Rime

48332d1378287697-rime-logo-3.png


Rime توسط استودیو Tequila Works (سازنده Deadlight) ساخته شده و برای PlayStation 4 و PlayStation Vita عرضه می شود. یک بازی Open World با گرافیک زیبای Cel-Shade!
 

Attachments

  • Rime Logo 3.png
    Rime Logo 3.png
    13.7 KB · مشاهده: 750
آخرین ویرایش:

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
983
نام
Esmaiel
تایید شد که موزیک متن Rime توسط آقای Akira Yamaoka و با همکاری آهنگساز عنوان قبلی استدیو آقای David Garcia ساخته می شود (قبلا فقط به Yamaoka اشاره شده بود)
همچنین قابل ذکره که توی دو تریلر پخش شده نیز از موزیکهای Deadlight استفاده شده است (با اینکه به نظر میاد تم ساندترک نهایی Rime هم کمی شبیه همونه!) و همونطور که حسین جان گفت قراره برای اولین بار در فستیوال PlayFest یک Sneak Peek ازش داشته باشن
---------------
این تصاویر چشم نواز هم دیدنشون خالی از لطف نیست:

این دو تا جدیدترن:
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
983
نام
Esmaiel
دوستان یک سری اطلاعات از بازی توی PlayStation Blog منتشر شده که در ادامه می تونید بخونید:

شما ابتدا بازی را بدون اینکه بدونید چرا توی جزیره هستید شروع می کنید و باید با گردش و جستوجو پی ببرید که چه اتفاقی افتاده و چه خبره البته بدون راهنمایی و کمک هم نیستید؛ می تونید با کمک حیواناتی مثل مرغ دریایی جهت یابی کنید بعضی حیوانات هم مثل گراز میتونن خطرناک باشن (اگه بهشون نزدیک بشین احساس خطر میکنن و ممکنه حمله کنن!). شنلی که شخصیت بازی (همون پسربچه) می پوشه خیلی مهمه اما استدیو فعلا نخواسته وارد جزئیات بشه. در جزیره علائمی شبیه کلید در مکانهای زیادی می بینید استدیو در این مورد هم نخواسته اطلاعاتی منتشر بکنه و اینجور به نظر میاد که روی روند بازی احتمالا تاثیر گذار هستند
یکی از این نمادها رو روی برج سفیدی که توسط مه احاطه شده می بینید؛ به گفته استدیو شما همون اوایل بازی باید به این برج اسرار آمیز برید اما این پایان کار نیست (تازه شروعشه!). جزیره به طور کامل باز و قابل دسترسه و البته کار شما فقط راه رفتن و دویدن به این طرف و اونطرف نیست و همچنین می تونید از صخره و کوه ها بالا برید یا شنا کنید و سازنده می گوید چیزهای زیادی برای کشف کردن در زیر سطح آب انتظار شما را می کشد و این به معنای اینه که شما فقط روی خشکی نیستید (جاهایی که باید دنبالش بگردید و بهش برسید فقط روی خشکی نیست). سازنده همچنین در مورد رنگ شفاف و پویای آب دریا می گه: "رسیدن به یک تعادل بین رنگ فیروزه ای و شفافیت آب واقعا سخت بود و طراح ما وسواس زیادی برای اینکار به خرج داده است"
شما در بازی پازلهایی پیدا می کنید که بسیاریشون با صدا و نور حل می شوند. در تریلر شما یک نقش روباه رو می بینید که روی تنه درختها هست و با حرکت بینشون می تونید ببینیدش و گفته شده که روباه مفهومی بسیار قوی در بازی دارد. در قسمت دیگری از تریلر شما صحنه ای در شب و در حال بارش باران می بینید که سایه ها ظاهر می شوند؛ سازنده می گوید هیچ تعریفی برای خوب یا شیطانی بودن آنها در Rime وجود ندارد
جزیره خود یکی از کرکترهای بازی است؛ در یکی از صحنه ها شما سایه یک پرنده غول آسا را می بینید، استدیو چیزی در رابطه با آن نمی گوید اما می گوید: "چه می شود اگر جزیره را عصبانی کنید؟" مسلما مطابق با نوع بازی شما جزیره نیز تغییر می کند
موجودات آرامی که داخل تریلر دیدید (همون موجوداتی که پسربچه روشون سوار بود!) راهی برای حمل و نقل بازیباز در جزیره هستند؛ "آنها همانند دسته پرندگان یا حتی نهنگ ها مهاجرت می کنند"
Source: PlayStation Blog

-----------
خب امیدوارم که از خوندن اطلاعات لذت برده باشید چون خودم الان در فضا سیر میکنم!:d اگر مشکلی هم در ترجمه دیدید ببخشید
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
دوستان یک سری اطلاعات از بازی توی PlayStation Blog منتشر شده که در ادامه می تونید بخونید:

شما ابتدا بازی را بدون اینکه بدونید چرا توی جزیره هستید شروع می کنید و باید با گردش و جستوجو پی ببرید که چه اتفاقی افتاده و چه خبره البته بدون راهنمایی و کمک هم نیستید؛ می تونید با کمک حیواناتی مثل مرغ دریایی جهت یابی کنید بعضی حیوانات هم مثل گراز میتونن خطرناک باشن (اگه بهشون نزدیک بشین احساس خطر میکنن و ممکنه حمله کنن!). شنلی که شخصیت بازی (همون پسربچه) می پوشه خیلی مهمه اما استدیو فعلا نخواسته وارد جزئیات بشه. در جزیره علائمی شبیه کلید در مکانهای زیادی می بینید استدیو در این مورد هم نخواسته اطلاعاتی منتشر بکنه و اینجور به نظر میاد که روی روند بازی احتمالا تاثیر گذار هستند
یکی از این نمادها رو روی برج سفیدی که توسط مه احاطه شده می بینید؛ به گفته استدیو شما همون اوایل بازی باید به این برج اسرار آمیز برید اما این پایان کار نیست (تازه شروعشه!). جزیره به طور کامل باز و قابل دسترسه و البته کار شما فقط راه رفتن و دویدن به این طرف و اونطرف نیست و همچنین می تونید از صخره و کوه ها بالا برید یا شنا کنید و سازنده می گوید چیزهای زیادی برای کشف کردن در زیر سطح آب انتظار شما را می کشد و این به معنای اینه که شما فقط روی خشکی نیستید (جاهایی که باید دنبالش بگردید و بهش برسید فقط روی خشکی نیست). سازنده همچنین در مورد رنگ شفاف و پویای آب دریا می گه: "رسیدن به یک تعادل بین رنگ فیروزه ای و شفافیت آب واقعا سخت بود و طراح ما وسواس زیادی برای اینکار به خرج داده است"
شما در بازی پازلهایی پیدا می کنید که بسیاریشون با صدا و نور حل می شوند. در تریلر شما یک نقش روباه رو می بینید که روی تنه درختها هست و با حرکت بینشون می تونید ببینیدش و گفته شده که روباه مفهومی بسیار قوی در بازی دارد. در قسمت دیگری از تریلر شما صحنه ای در شب و در حال بارش باران می بینید که سایه ها ظاهر می شوند؛ سازنده می گوید هیچ تعریفی برای خوب یا شیطانی بودن آنها در Rime وجود ندارد
جزیره خود یکی از کرکترهای بازی است؛ در یکی از صحنه ها شما سایه یک پرنده غول آسا را می بینید، استدیو چیزی در رابطه با آن نمی گوید اما می گوید: "چه می شود اگر جزیره را عصبانی کنید؟" مسلما مطابق با نوع بازی شما جزیره نیز تغییر می کند
موجودات آرامی که داخل تریلر دیدید (همون موجوداتی که پسربچه روشون سوار بود!) راهی برای حمل و نقل بازیباز در جزیره هستند؛ "آنها همانند دسته پرندگان یا حتی نهنگ ها مهاجرت می کنند"
Source: PlayStation Blog

-----------
خب امیدوارم که از خوندن اطلاعات لذت برده باشید چون خودم الان در فضا سیر میکنم!:d اگر مشکلی هم در ترجمه دیدید ببخشید

تشکر بی پایان!
یه چیزی که توی این عنوان موج میزنه طراحی بی نظیر هستش واقعا جزیره خیلی زندست و روح داره موقع اومدن باد وقتی شب میشه و ستاره هارو می بینی.واقعا فوق العادست صداگذاری و آهنگا خیلی قشنگ هستن!
به شدت منتظرش هستم و خیلی خوشحالم که این بازی first party هست و از لحاظ بودجه تامینه!:x
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
983
نام
Esmaiel
دوستان شماره ماه November مجله OPM UK شامل اطلاعات و مصاحبه ای با استدیوی سازنده بازی هستش که می تونید در ادامه خلاصه ای ازش رو بخونید:
کارگردان بازی گفته سونی در شرایطی با آغوش باز پذیرای عنوان ما بود که بقیه ریسکش رو قبول نمی کردن!
بقیه ریسک می دیدند، اما سونی یک فرصت بسیار خوب می دید (یا بهتره بگم بقیه مو می دیدند ولی سونی پیچش مو ! :d)
بعد گفتند که Rime در یک سری چیزها با عنوان کنسل شدشون یعنی Echoes Of Siren مشترکه هرچند که از نظر مفهوم با هم متفاوت هستند (این عنوان پس از کنسل شدنش تغییر می کنه میشه Rime که در حقیقت یه جورایی انگار از ابتدا ساخته شده)
کلی هم از PS4 تعریف کردند و اونو یک پلتفرم Developer Friendly خطاب کردند؛ گفتن که ما خواهان قدرت زیادی بودیم و PS4 بیش از اون چیزی بود که نیاز داشتیم و اینکه ارائه Rime فقط در نسل جدید ممکن بود
در وصف سونی هم گفتن که اونها واقعا سرگرمی رو درک می کنن و همیشه به دنبال کشف تجربه ها و ایده های نو و حتی بهبود نمونه های مشابهن
OPM UK: آیا بازی از عناصر عنوان Echoes Of Siren مثل شکار، crafting، نبرد، سیستم گردش شب و روز و ... بهره می بره؟ و اینکه تا چه حد در نظر داشتین شبیه اون باشه؟
RR: محصول نهایی بسیار متفاوت از اونچیزی که ما در طرح های اولیه در نظر داشتیم شده و تکامل یافته است. آنجا ما شخصیت زن و مرد داشتیم که قطعا بیشتر به جنگجو ها شباهت داشتند اما این با داستانی که می خواستیم برای Rime روایت کنیم مغایرت داشت. همچنین شخصیت بازی به عنوان یک کودک برای شکار و ساخت و ساز مناسب نیست البته این دقیقا چیزی بود که قصد دستیابی بهش رو داشتیم چون به مخاطب یک احساس شکنندگی در مواجهه با چیزهای عجیب و غریب و خطرات زیست محیطی منتقل می کنه. سیستم گردش شب و روز هم هنوز بخش مهمی از عنوان ماست که تاثیر مستقیمی بر گیمپلی و اکتشافات دارد
OPM UK: دنیای بازی، میزان آزادی عمل و نحوه روایت داستان چگونه است؟
RR: این برای ما یک اولویته که گشت و گذار رو در راستای کشف اسرار جزیره به یه امر دلپذیر تبدیل کنیم و پاداش خوبی براش درنظر بگیریم؛ در عین حال میخواستیم آزادی عمل نیز به مخاطب بدیم. با این حال با اینکه جزیره به طور کامل قابل دسترسه اما ممکنه بعضی از مناطق در روند داستان باز بشن
OPM UK: گیمپلی Rime رو چگونه توصیف می کنید؟ و در مورد اینکه بازیبازها بازیتون رو با امثال ICO و Wind Waker مقایسه میکنن چه نظری دارید؟
RR: پس از معرفی بازی و نمایش اولین تریلرش در Gamescom 2013 مردم شروع کردن به مقایسه بازی با Wind Waker و ICO که ما از این قضیه بسیار سورپرایز شدیم و آن را یک خوش آمدگویی واقعی به حساب آوردیم؛ همچنین پی بردیم که کار خودمون رو به خوبی انجام دادیم. این برای ما یک تشویق (همراه با اندکی احساس ترس) بود که Rime با چنین شاهکارهایی مقایسه می شود اما نهایتا فکر می کنیم Rime بسیار متفاوت از آنها خواهد بود. بازی ما یک تجربه مهیج در رابطه با فقدان، پذیرش آن، پایان و شروعی نو است. ما می خواهیم بازیباز دوباره دنیا را از دید یک کودک ببیند. علاوه بر آن تجربه ای برای کسانی باشد که از هدف خود گمراه شده اما نهایتا مسیر را یافته اند. عناوین Team ICO و ThatGameCompany برای ما الهام بخش بوده است هرچند که با Rime نقاط اشتراک اندکی دارند
OPM UK: بزرگترین منابع الهامتان در طراحی دنیای بازی چه چیزهایی بوده است؟
RR: دریای مدیترانه و آثار Joaquín Sorolla سهم بزرگی در منابع الهام ما داشته است. البته الهاماتی نیز از سوررئاليسم موجود در نقاشیهای Salvador Dalí، معماری سازه های نقاشیهای Giorgio de Chirico و همچنین مناظر ساحل شرقی اسپانیا گرفته شده است. شما در Rime نقش یک کودک را ایفا می کنید که تمام اینها در چشم او عجیب و غریب است
OPM UK: چگونه عناصر سوررئالیسم رو با بازی ترکیب کردین که دنیای بازی به اندازه کافی برای گشت و گذار منسجم باقی بماند؟
RR: چنین عناصری وجودشون بی حد و مرز نیست و قوانین مربوط به خودشون رو دارن و متعادلن. Rime یک تجربه خاطر انگیز و لذت بخشه نه یک تجربه بسیار سنگین و در عین حال بیش از حد واقع گرایانه. در آثار نام برده (آثار Dalí و Chirico) اجزایی شبیه خواب و رویا وجود داره که سعی کردیم در طراحی سازه ها و کرکترها منعکسشون کنیم، در نهایت ترکیب سازه ها و کرکترهای اینچنینی با عناصر طبیعی موجود در جزایر مدیترانه و... دنیای Rime رو خلق می کنه
OPM UK: آیا کرکتر بازی (پسربچه هه) تنها کرکتریه که داخل بازی می بینیم؟ اگر نه چجوری میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد؟
RR: اگرچه این کودک تنها انسان داخل این جزیره است اما قطعا تنها موجود زنده آنجا نیست؛ به عنوان مثال جزیره یکی از دیگر کرکترهای بازی است که شخصیت مزاج است یعنی بسته به نوع بازی شما و تحت شرایط مختلف تغییر می کند و عکس العمل نشان می دهد؛ در شروع بازی شخصیت اصلی یک عنصر ناشناخته و یک مهمان ناخوانده برای جزیره است که ممکنه حداقل در همون ابتدا خوش آمد گوی شما نباشه
OPM UK: آیا منظومه شعر The Rime Of The Ancient Mariner ارتباطی با بازی Rime دارد؟
RR: عنوان ما یک شعر است، یک افسانه است. درست مثل یک الهام از کتاب شازده کوچولو (نوشته Antoine de Saint-Exupéry). اما The Rime of the Ancient Mariner می تواند بیش از یک عنوان باشد؛ زیرا ما به شوخی نام دنباله بازیمان را The Ancient Mariner گذاشته ایم!
ـــــــــــــــــــــــــ
دوستان من بعضی موارد رو ترجمه نکردم چون قبلا بهشون اشاره شده بود و دیگه تکراری می شد (اگر مشکل ترجمه ای و نگارشی هم دیدید با pm اطلاع بدید تا اصلاح کنم)
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
vqn2xeu8xrkc32pge9ir.jpg


خُب ظاهرا اون موسیقی بازی که برای بازی در همایش Play Fest به اجرا گذاشته شده بوده، پُشت درب های بسته نبوده ! دیوید گارسیا به همراه گروه اُرکستر که خودش اون رو رهبری میکرده، یه قطعه از موسیقی متن بازی رو نواختند که می توانید از اینجا گوش کنید:
موسیقی به شدت جادویی و سحرآمیز ساخته شده، امیدوارم طی همکاری که با جناب یامائوکا دارن، یه آلبوم موسیقی متن فوق العاده ارزش مند برای این عنوان تهیه کنند، فقط اینکه یامائوکا-سان در این همایش حضور نداشتن و طبق خبرهایی که منتشر شده، قراره اوایل سال بعد موسیقی های نمونه رو برای Raul Robio به استودیو بفرسته برای انجام عملیات نهایی !

lzis7oqnlx3m5l5psp90.jpg

اینم دانلود اجرای گروه به رهبری دیوید گارسیا، ایشون همون کسی هستند که آهنگسازی بازی قبلی این استودیو یعنی Deadlight رو برعهده داشتند !
download
size:1.5 gig
=====
در ضمن توی مصاحبه ای که با مجله رسمی پلی استیشن داشته، روبیو گفته که Art Style و رنگ بندی بازی رو با الهام گیری و الگو برداشتن از آثار Studio Ghibli ساختن و اینکه در آخر بگم که بازی به احتمال زیاد نیمه اول سال 2015 عرضه خواهد شد ! :d
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
vqn2xeu8xrkc32pge9ir.jpg


خُب ظاهرا اون موسیقی بازی که برای بازی در همایش Play Fest به اجرا گذاشته شده بوده، پُشت درب های بسته نبوده ! دیوید گارسیا به همراه گروه اُرکستر که خودش اون رو رهبری میکرده، یه قطعه از موسیقی متن بازی رو نواختند که می توانید از اینجا گوش کنید:
موسیقی به شدت جادویی و سحرآمیز ساخته شده، امیدوارم طی همکاری که با جناب یامائوکا دارن، یه آلبوم موسیقی متن فوق العاده ارزش مند برای این عنوان تهیه کنند، فقط اینکه یامائوکا-سان در این همایش حضور نداشتن و طبق خبرهایی که منتشر شده، قراره اوایل سال بعد موسیقی های نمونه رو برای Raul Robio به استودیو بفرسته برای انجام عملیات نهایی !

lzis7oqnlx3m5l5psp90.jpg

اینم دانلود اجرای گروه به رهبری دیوید گارسیا، ایشون همون کسی هستند که آهنگسازی بازی قبلی این استودیو یعنی Deadlight رو برعهده داشتند !
download
size:1.5 gig
=====
در ضمن توی مصاحبه ای که با مجله رسمی پلی استیشن داشته، روبیو گفته که Art Style و رنگ بندی بازی رو با الهام گیری و الگو برداشتن از آثار Studio Ghibli ساختن و اینکه در آخر بگم که بازی به احتمال زیاد نیمه اول سال 2015 عرضه خواهد شد ! :d

آقا این تاریخ عرضه رو کی گفته؟؟؟
من بشدت منتظر این بازی هستم...واقعا خوشحال شدم نیمه اول میاد
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
983
نام
Esmaiel
این ساندترک بود یا ابزار سیخ کردن موهای بدن !؟ :x
(همونطور که گفته بودم تمش شبیه ساندترک Deadlightـه)
ـــــــــــــــــــــ
دوتا Fan Art جدید:

 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
983
نام
Esmaiel
لطفا آپلود کنید تا بتونیم داشته باشیم . من که موفق به دانلودش نشدم
خدمت شما:
-Suite From Rime -Live Orchestra

دوستان من اون تیکه مربوط به Rime رو از اجرای ارکستر Cut کردم و بعد در مدیافایر و آپارات آپلودش کردم تا مجبور نباشین 1.6 گیگابایت دانلود کنید :bighug:
+ دانلود از مدیافایر
Size: 60MB
1606 :Bitrate
Duration: 00:05:08
+ تماشا در آپارات
sv6egv5m1gahjgsrqadd.jpg

پ.ن: رهبری ارکستر به عهده خود Garcia نیست و رزولوشن ویدیو هم 360p هستش (بالاترش موجود نیست)
 
Last edited by a moderator:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
آقا این تاریخ عرضه رو کی گفته؟؟؟
من بشدت منتظر این بازی هستم...واقعا خوشحال شدم نیمه اول میاد
توی توتئیتر خیلی این در این مورد صحبت کردن ! هدفشون اینه که بازی رو نیمه اول سال 2015 عرضه کنن، البته اگر مشکل خاصی پیش نیاد !
هنوز معلوم نشده بازی دیجیتالی هست یا ریتیل؟
قطعا ریتیل هست ! من که خودم حتما نسخه فیزیکی رو تهیه خواهم کرد ! :d

t3ipnkgfsmqqoe4prukh.jpg

کُل داستان و اتفاقاتی که در سرنوشت Rime رخ داده و نهایتا شده اینی که ما بر روی PS4 میبینیم رو Raul Robio توی مصاحبه ای که با سایت کوتاکو انجام داده، بیان کرده:
When Microsoft saw the prototype it was then known as Echoes of Siren. “When Xbox One’s (Durango at the time) plans were revealed, we were requested a series of changes and modifications that were against the spirit of a more traditional single-player exploration experience. It didn’t work", says Raúl Rubio, creative director and CEO of developer Tequila Works. to Sony. ”
وقتی که مایکروسافت پروژه اینها رو دیده، اون زمان با اسم رمز Echoes of Siren شناخته می شده ! دقت کنید که ما اصلا اون زمان نمی دونستیم همچین بازی وجود داره، وقتی مایکرو بازی رو بررسی میکنه، میگه که باید از تمرکز زیاد بر روی قسمت داستانی کاسته بشه و بیشتر بر روی یه بازی شبکه ای و چند نفره تمرکز داشته باشه ! :| آخه واقعا کدوم ناشری دلش میاد به پروژه به این زیبایی و هُنری دخالت کنه و سیستم ـش رو بالکل بهم بریزه ؟! :d
اینها هم گفتن که بازی ما یه عنوان تک نفره هستش که بیشتر بر روی داستان و بقیه المان های مرتبط با اون ربط داره و هیچی دیگه، پروژه ـشون توسط مایکروسافت رد میشه !
البته برای اینکه نه سیخ بسوزه نه کباب، روبیو میگه که هر دو ناشرها، از بعضی جهات از دیگری بهتر هستند، ولی وقتی ما پروژه را به بخش سرگرمی های Sony نشان دادیم، آنها عاشق ـش شدند، پایان داستان !
Both parties departed in good terms and we showed the project to Sony. They loved it. End of story.”
بعد کمی در مورد روابط ـشون با ناشر توضیح میدن و ...
The result is emblematic of how Sony has worked harder than its rivals to empower independent developers on its platforms so that it can offer fresh, exciting experiences to console users, a competitive advantage thrown into stark relief by the fact that Microsoft turned Rime away at the door.
این حرف ـش دیگه انصافا میشه گفت حقیقته محضه ! :d میگه که سونی همیشه به دنبال تجربه های نو، تازه و خلاقانه بوده و هیچوقت جواب رو نسبت به این دسته از بازیسازان نمیده و بالاخره این ریسک رو میکنه که از اونها هر طور که شده حمایت ـش رو در حق اونها انجام بده ! کاری که دقیقا با Rime کردن، جدا حالا کاری به این بحث ها ندارم، ولی یادمون نره اگر Sony نبود، الان Rime هم وجود نداشت، در بدترین حالت اینه که این بازی که الان می بود، نبود ! به عنوان مثال شاید با یه عنوان مولتی پلیر، چند نفره و از این امثال روبرو می بودیم..
Much of this expectation stems from how the game’s graphical style and overt artistic sensibility has drawn broad comparisons with well-loved classics like ICO, The Legend of Zelda: The Wind Waker, and Journey. Those are big shoes to fill. “We feel really, really humbled (and slightly terrified) for being compared with those masterworks, even if we sincerely didn’t have them in mind when we started working on the game design”, says Rubio. “It actually came as a surprise to us to hear Rime was considered reminiscent to those titles.”
میگه که بازی ما با عناوین شاهکار و شناخته شده ای مقایسه میشه و این برای ما هم میشه گفت خیلی خوبه، هم خیلی بد ! خوب بخاطر اینکه بازی ما با عناوین بزرگ و شناخته شده ای مقایسه میشه، این برای ما یه امتیازه ! بد هم اینکه از اونجایی که این عنوان با چنین بازی ها و شاهکارهایی مقایسه میشه، سطح توقعات از بازی ما به شدت بالا رفته و ما مجبور هستیم هر طور که شده، یک بازی درخور و شایسته را برای طرفداران عرضه نماییم.. کلا از این بابت خیلی خوشحالن..
As if walking in such a long shadow wasn’t difficult enough, Rime’s status as a PS4 exclusive has seen many adopt it as a surrogate The Last Guardian, their hopes shifting from Team ICO’s now legendary missing-in-action giant-cat-bird simulator to a project they regard as similar.
این قسمت دیگه نوبرشه واقعا ! :|:d رسما اومده گفته که بازی ما، میتونه نماینده و جانشین The Last Guardian در زمان غیبت اون باشه ! :-j:d انقدر بازخورد ها و فیدبک ها مثبت و خوشایند بوده که همه چی رو فراموش کردن ! :d البته ادامه ـش خودش فهمیده که اشتباه بزرگی رو مرتکب شده، زود برای اینکه قضیه رو طبیعی کنه و یه جورایی ماست مالیش کنه، میگه که:
Rubio is flattered but quick to play down the hype. “I think that since almost nobody has played neither The Last Guardian nor Rime, that’s a really bold comparison.
اینجا ادیتور فامیتسو مینویسه که:
روبیو فهمیده که زیاده روی و اغراف کرده، پس برای اینکه هایپ رو بخوابونه، میگه که: از اونجایی که فکر میکنم کسی نه TLG و نه Rime رو بازی کرده، پس این یه مقایسه بزرگ به نظر میاد...:-j:d
This is the kind of experience Sony has strived to nurture when courting the indie scene, and uncovering the secrets of Rime on PS4 in 2015 might just rekindle the sense of wonder that has so far been missing from the new generation of consoles.
تو پُست قبلی هم گفتم، از اونجایی که تقریبا میشه گفت پروسه مراحل ساخت بازی خیلی جلو رفته، به احتمال زیاد نیمه اول سال 2015 عرضه خواهد شد ! لازم به ذکره که توی پیج تویئترشون هم در جواب به چند نفر از طرفداران چنین حرف هایی رو زده بودند، در کُل میشه گفت که این بازی برای کنسول PlayStation 4 دقیقا حکم همون Journey ساحته جنوا چن رو داره و به توجه به نمایش های خیره کننده ای که داشته، پتانسیل تبدیل شدن به یه عنوان محبوب رو واقعا در خودش داره به نظرم..
http://www.kotaku.co.uk/2014/09/24/can-rime-return-sense-wonder-console-war
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر