دنباله ای که دلتون میخواست بسازن اما نساختن

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
سلام

بعض وقتا به دلایل کاملاشخصی از یه بازی خاص خیلی خوشتون میاد اما اون بازی خیلی موفقیت تجاری بدست نمیاره و دیگه دنباله ای ازش نمیاد و آرزوی دوباره بازی کردن اون رو دلتون میمونه واسه هر کسی این تجربه فرق میکنه مال من اینا بوده:

1. سری شنمو ساخت سگا:
وقتی این بازی ساخته شد پر خرجترین بازی تا زمان خودش بود 70 ملیون دلار خرج برداشته بود قرار بود این بازی دارندگان پلی استیشن رو متقاعد کنه که دیگه عمر پی اس تموم شده و وقتشه که برن دریمکست بخرن اما دریمکست شکست خورد حساب کردن دیدن اگر هر کسی که دریمکست داره سه بار شنمو رو بخره تازه خرج ساختش در میاد اما نا امید نشدن سری دومش رو هم ساختن حدود 20 درصد از سری سومش هم همینطور اما دیگه تولید دریمکست متوقف شد ایضا تولید شنمو 3 بیشتر از ده ساله که فن های شنمو از جمله خودم منتظر سری سوم هستیم که روی کنسولای جدیدتر ارائه بشه اما من که دیگه ناامید شدم. هر چند وقت یه بار یو سوزوکی سازنده ی بازی میاد یه مصاحبه میکنه از علاقه مندیش برای ساخت سری سوم حرف میزنه بعد هم دوباره پروژه میره تو گنجه. آخرش نفهمیدیم چه بلایی سر ریو میاد موفق میشه انتقام باباشو بگیره؟ اگر شنمو از نظر تجاری موفق نبود حداقل روی بازیای زیادی بعد از خودش تاثیر گذاشت.



2. رزیدنت اویل

آره قبول دارم هنوز شینجی میکامی داره اویل میسازه اما واقعا به شخصه اویل رو فقط تا کد ورونیکا اویل میدونم بعد از اون تبدیل به چیزی شده که من نمیشناسمش خیلی هم خوبه اما اویل نیست. کاش یکی به خوبی سری دوم میساختن مثل قدیما.


3. vampire: the masqurade

این یکی دیگه بازی کامپوتره دارینوس هم نسخه ی فارسیش رو با اسم خون آشام منتشر کرده به شخصه عاشق این بازیم اگرچه اصلا خوش ساخت نیست و پر از باگه اما خاطره ی خیلی خوشی برای من به جا گذاشته. خیلی دوست داشتم سری دومش رو هم میساختن




شما چطور شما نسخه بعدی کدوم بازی رو دلتون مونده؟
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
هیچی چیزی بیشتر از Syphon Fi|ter بعدی نمیتونه من رو خوشحال کنه

اما حیف که هیچ وقت شماره 4ــش نیومد
tissue.gif


یعنی میشه یه روزی بیاد!؟ 8->8->8->8->
 

Kaiki

کاربر سایت
Feb 1, 2013
1,570
نام
بهنام
viva pinata
darksiders
واقعا این دو بازی شاهکار بودن ویوا بخاطر فان بودنش ودارک سایدرز که از همه چیز به اندازه ی کافی داشت
خیلی دلم میخواد این دوتا بازی یه روزی عرضه بشن مخصوصا ویوا پیناتا
 

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
خیلی دوست دارم prototype 3 رو بسازن ولی اضلا از نسخه 2ش خوشم نیومد ولی 1ش خیلی دوست دارم
دیگه چه فایده الکس را کشتند حالا شخصیت نسخه سوم کی باشه این سیاه پوست کچله؟مگر اینکه بیاند تو نسخه سوم را جوری روایت کنند که الکس را به صورت ژنتیکی بازسازی کنند یا یکی بیاد انتقامش را از این کچله بگیره خیلی باحال میشه.:d


دلم هم میخواست دنباله بازیهایی را میخواستند که متاسفانه ساخته شدند ولی نه اونجوری که میخواستم.(در اصل انگار ساخته نشدن)
crysis 1 را میساختند با اون گرافیک خفن و طبیعت شبیه به واقعیتشه من به شخصه کرایسیس 2 و 3 را ادامه این سری نمیدونم.هم چنین دلم میخواست دنباله assassin's creed 1 را میساختند با اون جو خفنی که داشت واقعا شاهکار بود.
کاشکی دنباله splinter cell double agent را میساختند با اون ماموریت های زیبا و قشنگش .........................
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر