیمر هاست . بیایید نگاهی نزدیک تر به این ماشین وحشی لوکس داشته باشیم :

mobilex610.jpg



Batmobile : Batman's Iconic Vehicle
از ابتدای وجود بتمن ، وسیله ی نقلیه ی خاص و منحصر به فرد او از جذابیت های اصلی او به شمار می رفت . همچنین این وسیله ی نقلیه نقش های کاربردی مهمی را در سری فیلم های بتمن داشته است که از جمله آن تبدیل شدن به موتورسیکلت در Dark Knight بوده است . بلاخره در B:AK استودیو Rocksteady توجهی که این وسیله مدت ها قبل شایستگی آن را داشت ، به این وسیله کرد و ما برای اولین بار امکان راندن این وسیله را در B:AK داریم . با اضافه شدن این وسیله آزادی بیشتری برای بتمن به وجود آمد . حال خیابان های گوتهام مکانی قابل بازی برای گیمر هاست و راندن این وسیله هم همیشه جذابیت های خاص خود را برای عده ای دارد . کاگردان بازی Sefton Hill در مورد این وسیله میگوید : " Batmobile واقعا ترسناک بود . ما تجربه ای از این وسیله در نسخه های قبل نداشتیم ولی با رفتن به نسل بد تصمیم گرفتیم این تغییر را در بازی ایجاد کنیم و بلاخره ما در نس بعد هستیم و این امکان بی نقص تر شدن کار را برای ما فراهم میکند " batmobile یک اتومبیل معمولی نیست . همانطور که در تریلر بازی دیدیم این وسیله سرعت خوبی دارد و با جدید ترین سلاح ها به روز شده است . وجود تخریب پذیری بالای محیط در بازی هم نقش زیادی در ایجاد این وسیله به عهده داشته است . وجود یک ماشین ، در حالیکه در برخورد با موانع محیطی تخریب کمی را شاهد باشیم چه فایده ای دارد ؟ اعتراف کنید همه ما دلمان میخواهد با این وسیله هر چیزی که جلوی ما باشد را نابود کنیم که در تریلر نمایش داده شده این امر به خوبی کار شده بود و شاهد خراب شده بخش وسیعی از محیط شهر gotham در برخورد با batmobile بودیم . Hill در ادامه گفت " این وسیله مسئولیتی را برای شما ایجاد نمیکند . مثلا لازم نیست ماشین را پارک کنید یا خبری از مسافت های بسیار طولانی در بازی نیست . این وسیله فقط کمکی برای بتمن است و هر وقت شما بخواهید در دسترس خواهد بود . شما کم کم به این عادت خواهید کرد که با فشار دادن L1 از Batmobile استفاده کنید و لذت ببرید و ما هیچ وقت ماموریتی مانند protect the Batmobile در بازی نخواهیم داشت " با این که قدرت ماشین بسیار بالاست ولی این وسیله ضدگلوله مطلق نیست و در برخورد با خودرو های سنگین دشمن ، یک مبارزه جانانه خواهید داشت که برنده از قبل مشخص نیست . پس در این نسخه شما این امکان را دارید که پیاده یا پرواز کنان به سمت هدف خود بروید یا از batmobile استفاده کنید البته با توجه به تهدید Scarecrow به انتشار گاز سمی در شهر بتمن هیچ گاه از فشردن بیشتر پدال گاز جلوگیری نمی کند و در این راه باید همه چیز را زیر پا گذاشته و همه جا را نابود کنید تا زودتر به هدف خود برسید . خلافکاران gotham به طور کامل از وسیله نقلیه بتمن آگاه نیستند و از امکانات آن خبر ندارند . آن ها فقط از Batmobile می ترسند . Tim Hanagan مسئول هوش مصنوعی بازی گفت " تنها چیزی که شما نیاز دارید batmobile است . آن ها با دیدن آن فرار میکنند . البته هر احمق دیگری که تنها با یک چوب بیسبال به مبارزه می رود از دیدن چنین تانکی فرار میکند " سیستم دفاع خودکار این وسیله یکی دیگر از دلایلی است که باید از این ماشین ترسید . اگر دشمنان مسلح شما آنقدر احمق باشند که به ماشین تیر اندازی کنند ، Batmobile هم جواب آن ها را خواهد داد . پس نگران دزدیده شدن ماشین خود نباشید ! . اما چیزی که این وسیله را کامل میکند اسلحه های آن است . سیاست کلی بتمن این است که کسی را نمی کشد ولی از آتش زدن ماشین هایی که به دنبال او میروند هم ابایی ندارد . توانایی پرتاب بتمن از داخل ماشین نیز وجود دارد و شما میتوانید یک پرواز با ارتفاع مناسب را پس از خارج شدن از batmobile داشته باشید . همانند خود بتمن Batmobile هم توانایی Upgrade شدن را در طول بازی دارا می باشد . بعضی از معما های Riddle هم نیاز به این وسیله برای حل شدن دارند . Batmobile دو مود دارد . تعقیب و مبارزه . در مود تعقیب شما مسیر را با بیشترین سرعت طی می کنید و با بیشترین قدرت توانایی پرش دارید . با تبدیل شدن مود ماشین به حالت مبارزه این وسیله بیشتر به تانک تبدیل می شود تا ماشین . حرکت 360 درجه ای کامل همراه با به گلوله بستن دشمنان با چندین سلاح مختلف از جمله Vulcan gun برای تخریب سریع و توپ های 60 میلیمتری برای ترکاندن تانک ها ، مسلسل برای فواصل دورتر همراه با کنترل از راه دور batmobile و امکان وارد شدن به ساختمان ها از امکانات این وسیله منحصر بفرد است . به شما قول می دهیم از این وسیله لذت خواهید برد . !

Wikipedia
Game Informer

 

viper j

کاربر سایت
Mar 18, 2012
241
نام
مهدی
ممنون از مقاله. بسیار عالی و حساب شده بود.


اما در مورد این سوال

نظر شما چیست ؟ چه کسی Arkham Knight خواهد بود ؟

به نظر من که ..
اگه AA و AC رو بازی کرده باشین، سورپرایز های زیاد RockSteady تونست شما رو میخکوب و البته راضی کنه.
Arkham Knight هرچی باشه، مطمئنا یه سورپرایز بزرگ ـه. من که شک ندارم.
 

saver

کاربر سایت
Aug 24, 2007
388
نام
ميثم
امروز به خاطر این بازی مضحک زدم تلوزیون رو شکستم

مراحل تکراری مبارزاتی که هیچگاه تمامی ندارد
و محدودیت های مسخره تر برای انجام یک ماموریت خاص

asylum کجا این آشغال کجا

توصیه میکنم اگر مثل من اعصاب ندارید سراغ این بازی نرید تا خرج 2 میلیونی رو دستتون نمونه
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
دوست عزیز وقتی بری بازار قیمتشو بگیری متوجه میشی همه فروشنده هستند


Sent from my iPhone using Tapatalk

من روی PS4 بازی کردم ، خیلی از بازی هم لذت بردم اما به نظر من عنوان آشغال واقعا برازندش نیست. فروش دیگران هم دلیل بر بد بودن بازی نیست .
 

saver

کاربر سایت
Aug 24, 2007
388
نام
ميثم
من روی PS4 بازی کردم ، خیلی از بازی هم لذت بردم اما به نظر من عنوان آشغال واقعا برازندش نیست. فروش دیگران هم دلیل بر بد بودن بازی نیست .

شما آرخام آزیلوم رو اگر بازی کرده باشی می فهمی من چی میگم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bat vigilante

the murderer
کاربر سایت
Dec 7, 2012
211
نام
اميرهمايون
شما آرخام آزیلوم رو اگر بازی کرده باشی می فهمی من چی میگم


Sent from my iPhone using Tapatalk
عزیز هر دو رو بازی کردم، و اینکه هر دو در یه حد هستن. وقتی شما توی یه مرحله گیر میکنی، نیاز نیست بگی بازی کلا بده! بازی رو تموم نکرده نظر ندید بهتره به نظرم.
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
امروز به خاطر این بازی مضحک زدم تلوزیون رو شکستم

مراحل تکراری و مبارزاتی که هیچگاه تمامی ندارد
و محدودیت های مسخره تر برای انجام یک ماموریت خاص

asylum کجا این آشغال کجا

توصیه میکنم اگر مثل من اعصاب ندارید سراغ این بازی نرید تا خرج 2 میلیونی رو دستتون نمونه
=))
اقا شما زدی تلویزیونت رو شکوندی به خودت برمیگرده و نه به سازنده و نه کاربرای این جا ! دفعه بعد هم یاد میگیری عصبانیتت رو کنترل کنی تا خرج 2 میلیونی رو دستت نمونه :x
این بازی اتفاقا به نظر من بهترین گیم پلی رو داشت تو سری ارکهام و همین طور وجود بتموبیل که بعد تموم کردن بازی فقط با اون حال میده تو شهر بچرخید ...
ولی نه ... مثل این که شما هنوز معنای محدودیت رو درک نکردید :D ببینید عزیز دل ارکهام اسایلوم با این که خیلی قشنگ بود ولی 10 ها برابر این محدودیت داشت ! مبارزات تکراری ، گجت های کم ، فضای خیلی کم و ...
حتی شده بود شبیه یه موش و گربه ! یعنی این که با بتمن کل بازی باید دنبال یه شخصیت بدویی تا پیداش کنی و این وسط هم یه سری ماموریت وجود داره که حتما باید ردشون کنی و کلا یه روند غیر قابل تغییر و پشت سر همه برای رسیدن به مراحل بعد .
ولی تو ارکهام نایت سازنده فضای بزرگتر قرار داد و گجت های بیشتر و مبارزات جدید به همراه upgrade های مختلف براشون و مهم تر از همه امکان رفتن به ماموریت های دلخواه ! یعنی شما جای این که کل بازی دنبال یه هدف مشخص بگردی میتونی اصلا ماموریت انتخاب نکنی و ازاد تو شهر بگردی و حتی ماموریت هایی که به داستان اصلی مربوط نمیشن رو هر وقت دلت خواست بری ...
این معنی محدودیت هست . هر وقت "درست" متوجه معناش شدی بفرما در مورد بازی با متای 87 نظر بده :)
من 2 بار رو دو تا پلتفرم بازی رو 100درصد کردم برای چهارمین بار هم دارم فقط تا پایان اول بازی میرم و هر دفعه هم نکات جدیدتری دستم میاد و خب خیلی عجیبه که به یه چیز فوق العاده بگین اشغال :D
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
شما آرخام آزیلوم رو اگر بازی کرده باشی می فهمی من چی میگم


Sent from my iPhone using Tapatalk

من تمام نسخه های بتمن را بازی کردم نه تنها بازی کردم بلکه روی ps4 بازی پلات کردم، نسخه های قبلی رو هم روی x360 1000GS کردم بنابراین می توان ادعا کنم تمام جنبه های بازی را دیدم و بدون شک از نظر من این نسخه آخر یکی از بهترین عناوین بوده که ساخته شده.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
شما آرخام آزیلوم رو اگر بازی کرده باشی می فهمی من چی میگم


Sent from my iPhone using Tapatalk
هر کی نظری داره! اینکه شما خوشت نیومده یعنی کسی که حال کنه با بازی یعنی نسخه های قبلی رو بازی نکرده؟
من Asylum رو بازی کردم، با Arkham City هم زندگی کردم و این نسخه هم بنظرم یک شاهکار خالص بود، مطمئنن در حد سیتی نبود از نظر تغییر تحول ولی از نظر داستان و مراحل و ... سطح بالا بود که جز بهترین بازی های سال محسوب بشه، و وقتی هم میخواین لقب آشغال به یک بازی بچسبونید یک نگاه به متاشم بندازید بعد ببینید این فکتی که میدید بیرون منطقی هست یا نه چون اینطوری که شما حرف میزنی بنظر نمیاد قبول داشته باشی این نظر خودته نه نظر همه :D

شما تلویزیون رو زدی شکستی من استوری مد رو کامل تموم کردم و Overall ـش رو هم 90 درصد کردم دریغ از یک دقیقه هم واسم خسته کننده نشد!

پ.ن: "آرخام" تلفظش اشتباهه :D به مکالمه های شخصیتا گوش بدین هیچ وقت همچین چیزی تلفظ نمیشه.
 
آخرین ویرایش:

saver

کاربر سایت
Aug 24, 2007
388
نام
ميثم
هر کی نظری داره! اینکه شما خوشت نیومده یعنی کسی که حال کنه با بازی یعنی نسخه های قبلی رو بازی نکرده؟
من Asylum رو بازی کردم، با Arkham City هم زندگی کردم و این نسخه هم بنظرم یک شاهکار خالص بود، مطمئنن در حد سیتی نبود از نظر تغییر تحول ولی از نظر داستان و مراحل و ... سطح بالا بود که جز بهترین بازی های سال محسوب بشه، و وقتی هم میخواین لقب آشغال به یک بازی بچسبونید یک نگاه به متاشم بندازید بعد ببینید این فکتی که میدید بیرون منطقی هست یا نه چون اینطوری که شما حرف میزنی بنظر نمیاد قبول داشته باشی این نظر خودته نه نظر همه :D

شما تلویزیون رو زدی شکستی من استوری مد رو کامل تموم کردم و Overall ـش رو هم 90 درصد کردم دریغ از یک دقیقه هم واسم خسته کننده نشد!

پ.ن: "آرخام" تلفظش اشتباهه :D به مکالمه های شخصیتا گوش بدین هیچ وقت همچین چیزی تلفظ نمیشه.

من کلا به این به به و چه چه های الکی عادت دارم
ببین قربونت کسی که مثل من tlou و GTA iv و asylum رو بازی کرده همچین بازی برایش دلچسب نیست تو ۴۰ درصد بازی یا داشتم اون تانکهای مسخره رو میزدم یا داشتم گروه های چند دهه نفره مجهز به تمام اسلحه ها رو میزدم که واقعا انگار داشتم الکی دکمه ها رو میزدم چون هر بار میمردم یا اینکه به جملات بتمن گوش میدادم که میگه من نمیتونم الان نمیشه از این منطقه نمیتونم خارج بشم این آخری دیگه خیلی با حال بود که انگار یکی ماشین رو گرفته بود جایی که تانکهای کبرا بودن

حالا شما با این شاهکار حال کن ولی برای من که تجربه گرون قیمتی بود

گاهی وقتها دلیل آوردن برای یک موضوع کار خوبیه
تمام شما تنها دلیل تان امتیاز منتقدین بوده

این بازی تنها برای کسی جذابه که مکالمه انگلیسی بلد باشه و هر دو نسخه قبل رو بازی کرده باشه و تا حالا تجربه open world واقعی نداشته باشه

اینا فقط تو این بازی ادای open world رو در آوردن بعضی وقتها فکر میکردم دارم فینال فانتزی بازی میکنم یه دونه اون بزنه یه دونه من بزنم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
من کلا به این به به و چه چه های الکی عادت دارم
ببین قربونت کسی که مثل من tlou و GTA iv و asylum رو بازی کرده همچین بازی برایش دلچسب نیست تو ۴۰ درصد بازی یا داشتم اون تانکهای مسخره رو میزدم یا داشتم گروه های چند دهه نفره مجهز به تمام اسلحه ها رو میزدم که واقعا انگار داشتم الکی دکمه ها رو میزدم چون هر بار میمردم یا اینکه به جملات بتمن گوش میدادم که میگه من نمیتونم الان نمیشه از این منطقه نمیتونم خارج بشم این آخری دیگه خیلی با حال بود که انگار یکی ماشین رو گرفته بود جایی که تانکهای کبرا بودن

حالا شما با این شاهکار حال کن ولی برای من که تجربه گرون قیمتی بود

گاهی وقتها دلیل آوردن برای یک موضوع کار خوبیه
تمام شما تنها دلیل تان امتیاز منتقدین بوده

این بازی تنها برای کسی جذابه که مکالمه انگلیسی بلد باشه و هر دو نسخه قبل رو بازی کرده باشه و تا حالا تجربه open world واقعی نداشته باشه

اینا فقط تو این بازی ادای open world رو در آوردن بعضی وقتها فکر میکردم دارم فینال فانتزی بازی میکنم یه دونه اون بزنه یه دونه من بزنم


Sent from my iPhone using Tapatalk
من منبع منتقدی میارم چون تنها منبع معتبر واسه نشون دادن ارزش یک بازی هست، منبع بهتری موجود نیست، مطمئنن یکی مثل شما که بیاد هی از زبون مردم حرف بزنه منبع نمیشه!
شما هر پستت میای میگی هر کسی فلان بازیو بازی کرده باشه از این خوشش نمیاد بیا من شونصد نفر بهت نشون بدن همه اینا رو بازی کردن و با اینم خیلی حال کردن یکیش خودمم.

اپن ورد بازی هم کاملا جذاب و عالی هست چون مراحل فرعیشم همونقدر بقیه لذت بخش هست و مثل خیلی از بازی های اپن ورد دیگه آدمو مجبور نمیکنه فقط مراحل اصلیو بری چون فرعیا خسته کنندس، و من اکثر مراحل فرعیو کامل کردم فقط موند یک سری معمای ریدلر.
شما هم حرفات تناقض داره! پست قبلیت میگی هر کی آسایلوم بازی کرده با این حال نمیکنه بعد الان میگی این بازی فقط بدرد کسایی میخوره که زبانشون خوبه و نسخه های قبلی رو بازی کرده باشن و تجربه اپن ورد نداشته باشن (گرچه همون Arkham City یک تجربه فوق العاده از اپن ورد بود که از Asylum هم موفق تر بود)، بالاخره کدوم؟

وقتی منتقدا حال کردن اکثر طرفدارای این سری با این نسخه هم خیلی حال کردن (کافیه نظرات ملتو تو فرومای ایرانی و خارجی مطالعه بفرمایید) دلیلیشو نمیفهمم شما میای از زبون بقیه حرف میزنی که اگه فلان بازیو بازی کرده باشین با این حال نمیکنین و فلان :|
همون Tlou و GTA و Asylum با اینکه شاهکار بودن عده ای مثل شما بودن که اینطوری در موردشون حرف بزنن...
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
من کلا به این به به و چه چه های الکی عادت دارم
ببین قربونت کسی که مثل من tlou و GTA iv و asylum رو بازی کرده همچین بازی برایش دلچسب نیست تو ۴۰ درصد بازی یا داشتم اون تانکهای مسخره رو میزدم یا داشتم گروه های چند دهه نفره مجهز به تمام اسلحه ها رو میزدم که واقعا انگار داشتم الکی دکمه ها رو میزدم چون هر بار میمردم یا اینکه به جملات بتمن گوش میدادم که میگه من نمیتونم الان نمیشه از این منطقه نمیتونم خارج بشم این آخری دیگه خیلی با حال بود که انگار یکی ماشین رو گرفته بود جایی که تانکهای کبرا بودن

حالا شما با این شاهکار حال کن ولی برای من که تجربه گرون قیمتی بود

گاهی وقتها دلیل آوردن برای یک موضوع کار خوبیه
تمام شما تنها دلیل تان امتیاز منتقدین بوده

این بازی تنها برای کسی جذابه که مکالمه انگلیسی بلد باشه و هر دو نسخه قبل رو بازی کرده باشه و تا حالا تجربه open world واقعی نداشته باشه

اینا فقط تو این بازی ادای open world رو در آوردن بعضی وقتها فکر میکردم دارم فینال فانتزی بازی میکنم یه دونه اون بزنه یه دونه من بزنم


Sent from my iPhone using Tapatalk


عزیز اصلا پست منو دیدی ؟؟ کلا داری برعکس صحبت میکنی نصف بیشتر حرفاتم بی مفهومه :D بند اول پستت که اصلا معلوم نبود چی داری میگی فقط دکمه کیبورد رو پشت سر هم داشتی میزدی :|
اول گیم اصلا با مناطق دیگه بتمن کاری نداشت و نیازی هم نداشت که خارج شه ! عین این میمونه قضیه که کل خانواده شما یه درصد در خطرن و شما به جای این که بری نجاتشون بدی بخوای بری شهرای دیگه :|
من خودم با منتقدین معمولا کاری ندارم ولی خداییش با این خیلی حال کردم ...
فاینال فانتزی کلا با این بازی متفاوته ! نمیفهمم چه جوری مخ شما این دو تا رو بهم ربط داده :-o
کلا شما رو این خطی که هر چی ملت میگن چرته فقط حرف خودم :)) به همین دلیل جوابت داده نشه بهتره .
یا علی :x
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
من کلا به این به به و چه چه های الکی عادت دارم
ببین قربونت کسی که مثل من tlou و GTA iv و asylum رو بازی کرده همچین بازی برایش دلچسب نیست تو ۴۰ درصد بازی یا داشتم اون تانکهای مسخره رو میزدم یا داشتم گروه های چند دهه نفره مجهز به تمام اسلحه ها رو میزدم که واقعا انگار داشتم الکی دکمه ها رو میزدم چون هر بار میمردم یا اینکه به جملات بتمن گوش میدادم که میگه من نمیتونم الان نمیشه از این منطقه نمیتونم خارج بشم این آخری دیگه خیلی با حال بود که انگار یکی ماشین رو گرفته بود جایی که تانکهای کبرا بودن

حالا شما با این شاهکار حال کن ولی برای من که تجربه گرون قیمتی بود

گاهی وقتها دلیل آوردن برای یک موضوع کار خوبیه
تمام شما تنها دلیل تان امتیاز منتقدین بوده

این بازی تنها برای کسی جذابه که مکالمه انگلیسی بلد باشه و هر دو نسخه قبل رو بازی کرده باشه و تا حالا تجربه open world واقعی نداشته باشه

اینا فقط تو این بازی ادای open world رو در آوردن بعضی وقتها فکر میکردم دارم فینال فانتزی بازی میکنم یه دونه اون بزنه یه دونه من بزنم


Sent from my iPhone using Tapatalk

شما دوست عزیز زدی تلوزیون خودت را نابود کردی از این بابت متاسفم اما این موضوع ارتباطی به بازی نداره. دقیقا خاطرم هست که یکی یوزری اینجا در فروم درمورد بازی Metal Gear Rising گفته بود که با مشت زده به دستگاه و دیسک را در اورده و توی دستش خورد کرده چون بازی در حالت Normal اش هم سخت بوده براش. اینکه Gamer ها براساس داشتن اعصاب ضعیف کارهای غیر عادی انجام می دن هیچ وقت تازه نبوده و نخواهد بود و مشکل بدون شک هیچ گونه ارتباطی با بازی نداره .

مقایسه شما برای بازی هایی که عنوان کردین کاملا اشتباه بخاطر هر کدام از عناوین نامبرده شده دارا اتمسفر مخصوص به خودش است که دقیقا با هم متفاوت هستند. واقعا یکی از نکات جذاب و زیبا بازی Batman arkham knight همین گزینه batmobil بوده.که جالبه بدونید که نظر خیلی از منتقدین و حتی کاربران در سرتاسر دنیا که این بازی را تجربه کرن در مورد batmobil مثبت بوده.

شما از بازی خوشت نیامده ، دوست نداشتین ، اعصابت خورد می شده خیلی راحت دیسک را در میاوردی میزاشتی تو قابش یک آگهی می دادی می فروختی ، چه دلیلی داشته که انقدر با سماجت ادامه دادی که کار به همچین نقطه ای برسه.

تا الان شما دلیل منطقی نیاوردی ، همه کسانی که نظر دادن با منطق و مدرک صحبت کردن ، همه از امتیاز بازی می گن ولی شما فقط داری از عناوین دیگر صحبت می کنی.
اما دلایل من برای اینکه می گم این بازی زیباست :
1. داستان بسیار زیبا و گیرا
2.موسیقی متن هماهنگ با بازی و انتقال کامل احساست شخصیت بازی به gamer
3.شخصیت پردازی عالی کاراکترهای بازی
4.گرافیک بسیار زیبا و عالی
5.صداگذاری عالی بازی
6.پایان بسیار کامل و بدون نقص
7.مواجه شدن با کمترین باگ در روند کامل کردن داستان بازی

مطمئنا بازی نقص هم داره اما موارد بالا از نظر من انقدر کارشون را خوب انجام دادن که نقص های بازی به چشم نمیاد.

یکی از زیباترین Open world های که من بازی کردم Witcher 3 بوده که اگر از نظر شما اشغال نباشه ، اما من واقعا از بازی بتمن لذت بردم ، برای درک کامل بازی انچنان احتیاجی به زبان انگلیسی خوبی هم وحود نداره.

واقعا سبک turn action بازی final fantasy چطوری می توانه در این بازی جا داشته باشه ، برای من خیلی عجیبه؟!!!!!!!

شما از بازی خوشت نیامده در یک کلمه بگو "به نظر من" و خلاص.لازم نیست یک عده گیمر را بی تجربه عنوان کنی یا نظر شخصیت را تحمیل کنی به کسی یا بازی را که این همه روش زحمت کشیده شده را "اشغال" معرفی کنی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر