Rise Of The Tomb Raider | PC

newtombraider610.jpg


درود
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
ظاهرا بخش تکنیکی و فنی بازی نسبت به نسخه قبلی خیلی بهتر شده . به طوری که طراحی صورت پیشرفت زیادی داشته همه موارد به صورت کامل واقعی طراحی و ساخته شده از طریقه حرکت کردن بدن تا اب هوا مخصوصا برف که کاملا طبیعی به نظر می رسد
برای مثال وقتی لارا نزدیک یک دیوار باشد، آن را لمس می کند .هنگامی که در برق فرو می روید برای بیرون امدن از ان تلاش می کنید .و این باعث می شود در بازی حس بیشتری داشته باشید
تاریخ عرضه بازی در سال 2016 اعلام شده



تاپیک تصاویر


سایت سازنده بازی

lcgsri3sby2ba32ruxre.png

720P




  1. Platforms: Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, Microsoft Windows
  2. Publishers: Square Enix, Microsoft Studios

    حداقل سیستم مورد نیاز بازی

    • OS: Windows 7 64bit
    • Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
    • GPU: NVIDIA GTX 650 2 GB or AMD HD7770 2 GB
    • RAM: 6 GB
    • HD Space: 25 GB
    • DirectX: DirectX 11
    • Input: Mouse + Keyboard

طبق تایید رسمی ناشر، Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۲۸ ژانویه (مصادف با ۸ بهمن) برای ویندوز ۱۰ و استیم به همراه قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر ۴K منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
صبح اومدم تاپیکو دیدم حال کردم...نسخه ی پارسالی که فوق العاده بود و من دوبار تاآخرش رفتم.
احتمال90درصد این نسخه هم عالی میشه.>:)
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
اَی بابا، حالا که واسه PC نمیاد متاش بشه 25 در Crystal Dynamic هم تخته کنن:((
آقا این چه کاری بود خدایی؟:(
 

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
597
این از اون بازیهایی هست که واژه " انحصاری " براش نچسبه . قطعا و حتما برای پلتفورم های دیگه هم در اینده عرضه میشه . بخصوص PC .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر