Multi Platform Sea of Thieves

سازنده
Rare
تاریخ انتشار
March 2018
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
عنوان Sea of Thieves جدیدترین ساخته استدیو کهنه کار Rare میباشد. این اثر ابتدا در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 سال 2015 به نمایش درامد و پس از یکسال شاهد اولین تریلر گیمپلی ان در E3 سال 2016 بودیم، قرار بر این بود که بازی در سال 2017 به صورت انحصاری برای پلتفرمهای مایکروسافت منتشر شود. اما با تاخیری عرضه بازی برای تاریخ 29 اسفند سال 96 مشخص گردید.

3b9907bf-92ef-46e4-9a02-ecbd453252cc.jpg


Sea of Thieves
Developer: Rare
Publisher: Microsoft Studios
Genre: Action-adventure
Mode: Multiplayer
Price: 60 USD
معرفی استدیو Rare:

استدیو بسیار قدیمی Rare قدمتی بالغ بر سی سال دارد و سده گذشته دوران بسیار طلایی داشت، انها خالق بازیهایی بسیار متنوع در ژانرهای مختلف با کیفیتی وصف ناشدنی بودند ولیکن با گذشت زمان و اغاز قرن بیست و یک و با خرید این استدیو انگلیسی توسط مایکروسافت افت تدریجی انها اغاز شد و با تمرکز بر روی کنترلر حرکتی کینکت به طور کلی اسم Rare از کلاس جهانی خارج شد و انها دیگر جزه استدیوهای جریان اصلی صنعت گیم شناخته نمیشدند. این روند تا ابتدای نسل هشتم ادامه داشت که با تغییر مدیریت اکس باکس و مدیرعامل مایکروسافت نور خورشید دوباره بر پنچره های خاک گرفته این استدیو تابید. تغییرات به سرعت در این استدیو اعمال شد، انها دیگر کارشان با کینکت تمام شده بود و حال میتوانستند عنوانی ماجراجویی در دل دریا همراه با دزدان بسازند. ایده ایی که از نسل هفتم همراه انها بود ولیکن به دلیل محدودیت های سخت افزاری و اجبار بر ساخت بازیهای کینکت فرصت حقیقت بخشیدن به رویای خود را نداشتند.
به هر جهت این استدیو پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است و انها باری دیگر فرصت دارند با عنوان Sea of Thivese به لیست استدیو های جریان ساز کلاس جهانی برگردند و باری دیگر لوگوی طلایی ابی رنگ نایاب خود را بین گیمرها اشنا کنند.

معرفی گیمپلی بازی:

دریای دزدان، در اولین نگاه ایده ای ساده را دنبال می‌کند، شما دزد دریایی هستید، بكشید، غارت كنید و پرچم افتخار خود را به احتزاز درآورید؛ این حرف درست است اما به جرأت می‌توان پروسه ساخت این بازی را یكی از دشوارترین های نسل دانست!
استودیو Rare به خط اصلی بازی سازی ای كه لیاقت آن را داشت بازگشته و قرار نیست حداقل بدون تلاش شكست بخورد.
این بازی اقیانوسی را در اختیار كاربران قرار می‌دهد، بازیكنانی كه می توانند در كشتی های تك، دو و یا چهارنفره ماجراجویی خود را آغاز كنند، شما باید به جزیره های گوناگون بروید، با اسكلت ها مبارزه كنید، مواد غذایی و مهمات پیدا كنید و برای یافتن طلا، كه تنها هدف زندگی شما به عنوان دزد دریایی است جان خود را به خطر اندازید. طلا در این دنیا همه چیز است، آبجو، لباس، غذا، قطب نما، نقشه گنج، آلات موسیقی و همه چیز در گرو اندوختن طلا است.
دریای دزدان درعین سادگی و البته نوآورانه بودن ایده، بسیار فراتر از این توضیح است، ایجاد دنیایی بر این گیم پلی بسیار سخت است، مهم ترین موضوع خسته كننده نبودن است كه قطعا Rare به بهترین شكل از آن مرحله عبور كرده است.
به عنوان كسی كه قریب به شش ماه در نسخه آلفا و بتای بازی حضور داشته گستردگی بازی را تحسین می كنم، شما وارد جزیره ای جدید می‌شوید به جستجو می پردازید و در نهایت، هنگام غروب آفتاب در بالای جزیره با دوستان خود آبجو میخورید و موسیقی می نوازید، این سكانس هربار در جزیره ای متفاوت تكرار می‌شود و هربار آرامش و حس مثبتی را دریافت می‌کنید.
هدفم از گفتن این موارد اثر هنرمندانه ای است كه سازنده خلق كرده، یك دزد دریایی حتما یك شخص خشن و تنها به فكر قتل نیست، زندگی برروی دریا بسیار وسیع تر و آرامش بخش تر از كلام است و Rare حداقل درمورد من، به بهترین شكل این حس را منتقل كرد.
این آرامش البته قبل از طوفان است، تا وقتی كه یك كشتی از فاصله دور رؤیت كنید و استرس، هیجان و عطش جنگ در رگ های شما به جریان بیفتد، مبارزات بین دو كشتی هیجان مطلوبی دارد و نیازمند همكاری كامل تمامی خدمه است، اینگونه مبارزات بین دو كشتی در بازی بطور اندك اتفاق می‌افتد و آن را مدیون نقشه وسیع هستیم، این موضوع بازی را بسیار واقع گرایانه تر كرده و شما را در یك اقیانوس بزرگ قرار می‌دهد كه زمان كافی برای استراحت، تكمیل مهمات و مواد غذایی و ماجراجویی می دهد.
باتوجه به گنج و دیگر مواردی كه از جزیره ها و یا غارت دیگر كشتی ها بدست می‌آورید، سطح بازی شما ارتقا پیدا می‌کند و نقشه های سخت تر و البته پرسود تری را تحویل می گیرید كه مهارت بالاتری را طلب می‌کند، به مرور شما سلاح های قویتری می خرید و با اقتدار بیشتر بر موج های خروشان می تازید.
بیشترین تعامل شما در این بازی آب است، فیزیك آب بسیار عالی طراحی و پرداخته شده و در اثر آب و هوای متفاوت، جزر و مد، باد، طوفان و نوع جهت گیری بادبان های كشتی شما واكنش نشان می‌دهند و برروی گیم پلی بازی موثر هستند.
یكی از عوامل موفقیت شما هم همین است كه بتوانید دریا را رام كنید و از موج دریا و باد ها به عنوان برتری خود استفاده كنید.
اصلی ترین امكانات شما در بازی، قطب نما، سلاح های گرم و سرد، سطل آب جهت خارج كردن آب های داخل كشتی، دوربین و فانوس است كه باید بتوانید به بهترین نحو از آن ها استفاده كنید تا پیروز میادین جنگ و ماجرایی باشید.

  • بازی همانند دیگر عناوین فرست پارتی مایکروسافت از قدرت اضافی Xbox One X پشتیبانی میکند و دارندگان این کنسول میتوانند از رزولیشن 4K واقعی، HDR و دیگر پیشرفت های گرافیکی بهره مند شوند.
  • همانطور که پیش تر اعلام شد بازی از روز اول عرضه بر روی سرویس Game Pass در دسترس میباشد، بدین معنی تا زمانی که اشتراک Game Pass داشته باشید میتوانید بازی Sea of Thieves را به صورت کامل تجربه کنید.
  • بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی شما با خرید یکبار بازی میتوانید انرا هم بر روی Xbox One و هم بر روی Windows 10 اجرا نمایید. همچنین SoT از کراس پلتفرم هم بهره میبرد.
  • سازندگان تایید کرده اند که عرضه بازی تازه اغاز کار انها میباشد و SoT در دراز مدت شاهد ویژگی های جدید بسیاری خواهد بود.

از اونجایی که بازی در فروم تاپیکی مخصوص نسخه PC فعلا نداره برای همین سیستم مورد نیاز منتشر شده رو همینجا قرار میدم

SOT.png

با تشکر از دوست خوبم سهیل احسنی
 
آخرین ویرایش:

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,806
فوق العاده بود.فقط باید دید دنیای بازی چقدر بزرگه.حال و هوای بازی بشدت منو یاد وان پیس انداخت.بهترین بازی کنفرانس بود واسه من.
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
آهنگ، گیم پلی که نشون دادن، گرافیکی، .... همه چیش عالی بود
هم پلتفرمر بود هم اکشن بود ! کنترل کشتی اونم Co-op فوق العادش
جنگ دریایی و کتک کاری با اسکلت و ... هم که داره :d یعنی یه چیزه کامل و عالی. واقعا خوشم اومد
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تریلر یک کارکتری داشت که توجه منو خیلی جلب کردش این بود که دقیقا حکم این بنده خدا تو بازی چیه ؟ با چه هدفی همچین کارکتری انتخاب کرده ؟ اخر عاقبت این کارکتر چی میشه تو این بازی !!!
wkw27tn61ehf1ewup5d5.png

بعدش ادامه تریلر رو با دقت نگاه کردم :D پاسخ تمام سوالاتم رو گرفتم :))

8vguan6i435pqih99u77.png
 

|PREDATOR|

کاربر سایت
Aug 4, 2011
2,309
نام
Rashed
بازي رفت براي ٢٠١٦ يا امسال مياد؟
عاشق اسپنسر ام!تنوع بازي هاي xbox رو به شدت زياد كرد!:x انتظار همچين بازي هايي رو نداشتم!
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
ویدیو Gamersyde رو هم دیدم :d آب دریا تو این بازی با اختلاف بهترین و قشنگ ترین آبی بوده که تا حالا دیدم

این موضوع هم که هر کارکتر رو یه شخص جدا کنترل میکرد رسما کاری میکنه بشه بهترین بازی Coop ! خیلی جالب میشه :d
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
مثل اینکه ایده این بازی خیلی قدیمی تر از چیزی هست که فکر میکردیم:

Project Dream, while not offering too much of a story, tells the tale of a boy adventurer by the name of Edison who, along with his girlfriend, Madeleine, gets tangled up with a bunch of no-good pirates named Flintlock Jock, Grim Jim, and their leader, the infamous Captain Blackeye, who commands the pirate ship known as the Mudplugger.
Project Dream - The Banjo-Kazooie Wiki - Banjo-Kazooie, Nuts and Bolts, music, and more

حتی بانجو هم یکی از کاراکترهای اولیه این پروژه بوده. ضمناٌ بازی برای ویندوز 10 هم میاد، اینم سایت رسمی بازی:

http://www.seaofthieves.com/
 
  • Like
Reactions: Perfectdark

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
ویدیو Gamersyde رو هم دیدم :d آب دریا تو این بازی با اختلاف بهترین و قشنگ ترین آبی بوده که تا حالا دیدم

این موضوع هم که هر کارکتر رو یه شخص جدا کنترل میکرد رسما کاری میکنه بشه بهترین بازی Coop ! خیلی جالب میشه :d


من اولین باری که اون واتر افکت بازی رو دیدم اینقدر خوب ساخته بودنش ناخودآگاه بوی دریا رو هم حس میکردم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر