بازي سنتر، يك دهه در اوج

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
ده سال است كه با شماييم. همراه و هم داستان با شما در گسترش و اشاعه ي فرهنگ بازي هاي رايانه اي در ايران. ده سال تلاش كرده ايم، با مشكلات كوچك و بزرگ، دشواري ها و ناكامي ها مبارزه كرده ايم تا جامعه اي كه به لطف شما و به لطف تلاش ها و كوشش هاي خستگي نا پذير همه ي همراهان و دوستان پايه گذارده ايم را، هميشه آنلاين نگاه داريم. اينجا خانه ي كوچك تمامي آنهايي ست كه بدون شك، بي توجه به سن و سال و جايگاه شان، عاشقانه گشت و گذار در دنياي بازي ها را انتخاب كرده اند و براي عشق خود ارزش قائلند. به احترام اين همراهان هميشگي ِبازي سنتر، كلاه از سر بر ميداريم.

در آستانه ي دومين دهه ي راه اندازي بازي سنتر همچنان چشم اميدمان شما كاربران و همراهان دوست داشتني هستيد تا با همراهيتان، داستان پيشرفت خود را بنويسيم و در كنار هم و دست در دست هم، در جامعه ي بازي بازان و ديگر علاقمندان به بازي در سراسر دنيا، نام ايران را درخشان نماييم.

در آستانه ي دومين دهه، بازي سنتر به يك برند قابل اعتماد و مطمئن در دنياي سرگرمي هاي آنلاين تبديل شده و همينك داراي مجموعه اي از وب سايت هاي مرتبط با دنياي سرگرمي ها ميباشد ميباشد تا به همه ي نيازهاي مخاطبان خود در اين زمينه جامه ي عمل بپوشاند.هرچه بيشتر به تلاش و همكاري شما كاربران و دوستان بازي سنتر نياز داريم تا همچنان در اوج بمانيم.

منتظر تغييرات جديد باشيد كه تغيير ذات زندگي و نگاه بازي سنتر است.
 
  • Like
Reactions: YAKUZA_2 and KRATUS

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
سایت حداقل واسه من یه کتاب مصور از زندگیم شده :D کنکور قبول شدنم تموم شدنش سربازی رفتن ارشد رفتن و.... که همه تو سایت ثبت شدن! به هر حال 10 سال کم نیست :D
تبریک میگم....
 

Super Friend

کاربر سایت
Jul 25, 2015
103
نام
چوبک
من زمانی که اینجا اومدم 14 سالم بود و الان که 22 سالمه لازم نیست از خودم بپرسم چرا هنوز برمیگردم این سایت، علی رغم همه چی اینجا خونه ی من شده.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
به جرات میگم بازیسنتر یه عضو جدانشدنی از زندگی همه ماست از گیم بگیر تا زندگی شخصیمون
بچه های اینجا خاطراتش خود سایت همیشه وقتایی حوصله نداشتم یه جایی بود بشه رفت اونجا مهم نیست سن و سال ادم چنده مهم اینه
همه ی ما گیم و بازیسنتر رو به عنوان قسمتی از زندگیمون انتخاب کردیم..افتخار میکنم عضوی از بازیسنتر و صد البته یه گیمر هستم همه بچه های اینجا و
خود سایت گوشه قلب همه ما جا دارن.به امید روزای بهتر
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
با اینکه دو سالی کلا سمت گیم نبودم حتی در حد یک تریلر ولی بازی سنتر از homepage ام نرفت و هر روز بهش سر می زدم ... تبریک :rose:
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
اگه یه روز بهم بگن خونه دومت کجاست بدون کوچکترین فکری میگم بازیسنتر. از زمانی که 15 سالم بوده اینجا هستم و 6 سال هم گذشته و هنوزم اینجا هستم و خواهم بود :D به دفعات و به دلایل مختلف، گاهی خودم مقصر بودم و گاهی هم طرف مقابل، اینجا بن شدم اما کشش بازیسنتر و سطح جاذبه‌ای که داره عمرا بزاره کسی بخاطر این چیز های کوچیک ازش جدا بشه.
بازیسنتر یه مکانی هست که تو اینترنت واقعا بی نمونه هست. به جرات میگم هیچجا نمونه‌اش رو نمیتونید پیدا کنید حتی نمونه های خارجی.

تولدت مبارک رفیق...
 
آخرین ویرایش:

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
من که یه سال دیر اومدم تو سایت و همیشه هم حسرت این یه سالی که دیر ثبت نام کرد رو میخورم اما خوشحال که حداقل نه سالش رو با بازیسنتر همراه بودم!
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
اولین باری که این سایت رو دیدم داشتم در مورد خرید PS2 تحقیق می کردم...مدت زیادی گذشته از اون زمان تقریبا میتونم بگم هر روز به اینجا سر میزنم و عاشقانه این جامعه مجازی رو دوست دارم خاطرات زیادی دارم اینجا...خوشحال شدم ناراحت شدم و از همه مهم تر یاد گرفتم همونطور که یک سایت رو کاربرانش زنده نگه میدارن و سایت برای جایگاهش به کاربرانش مدیونه کاربران هم به خاطر فضایی که سایت در اختیارشون گذاشته تا بتونن داشته هاشون رو باهم به اشتراک بگذارن به این سایت مدیونن. به همه مدیران و پایه گذاران این سایت تبریک و خسته نباشید میگم امیدوارم این سایت همچنان برقرار باشه و محفلی برای عاشقانه گیم. با آرزوی توفق روز افزون بازیسنتر.
 

teznade

کاربر سایت
Jun 28, 2009
1,180
نام
محمد رضا
اشک حلق زد تو چشام من الان خیلی رمانتیک از سال 2009 اینجام سه بار بن شدم ولی هنوز میام ممنون برای خاطرات خوب
 

jeenas

کاربر سایت
Jul 24, 2014
866
نام
مصطفی
منم از 2010 میام اینجا و بدون شک بازیسنتر "بهترین"سایت مربوط به بازی در ایرانه و من 90% از اطلاعات صحیحمو از این سایت دریافت کردم و با خیلی از دوستان آشنا شدم. جوری شده که هر یه ساعت سر میزنم به سایت سر میزنم. از تمام مدیران و اعزای تحریریه هم سپاسگذارم.
ده سالگیت مبارک بازیسنتر.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
میخوام یک اعترافی بکنم ، من از 2005 اینجام ! و بنا به دلایلی بن موقت میشدم ولی از اونجایی که طاقت نمیاوردم با یوزر فرعیم وارد میشدم و باعث میشد بعضی وقتا یوزر اصلیم بن دائم بشه :d ولی همچنان استوار در خدمتتونم . تبریک .
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
10 سال
آذر 1384 تا حالا
لحظه های شاد و ناراحت داشتیم و سالهای سال هم خواهیم داشت
از همه ممنون بابت این همه خاطرات خوب
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر