راهنمای کامل Card Collector Witcher 3

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
90058587865757239056.png


با سلام خدمت دوستان و طرفداران بازی Witcher 3 ، این راهنما ترکیبی است از یک راهنمای منبع خارجی که در انتهای این پست می توانید لینک را پیدا کنید و توضیحات و نکات اضافی که با توجه به روند بازی نکات اضافی و تذکرات مهم را که از دید خود الزامی می دانستم در راهنما نوشته ام . در صورتی که دوستان و عزیزان در راهنما کمبودی را احساس می کنند و یا نکته ای از قلم افتاده ای را مشاهده کردن ممنون میشوم که به من از طریق همین سایت اعلام کنند تا ان را اصلاح کنم یا به متن اضافه کنم.

این راهنما جهت گرفتن Trophy/Achievement Card Collector است که یکی از سخت ترین و زمان بر ترین Trophy /Achievement های این بازی به حساب میاید.سخت از این جهت که اگر شما بدلایلی کارتی را از دست بدهید در کل بازی امکان بدست اوردنش را نخواهید داشت و مجبورید بازی را از ابتداء بازی کنید و تمام کارت ها را از ابتدآء جمع کنید.


اما نکات قابل توجه قبل مطالعه و استفاده از این راهنما

در پایین لیست کارت هایی را خواهید دید که با رنگ قرمز نوشته شده است و این مجموعه از کارت Missable به حساب خواهند آمد . یعنی اگر در قسمت اشاره شده دریافت نشوند آنها را برای همیشه از دست داده اید و تنها راه باقی مانده شروع بازی از ابتداء و جمع آوری تمام کارت ها میباشد.

کارت هایی که با علامت * در جلو نام آنها در لیست زیر وجود دارد به این معنا می باشد که از این نوع کارت تعداد دیگری در جریان بازی وجود دارد که شما می توانید انها را بدست بیاورید.

Trophy / Achievement Card Collector را می توانید قبل سفر کردن به Isle Myst بگیرید به شرطی که موارد ذکر شده در این راهنما را رعایت کنید و برطبق آن جلو بروید.

توصیه من به شما این است که از ابتدا بازی شروع کنید به خرید تمام کارت هایی که توسط Innkeeper ها و یا Merchant ها فروخته می شود تا بتوانید با یک دسته کارت قوی سایر بازیکنان را ببرید.

من در کل این راهنما از مجموعه کارت های Northern Realms استفاده کردم و تمام مسابقاتم را با همین Fiction بردم و توصیه می کنم دوستان هم از همین روند استفاده کنند.

در مسابقاتی که دارید شما هیچ کارتی از دست نخواهید داد بغیر از موردی که در راهنما گفته شده است بنابراین در صورت باختن احتیاجی نیست که بازی را Load کنید .

حتما از چندین Save درکل مسیر بازی استفاده کنید که در صورت به وجود آمدن موردی که باعث از دست دادن کارت مورد نظر می شود یک Save قبل تر برگردید و امکان از دست دادن کارت را به صفر برسانید.

توصیه آخر ونهایی از ابتدای بازی با هرکسی که بازی می کنید و کارتی را ازش می برید محل ان شخص را یادداشت کنید تا در انتهای کار برای کامل کردن کارت های Random باقی مانده با کمترین مشکل مواجه شوید.

نکته آخر –> از دوستانی که علاقمند هستند این راهنما را داخل سایت های دیگر کپی کنند ، خواهشمند هستم نام نویسنده و منبع سایت را حتما ذکر بفرمایند.

کارت ها ی Gwentبه 4 گروه تقسیم میشود. هر کارتی که شما دریافت می کنید ، چه به شکلی که آن را از کسی ببرید و چه به شکلی که آن را بخرید می توانید در همان دسته مربوطه پیداش کنید. در کنار اسم هر کارت شما کلمه ای را مشاهده خواهید کرد که نشاندهنده Fiction مربوطه خواهد بود.

N = Neutral
NR = Northern Realms
NG = Nilfgaardian
S = Scoia'tael
M = Monster
لیست کارت های موجود در بازی بهمراه اطلاعات کلی
There are 31 Neutral Cards in total
Special:3
Weather:4
Heros:5 (4 close-combat, 1 ranged)
Close Combat Units:5
Duplicates:14

There are 37 Northen Realm Cards in total
Heros:4 (3 close-combat, 1 ranged)
Close Combat Unit Cards:8
Ranged Unit Cards:6
Siege Unit Cards:8
Duplicates:11

There are 37 Nilfgaardian Cards in total:
Heros:4 (2 close-combat, 1 ranged, 1 siege)
Close Combat Unit Cards:11
Ranged Unit Cards:12
Siege Unit Cards:5
Duplicates:6

There are 33 Scoia'tael Cards in total:
Heros:4 (1 close-combat, 3 ranged)
Close Combat Unit Cards:21
Ranged Unit Cards:12
Siege Unit Cards:0

There are 40 Monsters Cards in total
Heros:4 (3 close-combat, 1 ranged)
Close Combat Unit Cards:27
Ranged Unit Cards:5
Siege Unit Cards:4

There are 16 Leader Cards in total
Four from each faction

White Orchard Inn

33036247011889578053.jpg


خرید از Innkeeper :

در جریان Quest Lilac And Goosberries با Innkeeper Elsa آشنا خواهید شد که تا قبل از کامل کردن Quest می توانید کارت ها را ازش بخرید در صورت عدم موفقیت می توانید از Bram همان Peddler که در ابتداء بازی از دست Griffen نجاتش می دید می توانید کارت ها را ازش خریداری کنید ، که جایگاه آن در نقشه بالا نشان داده شده است.

[LTR]N: Decoy*
NR: Crinfrid Reavers Dragon Hunter*
NR: Catapult*
NR: Blue Stripes Commando*
NR: Foltest-Lord Commander of the North (L)
[/LTR]

Scholar
اولین فردی است که به شما اموزش بازی را خواهد داد که تا قبل از کامل کردن Quest Lilac And Goosberries حتما باید با این فرد بازی کنید و کارت را ازش ببرید .( Missable)

N: Zoltan Chivay
Royal Palace of Vizima

53777705228820802584.jpg


Nobleman :
بازی با یکی از اعضاء Nilfgaard که در محوطه نشسته که بعد از کامل کردن Quest Imperial Audience هرزمان که بخواهید می توانید باهاش بازی کنید اما چون ابتداء بازی هست و شما کارت چندان قوی ندارید توصیه می کنم زیاد تلاش نکنید چون امکان بردنش خیلی کم است مقداری که از بازی بگذره و کارت های قوی تری پیدا کنید می توانید برگردید و باهاش بازی کنید.

[LTR]NR: Foltest-The Siegemaster (L)
[/LTR]

Inn at the Crossroads

68519691738184289365.jpg


خرید از Innkeeper :
[LTR]
N: Commander’s Horn*
NG: Impera Brigade Guard*
NG: Nausicca Calvary Rider*
NG: Siege Engineer
NG: Emhyr var Emreis-Emperor of Nilfgaard (L)

[/LTR]

بعد از این که Quest Playing Inkeepers در لیست Quest ها قرار گرفت، امکان بازی کردن با این Innkeeper برای شما فراهم خواهد شد. به همین منظور قبل از هر کاری لازم است که شما با شخصی به نام Stjepan که داخل Alchemy Inn واقع در Oxenfurt است بازی کنید و آن را شکست بدهید تا Quest Playing Inkeepers برای شما باز شود. اما برای شکست Stjepan خیلی عجله نکنید چون در حال حاضر شما کارت چندان قوی در دستانت نخواهید داشت بنابراین توصیه می کنم به سراغ فروشندگان کارت ها بروید و کارت های موجود را خریداری کنید. جهت یاددوری باید بگم که چندان نگران پیدا کردن این افراد نباشید ، چون در اکثر موارد در جریان بازی با آنها مواجه خواهید شد.

[LTR]
NG: Menno Coehoorn

[/LTR]


Crow's Perch

34486305502708650729.jpg


Bloody Baron :
برای گرفتن کارت های مرتبط با این بخش شما باید شخصی به نام Bloody Baron بازی کنید که در جریان اصلی بازی قرار داره بنابراین شما حتما باهاش مواجه خواهید شد .در جریان کامل کردن Quest The king of the wolves و Family Matters و بعد از کامل کردن تحقیقات در اتاق های قلعه Baron ، این امکان برای شما وجود دارد که با Baron بازی کنید اما بدلیل نداشتن کارت های قوی شکست دادن آن یکم سخت خواهد بود بنابراین توصیه می کنم بعد از خرید کارت ها سراغش برید و باهاش بازی کنید.

نکته – ممکن بدلایلی گزینه بازی با Blood Baron را از دست بدید و یا کلا Blood Baron کارکترش در ادامه داستان قابل دسترس نباشه اما جای نگرانی نیست چون داخل اتاق Bloody Baron یک جعبه ای است که داخل اون اسم شخص دیگری برای Quest Gwent :Velen Players وجود داره بهمراه کارت.

Bloody Baron یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent : Velen Players باید حتما باهاش بازی کنید، در صورت نبودش باید با شخص دیگر که اسمش را از داخل اون جعبه در میارید می توانید بازی کنید.

NR: Sigimund Dijkstra
خرید کارت از تاجر داخل دهکده Merchant-Villager :


[LTR]
NG: Nausicca Calvary Rider*
NG: Albrich
NG: Zerrikanian Fire Scorpion
NG: Impera Brigade Guard*
[/LTR]
خرید از Quartmaster داخل دهکده
[LTR]
N: Decoy*
NG: Cynthia
NG: Nausicca Calvary Rider*
[/LTR]

Oreton

37601530051421212631.jpg


Boatbuilder (قایق ساز)
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent : Velen Players باید حتما باهاش بازی کنید

NG: Letho of Gulet

Benek

66385285692764089741.jpg


Soothsayer
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent : Velen Players باید حتما باهاش بازی کنید

M: Crone: Weavess

Midcopse

74603956246541270288.jpg



Haddy
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent : Velen Players باید حتما باهاش بازی کنید

NR: Vernon Roche
خرید کارت از تاجر Merchant :
به منظور اینکه امکان خرید از این تاجر به وجود بیاد شما باید حتما قبل از هر کاری باید در قسمت شمال غربی Coast of Wrecks را که پر از Pirate است را پاکسازی کنید واگر اونجا نبودن می توانی 12 ساعت Meditate کنید و دوباره به اون نقطه مراجعه کنید .حتما قبل از این کار بازی را Save کنید شاید مشکلی برای پیدا نشدن تاجر به وجود بیاد.
( Missable)
[LTR]
NG: Morteisen
NR: Poor ****ing Infantry*
NR: Crinfrid Reavers Dragon Hunter*
[/LTR]
Claywich

34486305502708650729.jpg


خرید کارت از تاجر Merchant :
یکی بزرگترین و مشکل سازترین باگ های بازی در اینجاست بنابراین توصیه می کنم حتما متن زیر را مطالعه کنید زیرا این تاجر در اکثر مواقع ناپدید میشه و یا کلا نیست و یا کلا نمی توانید از قفسه ای که در ان اسیر هست ازادش کنید. ( Missable)

قدم های زیر را به ترتیب انجام دهید
1.اگر به هر دلیلی از اون نقطه گذشته باشید و Bandit ها را نزده باشید یا ناپدید شده باشند دیگه کاری نمی توانید انجام بدید غیر از اینکه از اول بازی را شروع کنید.

2.حتما قبل از نزدیک شدن به نقطه مورد نظر (Person in Distress) ( اگر شما کشته بشید و این نقطه مشخص شده باشه دیگه کلید را نمی توانید پیدا کنید بنابراین باید دوباره از Save قبل از شناختن منطقه Person in distress بازی را Load کنید) بازی را Save کنید.

3.به هیچ عنوان اجازه ندید Bandit leader از کنار شما جدا بشه ، در صورت فاصله گرفتن Leader ویا جدا شدنش از Camp امکان داره کلید را نتوانید بدست بیاریید.

4.همه را بکشید و از کشته شدن تمام Bandit ها مطمئن بشید و بعد برید سراغ کلید.

بعد از بدست اوردن کلید دو تا راه حل دارید پیشنهاد من راه حل دوم است
راه اول – ابتدا بازی را Save کنید و بعد قفس را باز کنید به مدت 12-24 ساعت Meditate کنید و بعد به سمت Claywich Village حرکت کنید.اگر Merchant مورد نظر اونجا بود همه چیز تمام شده می توانید کات ها را بخرید و بعد هم باهاش بازی کنید و کارت Random برنده بشید.

راه دوم – بازی را Save کنید اما قفس را باز نکنید . ابتدا به پایین پل برید تمام Drowners ها و Bandit های که سر راه هستند را بکشید. یک Bandit نزدیک هکده در مسیر حرکت Merchant وجود داره که بعضی اوقات ظاهر میشن، بهتر است یک بار قبل از باز کردن در قفس این مسیر را چک کنید چون به دلیلی که باعث بشه merchant با حیوانی یا انسانی درگیر بشه ناپدید میشه و دیگه در دهکده ظاهر نخواهد شد.

بعد از نجام مراحل بالا در قفس را باز کنید و Merchant را تا رسیدن به دهکد ه همراهی کنید و سعی کنید برخوردی باهاش نداشته باشید. بعد از اینکه رسید به دهکده می توانید کارت ها را ازش بخرید و باهاش بازی کنید.

( من چند بار مسیر را با Merchant تا دهکده رفتم و تمام موانعی که سر راهش بود نابود کردم ممکن 20 تا 30 دقیقه این کار طول بکشه اما در انتها Merchant سالم به مقصد می رسه)


[LTR]
NR: Crinfrid Reavers Dragon Hunter*
NG: Sweers
NG: Puttkammer
NG: Etolian Auxiliry Archers*
NG: Black infantry Archer*
[/LTR]
Lindervale

72620439407539600393.jpg


خرید کارت از تاجر Merchant :

[LTR]
NR: Poor ****ing Infantry*
NG: Etolian Auxiliry Archers*
NG: Black Infantry Archer*
NG: Heavy Zerrikanian Fire Scorpion
NG: Rainfarn
[/LTR]
Oxenfurt-The Alchemy Inn

50324310084521003800.jpg


خرید از Innkeeper (Stjepan) :
[LTR]
N: Commander’s Horn*
S: Vrihedd Brigade Veteran*
S: Dwarven Skirmisher
S: Mahakaman Defender*
[/LTR]
برای کامل کردم Quest Gwent: Playing Inkeepers حتما باید با Stjepan بازی کنید .
N: Yennefer of Vengerberg

Seven Cats Inn

36723118954534280809.jpg


خرید از Innkeeper :

[LTR]
N: Decoy*
NG: Impera Brigade Guard*
NG: Young Emissary*
S: Mahakaman Defender*
S: Havekar Smuggler*
[/LTR]

Cunny of the Goose

25850898489770276395.jpg


خرید کارت از تاجر Merchant :

[LTR]
N: Scorch*
NG: Impera Brigade Guard*
NG: Young Emissary*
S: Havekar Healer*
S: Francesca Findabair-Daisy of the Valley (L)
[/LTR]

Novigrad-Kingfisher Inn

15746184441219793409.jpg


خرید از Innkeeper (Oliver) :
[LTR]
S: Havekar Healer*
S: Vrihedd Brigade Veteran*
S: Mahakaman Defender*
S: Havekar Smuggler*
[/LTR]
Oliver
یکی از 3 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent : Playing Innkeepers باید حتما باهاش بازی کنید
NG: Tibor Eggebracht
نکته - اگر Oliver در جریان Quest : now or never کشته بشود امکان گرفتن کارت بازهم وجود دارد.

از داخل اتاقی که دارای در مخفی هست و منتهی میشه به انبار می توانید این کارت را بدست بیارید. اتاقی که در سمت چپ استیجی که Priscilla در انجا شروع به خواندن می کند.

Novigrad-Hierarch Square

44355555742024392648.jpg


بانکدار Vivaldi
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: Big City Players باید حتما باهاش بازی کنید
N: Vesemir
Novigrad-Harborside-The Golden Sturgeon

27419717288208348601.jpg


خرید از Innkeeper :
[LTR]S: Barclay Els
S: Dol Bathanna Scout*
S: Mahakaman Defender*
NG: Siege Technician[/LTR]
Novigrad-Passiflora

41074520746275025148.jpg



خرید از Innkeeper (Marquise Serenity) :
[LTR]
NR: Catapult*
S: Mahakaman Defender*
S: Dol Bathanna Archer
N: Commander’s Horn*
[/LTR]
Marquise serenity
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: Big City Players باید حتما باهاش بازی کنید.
NG: Morvan Voorhis
نکته - Quest Gwent: Big City Players زمانی کامل میشود که شما Maruise , Vivaldi را در بازی ببرید و Sigimund Dijkstra را ملاقات کنید.


Novigrad-Bathhouse

20540958302700174913.jpg


Sigimund Dijkstra
یکی از 4 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: Big City Players که باید حتما باهاش بازی کنید.

در روند طبیعی بازی این شخص را ملاقات خواهید که در جریان کامل کردن Quest Pyres of Novigrad-Novigrad Dreamer-Broken Flowers and finally Get Junior. باهاش در ارتباط خواهید بود.بعد از این که وارد Bathhouse (حمام) بشوید یکسری اتفاقات را پشت سر خواهید گذاشت بعد آن می توانید به Dijkstra نزدیک بشوید و باهاش بازی کنید.

NR: Esterad Thyssen
Novigrad-Grassy Knoll

79281636332705095410.jpg


merchant Scoia'Tael :
زمانی امکان بازی کردن با این کاراکتر براتون به وجود میاد که Quest big city players را در لیست Qeust ها خودتون داشته باشید.این Merchant را می توانید در جنوب غربی خارج از شهر Novigrad پیدا کنید داخل محوطه جنگلی اطراف شهر.تنها زمانی امکان بازی برای شما فراهم می شود که Sigimund Dijkstra ر اشکست داده باشید.
N: Cirilla Fionna Elen Rianno
در جریان quest اصلی بازی به نام pyres of novigrad شما به Quest Count Reuven’s Treasure دسترسی پیدا خواهید کرد و در پایان این Quest بلافاصله Quest A Matter of life and death براتون در لیست Quest ها قرار خواهد گرفت.این ماموریت داخل Masquerade ball اتفاق خواهد افتاد.( یک مهمانی که Geralt , triss باهم در اون حضور دارند) در این مهمان شما فرصت خواهید داشت 3 تا کارت تک را بدست بیارید.( Missable).زمانی که وارد محوطه شدید دنبال یک علامت تعجب بگردید که یکسری از مهمان ها در حال بازی کردن ورق هستند. کاری به ماموریت اصلی نداشته باشید و وارد میدان بشوید و شروع کنید باهاشون مسابقه بدید.نگران باختن هم نباشید بدلیل اینکه هرچقدر بخواهید می توانید بازی کنید تا زمانی که کارت ها را ببرید: ( Missable)
M: Vampire Bruxa
S: Milva
N: Dandelion
Zoltan Chivay :
یکی از 3 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: old pals که باید حتما باهاش بازی کنید.

نکته
- در جریان Quest A poet under pressure این کاراکتر را می توانید در جنوب غربی Novigrad پیدا کنید داخل محلی به نام Rose and Thyme .
98604249563428715429.jpg


S: Eithné
Vernon Roch:
یکی از 3 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: old pals که باید حتما باهاش بازی کنید.

نکته
این کاراکتر را می توانید در در مخفیگاه Temerian Partisan واقع در جنوب شرغی از Vegelbud Residence داخل یک غار.
67234235964457364087.jpg


S: Saesenthessis
Lambert:
یکی از 3 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Quest Gwent: old pals که باید حتما باهاش بازی کنید.

نکته -
برای دسترسی به Lambert شما باید Quest Flowing the thread را شروع کنید و در جریان کامل کردن این Quest کارت Nekker را دریافت کنید و بعد از کامل کردن Quest مربوطه می توانید با Lambert بازی کنید.
N: Triss Merigold
در جریان کامل کردن Quest Pyres of Novigrad شما به Quest Get Junior دسترسی پیدا خواهید کرد.این quest ها را کامل کنید تا برسید به A poet Under Pressure و بعد برید به سمت The rosemary and thyme . بعد از یک Cut Scene که در مقابل ساختمان اتفاق می افته شما می توانی د با Zoltan صحبت کنید .و Quest A Dangerous Game را در دسترس داشته باشید.این Quest را کامل کنید و در انتها به عنوان جایزه کارت را بگیرید .این کارت ها هم Missable هستند بنابراین به هیچ عنوان گزینه Coin را در انتهای Quest انتخاب نکنید.(Missable)
S: Isengrim Faolitarna
NR: John Natalis
NG: Fringilla Vigo
Novigrad-The Nowhere Inn

20200391514774441714.jpg


Thaler :Thaler :


جهت کامل کردن Quest Gwent Playing Thaler باید با این شخصیت یکبار بازی کنید . Thaller اخرین NPC است که در جریان گرفتن تروفی Assassin of kings باهاش در ارتباط خواهید بود. در پی کامل کردن Pyres of novigrad و get junior در لیست Secondry quest ها ماموریت Redanian’s most wanted و An Eye for an Eye, and Now or Never. را نیز خواهید داشت.تمام این Quest ها را کامل کنید و Quest A deadly plot براتون باز خواهد شد در جریان این ماموریت Thaller را خواهید دید.
N: Geralt of Rivia

خوب وقت اون رسیده که بریم به سراغ Passiflora قبل از که به سمت Skellige حرکت کنیم . اگر تا اینجا با این راهنما همراه ما بودین باید از Merchant ها کارت های random زیادی برده باشید و کارت های زیادی خریداری کرده باشید. والان باید دو Fiction خیلی قوی در دست داشته باشید. برای کامل کردن Quest High stakes. شما باید وارد یک Tournament Gwent بشوید که به این منظور شما احتیاج به دو ایتم مهم دارید ، یک کارت های بسیار قوی و معادل 1000 سکه پول برای ورود به مسابقات. نکته بسیار مهم و قابل توجه ، حتما قبل از هر مسابقه بازی را Save کنید اگر در هر بازی ببازید ماموریت Failed خواهد شد و کارت های زیر را از دست خواهید داد.
[LTR]
NR: Foltest- The Steel-Forged (L)
NG: Emhyr var Emreis-The Relentless (L)
S: Francesca Findabair-Queen of Dol Blathanna (L)
M: Eredin-Destroyer of Worlds (L)
[/LTR]
Gedyneith-Ard Skellig

37936770659969944460.jpg


Ermion :
یکی از 5 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent:Skellige Style که باید حتما باهاش بازی کنید.

نکته -
در جریان کامل کردن Quest اصلی Destination skellige تا Echoes of the past این شخص را میبینید. به محض کامل کردن Quest ها می توانید سفر کنید به Gedyneith و شروع کنید به بازی کردن با این کاراکتر.
M: Leshen
Gremist :
یکی از 5 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent:Skellige Style که باید حتما باهاش بازی کنید.

نکته -
در جریان Quest practicum in advanced alchemy این شخص را خواهید دید.این شخص بعد از کامل کردن Quest در دسترس خواهد بود
N: Avallach –Mysterious Elf
Druid :
این شخصیت را در جریان Quest Shock Therapy خواهید دید و نکته قابل توجه ، این quest در صورت عدم کمک کردن به Druid ، Failed خواهد شد و کارت را از دست خواهید داد.(Missable )
S: Iorveth
Kaer Muire-Ard Skellig

93020765619699790259.jpg


Madman lugos :
یکی از 5 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent:Skellige Style که باید حتما باهاش بازی کنید.

M: Vampire: Katakan
Kaer Trolde Harbor

91688364282598211751.jpg


Crach an craite :
یکی از 5 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent:Skellige Style که باید حتما باهاش بازی کنید.

M: Draug
Sjusta :
یکی از 5 بازیکنانی است که شما برای کامل کردن Gwent:Skellige Style که باید حتما باهاش بازی کنید.
S: Yaevinn
خرید از Innkeeper:

[LTR]
M: Eredin-King of the Wild Hunt (L)
M: Botchling
M: Earth Elemental
N: Scorch*
[/LTR]
Arinbjorn

53352937184841954922.jpg


خرید از Innkeeper:

نکته - .به محض دیدن Innkeeper شروع کنید به خریدکارت ها ، در مواردی گزارش شده که Innkeeper صحبت نمی کنه با کسی و امکان خرید کارت ها وجود نداره.
[LTR]
NR: Thaler
M: Arachas*
M: Fiend
M: Crone: Whispess
[/LTR]
Harviken

49297260145032903735.jpg


خرید از Innkeeper:
[LTR]
M: Nekker*
M: Harpy
M: Goul*
M: Vampire Fleder
[/LTR]
Svorlag-Spikeroog

61203543679517098690.jpg


خرید از Innkeeper:
[LTR]M: Arachas*
M: Foglet
M: Ice Giant
M: Vampire: Ekimmara[/LTR]
Urialla Village-An Skellig

04111730907526530388.jpg


خرید از Innkeeper:
[LTR]M: Werewolf
M: Arachas*
S: Elven Skirmisher*
N: Scorch*
[/LTR]
کارت های Leader که بعد از کامل کردن Gwent Quest ها بدست خواهید اورد:

[LTR]
S: Fransesca Findabair-The Beautiful (L) — Big City Players
M: Eredin-Bringer of Death (L) — Velen Players
NG: Emhyr var Emreis-The White Flame (L) — Skellige Style
[/LTR]
خوب دوستان تبریک عرض می کنم اگر طبق این راهنما جلو رفته باشید تا الان تمام کارت های لازم برای گرفتن Trophy / Achievment Card Collector را در اختیار دارید.تنها کارت های Random برای شما باقی مانده است که اگر می توانید با استفاده از این نقشه سایر بازیکنان را پیدا کرده و باقیمانده کارت ها را دریافت کنید.

این بازی از سیستم random card loop استفاده می کنه یعنی کارت های Random دربین Merchant .armor back smith متغیر است که با هر بازی کردن باهاشون می توانید یک کارت ازشون ببرید.هر بار که کارتی را از کسی می برید این حلقه تکراری کارت های Random کوچکتر خواهد شد.بعد از این که کارتی را از کسی ببرید اگر دوباره باهاش بازی کنید بهتونCrafting Component میده. اگر فراموش کردید با کیا بازی کردین یا چه کسانی جا افتاده از این نقشه می توانید استفاده کنید که جای Gwent Player ها را نشان می ده و باز کسانی که بازی کردین روی گزینه بازی کردن خاکستری رنگ شده است که به این معنی قبلا باهاشون بازی کردید و اگر اطمینان ندارید که بردین یا باختین چاره ای نخواهید داشت جز دوباره بازی کردن.

نکته - گزارشی مبنی بر اینکه کسی به دلیل کمبود کارت های رندم نتواسنته این تروفی را بگیره نشده است.


[LTR]Heros (3):[/LTR]
NR: Phillippa Eilhart
M: Imlerith
M: Kayran
[LTR]
Neutral (2):
[/LTR]
Emiel Regis Rohellec Terzieff
Villentretenmerth
[LTR]Northen Realms:[/LTR]
Siege Tower
[LTR]Nilfgaardian (9):[/LTR]
Assire var Anahid
Renuald aep Matsen
Shilard Fitz-Oesterlen
Stefan Skellen
Vanhemar
Vattier de Rideaux
Vreemde
Cahir Mawr Dyffryn aep Ceallach
[LTR]Scoia'tael (12):
[/LTR]
[LTR]
Dennis Cranmer
Ida Emean aep Sivney
Filavandrel aen Fidhail
Toruviel
Riordain
Ciaran aep Easnillien
Vrihedd Brigade Recruit
Havekar Healer*
Elven Skirmisher x2*
Dwarven Skirmisher x2*
Dol Bathanna Scout x2*
Havekar Smuggler*
[/LTR]
[LTR]Monster (16):
[/LTR]
[LTR]
Crone: Brewess
Wyvern
Fire Elemental
Celaeno Harpy
Grave Hag
Endrega
Griffin
Plague Maiden
Cockatrice
Arachas Behemoth
Vampire: Garkain
Nekker*
Frightener
Gargoyle
Ghoul x2*
Forktail
[/LTR]
[LTR]Weather (4):
[/LTR]
[LTR]
Biting Frost*
Impenetrable Fog*
Torrential Rain*
Clear Weather*
[/LTR]
نکته آخر –> از دوستانی که علاقمند هستند این راهنما را داخل سایت های دیگر کپی کنند ، خواهشمند هستم نام نویسنده و منبع سایت را حتما ذکر بفرمایند.



ByRegard
FarbodKain
 
آخرین ویرایش:

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
به لطف این راهنمای شما سخت ترین تروفی بازی( به زعم من) خیلی راحت میشه!
من برای پلات بازی حداقل حوصله ی این تروفی رو نداشتم که با این راهنما میرم واسه پلات!
ممنون
 

titan13

کاربر سایت
Jul 31, 2011
684
نام
امين
به لطف این راهنمای شما سخت ترین تروفی بازی( به زعم من) خیلی راحت میشه!
من برای پلات بازی حداقل حوصله ی این تروفی رو نداشتم که با این راهنما میرم واسه پلات!
ممنون

عالی بود خیلی به درد میخوره،
کاش یه اموزش هم از برا نحوه ی بازی کردن کارت ممیزاشتی، چون بعضی ها اصلا بلد نیستن این کارت بازی رو
 

mars_51

کاربر سایت
Aug 27, 2013
25
خسته نباشید کار جالبی بود اما من چند مدت پیش تمام کارتا رو جمع کردم فکر می کردم حالا یه ماموریت جدید باز میشه یا چیزی اما هیچی فقط خیلی ریلکس نوشت کامل شد همین :(
تو اون لحظه قیافه من دیدنی بود =))
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
خسته نباشید کار جالبی بود اما من چند مدت پیش تمام کارتا رو جمع کردم فکر می کردم حالا یه ماموریت جدید باز میشه یا چیزی اما هیچی فقط خیلی ریلکس نوشت کامل شد همین :(
تو اون لحظه قیافه من دیدنی بود =))

البته برای دوستانی که روی کنسول بازی می کنند داستان فرق می کنه چون Trophy/Achievment داره.:)
 

Katsura

کاربر سایت
May 25, 2011
1,110
نام
پرهام
من تو اون مهمانی که با Triss بود کارت بازی نکردم الان دیگه هیچ کارتی نمونده به جز همون 3 تا :|. یعنی الان که لول 34 ام باید برگردم از لود قبله اون ماموریت که فک کنم لول 12 اینا میخواست :| ؟
 

mars_51

کاربر سایت
Aug 27, 2013
25
البته برای دوستانی که روی کنسول بازی می کنند داستان فرق می کنه چون Trophy/Achievment داره.:)
چه جالبه همیشه در حق ما پی سی بازا ظلم میشه :d حالا اگه میشه یه تصویری از این trophy برای ما بزارید ببینیم چیو از دست دادیم :(
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
من تو اون مهمانی که با Triss بود کارت بازی نکردم الان دیگه هیچ کارتی نمونده به جز همون 3 تا :|. یعنی الان که لول 34 ام باید برگردم از لود قبله اون ماموریت که فک کنم لول 12 اینا میخواست :| ؟

بله متاسفانه باید برگردید به همان Load .
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
من تو اون مهمانی که با Triss بود کارت بازی نکردم الان دیگه هیچ کارتی نمونده به جز همون 3 تا :|. یعنی الان که لول 34 ام باید برگردم از لود قبله اون ماموریت که فک کنم لول 12 اینا میخواست :| ؟

تو که خوبه بازم برگردی به لول ۱۲
من همون کارت که یارو بهت بازیو اموزش میده همون اوایل بازی رو از دست دادم :d
 
  • Like
Reactions: Sherytto

mars_51

کاربر سایت
Aug 27, 2013
25
عالی بود خیلی به درد میخوره،
کاش یه اموزش هم از برا نحوه ی بازی کردن کارت ممیزاشتی، چون بعضی ها اصلا بلد نیستن این کارت بازی رو
سلام داخل این تایپیک دارم آموزش بازی رو می دم می تونین سر بزنین
 
  • Like
Reactions: Sherytto

nascent

کاربر سایت
Feb 21, 2012
187
خیلی ممنون بابت آموزش فوق العاده اتون

2 تا سوال
اول هر بازی معمولا یه مقدار نرخ تعیین باید بکنیم واسه برنده ، این شرط که میزاریم زیادی و کمیش به آسونی و سختی بازی بستگی داره ؟ یعنی هر چی کمتر بزاریم آسون تر میشه و برعکس ؟

دومین سوالم هم اینه که هر مقدار شرط که تعیین کنیم اون جایزه که باید بده رو میده ؟
 

farbodkain

کاربر سایت
Mar 10, 2007
2,281
نام
farbod
خیلی ممنون بابت آموزش فوق العاده اتون

2 تا سوال
اول هر بازی معمولا یه مقدار نرخ تعیین باید بکنیم واسه برنده ، این شرط که میزاریم زیادی و کمیش به آسونی و سختی بازی بستگی داره ؟ یعنی هر چی کمتر بزاریم آسون تر میشه و برعکس ؟

دومین سوالم هم اینه که هر مقدار شرط که تعیین کنیم اون جایزه که باید بده رو میده ؟

خواهش می کنم امیدوارم این راهنما بهتون کمک کنه.
قیمت هیچ تاثیری در روند بازی نداره ، سختی خوده بازی هم هیچ دخالتی در Gwent نداره یعنی کسی که داره روی Easy بازی می کنه با کسی که روی Death March هست هیچ تفاوتی باهم ندارند.
میزان مبلغ شرط هم هیچ اهمیت در بردن کارت های Random نداره . همانطور که در بالا توضیح دادم سیستم کارت های Random یک حلقه است که با گرفتن هر کارت Random بعنوان جایزه این حلقه کوچک تر میشه تا زمانی که تمام کارت ها را شما دریافت کنید.

- - -ویرایش - - -

واقعا از معدود مشکلات بازیه باید حداقل یه اخطاری چیزی میداد:| !

البته به این دلیل این کار را انجام دادن که Gamer را مجبور کنند زمان بیشتری را صرف بازی Witcher کنه بخصوص کسانی که بدنبال Plat کردن بازی هستند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر