Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
جدی من باور نمیکنم این عکسا in-game باشه! مثل این CG ـایی میمونه که Hud اصلی بازی روش هست :D این دیگه زیادی خوبه :| :D
اون ویدئو لیک نشده ببینیم؟ اصلا قابل باور نیست برام :D

AC%201.jpg

همچین هم چیز عجیبی نیست. در حد همون ACUـه به نظرم :D


چشم حتما کجاشو درست کنم گلم؟


عکسا و نوشته ها رفتن تو هم :D
سعی کن عکس ها رو آپلود کنی به صورت بند انگشتی کنار هم بذاری و هر کس خواست با سایز اصلی ببینه روی عکسا کلیک کنه.
تاپیک رسمی بازیها هم یه سری نکات داره که باید رعایت شه، سازنده، تاریخ انتشار و ... . تاپیکای بازیهای دیگه رو ببینید متوجه میشید.
فونت رو هم اگه مشکی هست تبدیل به اتوماتیک کنید، دوستانی که از تم تاریک انجمن استفاده میکنن نوشته های شما رو نمیتونن ببین.
 

MHD-KHZ

کاربر سایت
Dec 1, 2012
68
مگه گرافیک نهایی Unity نسبت به تریلر هاش کمتر بود ! من که تغییری احساس نکردم
به نظرتون لباس اساسینز با پوشش قرن 19 لندن همخوانی داره؟
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,365
نام
Majid
همچین هم چیز عجیبی نیست. در حد همون ACUـه به نظرم :D
این در حد Unity ـه؟ :D Draw Distance ـو نیگا کن :D مثل نقاشی هنری میمونه :D فک کن این ظرفیتو بخواد کنسول ران کنه سوت میکشه :D
جدا موتور بازی باید کلا از نو آپدیت بشه یا تغییرات کلی توش ایجاد بشه یا هم کلا با یک موتور جدید بسازن! اون انجین دیگه کم میاره سر این :D

بنظرم AI الکی هم نباید بریزن توش بازی رو سنگین کنن! AC Unity زیادی شلوغ بود بخاطر همین اینقدر مشکل لگ و افت فرمی داشت مخصوصا روی PC!
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
این در حد Unity ـه؟ :D Draw Distance ـو نیگا کن :D مثل نقاشی هنری میمونه :D فک کن این ظرفیتو بخواد کنسول ران کنه سوت میکشه :D
جدا موتور بازی باید کلا از نو آپدیت بشه یا تغییرات کلی توش ایجاد بشه یا هم کلا با یک موتور جدید بسازن! اون انجین دیگه کم میاره سر این :D

بنظرم AI الکی هم نباید بریزن توش بازی رو سنگین کنن! AC Unity زیادی شلوغ بود بخاطر همین اینقدر مشکل لگ و افت فرمی داشت مخصوصا روی PC!

کنسولو ول کن. ولی ACU رو PC ازین بهتر نباشه، بدترم نیست :D
حالا این جا جاش نیست، وگرنه یه سری عکس بهت نشون میدادم ازین بهتر :D
 

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
ماشالا به یوبی سافت.یعنی من موندم یوبی این ip رو نداشت چیکار میکرد ول کنشم نیست پشتکار عجیبی داره....چپو راست داره میده بیرون الان فعلا تو انگلیس فکر کنم دو نسخه دیگه بزنه میرسه به ایران :d

یعنی با این پشتکاری که داره دور دنیا رو تو همین امسال فکر کنم بزنه:))
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اميدوارم فقط سره اين نريم ارتقا بديم ، گرچه با سيستمم فقط سر unity فريمم تا ٤٠ اومد
اميدوارم يوبى سافت بازم مارو سورپرايز و شاد كنه، با يه اپتيمايز خيلى خوب
 

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
فک کن 0/000001 این گرافیک نهایی باشه :d مطمئنا با نسل جدید گرافیک خیلی پیشرفت خواهد کرد ولی دیگه نه اینقد اونم یوبی :| اگرم این باشه گرافیک احتمالا با رکورد 47 باگ در ثانیه و تغییر فریم تا -30 رو باید شاهد باشیم:|

کلا یوبی برنامه نویسهای خوبی نداره موتورهای گرافیکیشم جالب نیست.شرکتایی که انحصاری میزنن برای سونی ببینید گراف خوف میدن با فریم ریت عالی.یوبی فقط میخواد بده بیرون همین....:|
حالا این بازی که میاد بیرون چند کیلو باگ داره یا فریم ریتش تراکتوریه دیگه به قول خودشون در چندین ماه با شونصد تا پچ سرشو هم میارن:|:d
 

mahyare

کاربر سایت
Jan 28, 2011
162
وااااااااااااااااای

من که دیگه رسما دیوونه شدم

مخصوصا با دیدن این عکس


assassins_creed_victory.jpg

البته من one ندارم و دارم rogue را بازی میکنم

ولی این بازی دیگه خرید one را واجب کرد

فضای بسیار خوبی داره من که خوشم اومد
 

Shoboolian

کاربر سایت
Oct 2, 2012
634
نام
سپهر
امیدوارم یکسری چیز هارو تغییر اساسی بدن : گرافیک بازی رو بهبود بدن . این مشکلات و باگ ها و افت فریم هارو برطرف کنن . لباس رو بهبود بدن . چرخه ی شب و روز رو اضافه کنن و در کل بازی بهتری رو نسبت به نسخه Unity شاهد باشیم چون مشکلات غذاب آور زیادی داشت و دیگه UbiSoft باید درس عبرتی ازش گرفته باشه و بازی رو بهتر عرضه بکنه .
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
چرا انقدر مکان عوض می کنند... همون پاریس رو روش کار می کردند که با توجه به عرضه سالانه حداقل میشد یه نسخه دیگه تو پاریس ساخت اونم با یه داستان جدید و گیم پلی بهتر... یوبی انگار دلش بدجور می خواد با کله زمین بخوره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر