PlayStation Knack

سلام !

ufpsmgawrwpkn1t56a4.jpg



Knack یک بازی اکشن با المانهای سبک پلتفرمر است که توسط استودیوی SCE Japan در حال ساخت میباشد. در این بازی شما کنترل یک موجود ربات مانند به نام Knack (نَک) که قدرتهای عجیب و اسرار آمیزی دارد را به دست میگیرید.
اطلاعات زیادی در مورد داستان این بازی منتشر نشده اما تا این حد میدونیم که Knack توسط انسانها برای مقابله با ارتش گابلین ها ساخته شده است تا از نسل بشریت در مقابل آنها دفاع کند. این جنگ ادامه دارد تا موقعی که انسان ها متوجه خطر و تهدید بزرگتری از گابلین ها می شوند.
همچنین Knack در مراسم Playstation Meeting به همراه رونمایی از کنسول جدید سونی با تریلر 2 دقیقه ای برای اولین بار به نمایش گداشته شد و از عناوین لانچ PS4 به شمار می آید.
هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Knack در نظر گرفته نشده است.


لینک تریلر



تصاویر :



 
آخرین ویرایش:

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,578
بازی بخاطر بیستمین سالگرد PS در آمریکا ، روی استور آمریکا تخفیف 50 درصدی خورده.
ارزش داره ، دوستان علاقه مند Platformer و Beat 'em up تهیه بکنند.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
من که امشب بالاخره کاملا از روی آگاهیه قبلی(به صفحات قبل رجوع کنید!:-") میخوام پولم رو آتیش بزنم و 8 دلار نک رو بگیرم:| (این پلاس بشو نیست:-" )
ولی جدای از اون، سونی احمقه آیا؟ :| این همه پلتفرمر خوب داره، آخه نک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان(کراش رو فاکتور میگیریم:-" ) بازیی مثل Puppeteer و TearAway و LBP و Sly و Jack رو داره(چیزایی که من الان توی ذهنمه:-") و میخواد روی Knack کار کنه ؟ :| :| بد رو اعصابه این مورد! :|
درسته با قالب کردن این بازی توی باندل های اول نسل یه فن بیسی براش رقم زدن(زدن؟ :| ) ولی این نک پتانسیل خفن شدن رو من توش نمیبینم:| (شما هم نبینید! :-" ماکان با تو هم هستم :| )
بد رو اعصابه...همین استودیو ژاپن آخر نسل Puppeteerـی داد که فوق العاده بود،ولی به خاطر تبلیغات داغون و تاریخ عرضه ی داغون تر! (بحث مخاطب رو نیارین که فکر کنم GTA بازیی باشه که همه بازی میکنند! و وقتی این بازی هرچی هم باشه بدون تبلیغات درست با اون منتشر بشه... ) کلا از نظر فروش چیزی در حد فاجعه عمل کرد! :|
یه دلیل دیگشم 40 دلاری بودنش که به جای کمک،جوری شد که خیلی ها رو دیدم فکر کردن در حد یک بازیه 20 دلاریه! که قیمتش الکی بالاست!

کلا اینکه به نظرم اگر Puppeteer رو برای نسل جدید با توجه به فروشش ریمستر میکردن و تو باندل ها میزاشتن،هم یک بازیه بهتری رو به مردم نشون میدادن! هم به عنوان ادامه الان یه بازیه خفن توی این سبک رو شاهد بودیم :| در کل اینکه به عنوان یکی از فن های این سبک،خبر به جای خوشحال کننده بودن،رو اعصابمه! :|
 

Xenon360

کاربر سایت
Jul 17, 2011
1,813
نام
عرفان
بازی تخفیف ولنتاین خورده شده ۸ دلار...

منم بازی رو پرچیس کردم....
بعذا بازی کنم ببینم چطوریه....

امیدپارم ب مزاق ما کراش بازای قدیمی خوش بیاد...

Sent From Sony Xperia Z2
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
تاپیک برای نسخه 2 ندیدم برای همین اینجا مینویسم!

یه 20 دقیقه از گیم پلی بازی دیدم ! به نظرم اصلا خوب نبود ! 20 ذقیقه مبارزه پشت مبارزه تکراری و بدون دلیل و هدف بدون تنوع و جذابیت ! بدتر از همه اینکه محیط هم کاملا تکراری بود و هیچ تنوعی در لول دیزاین و npc ها وجود نداشت ! با این وجود هیچ امیدی به نسخه 2 هم نمیره ! مگر اینکه فقط همین مرحله این شکلی بوده باشه !

به نظرم یکی از دلایلی که بازی این شرایط رو داره اینه که مخاطبشون خردسالا 3-10 سال قرار دادن و یه بازی ساده و بدون هیچ چالش و جذابیتی میسازن !

اخه استودیو و ناشری که پاپینون و لوکو روکو و پاپیتر و گراویتی راش رو ساختن و منتشر کردن ! برام غیر قابل قبوله که به خاطر ضعف و ناتوانی تیم سازنده همچین بازی بد و بدون خلاقیتی بسازن !

بازی منو یاد جگی جان ps2 انداخت
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
سلام دوستان...
الان دموی نسخه دوم تو استور اروپاست من دانلود کردم و دمو رو رفتم
با اینکه نسخه اول رو بازی نکردم اما تجربه بدی نبود ضمن اینکه دمو اصلا برا من تکراری نشد و یه سره تا آخرشو رفتم
کلا تنوع گیم پلی و مبارزه خوب بود (در حد یه دموی کوتاه اما باید ببینیم تو بازی اصلی تکراری میشه یا نه !)
اما گرافیک تمیز و بازی هم روونه
در کل پتانسیل این بازی نهایتا یه پلتفرمر متوسط رو به خوبه:D
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
منم دمو رو بازی کردم

نسبت به شماره ی اول مبارزات بازی پیشرفت داشته ، یک سری حرکات جدید مثل لگد زدن(تو قبلی کلا نبود، اینجا دکمه ی دایره برای حرکات پا هست) یا charge punch برای شکوندن سپر و دفاع حریف و چندتا حرکته دیگه...
به نظر میرسه آپگریدهای بیشتری هم تو بازی اصلی باشه.

بخش پلتفرمر...نداشت:-" یعنی فقط یک سری تیغ های چرخان داشت، که اونا هم اصلا نیازی نیست با سرعتشون هماهنگ شد یا جاخالیشون داد:-" میشه وقتی دارن میان دفاع گرفتن و این تیغ ها رد میشن و بدون صدمه خوردن رد شد:-"

کلا بازی سبک پلتفرمری که براش در نظر گرفته شده اشتباهه:-" هم شماره اول و هم این، کاملا beat'em upهه:-"
مثلا رچت که شوتر-پلتفرمره، بخش پلتفرمر و چالش اون بخشش ده برابره اینه:-"
هر بازی با گرافیک کارتونی که دکمه پرش داشته باشه که پلتفرمر نباید حساب بشه:-"

دیگه...همین دیگه...کلا دموی کوتاهی بود و همش مبارزه بود:-"
و برعکس تریلرهاش، محیط جدیدی داشت=)) (گرافیک هم تفاوت خاصی نداشت با قبلی:-" )
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
منم دمو رو بازی کردم
بازی خیلی دوست داشتنی به نظر میاد تنها نکته منفی به نظر من تکراری و یکنواخت بودنشه وگرنه بازی جالبیه یه حس و حال خاصی داره
 
  • Like
Reactions: Rezahajizadegan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر