Multi Platform Nier Automata

https___www.g4less.com_images_product_10420_11.jpg
-اسم بازی فعلا "NieR New Project" هست. اطلاعات جدید در پاییز امسال.
-کارگردان بازی، Yoko Taro، انحصاری بودن رو تایید کرد. وقتی ازش در مورد عرضه بازی روی باقی پلتفرم ها سوال شد، Taro گفت: "لطفا منتظر عرضه بازی روی PS4 باشید".
-Yosuke Saito، تهیه کننده بازی، گفته که وقتی سراغ پلاتینیوم رفتن میدونستن که به خارط مهارت پلاتینیوم تیمشون دیگه کامل شده.
-آهنگساز اصلی سری، Keiichi Okabe تو این پروژه هست.
-Akihiko Yoshida، طراح بازی هایی مثل FF12 و Bravely Default هم در تیم سازنده حضور داره..-به جز دختری که تو تریلر دیدیم، دو شخصیت قابل بازی دیگه هم تو بازی حضور دارن (یه پسر بچه که تو تریلر بود جزو این شخصیت هاست).
-اگه شماره قبلی رو بازی نکردید فهمیدن داستان براتون دشوار نخواهد بود. بازی قرار یه دنیای جدید رو خلق کنه. دنیای بازی به شماره قبل یه ربط هایی داره، اما شخصیت های قابل بازی همه جدید هستن.
-بنابر گفته های Yosuke Saito، هدف تیم خلق یک بازی Action RPG/JRPG با کیفیت هست.
-بازی هنوز هم مثل شماره قبلی نقش آفرینیه، اما با سیستم مبارزات پلاتینیوم! البته SE از پلاتینیوم درخوست کرده که سیستم مبارزات رو [نسبت به بازی های قبلیش] یکم ساده تر طراحی کنه ( نظر شخصی مترجم: هنوز پلاتینیومی هستم مبارزات! اما چون بازی قرار نیست روی اکشن تمرکز کامل داشته باشه، باید ساده تر باشه.)
-بازی مثل شماره قبل چندین پایان مختلف داره. تو شماره قبل یکی از پایان ها باعث می شد سیو هاتون پاک بشن! تو این شماره خبری از این ویژگی نیست، چون سازنده ها میخوان چیزهایی جدیدی رو امتحان کنن.
-البته به گفته Taro، بازی هنوز توی مراحل اول ساخت هست. شاید بعدا تصمیم گرفتن که سیو هاتون رو پاک کنن

Best E3 EVEeeeeeer
اسکوئر انیکس داره به روزهای اوجش بر میگرده هر چی طرفدارا میخوان رو داره میسازه . مرسیییییییی.
 
Last edited by a moderator:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
NiER یکی از عناوین کمتر دیده شده (اگر نگیم دیده نشده!) نسل قبل بود.

سال 2010 ریلیز شد ، بازی که توسط Taro Yoko یکی از کارگردان های پیچیده! صنعت گیم ساخته شد.

کارگردانی که در کارنامه اش سری Drakengard ( 3 نسخه) رو هم داره، که البته NiER هم متعلق به همین دنیای دراکنگارد هست.

این بازیها با اینکه از داستان و شخصیت پردازی قوی برخوردارن که خب تخصص تارو یوکو هست، اما دارای مشکلات زیادی در بخش گیم پلی هستن که به کلیت بازی صدمه زده و این بازیها برای همه کس جذاب و قابل پیگیری نیست.

البته اگر کمی پوست کلفت باشید و کمی از بازی رو پیش ببرید و از اتفاقات و داستان سر دربیارید، ادامه بازی خیلی دوست داشتنی میشه و در آخر با دیدن 4 پایان حجت بر شما تموم میشه.

بیش از این از نسخه اول توضیح نمیدم، برای پیگیری نسخه اول که 100 درصد توصیه میکنم اینکارو بکنید، میتونید به یوتوب برید و کل میان پرده های بازی رو ببینید که میتونه خیلی کمک کنه.
اگر بازیو تموم کردید و یا ویدئوی بالا رو دید و باز قصد دارید وقایع بازیو بهتر درک کنید و همینطور Back Story و ارتباط با دنیای DrakenGard رو درک کنید، این ویدئوی 2 قسمتی رو ببینید:
اما چه شد که با فروش پائین و نادیده گرفته شدن بازی ما بعد از 7 سال شاهد نسخه بعدی بازی به اسم NiER Automata هستیم؟

در واقع سازندگان بازی خیلی قبل تر قصد ساخت ادامه بازی رو داشتن ولی با توجه به فروش پائین نسخه قبل، اسکوئر اینکس این ریسک رو نمی پذیرفت ولی بعد مدتی به این شرط به تهیه کننده و کارگردان بازی چراغ سبز نشون داد که اونها بتونن ضعف بازی تو بخش گیم پلی رو پوشش بدن و بازی جذابی که همه بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن بسازن.
(سیاستی که تو ساخته اخیر این ناشر یعنی FF XV هم دیدیم)

این شد که تهیه کننده و کارگردان به تنها استودیوئی که میتونستن فکر کنن پناه بردن، استودیوئی که تخصصش ساخت عناوین جذاب هست، حتی ساخت بازیهائی که سازنده اصلیش قادر به ساخت و پیاده سازی ایده هاش نیست (متال گیر رایزینگ)

بله جائی که اسم استودیوی پلاتینیوم گیمز باشه خیلی سخته که بشه از گیم پلی اون عنوان ایراد گرفت ، حال که ترکیب این استودیو با ذهن بیمار و داستان گوی Taro Yoko ترکیب شده، نتیجش به نظر شما چی میتونه باشه؟

کارگردانی بازی را خود یوکو به عهده داره، همینطور طراح شخصیت ، آهنگساز و ... رو به همراه خودش به استودیو پلاتینیوم آورده که همه از اسکوئر هستن.
از طرف دیگه طراحی و اجرای گیم پلی کاملا به عهده پلاتینیوم گیمز هست.(چه ترکیب رویائی)

محصول نهائی رو میتونید در زیر ببینید:
hphsNAY.gif
دانلود GIF


rzKCIUp.png

بیاید از داستان بازی شروع کنیم، چرا که به نظر من مهمترین بخش و نقطه قوت بازیهای یوکو داستان اونهاست.

یوکو در خلق داستانهای بازیهاش از روشی استفاده میکنه که متعلق به خودش هست.

ابتدا انتها و پایان داستان رو مشخص میکنه و بعد شروع میکنه بطور برعکس وقایع و اتفاقات رو کنار هم چیدن تا به شروع و آغاز داستان بازی برسه!

نتیجه نهائی همونطور که در بازیهای ایشون مشخصه منجر میشه به اینکه در حین انجام بازی به این اذعان کنیم که قدرت نویسندگی و ذهن خلاق یوکو نمینونه چیزی جز شاهکار ارائه بده.

از نزدیک ترین نمونه هم میشه به دموی بازی که اخیرا مننشر شده اشاره کرد.
کسانی که بازی کردن حتما پایان عجیب دمو رو به یاد دارن.
اینجانب بدلیل قرنطینه اطلاعاتی هیچ چیزی در موردش نمیدونم!

سبک داستان نویسی های یوکو بیشتر به داستان انیمه هائی مثل Puella Magi Madoka Magica ، Neon Genesis Evangelion و یا Berserk شباهت داره.

1446071010_88ce9799ec99f487ef9211c981173ebf.jpg

به عبارت دیگه داستانهای یوکو فضای تاریک مختص به خودش داره، داستان هائی که روایت میکنه نسبت به انیمه ها و JRPG های دیگه ساختار شکن هست، شخصیت ها الزاما سفید (پاک) و سیاه نیستند، حتی خصایل و رفتارهای عجیبی هم در این 2 طیف دیده میشه.

تارو یوکو عموما در داستان سرائی از المانهای "بازی دادنِ گیمر" و اجبار گیمر به انجام کارهائی که دوست نداره (Player Punch) استفاده میکنه.

از این دست لحظات در Drakengard 1 و NiER دیدیم و مثال زدنش خیلی راحت هست.
مطمئنا باید خودمون رو برای مقابله با همچین لحظاتی در بازی آماده کنیم.

از این رو به او لقب "ترولر" دادند، که البته خیلی بیربط به نوع پوشش (ماسک) که با اون در ملأ عام ظاهر میشه نیست.

1.jpg

مطمئنا هر کارگردانی با داشتن این تجربه کاری و خلق آثاری مثل Drakengard و NiER عجیب هست که آنچنان مشهور نیست. میشه ازنوع ظاهر و مصاحبه هاش به این پی برد با این شرایط راحت تر هست. اما مطمئنا با عنوان پیش روی NiER Automata و داستان سرائی خاص او، همینطور طرفداران جدید، این شرایط بالاجبار تغییر خواهد کرد.

در تاکید بر آنچه گفته شد و نشون دادن بعد شخصیتی بیشتر از تارو یوکو شما رو به خوندن این نقل قول از یوکو دعوت میکنم:

skIpPp6.jpg

با این مقدمه بریم کمی هم از داستان نسخه دوم بازی رو مرور کنیم.

البته اینجا هم قانون قرنطینه اطلاعاتی صدق میکنه و جز چندخط بیشتر اطلاعات دگه ای ندارم، امیدوارم که مجبور نشم بخشی از بازی رو برای خودم حداقل! اسپویل کنم.

خب اول از همه ما با یک بازی آینده نگرانه طرفیم.

زمانی که تکنولوژِی بیش از حد پیشرفت میکنه و بین رباتها و زمینی ها جنگی اتفاق می افته و زمینیها ناچار به ترک زمین میشن و به ماه نقل مکان میکنن.

در ادامه وقتی زمینیها خواستار بازپس گیری زمین میشن، بمنظور مقابله با رباتها، رباتهای انسان نمائی میسازن به نام آندروید که دارای احساسات انسانی نیستن.(پسوند بازی در ابتدا NiER : Androids بود که بعدها احتمالا به دلایل حقوقی تغییر داده شد).

Charecters.jpg

یکی از پیشرفتهائی که این نسخه نسبت به عنوان قبلی داشته، طراحی ظاهری شخصیتهاست.

بر کسی پوشیده نیست که برخلاف شخصیت پردازی شخصیتهای نسخه قبل، اونها از لحاظ ظاهری در حد خودشون نبودن!

در هرصورت در این نسخه Akihiko Yoshida وتیم باذوقش به تیم سازنده ملحق شدن و نتیجش شده شخصیتهایی با طراحی فوق العاده که در زیر میتونید ببینید.
لازم به ذکر هست، که یوشیدا در بازیهائی مثل final Fantasy XII ، Disida Series ، FF XIV ، Tactics Series ، Bravely Default و خیلی دیگر ،طراح شخصیت و بعضا طراح اصلی شخصیتها بوده.

ما در این بازی با 3 شخصیت قابل بازی روبرو هستیم.

تاکید میکنم ، از اونجائی که اینها ربات هستن، پس جنسیت براشون معنی نداره، یعنی این شخصیتها الزاما "دختر/زن" نیستن.

شخصیت اصلی ما هم آندرویدی از این دست به نام Yorha No.2 Tybe B و ملقب به 2B هست.
2B.png

طراحی 2B چندمنظور بوده، در 2 حالت دور (Ranged) با اسلحه و نزدیک با شمشیر قابلیت حمله داره.

یکی از قابلیتهای جالب 2B قابلیت شلیک اسلحه در حال حرکت هست که اگر بالاتر Gif رو دیده باشید مشخص هست.

بالاتر گفته شد که این آندرویدها احساس ندارن ولی امکان داشتن خصایل و شخصیت های متفاوت رو دارند.شخصیت 2B آروم و خونسرد هست.

2 شخصیت قابل بازی دیگر اینها هستن:

Yorha NO.9 Type S که به اختصار 9S گفته میشه :

9S.png


Yorha NO.2 Type A که به اختصار A2 گفته میشه :
A2.png


باقی شخصیتها یا دشمن ها رو میتونید در عکس زیر ببینید:

All.png


hlSlash.png
ممکنه شما با دیدن Gif بالا، حس کنید که با یک بازی به سبک DMC و تماما اکشن طرف باشید. این نظریه از جهتی میتونه درست باشه چراکه سازندگان بازی و طراحان گیم پلی از اساتید سبک Hack and Slash هستند که خالقین Devil May Cry و Bayonetta هستن.

ولی این فقط در مورد قسمت اکشن بازی صدق میکنه، بازی کاملا RPG هست و عناصر و المان های این سبک درش رعایت شده.

برای توضیح بهتر میشه به این نقل قول از Yosuke Saito تیه کننده بازی رجوع کرد:

" تصویری که من از بازی دارم این هست :

یک بازی که بین 70 تا 60 درصدش RPG هست و بین 40 تا 30 درصد اکشن.

Automata نسبت به بازی قبلی اکشن بیشتری نداره، بلکه سطح اکشن در این بازی بهبود پیدا کرده."




Music.jpg

نمیدونم از کجا شروع کنم که از عظمت بازی تو این بخش کم نکنه.

اگر بخوام در یک کلام شکوه آهنگ سازی و موسیقی متن بازی رو بیان کنم، کلمه ای جز افسانه ای نمیتونم پیدا کنم.

بزارین این موزیک رو که موسیقی متن اصلی بازی هست و ورژن کامل اون در پایان بازی در تیتراژ شنیده میشه رو با هم گوش کنیم:
این موسیقی در 4 ورژن برای 4 پایان بازی قابل شنیدن هست، ژاپنی ، انگلیسی، فرانسوی و ایرلندی.

شنیدن این آهنگ بعد از اینکه پایان بازی رو میبینید و... یادم که میاد اشک تو چشام جمع میشه.

زیاده گوئی نمی کنم، آهنگ ساز افسانه ای بازی کسی نیست جز Keichi Okabe که دوباره برای آهنگسازی نسخه دوم NiER برگشته تا دوباره حماسه ای دیگر در موسیقی متن بازیها رقم بزنه.

تو خبرها هم داشتیم که اینبار موسیقی هم داینامیک خواهد بود یعنی بسته به حالات بازی، لحظات اکشن و یا ... موسیقی نیز تغییر میکنه.



Screen.jpg

22544625052_344a05e608_o.jpg

e9b4224d7e40e6b238f3be07f4e2727d_1920_KR.jpg

FAFV2_noscale.jpg

images.jpg

images2.jpg

maxresdefault.jpg

Nie_R_Automata_201606_SS_Boss_02_ONLINE_0_0.jpg

Nie_R_Automata_201608_SS_Boss_03_ONLINE_1920x1080.jpg

Nier_Automata_PGW15_2_D00_610.jpg

Nie_R_Automata_TGS_2016_27_Mins.jpg



Trailers.jpg



NieR: Automata – Arsenal of Elegant Destruction Trailer

720p 60fps || 1080p 60fps


NieR: Automata - PlayStation Underground Open World Gameplay Video

480p || 720p 60fps


NieR: Automata – “Glory to Mankind 119450310” Trailer

720p || 1080p


NieR: Automata - PSX 2016 Trailer

720p || 1080p
================================
Minimum Specs




    • OS: Windows 7 64-bit / Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (32-bit OS not supported)
    • CPU: Intel Core i3 2100 or higher, AMD A8-6500 or higher
    • Memory: 4GB or higher free space
    • Hard-Disk / SSD: 50GB or higher
    • Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 770 VRAM 2GB or higher / AMD Radeon R9 270X VRAM 2GB or higher
    • Sound Card: DirectX 11 or higher
    • Communication Environment: Broadband or higher
    • Screen Resolution: 1280×720
    • DirectX: DirectX 11
    • Other: Mouse, Keyboard, Gamepad (XInput-only)
Recommended Specs



    • OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (32-bit OS not supported)
    • CPU: Intel Core i5 4670 or higher, AMD A10-7850K or higher
    • Memory: 8GB or higher free space
    • Hard-Disk / SSD: 50GB or higher
    • Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 980 VRAM 4GB or higher / AMD Radeon R9 380X VRAM 4GB or higher
    • Sound Card: DirectX 11 or higher
    • Communication Environment: Broadband or higher
    • Screen Resolution: 1920×1080
    • DirectX: DirectX 11

با تشکر از @sabco عزیز بابت تریلرها
 
Last edited by a moderator:

Armin.jrpg

کاربر سایت
Sep 1, 2011
716
نام
Armin
اولین تئوری رو خودم مطرح میکنم :D
اون دختره همون یوناست ( دختر بابا قربونش برم :x ) لباسشم شبیه نایر تو نسخه ی رپلیکانته! البته اگه **** اسپویل نشه :D
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
یه سری اطلاعات از بازی اومده تو مصاحبه با یوکو تارو :


Is the world of this game tied to that of the previous game?

Yoko: “The setting is connected, but that doesn’t mean the story is connected. This game is set in the future, so it’s okay if you start with this game. Rather, people who played the previous game and come into this thinking it’s a sequel might be confused.”

Will characters from the previous game appear?

Yoko: “Not everyone, but some characters will appear. But not as core characters.”

What will the game’s CERO rating be?


Yoko: “We made the previous game with the intention of a B or C rating, but got a D. We’re making this one in hopes of getting an A, but…”

Weapon-based action is at the game’s core. There might also be some familiar shooting.
There’s a rotational element (360-degree camera view?), but it’s apparently different from the previous game.
Drakengard‘s familiar “Weapon Story” system will be in the game.
Development is 10 percent complete.​
More details on NieR New Project are exp
- دنیای بازی به شماره قبلی مرتبطه ولی داستان نه به اون شکلی که بازیکنای جدید گیج بشن .
- بعضی از کرکترهای شماره یک تو بازی هستن .
- اصل گیم پلی مبارزات با شمشیر و این چیزاست ولی مثل شماره یک حالت شوتینگ هم خواهد داشت .
- بازی 10 درصد تکمیل شده ...

--------
در مورد دختره من یه بار دیگه که تریلر رو دیدم فکر کردم :
شاید Kaine باشه چون وسط پای دختره یه کم قلمبه بود اگه همه پایان ها رو رفته باشید میفهمید منظور چیه ...
 

bernoos

کاربر سایت
Sep 8, 2013
221
نام
Hunter
اقا این پلتینیوم گیمز داره هم برا وان انحصاری میسازه هم برا 4 هم یه مولتی پلتفرم :d دمش گرم
اقا یکم توضیح میدید درباره نسخه ی 1 بازی؟ متاسفانه با اینکه بازی های ژاپنیرو خیلی دوست دارم ولی شماره 1 اینو بازی نکردم :(
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
هولی شت داستان قسمت اول چقدر خفنه! دارم کات سین های بازی رو می بینم واقعا عالیه داستان بازی. کاملا هم مشخصه که به پلاتینیوم میخوره فضا و جو بازی :D اون دستای بزرگ Weiss منو یاد Wicked Weave ـه Bayo میندازه :D موسیقی هم که شاهکاره! :| :D

امیدوارم یه ریمستر از بازی اول معرفی کنن.

اینم لینک کات سین های کامل بازی با تمام پایان ها :D یوتوب:

watch?v=fishmFc5Ntk
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
هولی شت داستان قسمت اول چقدر خفنه! دارم کات سین های بازی رو می بینم واقعا عالیه داستان بازی. کاملا هم مشخصه که به پلاتینیوم میخوره فضا و جو بازی :D اون دستای بزرگ Weiss منو یاد Wicked Weave ـه Bayo میندازه :D موسیقی هم که شاهکاره! :| :D

امیدوارم یه ریمستر از بازی اول معرفی کنن.

اینم لینک کات سین های کامل بازی با تمام پایان ها :D یوتوب:

watch?v=fishmFc5Ntk
همه پایان ها رو داره ؟ میدونی که بازی رو وقتی بار اول تموم میکنیم مغزمون منفجر میشه در حد WTFFFFF یعنی خیلی خفنه بعد بار دوم از وسط بازی ( به خاطر اتفاقی که وسط بازی میوفته ) New Game + شروع میشه این دفعه کات سین ها و خیلی چیزها فرق میکنه ( WTF :D) بعد تازه میفهمیم چی شده و تو New Game + های بعدی هی داستان کامل تر میشه در واقع بازی رو تا 4 بار ( اگه اشتباه نکنم 4 یا پنج بود ) بازی نکنیم کامل نمیفهمیم .
من یه چیزی میگم شما یه چیزی میشنوی ولی واقعا داستان بازی خارق العادست رو دست نداره داستان همه بازی ها رو میکنه تو جیبش هم Plot Twist مادر بگرید داشت هم احساسی هم Mystery واقعا نمیشه با چیزی مقایسش کرد .
موزیک های بازی هم که پشم ریزونه احتیاج به تعریف نداره انقدر موزیک خفن داره که حد نداره حتی موزیک های باس فایتاش هم خیلی خفنه .
به جز اینا یکی دو تا Side Quest داشت بازی (کوئست فانوس دریایی ) که کم کم پیش میرفت و واقعا آخرش اشک ادم رو در میاورد ...
و آخرین شاهکار بازی هم که دیگه معروف ـه ... پاک کردن سیو های بازی تو Ending ـه آخریه که یه حرکت نمادین نیست و کاملا به داستان و پایان بازی ربط داره ... موزیک پایان بازی هم که برای هر پایان به یه زبون خونده میشه هم جزو شاهکارای بازی ـه ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mikelwar

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
هولی شت داستان قسمت اول چقدر خفنه! دارم کات سین های بازی رو می بینم واقعا عالیه داستان بازی. کاملا هم مشخصه که به پلاتینیوم میخوره فضا و جو بازی :D اون دستای بزرگ Weiss منو یاد Wicked Weave ـه Bayo میندازه :D موسیقی هم که شاهکاره! :| :D

امیدوارم یه ریمستر از بازی اول معرفی کنن.

اینم لینک کات سین های کامل بازی با تمام پایان ها :D یوتوب:

watch?v=fishmFc5Ntk
4 ساعت کات سین داشته !!. چند ساعت گیم پلی داشته اون وقت؟ :D
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,421
نام
امین
نسخه فیزیکی شماره 1 که تو خاورمیانه هم گیر نمیاد و پیدا نمیشه!
امیدوارم به صورت دیجیتالی تو استور بزارن قبل از اومدن شماره 2.
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
من همچنان دارم کات سین ها رو می بینم :D عالیه، عالی! من قبل از اینکه X360ـم رو بفروشم، میخواستم دو تا بازی رو بخرم و بازی کنم و بعد از اون بفروشمش، یکی Dragon's Dogma بود و یکی Nier. اولی رو بازی کردم، اما دومی رو نشد که بگیرم و بازیش کنم :D الانم به شدت پشیمونم :D

چند تا نکته از یه سری مصاحبه بعد از E3:

Talking about the story, Saito said “[Taro has] shown me the plot for this new game, and he said he wants to make it end with a happy ending. But we’ll see if that actually happens. No matter how you read it, there’s no way it can end happily, if you ask me.”
Recalling the ending to the first game, Saito commented “Yeah, [Taro] thinks that’s a happy ending, too.”

با اینکه تارو گفته بود بازی پایان خوبی خواهد داشت، سایتو میگه هر جور به داستان نگاه میکنم نمی دونم چطوری میخواد خوب تموم بشه :)) :D در ضمن، پایان (های) شماره اول هم از نظر تارو پایان خوش بودن! :D

Despite bringing Platinum in on NieR New Project, they don’t want the game to revolve around combat too much. “One worry that we did have was that it’d become too battle-centric of a system and not be as open to new players,” said Taro. “But fortunately, because of their familiarity with the previous game, it’s become speedier, more action-oriented, and I think it’s becoming a great battle system.”

با اینکه بازی زیاد قرار نیست مثل بازی های قبلی پلاتینیوم مبارزه محور باشه، اما یه سریع تر خواهد بود و به عقیده سایتو، سیستم مبارزات داره به یه سیستم عالی تبدیل میشه.

“[Saito told me] to make it more open to RPG fans. Because a lot of fans of NieR are RPG fans, and if you have a too action-oriented battle system, it just seems impossible for RPG fans to enjoy. So we’ve been really focusing on making it more open to more RPG-focused gamers out there so that they can also enjoy it. That’s our goal.”

کلا مثل اینکه قراره یه بالانس بین المان های RPG و اکشن برقرار بشه... .

NieR New Project probably won’t have a happy ending | VG247

Most sequels try to bring in new fans, and the next Nier won’t be an exception. The difference, said director Taro Yoko during a roundtable session at E3, is in how he’ll approach it: “One thing I’ve done to help newcomers to this franchise is that the story’s a little difficult to understand if you’ve played the first one,” he said. “You may actually be confused by it. So it may actually be better to come in fresh and play this game first.”

تارو میگه فن های جدید بهتره از همین شماره شروع کنن، چون با بازی کردن شماره قبلی ممکنه داستان NieR New Project براشون گیج کننده باشه! :D (لول! :D)

Platinum’s more mainstream hits might make it seem like a mismatch of developer and franchise, but Square Enix’s producer Yosuke Saito says it’s a perfect fit. “We have a lot of young staff on the Platinum Games development team that are actually fans of the original, and so they’ve shown a lot of respect and understanding,” he said. “When we first got the pre-production version of the game, it was very Nier-like in my opinion, which is a good thing. But, I think that Mr. Yoko wants to take it in new directions.”

سایتو میگه تو پلاتینیوم افراد جوان زیادی هستن که شماره اول رو دوست داشتن، برای همین بازی وقتی نسخه های اولیه بازی جدید رو دیدن، به صورت کلی خیلی به بازی قبلی وفادار بوده که چیز مثبتیه. کلا به نظر میرسه پلاتینیوم انتخاب مناسبی بوده برای بازی.

“Another media outlet said that Nier is like an ugly puppy that you find on the street,” Yoko said in response. “You don’t really find it cute. But you can’t look away.”

اینم خیلی جالب بود، وقتی در مورد بازی اول و طرفداراش داشتن بحث می کردن، سایتو گفته ما نمی دونستیم بازی اینقدر فن داشته! بعد یکی از خبرنگارا گفته: "NieR مثل یه سگ زشته که تو خیابون پیداش میکنی." تارو هم در جواب گفته: "سگی که ناز نیست، اما نمیتونی بهش نگاه نکنی!" :)) :D

A Masked Master of Weird Gaming Plots His Next Adventure | WIRED
 
  • Like
Reactions: peyman_eun

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
خب الان که قراره داستان بازی جدید بعد از اندینگ D اتفاق بیفته، یعنی تو دنیای بازی جدید کسی نمیدونه که Nier وجود داشته؟ :| امیدوارم Kaine رو دوباره ببینیم تو بازی جدید :D و Weiss هم یه طوری برگرده :D

چقدر پایان های بازی دارک بودن (پایان های اصلی، یعنی C و D) :(
 
  • Like
Reactions: peyman_eun

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
404
نام
Alireza
خب الان که قراره داستان بازی جدید بعد از اندینگ D اتفاق بیفته، یعنی تو دنیای بازی جدید کسی نمیدونه که Nier وجود داشته؟ :| امیدوارم Kaine رو دوباره ببینیم تو بازی جدید :D و Weiss هم یه طوری برگرده :D

چقدر پایان های بازی دارک بودن (پایان های اصلی، یعنی C و D) :(

جایی گفته شده که بازی جدید بعد از اندینگ D اتفاق میفته ؟
شخصا فکر نمیکنم بازی جدید مستقیما به اندیگ های شماره اول ربطی داشته باشه ، همونطور که هیچکدوم از اندینگ های Drakengard 3 (که داستانش به قبل از Drakengard 1 مربوط میشد) مستقیما به Drakengard 1 نمیرسیدن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر