تاپیک PSVITA داران مشهد

gamebazzz

کاربر سایت
Feb 4, 2012
38
نام
حامد افشار
تاپیک PSVITA داران مشهد
با سلام به تمام کاربران و گیمران سایت بزرگ بازیسنتر در مشهد مقدس
از آنجایی که چند روز است که ابر کنسول دستی قدرتمند شرکت سونی یعنی PSVITA عرضه شده است,تصمیم گرفتم که این تاپیک رو احداث کنم تا کلیه کسانی که ویتا خریداری کرده اند یا قصد خرید دارند در این تاپیک به تبادل اطلاعات و بحث هایی نظیر:


قیمت فروش PSVITA در فروشگاههای و مغازه های مختلف مشهد(مخصوصا خیابان سعدی)

آدرس تعمیرگاههای سخت افزاری و نرم افزاری ویتا

قطعات و لوازم جانبی ویتا

فروشگاهها و مغازه های بازیهای ویتا

(در ضمن من خودم فوق لیسانس و مترجم زبان انگلیسی هستم و جدیدترین اخبار رو براحتی از سایتهای خارجی میتونم بگیرم و در اختیار بچه ها قرار بدم,هر کس هم به کمکی نیاز داشت یا صفحه ای رو خواست ترجمه کنه با کمال میل در خدمتش هستم)
 

gamebazzz

کاربر سایت
Feb 4, 2012
38
نام
حامد افشار
مگه واسه Xbox360‎ ‎و Ps3‎ اکثر شهرهای مهم تاپیک مخصوص شهر خودشونو نزدند؟!اصلا شما میدونی هدف از زدن تاپیک جداگانه هر شهر واسه یه کنسول چیه؟!هدف اینه که افراد اون شهر از اطلاعات کنسول و بازیهای داخل شهر خودشون باخبر بشن تا دسترسی شون به مغازه ها و فروشگاهها و تعمیرگاهها راحت باشه و گیج نشن
 

'EsiNs

کاربر سایت
May 30, 2011
294
نام
oMid
دوستان از بازار بی خبرم. جایی هست که این کنسول رو آورده باشه ؟ فکر کنم وحید از جمله کسایی باشه که این کنسول رو بیاره. از قیمتش هم اگه خبری دارید همینجا اعلام کنید.
 

gamebazzz

کاربر سایت
Feb 4, 2012
38
نام
حامد افشار
دوستان از بازار بی خبرم. جایی هست که این کنسول رو آورده باشه ؟ فکر کنم وحید از جمله کسایی باشه که این کنسول رو بیاره. از قیمتش هم اگه خبری دارید همینجا اعلام کنید.

اگه منظورت از وحید اون فروشگاه تو پاساژ بهزاد زیر پله هارو میگی,الان نرفتم قیمت بگیرم ولی 2روز قبل از عرضه جهانی ویتارو با بازی آنچارتد و یه مموری 8گیگ میداد 1میلیون و 300هزار تومن
 

188420

کاربر سایت
Oct 9, 2011
21
سلام به همه عزیزان مشهدی
ممنون از آقای gamebazzz بابت ایجاد تاپیک خوبش
من هم منتظر هستم قیمت ویتا کاهش بیابد و بعد اقدام به خرید بکنم
قیمت اینترنتی تو یکی از سایتها نسخه wifi را 615 زده بود
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
آدرس تعمیرگاههای سخت افزاری و نرم افزاری ویتا؟؟:eek::eek: دا
"(در ضمن من خودم فوق لیسانس و مترجم زبان انگلیسی هستم و جدیدترین اخبار رو براحتی از سایتهای خارجی میتونم بگیرم و در اختیار بچه ها قرار بدم,هر کس هم به کمکی نیاز داشت یا صفحه ای رو خواست ترجمه کنه با کمال میل در خدمتش هستم)"؟؟؟
"قیمت فروش PSVITA در فروشگاههای و مغازه های مختلف مشهد(مخصوصا خیابان سعدی)" مگه قیمتای مشهد چقد با تهران فرق داره که .....در ضمن اونایی اهل خرید کنسول و این چیزان فک نکنم بیان از شهر خودشون بگیرن
در نهایت مرسی بابت باز کردن این تاپیک
 

gamebazzz

کاربر سایت
Feb 4, 2012
38
نام
حامد افشار
psvita قیمت کردم بدون هیچ چیز اضافی و فقط خوده دستگاه 1,350,000 از پاساژ بهزاد

آره تو پاساژ بهزاد خیلی گرون میدن,ضاهرا شما از وحید زیر پله ها سوال کردی,چون اون از تمام مغازه دارهای خیابون سعدی جنسهاشو گرونتر میده ولی بجاش یه اولویتها و خصوصیاتی داره که در هیچ یک از مغازه های خیابون سعدی نمیشه پیدا کرد:
1- بازیهارو همه جا 2000تومن میدن,ولی اون 2500تومن میده/بجاش همیشه جنساش جوره و بازی جدید اگه بیاد اول از همه اون تو سعدی میاره و کمیابترین بازیهارو هم داره و کیفیت جنس دیسکهاش هم خوبه
2- آپدیت ایکسباکس360 اکثر جاها 15تومن میگیرن ولی اون 25 میگیره/بجاش اکثر جاها 1روز بعد بهت تحویل میدن,ولی اون در حضور خودت و در کمتر از 2ساعت واست آپدیت توپ میکنه
3- 2012/2/19 که هنوز ویتا عرضه جهانی نشده بود ازش قیمت گرفتم گفت مدل 3G با بازی آنچارد و مموری 8گیگ 1میلیون و 350هزار تومن,ولی امروز قیمت گرفتم گفت 1میلیون و 200 تومن
 

macrosony

کاربر سایت
Feb 4, 2012
36
خوبه طرفدار ویتا مشهدی هم کم نیست
راستی هین ویتا کی هک میشه؟ یعنی کی کپی خور میشه؟
فعلا عملیات هک رو برای اجرا کردن بازیهای PSP بر روی PSVITA سوق دادن,که به یک جاهایی رسیدند,و تا آینده ای نزدیک شاهد اجرای این امولاتور خواهیم بود,و به نظر من تنها دلیل برای اینکه اخبار و عملیات پله به پله ای که با موفقیت انجام داده اند تا به درون ویتا نفوذ کنند را در رسانه ها اعلام نمیکنند ترس از سونی برای ایجاد سدی مخصوصا از طریق عرضه یک آپدیت اجباری برای خنساسازی است!
 

Mb corporation

کاربر سایت
Mar 21, 2008
325
نام
Ghassem
سلام به تمامی دوستان عزیز به خصوص همشهری های گرامی .>:d<
خدمت تمامی دوستان گلی که این کنسول رو تهیه کردند باید عرض کنم که ما یعنی Mb-Empire که شاید تا حدودی بعضی از شما بشناسیدمون ( نمیشناسین ؟! :-/ ) قصد داریم که تا زمان عرضه ی کرک این کنسول کالکشنی از بازی ها ی محبوب این کنسول رو تهیه و برای در اختیار شما عزیزان قرار دادن ( کرایه :d ) به آرشیومون اضافه کنیم . فعلا 5 عنوان از گیم های محبوب ، مطرح و موجود از این کنسول که عبارتند از :
Uncharted golden abyass
Unit 13
Fifa football
Rayman : Origins
Ninja gaiden golden zigma plus
در آرشیو موجود هستند . اگر بازی خاصی در نظر دارید که فکر میکنید اگر به آرشیو افزوده بشه بازخورد مناسبی داره ما خوشحال میشیم که از نظراتتون استفاده کنیم . اگر دوستان گیمی دارند که قصد فروش دارند و بازی مورد نظر در لیست ما نیست با فروشگاه تماس بگیرند ، انشاءالله که با یک قیمت مناسب گیم مورد نظر خریداری میشه . برای اطلاع در زمینه ی آپدیت لیست بازی ها محبت کنند دوستان و به وبسایت ما مراجعه بفرمایند . با توجه به اینکه نوشتن نام وبسایت تبلیغ قلمداد میشه اگر دوستان به آدرس وبسایت ما دسترسی ندارند از طریق پیام خصوصی مطرح کنند .اگر دوستان از طریق وبسایت ما موضوع رو پیگیری کنند سریعتر به نتیجه خواهند رسید .
یا حق
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر