Multi Platform Assassin’s Creed: Syndicate

news_assassin_s_creed_syndicate_announced-16534.jpg

اطلاعات بازی لیک شده و توسط یوبی تایید شده که در حال ساخت هست :d
این شماره از بازی در لندن قرن 19 دوره‌ی ویکتوریا اتفاق خواهد افتاد
بازی چند ساله توسط استدیو Quebec با رمز Victory در حال ساخت و توسعه هست

ترجمه متن خبری که IGN قرار داده و جواب یوبی سافت به این اقدام با تشکر از Bahram B

Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.
بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.
در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای "نمایش گیم پلی بازی" بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نبوده است.
در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید.

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند.

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

MHD-KHZ

کاربر سایت
Dec 1, 2012
68
یونیتی از لحاظ گرافیک و طراحی پیشرفت بسزایی داشت اما مشکلات افت فریم و باگ های متعدد باعث نارضایتی منتقدان و گیمر ها شد امیدوارم این نسخه این مشکلات نداشته باشه داستان بازی در قرن 15 نمیتونه باشه چون ملکه ویکتوریا در اواسط قرن 18ام ملکه بوده و قطار هم از قرن 18 مطرح شده!
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
واقعا ادم نمیدونه چی بگه . هر سال اساسین . لااقل 2 سال یبار بدید بیرون که اینقدر پرت بازی بد نباشه و اینقدر باگ و اینا توی بازی مشاهده نشه . یونیتی خیلی خوب بود ولی باگ و فریم نابودش کرد . امیدوارم سر این یکی چنین بلایی نیاد . شایدم یوبیسافت قصد داره این رو برای جبران یونیتی بسازه . به هر حال امیدوارم این فرانچایز با شکست مواجه نشه . خدارو چه دیدی . شاید مثل COD نجات پیدا کرد با این نسخه .

پ.ن : یه زمانی میرسه اساسین تولید مثل باکتری انجام میده . یهو میبینی توی 1 ماه 4 تا اساسین اومد بیرون :D
 

Madison

کاربر سایت
Jul 16, 2012
776
نام
شهاب
لامصب نمیذارن این سری نفس بکشه . یه سال دست نگه دارن حداقل یکم هایپ شیم :|
لابد الان یه AC هم تو روسیه دردست ساخت دارن :d
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
من که خودم شخصا اعتقاد داشتم Unity بازی متوسطی از آب درمیاد و به نظرم هم همینجور هست ! :D ولی سر این بازی به نظرم از اینکه دادن یه استودیوی دیگه بهتره ، چون تغییرات بیشتری اعمال میشه و این اتفاق بیفته میشه یه AC متفاوت رو تجربه کرد که قطعا اگر این اتفاق بیفته من میخرم بازی رو . از بعد از AC 2 دیگه دنبال نکردم تا AC 3 که دیدم بازی حالت کلیشه ای و تکراری داره . AC 4 رو هم یکم رفتم اما برای کسی که قبلا AC بازی کرده چندان جالب نیست و برای شخصی که این عنوان رو تا حالا تجربه نکرده خوبه ! اما همونجور که گفتم اگر تغییرات توسط استودیوی Quebec خوب باشه و گرافیک هم به اندازه ی تصاویر خوب باشه ( یکم هم پایین تر باشه اهمیت نمیدم خودم :D ) و تصویر بازی لگ نگیره و افت نکنه ، قطعا از بهترین بازی هایی میشه که تو طول عمر گیمریم تا به حال تجربه کردم ! داستان بازی هم همیشه دوست داشتم ( دنبال میکردم داستانش رو ) و از این نظر خیالم راحته .

در آخر بگم اینا همه نظر شخصی هست ...
 

SirSh@yan

کاربر سایت
Apr 4, 2011
224
نام
Shayan
اتمسفرش که واقعا عالیه. اینم تصویر بزرگش:

xvl5ibsfxbdsqp0j4ufg9.jpg


تو سایت های خارجی هم ملت هایپ شدن:d نورپردازی و اتمسفر تاریکش رفته سمته Order انگار:d

فک کن 0/000001 این گرافیک نهایی باشه :d مطمئنا با نسل جدید گرافیک خیلی پیشرفت خواهد کرد ولی دیگه نه اینقد اونم یوبی :| اگرم این باشه گرافیک احتمالا با رکورد 47 باگ در ثانیه و تغییر فریم تا -30 رو باید شاهد باشیم:|
 

Shoboolian

کاربر سایت
Oct 2, 2012
634
نام
سپهر
امیدوارم دیگه افتضاح نسخه Unity رو تکرار نکنن و تجربه ای بشه که کم کاری هاشون رو کنار بگذارن و از سیاست های سود جویانه ی خودشون دور بشن و بازی خوبی رو ارائه بدن . چون اکثرا نا امید شدند از نسخه Unity و انتظار جبران رو دارن و خلاصه خیلی انتظار ها بالاست و اگر موفق نشن خیلی از مشتری هاشون رو از دست میدن . در کل امیدوار هستیم نسخه ی خوبی از آب در بیاد .
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
خارج از جو منفی که برای عرضه سالانه بازی هست و من خودم هم خوشم نمیاد ، ولی عکسها واقعا فوق العاده هستن !! فضاسازی معرکست !

پولیش شده بدنش بیرون کاملا استقبال میشه !
 

MiladKhafan

کاربر سایت
Mar 17, 2014
1,227
نام
میلادشهبازی
ديگه دارن شعورشو درميارن...اگه اين دفعه هم خراب كنن ديگه كلا فاتحشون خونده ميشه...من خودم بعنوان يه فن دو اتيشه اين سري با شنيدن اين خبر اصلا خوش حال نشدم چون اصلا هايپم نكرد ولي سري هاي قبل رو وقتي ميديدم مو به تنم سيخ ميشد اما اين...
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
9mz22htv8lc1qkj3b36a.jpg


Name: Assassin's Creed Syndicate
Developer: Ubisoft Quebec
Port: Ubisoft Kiev
Publisher: Ubisoft
Director: Marc-Alexis Cote
Writer: N/A
Release Date: 19 November On PC
MetaScore: 76
System Requirements
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions)
CPU: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
RAM: 6GB or more for Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Video: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX compatible sound card with latest drivers
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
CPU: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM: 8GB
Video: Nvidia GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) or AMD Radeon R9 280X (3GB) or better
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Hard Drive: 50 GB available space

سال 2015 هم فرا رسید و بار دیگر به دوره و مکانی دیگر همراه با سری Assassin's Creed سفر می کنیم ، اینبار به انگلیس ، کلان شهر لندن در سال 1868 میلادی در دوران اوج انقلاب صنعتی اروپا . در دوره ای که انگلستان بزرگترین امپراطوری که بشر تا به حال به چشم دیده بود را تشکیل داد.
اینبار بازی Syndicate نام گرفته است و بازیکنان در نقش Jacobe Frye و خواهر او Evie Frye قرار خواهند گرفت. خواهر و برادری که در روستای Crawley در فاصله 30 مایلی از لندن به دنیا آمده اند و به عنوان اساسین تربیت شده اند. در ابتدای بازی آن ها تازه وارد هایی به شهر لندن هستند که تازه با گوشه و کنار شهر ، خطرات ، موقعیت ها و مزایای آن آشنا می شوند.



اطلاعات کلی بازی:

  • اسم بازی که قبلا طی اطلاعات لو رفته توسط Kotaku به نام Victory خوانده می شد به Syndicate در جریان نمایش رسمی بازی تغییر کرد.
  • بازی دارای دو کارکتر قابل بازی که برادر و خواهر به نام های Jacob و Evie هستند می باشد و در طول بازی می توانید بین آن ها سوییچ کنید. گفته می شود که هر کدام از آن ها خط داستانی جدا و ماموریت های متفاوتی را دارند.
  • بازی در شهر لندنِ دوران ویکتوریایی در سال 1868 میلادی مصادف با اوج انقلاب صنعتی در جریان است که امپراطوری بزرگ آن زمان انگلستان موجب شده بود که در مرکز این انقلاب صنعتی قرار گیرد.
  • این دوره از بازی نه فقط به خاطر امکانات زیاد آن دوره که موجب رفاه شده بود ، بلکه به خاطر نزاع بین مردم ، فقر و ظلم و ستم که موجب اختلافات طبقاتی شده بود انتخاب گردید تا پایه مناسبی برای جنگ همیشگی بین Assassin ها و Templar ها ایجاد شود.
  • دوره زمانی بازی 75 سال جلوتر از Unity است اما به گفته کارگردان بازی، انگار 1000 سال از اون دوره به دلیل رشد شدید تکنولوژی گذشته
  • لندن دوران ویکتوریا همیشه در حال ساخت و ساز بوده ، در بازی هم اینگونه هست ، می توانید ساخته شدن اولین مترو های لندن رو ببینید ، ساختمان های در حال ساخته شدن ، خیابان های ناهموار. خیابان پر از گاری ها و ارابه ها می باشد. از قطار های بخار و کالسکه ها برای حمل و نقل ها با فواصل دور استفاده می شود.
  • در این دوره چارلز دیکنز نویسنده معروف و داروین که نظریه تکامل او بسیار مشهور هست نیز زندگی می کردند، احتمال حضور آن ها نیز در طول بازی بنا به سنت سری وجود دارد اما تایید رسمی نشده است.
  • در بازی می توان از قطار بخار و کالسکه برای جابجایی در لندن استفاده کرد. خیابان ها همانند آن دوره و به گونه ای طراحی شده اند که مکانیزم های جدید توسط کالسکه رانی به بازی اضافه شود که شامل تعقیب و گریز ها و درگیری های هیجان انگیزی می شود.
  • سلاح های شخصیت اصلی نیز معرفی شده اند. Kukri سلاح سردی شبیه به خنجر که از گوشت و استخوان دشمنان گذر خواهد کرد، قابلیت پرتاب این سلاح نیز وجود دارد. Revolver که هفت تیر معروفی مباشد و برای قتل های فاصله دور و تمام کننده های خشن از آن استفاده می شود. پنجه بکس که برای درگیری ها با مشت از آن استفاده می شود تا استخوان های صورت حریف را با آن خورد کنید و در آخر سلاحی که نماد Assassin ها می باشد، Hidden Blade که اینبار به طنابی برای جابجایی های عمودی و دیگر مصارف به آن اضافه شده است و دیگر فابلیت ها که در مجموعه ای به نام Assassins Gauntlet وجود دارند.
  • شهر بازی به مناطقی تقسیم بندی شده است که توسط Templar ها کنترل می شوند و در طول بازی وظیفه بازیکن است که این مناطق را از چنگ آن ها خارج کند.

اطلاعات و اخبار جدبد:


  • تایید شده که برای این نسخه اپلیکیشن موبایلی در کار نخواهد بود ، برنامه ای که باعث نارضایتی خیلی ها توی عنوان قبلی بازی شده بود. گویا اولین درسی که از مشکلات Unity گرفتن همین بوده!
  • بازی با تاخیر 4 هفته ای روی PC منتشر می شه، پورت نسخه PC به عهده Ubisoft Kiev هست، و هدف سیستم پیشنهادی بازی اجرا با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 30 می باشد.

60147468032445488585.jpg


Assassin's Creed World Premiere Event | 720


65360975347812982406.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Debut Trailer | 720 | 1080 | 1080 HQ

15943786954609210784.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Gameplay Walkthrough | 720
| 1080 HQ

88697162399236059650.jpg


Assassin’s Creed Syndicate Jacob Frye Trailer | 1080
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر