Hitman 2016 | PC

8u3x_h3sz_hitman-6-cover.jpg


Developer : Io Interactive
Publisher : Warner Bros
Genre :Adventure, Action
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 11 March 2016
Official Site


اطلاعات کلی بازی:



  • بازی به صورت قسمتی (Episodic) و دیجیتالی عرضه میشود و در پایان تمام قسمت ها به صورت دیسک نیز عرضه خواهد شد.
  • بازی Season Pass ندارد و با پرداخت 60 دلار به تمامی قسمت ها و DLC های آینده دسترسی خواهید داشت و نیازی به پرداخت های بعدی نخواهید بود.
  • تیم سازنده با بررسی نقاط قوت نسخه های قبلی تمامی آنها را در این نسخه جای دادند.
  • به گفته کارگردان بازی دیگر خبری از "جیب جادویی نیست" و شما قادر نخواهید بود چند اسلحه رو با هم بردارید فقط چیزهای کوجیک مثل تیغ ، قیچی، سکه و ...
  • دارای بخش آنلاین می باشد.
  • برخی از ماموریت های بازی live events هستند که در یک مدت زمان کوتاه ظاهر می شود و به بازیکن شانس تلاش برای قراردادهای ترور را می دهد.
  • این نسخه از بازی دارای موتور گرافیکی Glacier 2 می باشد.
  • در نسخه ی جدید سیستم قراداد (Contract Mod) برگشته است و و مراحل آن با Absolution کاملا متفاوت است.
  • همانند نسخه ی قبلی در این نسخه از بازی هم شما حق انتخاب دارید که می خواهید دشمنان خود را مخفیانه یا با سرو صدای زیاد از بین ببرید.
  • این بازی از دو سیستم مخفی کاری و معمولی تشکیل شده است که شما می توانید در بازی هر کدام از آن ها را که به نظرتان جالب تر و بهتر است انتخاب کنید
  • مراحل بازی در فرانسه , ایتالیا و مراکش رخ خواهد داد و باید در این سه کشور به انجام ماموریت های خود خواهید پرداخت.
  • یک سلاح جدید در اختیار Hitman قرار داده شده است که یک اسلحه ی Sniper جدید می باشد این اسلحه دارای قدرت بزرگنمایی بسیار بالا و عالی و هم چنین دید بهتری خواهد بود.
  • بازی از روز اول و بدون نیاز به پچ از DirectX 12 پشتیبانی میکند.
  • همونطور که در عکس زیر هم میبینید در روز عرضه بازی نصف اپیزود ها قابل بازی هستن و بصورت ماهانه در سه ماه بعد بقیه اپیزودهاش عرضه میشوند. البته اگه بخواین میتونید صبر کنید تا تمام مراحل بازی عرضه شوند و بازی رو یکجا تجربه کنید.

Minimum
OS: OS 64-bit Windows 7
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DirectX: Version 11


Recommended

OS: OS 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DirectX: Version 11

fo79_11.png

Direct Link


mqdefault.jpg

Hitman Trailer - E3 2015 Square Enix Press Conference | 720


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
نقد و بررسی Hitman Closed Alpha

do.php


همونطوری که حتما میدونین چند روزی میشه که نسخه ی Alpha بازی Hitman برای کسانی که بازی رو پیش خرید کردن عرضه شده. دقیقا مثل Hitman Sniper Challenge که قبل از عرضه ی بازی Absolution عرضه شد. ولی بر خلاف Sniper Challenge شما قادر خواهید بود که یک مرحله از بازی رو انجام بدین و فقط به شلیک با Sniper خلاصه نمیشود. خب بی مقدمه وارد اصل مطلب میشیم.

گرافیک:
اولین چیزی که هر کسی به بازی نگاه میکنه گرافیک و فریم بازی است.همین الان خیالتون رو راحت کنم که بازی به شدت افت فریم و گرافیک زیاد مناسبی نداره.با کارت گرافیک 980 فریم بازی چیزی حدود 30 بود.گرافیک جزئیات و سایه ها و مردم هم چنگی به دل نمیزد. البته چون بازی در حد نسخه ی Alpha هست نباید زیاد بهش سخت گرفت.


do.php



do.php


do.php


موتور گرافیکی بازی Glacier 2 میباشد که اگه اشتباه نکنم توی نسخه ی قبلی هم به کار گرفته شده بود. به هر جهت چیزه زیادی در مورد گرافیک بازی نمیشه گفت و عکس ها خودشون گویای همه چیزن!!!!!!!!

گیم پلی:

و اما در مورد گیم پلی بازی. به جرئت میتونم بگم این نسخه یکی از بهترین گیم پلی ها رو در تمامی سری بازی های Hitman داره. تمامی نقاط قوت دو نسخه ی قبلی بازی رو داره. مانند Absolution دارای Instinct Mode هست. ولی کارایی اون نسبت به قبل فرق کرده. با فعال کردن میتونید چیزایی که در محل مهم هستند رو ببینید. ماموران امنیتی ، وسایل مورد استفاده در محیط، هدف ترور و ...


do.php


این مرحله از بازی در پاریس اتفاق میفتد. هدف شما طراح لباس است و شما باید در محل نمایش لباس این شخص را ترور کنید. همانطوری که قبلا اشاره شده بود شما برای انجام ماموریت چندین راه حل دارین. به صورت مخفیانه و پله پله به هدف نزدیک بشید. اول دستیارش را بکشین و بعد به او برسین یا به صورت پر دردسر اسلحه ی یکی از مامورین رو بگیرین و همه را بکشین. از پارکینگ برید. لباس یکی از خدمتکاران رو بگیرین و از درب خدمه وارد بشین و ....

do.php


do.php


do.php


do.php



do.php


do.php


متاسفانه سیستم کنترل بازی هنوز درست و حسابی بهینه نیست و بازی رو فقط متونین با دسته های کنسول مایکروسافت (X360 و Xbone) اجرا کنید.با دسته ی PS4 هر کاری کردم نشد که نشد. گرچه کنترل بازی با دسته بسیار خوب و بهینه است. این نسخه دارای قابلیت save هم هست و هر زمان که خواستین میتونین بازی رو ذخیره کنید.

do.php


و اما در ادامه نقد گیم پلی بازی یکی از بهترین نکته های بازی رو میگم. وقتی روی نقشه بازی بزنین میتونید محل های قرمز بازی رو ببینید. شما با لباس معمولی به هیچ عنوان حق وارد شدن در این محل ها رو ندارین. به محض وارد شدن با پیغام Trespassing مواجه میشین. و در پایین Mini Map هم به طور کامل مشخص شده که الان میتونین در این منطقه از نقشه باشین یا نه. بر عکس نسخه ی Absolution هر وقت مامور امنیتی شما را در محل غیر مشخص شده میبیند به شما حمله نمیکند. بلکه چندین بار (برای من حدود 5 بار) به شما اخطار داده و دنبالتون میاید تا شما را به محل عمومی هدایت کند. یکی از نقاط ضعف نسخه ی قبلی همین بود که لذت بازی رو کم میکرد.


do.php



do.php


سیستم ضربه و مبارزه بازی هم مانند Absolution هست. به صورت مخفیانه میتونین از پشت دشمنان خود را بگیرین و با توجه به خواستتون گردن اونها رو بشکنین یا بیهوش اش کنید. در صورتی هم از روبرو به شخصی حمله کنید باید با زدن کلید نشون داده شده و در زمان محدود شخص رو از پای در بیارین. با وعده ای که سازنده بازی داده بود رو میتونیم توی این نسخه ببینیم. دیگه خبری از سیستم امتیاز دهی برای کشتن یا بیهوش کردن مردم ندارین و با خیالت راحت میتونید ماموران امنیتی رو از پای در بیارین و جسد رو مخفی کنید.نکته ی آزار دهنده این ستاره هایی هست که دور سر شخصی که بیهوش کردین میچرخند. معلوم نیست این چیه!!!!!!!!!!!!!!!


do.php


do.php


Inventory بازی هم مثل قبله و شما یه سری از اشیا رو بردارید. در مورد اسلحه اصلا اینطور نیست که چند تا اسلحه رو با هم بردارین. میتونید از سکه روی دکمه ها و اشیایی که دارای برق هستند استفاده کنید و حواس پرتی ایجاد کنید. که خیلی خیلی به در بخور هست. در این نسخه باز هم سیم فلزی معروف برای خفه کردن وجود داره. یه جورایی جزء شناسنامه ی بازیه.

do.php



do.php


بر عکس Absolution زمانی که لباس کسی رو میپوشیدین مجبور بودین برای نشناختن شما توسط دیگران از Instinct Mode استفاده کنید که بسیار هم زمانش محدود بود. در صورتی که در این نسخه اصلا همچین چیزی وجود ندارد و با پوشیدن لباس دیگران راحت به گشت گذار برید. فقط نباید هم درجه ی خودتون رو ببینید و افراد خیلی کمی هستن که میتونن شما رو شناسایی کنن و خوشبختانه توی نقشه ی بازی این افراد مشخص هست. البته هر لباسی یک درجه امنیتی دارد. برای مثال لباس خدمتکاران تا یک حدی اجازه دارد در ساختمان عبور و مرور کند و مجبور میشوید برای دسترسی به قسمت های بیشتر لباس هایی با امنیت بیشتر بگیرید. موقع پوشیدن لباس ها دایانا (فکر کنم توی قسمت قبلی کشته نشده و هنوز زنده است!!!!!!) بهتون میگوید که تا چند طبقه و کجاها میتونید برید.
do.php


do.php


میتونم بگم که این سری از بازی ها به اصل خودش برگشته و حس یه آدمکش کاملا بهتون دست میده.در کل تصمیم قطعی در مورد بازی نمیشه گرفت چون هنوز در نسخه ی Alpha به سر میبرد و باید در آخر دید که آیا میتوان بهترین نسخه از سری بازی ها Hitman را دید یا نه. امیدوارم مطلب و نقد خوبی رو نوشته باشم. کم و کاستی رو به بزرگی خودتون ببخشید.
 
آخرین ویرایش:

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
555
نام
Mehdi
اتفاقا اینکه اگه به جایی که اجازه نداریم وارد بشیم فقط بهمون اخطار بدن خیلی بده.طبیعتا یه سری جاها خیلی مهم نیستن و اینکه شلیک نشه مشکلی نداره ولی بعضی جاها هستن که به نظر من به محض دیده شدن باید شلیک بشه.
=======
امیدوارم این نسخه 47 رو در حد آمیتاب باچان(!!!!!) پایین نیارن...
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
اتفاقا اینکه اگه به جایی که اجازه نداریم وارد بشیم فقط بهمون اخطار بدن خیلی بده.طبیعتا یه سری جاها خیلی مهم نیستن و اینکه شلیک نشه مشکلی نداره ولی بعضی جاها هستن که به نظر من به محض دیده شدن باید شلیک بشه.
=======
امیدوارم این نسخه 47 رو در حد آمیتاب باچان(!!!!!) پایین نیارن...

توی این مرحله اصلا ندیدم جاهایی رو که ارزش شلیک به ما رو داشته باشه. چرا اگه یه وقت بالا سر یه جسد ببیننت در جا شلیک میکنن. ولی اینکه در مکان اشتباهای باشی نه. چندین بار بهت اخطار میدن که بری.
 

leon-scot

کاربر سایت
Oct 16, 2007
214
آقا مثلا تو این عکس اون یارو از روبرو میاد شما رو شناسایی میکنه یا نه؟....
اخه شما نوشتی در این نسخه شما ازادانه حرکت میکتی فقط هم درجه ات تشخیص میده....خوب تو نسخه قبلی هم همین طوری بود
do.php
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
کسی که pc gamer هست باید 1 دسته 360 یا one داشته باشه البته این بازی با موس هم عالی می شه اما این فعلا نسخه دمو هست دست گرمیه
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
آقا مثلا تو این عکس اون یارو از روبرو میاد شما رو شناسایی میکنه یا نه؟....
اخه شما نوشتی در این نسخه شما ازادانه حرکت میکتی فقط هم درجه ات تشخیص میده....خوب تو نسخه قبلی هم همین طوری بود
ببین مثلا لباس خدمتکار رو پوشیدم فقط به آشپزخانه و محل نمایش دسترسی داشتم. به طبقات بالا دسترسی نداشتم. تا لباس رو میپوشی یه زنه ای بهت میگه به کجاها دسترسی داری (فکر کنم دایاناست) ولی بعضی افراد هستن که تو میشناسن. فقط دو نفر رو دیدم که با لباس خدمتکار منو میشناختن. یا مثلا همین لباسی که توی عکس گذاشتم.ندیدم کسی این رو شناسایی کنه. تازه همین یارو که توی عکس از کنارم رد شد احوالپرسی هم ازم کرد:d. ولی توی نسخه ی قبلی مجبور بودی Instince Mode رو فشار بدی تا دستش رو جلوی صورتت بگیری تا کسی نشناسه. دیگه از این خبرا نیست. نیازی نیست با دکمه ای جلوی نشناختن رو بگیری فقط سمت اونایی که توی نقشه مشخص کرده نرو. ولی با این لباس توی عکس کل طبقه همکف رو میتونستم برم. تازه وقتی لباس با امنیت بالاتر میپوشی دیگه مثلا یه خدمتکار نمیتونه شناساییت کنه. در صورتی که اصلا توی نسخه ی قبلی از این خبرا نبود. فقط از دور مشکلی باهات نداشتن. وقتی نزدیک میشدی مجبور میشدی این دکمه ی مسخره که خیلی هم محدود بود رو بگیری تا دستش رو جلوی صورتش بگیره. امیدوارم کامل توضیح داده باشم. ولی باز هم میگن این نسخه Alpha هست. خدا میدونه نسخه ی نهایی اش چی میشه.
 

lastwall

کاربر سایت
Dec 5, 2013
152
نام
Saeid
درود
بچه ها تاپ دانلودها (TopDownloadha.com) لینک مستقیم گذاشته بازی رو
من دارم DL میکنم
بچه های تجربه دار با اون شبیه ساز دسته ایکس باکس میشه بازی کرد؟
 

metal2006

کاربر سایت
Oct 8, 2009
319
نام
هادی
من هم بازی رو دانلود کردم . بازی با اینکه هنوز کامل نیست ولی می تونم بگم که با بازی بسیار خوبی روبرو هستیم. در مورد سیستم disguise می تونم بگم بسیار جالب کار شده مثلا اگه شما لباس خدمتکار رو بپوشید در بازی از بین مثلا 10 نفر خدمتکاری که رو نقشه هست 2 نفر یا بیشتر قادر هستنند که هویت شما رو تشخیص بدند و لی اینطوری نیست که به محض این که به وسیله این افراد دیده شدید هویت شما لو بره که تو بازی یک Meter میزان این که هویت شما داره لو میره نشان داده میشه . یکی دیگه از موارد که مانند سرهای اولیه هیتمن به بازی برگشته وجود نقشه هست دقیقا مثل blood money ولی با کمی تغییرات و فکر کنم وقتی بازی انتشار پیدا کنه احتمال اینکه در درجات سختی بالاتر بشه به صورتی نقشه رو محدود کرد در بازی گنجانده بشه . در مورد باقی موارد بازی داری سیستمی هست که در اون با رفتن به یک سری از مناطق خاص نقشه می تونید اطلا عات کسب کنید و به وسیله اون بتونید هدفتون رو از بین ببرید .در مورد گرافیک بازی هم مثل این بود که با یک گرافیک معمولی طرف هستیم البته این نکته که بازی فعلا در مرحله alpha به سر میبره رو هم از یاد نبریم شاید بعد از انتشار بازی گرافیک بازی بهبود پیدا کرد. در کل اگه دسته دارید پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید.(حجم 4.3 گیگ)
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دوستان به نظرتون با gtx 650 ۱gb میاد?...چون میخوام دانلود کنم
روی مدیوم اجرا کن. بالا میاد. زیاد به گرافیک توجه نکن. اصل گیم پلی بازیه که به شدت عالی شده. تازه در حد نسخه ی Alpha است.
دوستان به چه سیستمی بازی کردن؟

تقریبا با کارت های بالاتر از 650 بالا میاد. بازم میگم مهم گرافیک نیست. گیم پلی که به شدت عالی شده

- - -ویرایش - - -

من هم بازی رو دانلود کردم . بازی با اینکه هنوز کامل نیست ولی می تونم بگم که با بازی بسیار خوبی روبرو هستیم. در مورد سیستم disguise می تونم بگم بسیار جالب کار شده مثلا اگه شما لباس خدمتکار رو بپوشید در بازی از بین مثلا 10 نفر خدمتکاری که رو نقشه هست 2 نفر یا بیشتر قادر هستنند که هویت شما رو تشخیص بدند و لی اینطوری نیست که به محض این که به وسیله این افراد دیده شدید هویت شما لو بره که تو بازی یک Meter میزان این که هویت شما داره لو میره نشان داده میشه . یکی دیگه از موارد که مانند سرهای اولیه هیتمن به بازی برگشته وجود نقشه هست دقیقا مثل blood money ولی با کمی تغییرات و فکر کنم وقتی بازی انتشار پیدا کنه احتمال اینکه در درجات سختی بالاتر بشه به صورتی نقشه رو محدود کرد در بازی گنجانده بشه . در مورد باقی موارد بازی داری سیستمی هست که در اون با رفتن به یک سری از مناطق خاص نقشه می تونید اطلا عات کسب کنید و به وسیله اون بتونید هدفتون رو از بین ببرید .در مورد گرافیک بازی هم مثل این بود که با یک گرافیک معمولی طرف هستیم البته این نکته که بازی فعلا در مرحله alpha به سر میبره رو هم از یاد نبریم شاید بعد از انتشار بازی گرافیک بازی بهبود پیدا کرد. در کل اگه دسته دارید پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید.(حجم 4.3 گیگ)

پیشنهاد میکنم برای تست سیستم لباس و شناسایی شما توسط مامورین برین چند نفر رو بکشین بعد یه جا مخفی شین. وقتی آب ها از آسیاب افتاد (قبل از اینکه بقیه مامورین جسد ها رو توی کیسه کنن و ببرن)برین از یکی از جنازه لباس رو بپوشین. اصلا کاری باهاتون ندارن. چون لباس جدید پوشیدین. حتی با لباس بنفشی که پوشیدم تقریبا کسی من رو نمیشناخت. ولی خدمتکار یا مامورین امنیتی یکی دو نفر بودن که میشناختن.نسخه ی آزمایشیه و نمیشه گفت در نسخه ی نهایی ام همینطوره ولی از اول مرحله خیلی از اطلاعات معلوم نیستن و با گشت و گذار توی محیط به دستشون میارین. تازه این نوار امنیتی هم اضافه شده. باید حتما قبل از خروج از محل نوار رو بردارین. توی این مرحله توی زیرزمینه.
کلا گیم پلی خیلی جذابی داره. این زنه که باهات حرف میزنه دایاناست؟ گوینده اش عوض شده
 
آخرین ویرایش:

metal2006

کاربر سایت
Oct 8, 2009
319
نام
هادی
این زنه که باهات حرف میزنه دایاناست؟ گوینده اش عوض شده

داخل فروم بازی ملت میگفتن دایانا هست ولی من خودم صداش رو که بعد از چند بار داخل بازی گوش کردم دیدم به دایانا نمی خوره.یک مورد دیگه که تو بازی خیلی جالب بود میزان ازادی عملی هست که به شما در از بین بردن هدف داده شده.طوری هست که دوست دارید کلیه شیوه های که می تونید هدف رو از بین ببرید رو امتحان کنید ( از همین الان فکر اینکه یک درجه سختی تو نسخه نهایی باشه که نه نقشه وجود داشته باشه و نه هیچ گونه HUD که به شما در بازی کمک کنه طاقتم رو برای صبر کردن برای بازی کم کرده #:-s )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر