Middle-earth: Shadow Of Mordor

mordor-610.jpg


Developer : Monolith Productions
Publisher : Warner Bros. Interactive Entertainment
Platforms : PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, PC
Genre : Action-RPG
Release Date : October 7 2014

خب بازی به وسلیه ی Monolith Pro. در حال ساخته و قراره داستانی ما بین اتفاقات " Hobbit " و " The Lord of the Rings " رو روایت کنه .
توی این بازی ، گیمر نقش یک رنجر تنها به اسم Talion رو برعهده می گیره و با اون در سفر به قلب Mordor همراه میشه .
هدف سازنده به وجود اوردن یک کاوش مجذوب کننده ی نسل بعدی به وسیله ی دشمنان مختلف ، رویداد های جذاب و خط داستانی درگیر کننده ای خواهد بود که به وسیله ی انتخاب های گیمر برای هر فرد متفاوت از دیگری و دارای تجربه ی منحصر به فرد خواهد بود .
سازندگان در بازی سیستمی به نام " Nemesis " تعبیده کردن که برای هر دشمن یک هویت خاص مشخص می کنه . با توجه به این سیستم اگر شما با دشمنی وارد مبارزه بشید و اون از این نبرد جون سالم به در ببره ؛ به فعالیت خودش توی دنیای بازی ادامه می ده ، رشد و بهبود پیدا می کنه !





 
Last edited by a moderator:

Sport

کاربر سایت
Dec 22, 2006
1,018
نام
رامین
دوستان برای گرفتن این تروفی Repaid in Blood حتما باید آنلاین باشیم؟8 گیگ آپدیت داره:|راهی نداره که بدون گرفتن آپدیت یه جوری این تروفی رو گرفت؟
 

kamranjk

کاربر سایت
Oct 5, 2014
598
دوستان کسی سیو بازی رو نداره بابا من مپ اولش مسنجرم قفل هرکاریشم میکنم باز نمیشه مینویسه installed 52 درصد نمیدونم چه مرگشه بازی اگه دوستان کسی سیو این بهزیو داره برای من بفرسته داخل پ ش با تشکر
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
خب منم بازی رو از دوستم برای یه مدت قرض گرفتم و امروز یکم بازی کردم . از اونجایی که کلا با دنیای ارباب حلقه ها حال میکنم با فضا و داستان این بازی تا به اینجا حال کردم ! گرافیک هم راضی کنندست ، صداگذاری هم خیلی خوبه . میمونه گیم پلی که مخلوطی از دو بازی Batman + Assassin's Creed هست ولی بازم جذابه و درگیر میکنه Player رو . تا ته بازی هنوز خیلی مونده ولی میدونم با بازی خوبی طرفم ! Takedownهاش هم خيلی حال ميده :D سیستم آپگریدش هم خوبه ولی فکر کنم شخصیت رو سریع بشه قوی کرد که این چالش بازی رو برای Player کمتر میکنه .

فقط به نظرم اگر میشد درجه ی سختی انتخاب کرد و پرش شخصیت رو از دیوار و ... کمتر تخیلی بود ، بهتر میشد ولی در کل از جنبه های مختلف خیلی خوبه و ارزش خرید رو داره .
 
آخرین ویرایش:

AMIR DRAKE

کاربر سایت
Mar 27, 2011
883
دوستان من بازی را همین امروز از استور خریدم ولی یه پسوند Legion Edition هم رو بازی هستش. این نسخش دقیقا چه محتویات اضافه ای داره؟
 

Doctor Splinter

کاربر سایت
Apr 27, 2006
1,142
نام
سجاد
چلنچ شمشیر و خنجر رو رفتم!
چلنچ تیر و کمان اندکی برام درد سر ساز شده!
چه کار کنم؟
چون جایی برای کاور گرفتن نیست و تعداد اونا هم زیاده:((
 

Bestboyiran

کاربر سایت
Sep 5, 2012
210
نام
Ali
سلام دوستان من بازی رو بدون آپدیت کردن (چون حجم آپدیتش بیشتر از 8 گیگ بود!) بازی کردم و کامل تمومش کردم همه ی تروفی هاش رو هم گرفتم به جز یکی ! یکی از تروفی هاش که یک مرحله ی وندتا رو باید انجام بدیم. به خاطر این یک تروفی من اون 8 گیگ آپدیت رو دانلود کردم و اکانت وارنربراس ساختم ! ولی باز هم مرحله ی وندتا پیدا نمی کنم ! ده بار گذروندن زمان رو زدم ولی فایده نداشت. لطفا یکی کمک کنه این یک تروفی رو بگیرم . ممنون می شم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر