iOS 8

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
828
نام
Arya Faraji
سلام دیشب نسخه جدیدی سیستم عامل اپل منتشر شد یعنی iOS 8 که اینجا به بررسی بعضی از ویژگی ها اون میپردازیم:

1.از این پس هر عکسی که بگیرید در تمام دیوایس‌های شما قابل مشاهده خواهد بود.
هر عکسی که بگیرید، ویرایش کنید، و تمام آلبوم‌ها به صورت زنده در آلبوم آی کلاد شما وجود دارند و بین تمام دیوایس‌های اپلی شما به اشتراک گذاشته خواهند شد. این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. ویرایش جدید برنامه عکس این سیستم عامل پیدا کردن یک عکس را راحت تر کرده و ابزاری قوی برای ویرایش عکس‌ها نیز به این برنامه اضافه شده است.

2.تغییرات در سیستم پیامک :اضافه کردن صدا.فیلم.عکس به متن.ساختن گروه(مثله شبکه های اجتماعی).
می‌توانید چند عکس و ویدیو را همزمان با هم ارسال کنید.

3.
زمانی که بنر یک نوتیفیکیشن برای شما بیاید لازم نیست که آن برنامه را باز کنید و به راحتی خواهید توانست از طریق همان بنر جواب شخص مورد نظر را بدهید. این موضوع زمانی به کار خواهد آمد که در وسط یک بازی هستید و به طور مثال یک پیامک برای شما خواهد آمد دیگر لازم نیست که از بازی خارج شده و به آن پیامک پاسخ دهید، به راحتی می‌توانید از طریق همان نوتیفیکیشن به پیامک پاسخ دهید. حتی می‌توانید پست‌های شبکه اجتماعی خودتان را لایک کرده و یا کامنت بگذارید.

4.تغییرات کیبورد:این صفحه کلید به شما کمک می‌کند تا تایپی راحت تر داشته باشیدزیرا صفحه کلید محتوای مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. همچنین این صفحه کلید تشخیص خواهد داد که شما متن را برای چه کسی تایپ می‌کنید و یا اینکه در ایمیل خود هستید یا اینکه در قسمت پیامک‌ها هستید.به صفحه کلید iOS شما از این پس جملات پیشنهادی اضافه شده‌اند، این ویژگی که در اندروید پیش از این وجود داشته بسیار کارآمد است و حتی اپل ادعا کرده که این پیشنهادها به صورت کاملا هوشمندانه و با توجه به اینکه شما متن را برای چه کسی می‌نویسید و یا اینکه در کدام برنامه می‌نویسید کلمات به شما پیشنهاد خواهند شد. این پیشنهاد کلمات در حال حاضر تنها برای 14 کشور در دسترس خواهند بود که ایران و زبان پارسی جزو آن‌ها نیست.

5.به اشتراک گذاری با خانواده یک ویژگی طبیعی شده است.از این پس شما می‌توانید به بیش از 6 نفر از افراد خانواده خودتان محتوای خود را در آیتونز، آی بوک و اپ استور به اشتراک بگذارید. هر زمان که یکی از افراد خانواده یک آهنگ، یک فیلم و یا یک برنامه را خریداری کنند دیگران نیز آن را دریافت خواهند کرد.به علاوه می‌توانید دیوایس اپلی گمشده افراد خانواده خود را نیز از طریق این برنامه پیدا کنید.

6.برنامه icloud drive شبیه dropbox عمل میکند شما هر فایلی را که بخواهید اپلود و در هر مکان یا هر دیوایس دیگه دانلود میکنید

7.برنامه health.
راهی جدید برای استفاده از اطلاعات سلامتی و تناسب اندام.اکنون فعالیت شما، ضربان قلبتان و دیگر برنامه‌های سلامتی شما می‌توانند با هم صحبت کنند. تمام برنامه‌ها به سختی کار خواهند کرد تا تمام اطلاعات شما به راحتی از طریق یک راه قابل خواندن باشند.

supported devices:
iPhone 4s-iPhone 5-iPhone 5c-iPhone 5s-iPhone 6-iPad 2-iPad 3rd generation-iPad 4th
generation-iPad mini-
iPad Air-iPod touch 5th generation
منبع:GSM.ir
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر