Multi Platform Assassin's Creed: Unity

assassin-s-creed-unity-logo.png

بعد از شایعات و چند اسکرین شات که به شکل غیر رسمی در وبسایت ها قرار گرفته بود در حرکتی جالب به شکل رسمی به وسیله ی یک تیزر تریلر از اولین Assassin's Creed در نسل جدید پرده برداری شد. . نام این نسخه Unity و اتفاقات در زمان انقلاب فرانسه به وقوع خواهند پیوست, به گفته ی یوبیسافت برای ساخت این عنوان سه سال وقت صرف شده و در تعطیلات کریسمس 2014 این نسخه برای پلتفرم های PS4/ XBOX ONE / PC عرضه خواهد شد.


چند اسکرین شات 4K:

.




تریلر رسمی:

[video=aparat;bGWwM]http://www.aparat.com/v/bGWwM[/video]
 
آخرین ویرایش:

'USG Ishimura'

CEC Engineer Isaac Clarke
Gold User
Mar 12, 2011
909
نام
کیوان
Assassins Creed Untiy | Xbox One

شرکت یوبی سافت رسما نسخه جدید این بازی رو معرفی کرد که برای تعطیلات 2014(پاییز 1393) عرضه میشود.
حوادث این قسمت بازی در پاریس و در زمان انقلاب کبیر فرانسه رخ میدهد. یوبی سافت گفته این عنوان 3 سال است که در دست ساخت است.
- تایید شده که بازی دارای بخش Co-Op بصورت 4 نفره خواهد بود.
عکس ها
BjQ1cnMCYAAOchN-156x102.jpg
BjQzy8KCMAAqxYC-156x87.png


اولین تریلر بازی

49168009041716993865.jpg

720p - MF / UP - 18MB
آپدیت میشود...

 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين


Name: Assassin's Creed Unity
Developer: Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Director: Alexandre Amancio
Writer: Travis Stout
Release Date: November 11, 2014
Meta Score: 73 (XOne)

System Requirements

Minimum:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

Recommended:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)
Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers



سالی دیگر و برهه ای دیگر از تاریخ با Assassin’s Creed Unity
اینبار در زمان انقلاب بزرگ فرانسه در بین سال های 1789 تا 1799 و نیز گذری به دوره های مختلف این کشور
این بازی به طور رسمی در E3 2014 توسط یوبی سافت و به طور انحصاری برای کنسول های نسل جدید و PC معرفی شد و قرار است با این تغییر نسل و انحصار تجربه ای متفاوت و کامل تر از همیشه برای گیمر ها در این سری به ارمغان بیاورد.



یکی از مهمترین دوره های تاریخی انقلاب ها هستند، جایی که سری Assassin’s روی آن ها مانور زیادی دارد. یکی از مهمترین انقلاب ها نیز انقلاب بزرگ فرانسه است، با شخصیت های معروف بسیاری که اکثر ماها حداقل اسمی از آن ها شنیده ایم. این بار در Unity در می خواهیم در این دوران پا به فرانسه بگذاریم ، با جوانب آن از جریان انقلاب گرفته تا نوع زندگی مردم و طبقات مختلف جامعه آشنا گردیم. با توجه به اینکه Ubisoft خود اصلیت فرانسوی داشته می توان انتظار جزییات بالای را هم در این مورد داشت. برای اطلاعات بیشتر از این بخش می توانید به تاپیک درس ها و جذابیت های تاریخی Assassin’s Creed مراجعه کنید.




در این نسخه از بازی شما در نقش Arno هستید ، جوانی که طی اتفاقاتی به فرقه اساسین ها ملحق می شود. طبق نمایش ها می توان گفت در این سری از دوران کودکی می توان شاهد سرگذشت Arno بود ، او در خانواده ای سلطنتی در ورسای فرانسه به دنیا آمد. همچنین در این شماره به گفته سازنده مسائل عشقی نیز وارد جریان می شوند که به جذابیت داستان و کشمکش های آن می تواند بیافزاید.




نقشه بازی این بار بسیار پهناور طراحی شده و بسیار نزدیک به مقیاس واقعی پاریس در دوران جریانات بازی می باشد. جزییات بسیاری در بازی گنجانده شده ، می توان بناهای تاریخی بسیاری را در بازی دید و با نوع معماری آن زمان آشنا شد. به گفته سازندگان پاریس به 7 منطقه بر اساس نوع زندگی و طبقه رفاهی مردم تقسیم شده و هر کدام معماری خاص خود را خواهد داشت. و نیز حدود 40% از ساختمان های بازی قابل ورود می باشند و برخی شامل ماموریت و یا آیتم هایی می باشند.





در این سری به لطف سخت افزارهای قوی امکان طراحی انیمیشن ها به صورت مشخصی بهبود یافته! قسمت Free Run بازی شامل تغییراتی شده که مهم ترین آن ها وجود دکمه های متفاوت برای بالا رفتن و یا پایین آمدن می باشد. سلاح معروف Assassin ها نیز در بازی وجود دارد اما اینبار پیشرفته تر و مجهز به یک تیرکمان کوچک که نام آن به Phantom Blade تغییر یافته است. گفته می شود مخفی کاری بسیار بهتر و کارآمد تر از سری های قبلی در این بازی گنجانده شده و با تغییر سیستم مبارزات بازی و حذف Counter Attack ها گاها ترجیح می دهید به صورت مخفیانه ماموریت را به انجام رسانید، زیرا که اینبار مبارزات طاقت فرسا و سخت می باشند.
شیوه انجام ماموریت ها دیگر یکنواخت نیست و برای هر ماموریت راه های گوناگونی وجود دارد و هر شخص می تواند بر اساس سلیقه و نوع بازی خود آن ها را به پایان برساند. به همین منظور شخصی سازی های بسیاری برای کارکتر اصلی بازی در نظر گرفته شده که هر کدام یکی از قابلیت های Arno را در مخفی کاری ، پارکور و جنگ تن به تن تقویت می کند.
همچنین گفته شده ماموریت های فرعی نیز دستخوش تغییراتی بوده و با انواع متفاوت و با معنی تری از آن ها در این شماره روبرو خواهیم بود.




در این نسخه دیگر خبری از بخش چند نفره رقابتی مانند سری های قبل نیست ، و جای آن ها به مراحل Co-Op داده شده، مانند نمایش هایی Assassin’s Creed: Brotherhood ، اما این بار با رفقای خود . این بخش از بازی در هر زمانی قابل دسترسی می باشد و می توانید به دوستان خود به انجام ماموریت های مختلفی که بخشی از آن ها نیز داستانی بوده بپردازید. برای پیدا کردن آیتم های خاص و ثبت رکورد تلاش کنید.






Ubisoft اولین نمایش خود را با گرافیک خیره کننده ای به نمایش گذاشت و عبارت Next Gen Starts Here را به دنبال آن آورد. به گفته یوبی گرافیک بازی بسیار بهتر از سری های قبل می باشد، ساختمان ها با مقیاس های واقعی ساخته شده اند ، تعداد بسیار زیادی از انقلابی ها که به میزان 5000 هم می رسد را می توان برای حس بهتر آن دوران در خیابان ها دید که هوش مصنوعی قابل قبولی نیز دارند. اما با نزدیک شدن انتشار و با توجه به سابقه دانگرید در بازی Watch Dogs بسیاری نگران این مسئله نیز هستند. باید صبر کرد و دید آیا یوبی کار خود را به درستی انجام داده تا اعتماد از دست رفته عده زیادی را برگرداند یا خیر.
موسیقی این شماره توسط Chris Tilton با همکاری دو تن دیگر ساخته شده که در کارنامه خود کار بر روی آثاری همچون سریال Fringe را دارد.
افکت های صدایی بازی نیز در نمایش ها بسیار خوب و پویا کار شده است. می توان صدای انقلاب را در این بازی حس کرد.
Launch Trailer


1080P Gamersyde
1080P
720P

همچنین Ubisoft امسال علاوه بر این نسخه که تنها برای نسل جدید عرضه می گردد نسخه دیگری نیز تهیه کرده با نام Rouge که همزمان برای کنسول های نسل قبل و با تاخیر برای PC عرضه می شود و گفته می شود ارتباط داستانی نیز بین این دو نسخه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به تاپیک بازی مراجعه کنید. Assassin’s Creed: Rouge | PC

تاپیک بخش Co-Op بازی رو هم یکی از دوستان زحمتش رو کشیده که می توانید از این لینک به اون دسترسی داشته باشید: Assassin's Creed Unity CO-OP

تاپیک مشکلات بازی
Special Thanks to Little John
 
آخرین ویرایش:

mahdi_red

کاربر سایت
Jul 31, 2007
315
نام
mahdi
تریلر عالی بود! جزئیات وحشتناک بالا بود :D گرافیک واسه تریلری که هنوز توی ALPHA هست عالی بود ولی باگ داشت مثلا آجر یکی از خونه ها داشت جابجا میشد که البته این ها توی بازی اصلی درست میشن ولی نباید انتظار بازی بی باگ از یوبی سافت داشت :D
در کل تریلر خیلی خوبی بود و تریلر حس ACIII و ACII و ACI رو با هم القا میکرد مثلا خونه ها و رنگ بندیشون کپی ACIII بود اما ساختمونای بلندش کپی ACII بود و اون گیوتین و اجتماع مردم و محیطش درست مثل ACI بود! :D

کلا ترجیح میدم هیچ امیدی به این بازی نداشته باشم تا اگه از آخر یک چیزی مثل ACIII از آب در اومد ناراحت نشم :|
ACIII که لحظه شماری واسش میکردم حالمو گرفت ولی AC IV که میلی به بازی کردنش نداشتم جوری باهاش حال کردم که جز بهترین بازی های سال واسم شد! :D

مجید به آرزوت رسیدیا هر سال داره این بازیو میساره
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
در مورد وقایعی که بازی توش اتفاق میفته چیز ضعیفی نمیبینم ولی فکر نکنم زیاد گیم پلیش با 3 و 4 فرقی کنه.امیدوارم ناپلئون هم توش باشه.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
مجید به آرزوت رسیدیا هر سال داره این بازیو میساره
بعله فکر کردی چی؟ :D

اگه هر نسخه سطحش هم اندازه AC IV باشه حاظرم سالی دو سه بار بده :D ولی اگه بخواد مثل AC III باشه بنظرم یک چند سال مکث کنه نده بهتره :D
 

M.V.S

کاربر سایت
Sep 28, 2012
897
نام
مسیح
یکی از چیزهای سری Assassin's Creed طراحی چهره هاس ( بخصوص دماغا :D.) از بعد از AC II تا حالا که ادوارد بود فقط این دو نفر خوشگل بودن. امیدوارم بازم یه کرکتر خوشگل تحویل بگیریم.
--------------------------------
کلا امیدوارم :D

Sent From My Xperia L Using Tapatalk Pro
 

DotPy

کاربر سایت
Jun 8, 2012
524
نام
سعید
یکی از چیزهای سری Assassin's Creed طراحی چهره هاس ( بخصوص دماغا :D.) از بعد از AC II تا حالا که ادوارد بود فقط این دو نفر خوشگل بودن. امیدوارم بازم یه کرکتر خوشگل تحویل بگیریم.
--------------------------------
کلا امیدوارم :D

Sent From My Xperia L Using Tapatalk Pro

مگه کاراکتر به خوشگلی هست؟
نژاد ها و اقوام و ... در چهره کاراکتر ها تاثیر دارند
خصوصیات شخص و قواعد شخص و خلق و خوی شخص در چهره کاراکتر تاثیر دارند نه خوشگلی
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
مگه کاراکتر به خوشگلی هست؟
نژاد ها و اقوام و ... در چهره کاراکتر ها تاثیر دارند
خصوصیات شخص و قواعد شخص و خلق و خوی شخص در چهره کاراکتر تاثیر دارند نه خوشگلی
خود قیافه هم مهمه تا حدودی!
الان تو کانرو نگاه کن! غیرا شخصیت پردازی خشک و بیخودی که داشت قیافشم افتضاح بود! آدم وحشت میکرد به قیافش نگاه میکرد از بس بی ریخت بود :D نصف ابهت به همون چهرشه که اگه مثل کانر زشت باشه آدم هیچ حسی موقع راه رفتن باهاش به آدم دست نمیده!
ولی مثلا اتزیو توی برادرهود که کامل شده بود با اون ریش خیلی خوشتیپ و با ابهت شده بود چهرش!

این نسخه خیلی نا فرم تایید شدا! :| اول که چهار پنجتا اسکرین شات از نسخه ناقص دادن بیرون از آخرم نسخه رو با یک تریلر از درون بازی تایید کردن! نه چیزی از کارکتر نشون دادن نه والپیپری از بازی دادن بیرون نه ...
اگه یادتون باشه نسخه های گذشته تریلرای اولش CG بود ولی این اولین تریلرش In-game بود :| چهار تا والپیپرم نمیدن از بازی بیرون بزاریم واسه آواتار امضا :| :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر