لیست خطاهای پلی استیشن 4

El sigloBlanco

کاربر سایت
Sep 29, 2010
2,226
نام
فراز
[LTR]
Hi! I had the same error and I fix it with rebuild the database. For this follow this steps to enter in Safe Mode:

1. Shutdown the PS4 console.
2. Press and hold the power button for 7 seconds (you can listen 2 bips).
3. Connect the Dualshock4 with the USB cable to the console.
4. Select the option "Rebuild Database". Scans the drive and creates a new database of all content. This operation may take a long time depending on the type and number of data items.

You don't need delete anything, if doesn't work delete only the save games and try again

[/LTR]
اشکان جان ممنونم یعنی اینکارو کنم چجوری میشه؟؟ یعنی نیازی نیست بازی پاک کنم ودوباره اینستال کنم البته اینو بگم فریز که کرد دوباره رو بازی رفتم وارد شد نیازی هست به اینکار به نظرت؟
 
آخرین ویرایش:

ashk@n

کاربر سایت
Jul 7, 2011
872
نام
Ashkan
اشکان جان ممنونم یعنی اینکارو کنم چجوری میشه؟؟ یعنی نیازی نیست بازی پاک کنم ودوباره اینستال کنم البته اینو بگم فریز که کرد دوباره رو بازی رفتم وارد شد

این روش مثل چک دیسک هارد در کامپیوتر است فایلی که مشکل داره تعمیر یا پاک میکنه
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
روش دوم را که گزاشتم همه بازی را باید پاک کنی سیو و اپ دیت بازی را باید پاک کنی اینرنت یا یوزرت را غیر فعال کنی بازی را دوباره اینستال پچ را آپ دیت و اینترنت یا یوزرت را فعال کنی
 

El sigloBlanco

کاربر سایت
Sep 29, 2010
2,226
نام
فراز
بر طبق یک موضوع ۳۵ صفحه ای در انجمن PlayStation یک error در کنسول PS4 منجر به پاک شدن فایلهای ذخیره ی بسیاری از کاربران شده است و علاوه بر از بین بردن ساعتها تلاش بازیکنان در پیش رفت بازیهایشان، در برخی موارد مانع از باز شدن خیلی از برنامه ها در کنسول سونی شده است. ارسال ها بر روی تاپیکی با عنوان Error CE-34878-0 می باشد. کاربران گزارش داده اند که پیغام خطا در بازیهای FIFA 14 ، Assassin’s Creed IV: Black Flag ، Call of Duty: Ghosts ، NBA 2K14 و Battlefield 4 رخ داده است.گیمری که بیش از ۳۰ ساعت از ذخیره ها و پیشرفتهایش را از دست داده بود به Joystiq بیان نموده که بخاطر این Error ، ارائه ی بسیاری از برنامه های پیشنهادی در تاپیک ها نیز بی فایده است.اگرچه برخی از کاربران نوشته اند که حذف فایل های مورد بحث باعث اجرای برنامه ها میشود، ولی بسیاری دیگر از کاربران می گویند که انجام این روند مشکلات را حل نمی کند. با توجه به گفتگوهای انجمن، تاکنون هیچ را حل برتری برای رفع این مشکل یافت نشده است.
 

Bayern Munich

کاربر سایت
Aug 24, 2011
468
نام
محسن
بر طبق یک موضوع ۳۵ صفحه ای در انجمن PlayStation یک error در کنسول PS4 منجر به پاک شدن فایلهای ذخیره ی بسیاری از کاربران شده است و علاوه بر از بین بردن ساعتها تلاش بازیکنان در پیش رفت بازیهایشان، در برخی موارد مانع از باز شدن خیلی از برنامه ها در کنسول سونی شده است.ارسال ها بر روی تاپیکی با عنوان Error CE-34878-0 می باشد. کاربران گزارش داده اند که پیغام خطا در بازیهای FIFA 14 ، Assassin’s Creed IV: Black Flag ، Call of Duty: Ghosts ، NBA 2K14 و Battlefield 4 رخ داده است.گیمری که بیش از ۳۰ ساعت از ذخیره ها و پیشرفتهایش را از دست داده بود به Joystiq بیان نموده که بخاطر این Error ، ارائه ی بسیاری از برنامه های پیشنهادی در تاپیک ها نیز بی فایده است.اگرچه برخی از کاربران نوشته اند که حذف فایل های مورد بحث باعث اجرای برنامه ها میشود، ولی بسیاری دیگر از کاربران می گویند که انجام این روند مشکلات را حل نمی کند. با توجه به گفتگوهای انجمن، تاکنون هیچ را حل برتری برای رفع این مشکل یافت نشده است.

اره این error چند بار تو بتلفیلد داشتم خدا رحم کنه
09724930740652039968.jpg
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اگر پلاس دارید save هاتون رو بزارید توی online storage اپلود کنه و یا روی USB هم میتونید backup بگیرید تا فریموره بعدی بیاد این مشکل حل بشه ! مخصوصا AC4 دارا!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر