بهترین تجربه شما از 20 سال بودن با کنسول های PlayStation

بهترین تجربه شما از 20 سال بودن با PS کدام است ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    314

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,392
نام
مهدی یوسفی اصیل
به نظر من بهترین ip های سونی god of war و crash بودن که کراش گند خورد بهش
uncharted هم خیلی بازیه خوبیه اما به اون دو تای دیگه نمیرسه
ولی در کل هر جوری بازی میکنم tlou به دلم نمیشینه (dont terror pls )
 

Elyas sun

کاربر سایت
Feb 23, 2012
686
نام
حمید رضا
سونی اینقد خوبها داره که جا واسه بدها نمونده!
انصافا خیلی سخته انتخاب کردن تو این همه بازی زیبا...
ولی بدلایل شخصی و اینکه چه بازی بیشترین تاثیر رو روم داشته میتونم به سختی هرچه تمام تر تو هر نسلی یکی رو انتخاب کنم.
PS1=ALONE IN THE DARK
PS2=GOD OF WAR
PS3=HEAVY RAIN
و خداوند سونی را در قدرت آفرید...
:x:x:x
 

안정환

کاربر سایت
Jun 7, 2014
765
نام
Im_AhN
در نظرسنجی شما جای خیلی عناوین خالی هست
پلی استیشن به ما خیلی چیز هارو یاد داد و خیلی چیز هارو وارد ذهن ما کرد.
علم بی بدیل پلی استیشن و ژاپنی ها ستودنی هست و برای ما ایرانی ها بهترین سرگرمی دیجیتال .
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
حالا خوب شد :D

Devil May Cry 3 بدون شک و بدون کوچیکترین اغراقی برای من بهترین بازی تمام دوران بود. خداییش تا وقتی بازی رو روی درجه سختی Dante Must Die تموم نکنید نمیدونید چی میگم. اون سختی هر مرحله، حسی که بعد از کشتن هر باس به آدم دست میده، اون عجله ای که توی بازی برای شکست دادن هرچه سریعتر دشمنا داری تا یه وقت DT نشن و نهایتا مبارزه سوم دانته و ورجیل که بدون شک، بدون شک میگم نمونه اش رو هیچ جا نمیتونید گیر بیارید، همگی دست در دست هم میدن تا DMC3 رو نه تنها به یکی از بهترین عناوین دوران PS2 بلکه به یکی از بهترین بازیهای تمام صنعت گیم تبدیل کنند!

بازم میگم تا بازی از روی Normal شروع نکنید و همینطور پله پله تا پایان درجه سختی DMD نرید متوجه نمیشید چی میگم.

تقریبا پارسال بود که یه بار دیگه بازی رو روی درجه سختی DMD تموم کردم و این پست رو توی تاپیکش دادم. شاید خوندنش براتون جالب باشه:
بعد از کلی DmC بازی کردن و دوبار گرفتن تروفی پلات با اکانت های مختلف، احساس کردم وقتشه یه سَری به سِری اصلی DMC بزنم و یه بار دیگه خاطرات سالها قبل (DMC3) رو زنده کنم :biggrin1:

خلاصه اینکه با اکانت جدیدم شروع کردم از درجه سختی نورمال DMC3 رو بازی کردن. جاتون خالی تمام خاطرات خوش 8 سال پیش برام زنده شد :bighug: شوخی ها و بچه بازی های دانته، شخصیت های دوست داشتنی مثل لیدی، باس های قدیمی خودمون که خیلی وقت بود سری بهشون نزده بودم و تقریبا شیوه مبارزه باهاشون رو فراموش کرده بودم، فضای آشنا و گاتیک Temen-ni-gru که دیگه همگیمون بعد از ساعت ها بازی کردن تک تک سوراخ سنبه هاش رو حفظیم و از همه مهمتر صدای دلنشین و آشنای برخورد Yamato با Rebellion :x

بعد از تموم کردن درجه سختی نورمال با وجود اینکه از لحاظ داستانی و شخصیت ها همه خاطرات برام تداعی شده بود هنوز دلم نمیخواست بازی رو رها کنم :biggrin1: اینطوری شد که تصمیم گرفتم تا این دفعه دیگه به طور کامل با DMC3 تجدید خاطره کرده و همه درجات سختی رو تموم کنم :biggrin1: (تمام آپگرید ها و Blue Orb ها رو بخرم، ماموریت های مخفی و کلا همه چیز دیگه :biggrin1: )

خلاصه دور Hard رو هم شروع کردم، مبارزه با باس ها و دشمنا کم کم داشت لذت بخشتر میشد. به آخرین مبارزه با ورجیل که رسیدیم تازه روی دور افتاده بودم و تصمیم گرفتم بدون استفاده از هیچ آیتمی شکستش بدم :biggrin1: ( یه 10-12 باری شکستم داد :-" ولی خب آخر تونستم حریفش بشم :biggrin1: ) بعد از تموم کردن دور Hard دیدم نوشته دوتا لباس دیگه باز شد! بهرحال آخرین باری که اینطوری DMC3 رو بازی کرده بودم مربوط میشد به همون زمان عرضه اش و خب تا الان هیچی از این بخش ها توی ذهنم باقی نمونده بود :biggrin1: خلاصه رفتم Costume ها رو نگاه کردم :biggrin1: یکیشون Sparda بود :x اول خواستم درجه سختی Very Hard رو با اسپاردا برم ولی خب این دانته جدیده هم بدجوری چشمک میزد :-" :biggrin1:

تصمیم گرفتم Very Hard رو با همین دانته جدیده برم:biggrin1: (نه اینکه حالا تاثیری هم توی بازی داره :-" :biggrin1: ) به جرات میتونم بگم لذتی که تموم کردن درجه سختی Very Hard به من داد هیچ بازیی توی این نسل بهم منتقل نکرده بود :x مبارزات واقعا سخت و چَلِنجینگ که تمام مدت آدم رو نسبت به محیط اطرافش کاملا هوشیار نگه میداره و کاری میکنه حواست به تک تک حرکاتت باشه. توی این درجه سختی بود که میشد درخشش دشمنا و خصوصا باس ها رو دید و به عظمت کاری که Itsuno و تیمش انجام دادن پی برد. خصوصا مبارزات با ورجیل :bighug: کدوم بازی رو شما میتونید پیدا کنید که رقیب شخصیت اصلی همزمان با اون و به صورت کاملا بالانس، نه تنها قویتر بشه، بلکه حرکات جدید هم پیدا کنه و علاوه بر اون حرفها و کُری های جدید هم در طول مبارزه برای بازیکن بگه !

مبارزه دوم و سوم با ورجیل توی این درجه سختی فوق العاده بود!
Vergil: You will not forget this devil's power
You're not worthy as my opponent
:x^:)^:d

دیگه جدا بعد از تموم کردن Very Hard نای ادامه دادن نداشتم. با خودم میگفتم اگه Very Hard ـش این بود پس دیگه خدا میدونه DMD ـش چقدر سخته :-ss من اصلا چطوری تونستم 8 سال پیش این رو تموم کنم؟!:-? به محض اینکه برگشتم توی منو به جوابم رسیدم :-" Super Dante باز شده !!!!! :biggrin1: اصلا یادم نبود که توی DMC3 کاستوم Super Dante قبل از DMD باز میشه :biggrin1: خلاصه با باز شدن Super Dante جونی دوباره گرفتم و دل رو به دریا زده و رفتم سروقت DMD :biggrin1:

خوشبختانه سختی DMD خیلی متعادلتر از اون چیزی بود که به یاد میاوردم :-" تقریبا مثل همون Very Hard بود به علاوه DT که مجبورم میکرد سریعتر دشمنا رو بکشم (یا در مواقع خاصی فرار رو بر قرار ترجیح بدم :-" :biggrin1:) یه Honorable Mention باید توی این بخش داشته باشم که این دشمنای سبز رنگی که تیر پرت میکنند رسما دهنم رو صاف کردن و 90% مرگام برای همینا بود :| :biggrin1: تنها مراحلی که یکم اینجا اذیت کردن مرحله 12 و 18 بودن که بعد از یکم بازی کردن قلقش دستم اومد و ردشون کردم (خصوصا اون شطرنج توی مرحله 18 که اون اوایل بدجوری رو اعصابم رفته بود :| :biggrin1: ) مرحله 19 هم آرخام داشت یکم اذیت میکرد ولی خب با 7 Large Vital Star و یدونه Gold Orb کارش رو ساختم :-" (اون بخش تایمی مرحله 19 هم یه ذره اذیت کرد)

خلاصه من موندم و ورجیل مرحله آخر ! اول یه اشاره ای به ورجیل روی این درجه سختی بکنم که طبق معمول درجات قبلی اینبار هم پیشرفت کرده و چندتا حرکت خفن و توپ دیگه از خودش رو کرده بود (Summon Sword ها :biggrin1: ) که توی مرحله 20 دیگه به اوج خودش رسیده بود :biggrin1: دقیقا 20 دقیقه داشتم با ورجیل مبارزه میکردم !!!! یدونه Gold Orb و 5 تا انرژی بزرگ رو در طول این مدت استفاده کردن تا بتونم جلوی ورجیل دووم بیارم. از جمله بهترین Taunt های که توی دنیای گیم دیدم مربوط میشد به همین ورجیل که وقتی شروع میکردی به انرژیش رو کم کردن و امیدوار شدن یه دفعه ورجیل میره یه گوشه و در حالی که داره به حالت شیطونی تبدیل میشه با لحنی که انگار داره مستقیم با بازیکن حرف میزنه بهت میگه : Don't Get Cocky :-* و بعد میزنه دهنت رو سرویس میکنه :-" :biggrin1:

بعد از 20 دقیقه مبارزه نفس گیر آخرش ورجیل رو شکست دادم و تونستم بار دیگه درجه سختی Dante Must Die رو تموم کنم:excited::d بعد از تموم کردن درجه سختی DMD کاستوم Super Sparda باز شده که ظاهرا نه تنها همیشه DT داره بلکه برخلاف Super Dante اینبار اسپاردا انرژیش هم پر میشه و میتونه از استایل هایی مثل Quicksilver هم به صورت نامحدود استفاده کنه :biggrin1: راستی گفتم استایل، استایلی که ازش روی درجات سختی DMD و Very Hard استفاده میکردم استایلی بود که تا قبل از این خیلی کم باهاش کار کرده بود....... Trickster :biggrin1: خلاصه این بود گزارش کوتاهی از بازگشت من به DMC3 :biggrin1: احتمالا در ادامه با کمک Super Sparda میرم برای تموم کردن Bloody Palace :biggrin1:

بازی کردن DMC3 به این صورت به یادم آورد که چرا اسم کاربریم Dante Never Cry و سری محبوبم DMC3 ـه. تموم کردن DMC3 روی درجات سختی مختلف یادم آورد که چقدر دلم برای یه دنباله درست و حسابی شرقی از Devil May Cry تنگ شده و چقدر دوست دارم یه بار دیگه هم که شده یه نسخه جدید از سری اصلی با کارگردانی Itsuno رو تجربه کنم. به امید اینکه روزی Devil May Cry 5 معرفی بشه و همه این خواسته ها رو برآورده کنه.

خب دیگه زیادی سرتون رو درد آوردم :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

« Lions Gate »

کاربر سایت
Aug 9, 2014
444
نام
سام
جایه خالی یه بازی خیلی احساس میشه !!
y91vwy75tcihgkt6m88z.jpg
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
يعني فقط به نظر من GT3 بهتر بوده است ؟ :-/

من خودمم GT3 رو بیشتر دوست داشتم ولی وقتی آریا میگه GT4، یعنی GT4 بهتر و در GT فن بویسیم من نصف آریا هم نیستم :D
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,875
نام
حسين
هیچوقت اون شبی که بابام با جعبه ی PS1 که جلوی موتورش گذاشته بود و وارد خونه شد یادم نمیره :( همراه با دستگاه واسم سه تا بازی کراش ، الون 3 و Ace Combat رو هم خریده بود.صدام میزد که بیام Ace Combat بازی کنم خیلی حال میکرد با Ace Combat ! لامصب زمان خودش گرافیک غولی هم داشت :D

واسه همین Ace Combat هم واسه من خیلی خاطره انگیز هست و ای کاش دوباره به اوج برگرده تا روی PS4 واسه پدر اجراش کنم :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر