هفته نامه پلک باز

megatron20

کاربر سایت
Jun 11, 2009
206
سلام دوستان.
میخوام تو این تاپیک یکی از مجله های الکترونیکی که اخیرا به جمع مجلات بازی اضافه شده رو بهتون معرفی کنم.
تا به حال 3 شماره از این هفته نامه منتشر شده که میتونین از اینجا دانلود کنید.
بزودی شماره های بعدی هم منتشر میشه که میتونین از همون لینک دانلود کنین.

 

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
من دانلود کردم ولی روراست باید بهتون بگم که مجلتون خیلی نقص داره .
یعنی اگه میخواهید تو سطح خوبی باشید و با بقیه مجلات رقابت کنید باید خیلی مجله را ارتقا بدهید .
 

heart

کاربر سایت
Jun 17, 2011
4
چهارمین شماره پلک باز

به نام خدا
با سلام به شما دوستان عزیز بعد از چند روز انتضار شماره چهارم هفته نامه پلک باز منتشر شده است تو صیه میکنم این شماره رو از دست ندهید

cr.jpg

لینک مدیا فایر
 

✞ChrisT✞

کاربر سایت
Aug 11, 2010
162
نام
مسیح
با سلام فراوان به دوستان خوبمان شماره پنجم هم دیر منتشر شد و هفته ای دگر امد .​
این شماره شاید نواقص زیادی داشته باشد زیرا برای عوض کردن لگو و بالا بردن سطح کیفی مجله بسیار سخت است و دقت فراوان باید داشت که در شماره ششم خودتان به این موضوع پی میبرید.​
نکته اخر کاور مجله رو یکی از دوستان طراحی کرده است و کاور شماره ششم به این گونه نخواهد بود و یک کاور زیبا و استاندار خواهید دید ما را بابت این شماره ببخشید و منتظر شماره ششم باشید که پشیمان نخواهید شد .​
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
بزرگ ترین مشکلتون کاورتونه!
خیلی آماتور طراحی شده.
اون بازیخونه هم از رو کاور بردارید بزارید داخل مجله
 

heart

کاربر سایت
Jun 17, 2011
4
مجلات پلک باز

به نام خدا​
باسلام به دوستان خوب و عزیز ایران از جمله گیمرها شاید با مجلات پلک باز اشنا بوده باشید شش شماره ای که با تلاش گروه زحمت کش ما بدست امده بود حال با تغییر سیاست گرو مجلات پلک باز ماهنامه ای در خور دوستان اماده کرده ایم تا شما دوستان لذت کافی را از این مجله ببرید .
اولین شماره این مجله که در روبه روی خود دارید میبینید حاوی مطالب ارزشمندی است که بهترین ان را میتوان بازی gta نام برد که هایپ بسیار مفصل و زیبایی در این شماره به چاپ رسیده است دیگر کلام خود را به پایان میرسانم امید وارم از این شماره لذت ببرید.
مدیر سری مجلات پلک باز
به صفحه فیسبوک ما به پیوندید
https://www.facebook.com/PlkBaz
 

heart galaxy

کاربر سایت
Mar 4, 2011
2
نهمین شماره پلک باز

با سلام به دوستان عزیز امیدوارم که در امتحانات دی ماه موفق و پیروز باشید ونتیجه ی خوبی گرفته باشید . با شماره دیگر از مجله پلک باز همراه شما هستیم در این شماره مجله دارای تغییرات از لحاظ متنی و گرافیکی است که با تلاش گروه خوب و زحمت کش ما به دست امده.در این شماره چندین قسمت مختلف به مجله اضافه کرده ایم بخش سخت افزار که به جدید تر ین قطعات درون بازار می پردازد و انها را به بررسی تخصصی میگزارد و بخش پیشنهاد پلک باز که در هر شمار ه سه سیستم متفاوت که شما را در خرید یک سیتم خوب را هنماییمیکند و بخش های مختلف دیگر در این جا از دوستان خوبم که در تهیه این شماره سعی و تلاش شبانه روزی کرده اند تشکر میکنم. مدیر سری مجلات پلک باز
به صفحه فیسبوک ما به پیوندید
https://www.facebook.com/PlkBaz
 

✞ChrisT✞

کاربر سایت
Aug 11, 2010
162
نام
مسیح
انتشار چهارمین ماهنامه پلک باز

ا سلامی پر از انرژی برای شما دوستان عزیز لحظات اخر سال همیشه با خوشی و مهربانی سپری میشود و امیدواریم که شما هم این گونه باشید . با اخرین شماره مجله پلک باز هستیم مجله ای که چند هفته کار مداوم بر روی ان صورت گرفته است تا سطح کیفی و کمی مجله را به سطح استاندارد و بالاتر سوق دهیم در این شماره بازی های زیادی را نقد وبررسی و پیش نگاهی به ان انداخته ایم که مهمترین انها هایپ دو بازی the last of us و بازی beyond two souls که بسیار زیبا و خوب کار شده است و درقسمت نقد وبررسی بازی کرایسیس3 و تام رایدر مفصل و جانانه نوشته شده است .
درقسمت مقالات قسمت دوم گشت گذاردر ویندز هشت را ادامه دایم چون افراد علاقه مند بسیاری برای ادامه ان با ما درارتبط بودندو پوشش کامل کنفرانس سونی که از تمام زوایا و بازی های معرفی شده در این کنفرانس را زیر ذره بین برده ایم حال با این تواصیف امیدواریم از این شماره مجله پلک باز لذت ببرید و سال جدید خوبی را با اطرافیانتان شروع کنید .
در اخر هم از نویسندگان خوب این مجله که زحمت بسیار زیادی کشیده اند کمال تشکر را دارم و در بهتر شدن سطح کیفی مجله گروه خواستار استراحتی کوتاه شده است تا در تابستان و هیاهوی E3 2013 دوباره برگردیم و بتوانیم اطلاعات خوب و مفیدی را برای شما دوستان به ارمغان بیاوریم در این مدت هم میتوانید به سایت ما سر بزنید و ما را همراهی بکنید ( www.pelkbaz.ir)
مدیر مجلات پلک باز
PELKBAZ-10-41.jpg
 

✞ChrisT✞

کاربر سایت
Aug 11, 2010
162
نام
مسیح
[h=1]انتشار کمیک ترجمه شده THE LAST OF US از طرف گروه پلک باز[/h]



با سلام به دوستان عزیز در پست های قبلی به اغاز پروژه ترجمه کمیک اشاره کرده بودم حالا بعد از یک هفته تلاش سخت و خسته کننده ترجمه این کمیک زیبا تمام شده است و میتوانید ان را دانلود و از ان لذت ببرید.
نکاتی رو که باید ذکر کنم به این شرح هست : این کمیک دارای قصه بسیار خوب وشیرین و جالب است و در فصل های ابتدایی فقط به اشنایی افراد با یکدیگر پایریزی شده است که مهم ترین قسمت های داستان اشنایی افراد با یکدیگر است و شرح حال زندگی انها.
در بعضی از قسمت های ترجمه دستکاری شده است که بتوانیم اطلاعات بیشتری از صحبت های افراد به شما بدهیم و فهم کمیک را برای شما راحت تر سازیم .
حال بعد از صحبت های طولانی من بروید دانلود کنید و قبل از عرضه رسمی این بازی کمی با داستان ان اشنایی پیدا کنید .
تمامی این مجموعه گروه پلک باز هست و برای استفاده ان در سایت های دیگر و فروم های دیگر لینک سایت باید ارائه شود.
american-dreams-the-last-of-us.jpg

 

NS game

کاربر سایت
Sep 4, 2012
13
نام
نیکان صبوری
سلام به دوستان همیشگی مجله پلک باز و دوستداران مجلات الکترونیکی به خصوص از نوع بازی . این شماره ای که روبه روی شما هست یکی از بهترین و پر محتوا ترین مجلات منتشر شده از گروه پلک باز هست که امید وارم از این شماره نهایت لذت و استفاده را ببرید . در این شماره هم مطالب بسیار خوب و تخصصی به چاپ رسیده است و با گرافیک خوب و سطح بالا هماهنگی خاصی پیدا کرده است . در دنیای سخت افزار پلک باز هم مقاله ای جالب برای شما اماده کرده ایم که خواندن ان هم خالی از لطف نیست .با تشکر از شما دوستان عزیز . سایت ما :

پلک باز - سایت خبری بازی های رایانه ای و حامی مجله پلک باز

iak3utf2np1b25d6g.jpg



 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر