راهنمای قدم به قدم بازی Batman Arkham City

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
با سلام به تمام دوستان . امروز بعد از مدتی این بازی رو تموم کردم به دلیل امتحان بازی نمی کردم . از امروز راهنمای قدم به قدم این بازی رو قرار می دم امیدوارم استفاده کنید. دوستان این راهنما توسط بنده با نام کاربری Denz De نشوته شده است.

batman-arkham-city.jpg



CatWoman
در ابتدای مرحله شما CS ابتدایی بازی را مشاهده خواهید کرد. بعد از شروع بازی دشمنان را از بین ببرید. در نهایت به سمت گاوصندوق بروید و در PC کلید Space را فشار دهید. فیلم مربوطه را مشاهده خواهید کرد که CatWoman توسط Two-Face ( دو چهره ) زندانی می شود. می توانید قبل از مشاهده Scene به پایین تالار ورودی بروید و با استفاده از دید مخصوص یکی از علامت های Ladder را پیدا کنید. می توانید جزئیات بیشتری را در این بخش به دست آورید.( دقت کنید)
The Beginning
97p9qqgglep705ttdsy.jpg
6ttuhgrvj7ageia01ssc.jpg


در این قسمت شما Bruce Wayne را خواهید دید که توسط گروهی زندانی شده است. ابتدا سعی کنید با چپ و راست کردن Bruce او را بر روی زمین بیندازید. حال یکی از افراد دشمن به شما حمله می کند زمانی که علامت آبی رنگ ظاهر شد در PC کلیک راست کنید تا Bruce بتواند ضد فن بزند. بعد از این کار یکی دیگر از افراد دشمن به شما حمله می کند فیلم مربوطه را تماشا کنید .
bdht235ao5ezb3kt5fo3.jpg
yqcx8zv796xr68v7n5j.jpg


حال بروس را به سمت ورودی A هدایت کنید تا به Jace Ryder برسد. بعد از بالا رفتن در ورودی تعدادی از افراد دشمن به شما حمله خواهند کرد انها را با استفاده از فن و ضد فن پشت سر بگذارید. به کمک Ryder بروید و او را بلند کنید در مسیر مستقیم حرکت کنید تا یکی از افراد دشمن به شما حمله کند.

tat5n88m3a6plrnhepg.jpg


هنگام صحبت Penguin با ظاهر شدن علامت آبی رنگ کلیک راست کنید تا بروس دست پنگئون را بشکند بعد از این کار دشمنان به شما حمله می کنند آنها را از بین ببرید. بعد از اتمام کار به سمت مسیری که به پشت بام ختم می شود بروید . Alfred شما را به مسیری راهنمایی می کند مسیر مورد نظر را طی کنید تا به Package مخصوص که که توسط هواپیمای مخصوص بتمن بر روی یکی از پشت بام ها پرت می شود برسید. به Package نزدیک شوید و با زدن کلیک راست Package را باز کنید و لباس را بپوشید



Locate Joker


aaclythpddzdr0ku7md.jpg


حال که بتمن لباسش را به تن کرد او را به سمت هدف مورد نظر هدایت کنید وارد موزه شوید. مسیر را ادامه دهید تا به جایی که دو چهره CatWoman را زندانی کرده است برسید. حال بعد از تماشای فیلم مربوطه دشمنان را نابود کنید. دوباره فیلم را تماشا کنید. جوکر به سمت شما گلوله ای شلیک می کند.

ecc591e8s2x48gl07ml.jpg
aloi9jqvuxu6lepm87s.jpg

با استفاده از دید مخصوص که در PC کلید X است سعی کنید محل برخورد تیر روی زمین را اسکن کنید حال باید محل تیر روی پنجره را هم اسکن کنید . مسیری که به شما نشان داده می شود را ادامه دهید تا به ساختمانی برسید.

d2hetfj6kxeyn5o7gm.jpg
ix0u7otyv1ktww3vsq6.jpg


حال از در ورودی وارد ساخمان شوید با Harley Quinn رو به رو خواهید شد , او به شما حمله می کند به او ضد فن بزنید بعد اینکه Quinn محل مورد نظر را ترک کرد کلیک راست کنید تا بمب دودزا وسیله ای برای فرار شما باشد. حالا F را فشار دهید تا به یکی از مکان های مخصوص بتمن که می توان بر روی آن قرار برگیر برود. حال باید تک تک دشمنان را آهسته از بین ببرید توجه کنید که اگر یکی از افراد متوجه حضور بتمن شود گروگان ها را خواهد کشت پس مراقب باشید.

fmai355ldz6qgawl6rxh.jpg
6hatgag7nne5413rbc1.jpg

بعد از نابود کردن دشمنان با گرگهان ها صحبت کنید به سمت در خروجی بروید به سمت چپ بروید تا به قسمت بالایی ساختمان ( برج) راهنمایی شوید و دید مخصوص( Detective Mode) مورد را فعال کنید.
سلاح جوکر را اسکن کنید فیلمی به نمایش گذاشته می شود بعد از شروع تایمر به بیرون بپرید. زمانی بعد از فرار شما ماموریت های جانبی به آیکون W به دست می آورید. ماموریت را انجام دهید با کسب امتیاز می توانید gadget upgrade به دست آورید .

yli9bjuhldhg63qudnyj.jpg


حال باید سیگنال رادیو جوکر را با استفاده از gathered به دست آورید.بعد از پیدا کردن سیگنال به سمت محل مورد نظر بروید. ( محل مورد نظر یک کوره است) حال به بالاترین نقطه این کوره که در تصویر هم مشخص است بروید. بعد رسیدن به ته کوره تنها یک راه وجود دارد آن را ادامه دهید تا به اتاق هایی برسید.


Joker’s Lair


5zqpw9y62j5om3tq9q94.jpg
4ulhyftqr5mdktntu0r.jpg

حال که به درون کوره رفته اید باید تنها مسیر موجود را تا انتها به پیش روید. موانع را پشت سر بگذارید به منطقه ای می رسید که باید از Batclaw استفاده کنید. محفظه ای وجود دارد آن را بازکنید تا آب برو روی منطقه مورد نظر ریخته شود حالا به پایین آیید . مسیر را ادامه دهید تا به منطقه ای برسید که باید از دید مخصوص DM استفاده کنید. با استفاده از Explosive Gel ورودی مخفی را از بین ببرید تا مسیر باز شود. اگر خوب به اطراف خود نگاه کنید می توانید یکی از معما های ریدر را حل کنید.

geueukysn64du97s9q.jpg
1k0uucjh1erqi32se3ye.jpg


حالا به منطقه ای رسیده اید که تعداد از افراد دشمن در آنجا جمع شده اند این محل جایی است که Quinn یکی از گروگان ها را به پایین پرت می کند. مسیر را از طریق تونل ادامه دهید. باید به جایی برسید که بخار هوا مانع شما از رفتن به سمت دشمنان می شود. حال از DM استفاده کنید تا شما را به سمت خاموش کردن بخار هوا هدایت کند . مسیر از طریق کابل های زرد رنگ مشخص شده است. وقتی به محل مورد نظر رسیدید سه بازی در PC شماره 1 را فشار دهید. حالا به محل تجمع دشمنان بروید و با آنها مبارزه کنید.

3as507uc9w56lwzf1f2.jpg
7q3kcwx42ovui03aaiu2.jpg


حالا که دشمنان را شکست دادید باید از ورودی سمت چپ به اتاق دیگری وارد شوید. به سمت چپ حرکت کنید. وقتی به اتاق مورد نظر رسیدید از DM( دید مخصوص ) استفاده کنید بتمن به شما اطلاع می دهد که دشمنان در ورودی را محاصره کرده اند حالا باید ورودی دیگری پیدا کنید.

alr6nvr6zr2eqlooalma.jpg
g5ym3bdgusyjzikxo1o.jpg


به سمت در خروجی حرکت کنید از دید مخصوص استفاده کنید ورودی کوچکی دیده می شود از وسیله Batrang استفاده کنید تا بتوانید در ورودی را باز کنید. وارد شوید, مسیر را ادامه دهید تا به خروجی برسید. حالا باید دشمنان را تک تک شکست دهید.

zgzuly01v00q75wy2sh.jpg
4dltkxdlenwm1pxjm8s.jpg


بتمن سلاح جدیدی به دست آورده است می توانید به محل تجمع دشمنان بروید . قبل حرکت به محل مورد نظر اگر دقت کنید می توانید یکی از معما های ریدر را حل کنید.

xw7wvcb3j47b65jt2wcs.jpg
ffrdxiwxkqnap86nqk6.jpg

حال به محل تجمع دشمنان بروید . وقتی به محل مورد نظر رسیدید ژنراتور را با استفاده از سلاح جدید (Electric Charge) شارژ کنید تا در ورودی طبقه بالا باز شود. حالا به سمت در ورودی بروید از F استفاده کنید. صحنه ای می بینید که یکی از دشمنان به بتمن حمله می کند.

g6lrn0iek4fvuvgnawj7.jpg
4tufr2ks712h6r6qtxsv.jpg


حالا که بازی شروع شده است سعی کنید او را شکست دهید. توجه کنید او چکش بزرگی دارد پس مراقب باشید که به شما ضربه نزد.





Fine Mr. Freeze
خب حالا در این مرحله که شما فیلم مربوطه را مشاهده کرده اید ( بمتن توسط جوکر به بیرون پرت شده است) باید محل اختفای Mr.Freeze را پیدا کنید . متر شمار( سنج) را دنبال کنید تا به کمترین حد خود برسد به ساختمانی خواهید رسید. برای رفتن داخل ساختمان ابتدا باید افراد مسلح را نابود کنید. آنها را آهسته نابود کنید. بعد به در ورودی ساختمان بروید دشمنان را نابود کنید وارد شوید. حالا باید سیستم لیزر که از در ورودی محافظت می کند را خنثی کنید از DM استفاده کنید . درون اتاق شیشه ای شوید اقدام به هک سیستم کنید. سیستم هک نمی شود باید سیستم های محافظ Penguin را خاموش کنید. این سه سیستم در سه نقطه مختلف قرار دارند هر سه را با احتیاط خاموش کنید. منظور از محافظین همانGCPD است که مانع هک سیستم می شود در حقیقت یک وسیله پارازیت است . بعد از خاموش کردن ( نابود کردن) سه سیستم به همان بخشی که باید سیستم لیزر را هک می کردید بازگردید و سیستم را هگ کنید مسیر را برای رسیدن به یک محل تجمع ادامه دهید. ( اگر دقت کنید می توانید تعدادی از معما های ریدر را حل کنید).

Inside The Museum

n5qy365e921z2zg0p9o.jpg
qmdrhz0c34dafrr76g38.jpg


اگر مسیر را درست رفته باشید به محل تجمع زندانیان می رسید. فیلم کوتاهی خواهید دید. پنگئون یکی از نگهبانان را با گلوله هدف قرار می دهد. حالا تعدادی از دشمنان به شما حمله می کنند آنها را شکست دهید. یکی از سر دسته های زندانیان که موجودی جهش یافته است به شما حمله می کند با استفاده از کلیکی که به نمایش گذاشته می شود دشمن را نابود کنید.


hv1dzynj8ikit5fvpp.jpg
t7zydm6wp5l0n9u1rm7.jpg


حالا که دشمنان را شکست داده اید باید مسیر جدید را پیدا کنید اگر به سمت چپ نگاه کنید( از DM استفاده کنید) می توانید کلید در ورودی را پیدا کنید از BatArang استفاده کنید همان BatArang که قابلیت کنترل دارد. وسیله را پرت کنید سعی کنید وسیله را به سمت جعبه کنترل در ورودی هدایت کنید . در ورودی را باز کنید از مسیر باز شده حرکت خودتان را ادامه دهید


36om3crqlt9dzw0w7rk1.jpg
jjpvw16o03wdpa5b1etn.jpg


اگر مسیر را ادامه دهید به آسانسور می رسید با استفاده از سلاح شارژر الکترونیکی ژنراتور را شارژ کنید . از Explosive Gel استفاده کنید و مسیر را باز کنید .


3dxbs6smvy5ao9lhs76y.jpg
d359xz9ecn8infzr3c.jpg

زمانی که مسیر باز می شود وارد سالون شوید مسیر را ادامه دهید . اگر از DM استفاده کنید موفق به پیدا کردن یکی از معما ها ریدر خواهید شد.





The Torture Chamber

0objie31qvchb6uk1p.jpg
ar5smm9pxoov5ipdqu1.jpg


شما در این قسمت وارد محوطه ای بزرگ شده اید , در همین حال پنگئون به سمت شما گلوله ای یخی شلیک می کند. در این مرحله شما وظیفه دارید تعدادی از نگهبانان شهر Arkham را نجات دهید. ابتدا یکی از آنها را که بر روی یخ ها توسط سلاح مخصوص MR.Freeze منجمد شده است را نجات دهید برای پیدا کردن افراد می توانید هم از نقشه و هم از دید مخصوص (DM) استفاده کنید.

8fzkp6whjqglfgipdb2.jpg
1ugxovgq29fefv13b5g.jpg


حالا باید به سمت تالار راستی بروید( توجه داشته باشید در طول انجام ماموریت ها باید از وسیله های مختلف استفاده کنید. اگر امکان استفاده از وسیله نبود باید به صورت آهسته بر روی یخ ها راه بروید). ابتدا باید لیزر را خاموش کنید. به سمت جعبه کنترل بروید با استفاده از دستگاه هک سیستم را هک کنید. دشمنان را نابود کنید. وارد اتاق شوید. باید MR.Freeze را نجات دهید. برای این کار باید یکی از درها را با استفاده از EG منفجر کنید. دشمنان را نابود کنید. سیستم محافظ MR.Freeze را هک کنید تا او آزاد شود.


w28b0yu2ni6pljv6lsrs.jpg
69l0ctp4yt729w90uhv2.jpg


حال که او را نجات داده اید باید. به تالار سمت راست بروید. نرسیده به تالار دو نگهبان دیگر را نجات دهید. حال به سمت تالار حرکت کنید در طول مسیر می توانید یکی از معما های ریدلر را حل کنید. حال که به تالار رسیده اید دشمنان را نابود کنید. حالا باید گروگان ها را نجات دهید . بعد از این کار دستگاه مخصوصی را که در محل نگه داری لباس Freeze است را بر دارید. به محوطه بازگردید.


pcid5bloj5p5z1xibz2s.jpg
w5b5iqba82ki8jd6ipg.jpg


حالا باید به آخرین تالار( تالار رو به رویی. جایی که نرفته اید) بروید. هنگام حرکت کوسه ای به شما حمله می کند به او ضربه وارد کنید تا دور شود. به مسیر ادامه دهید به تالار بروید. آنجا پنگوئن را خواهید دید. او با سلاح قدرمتندش به سمت شما حمله می کند به جایی بروید که پلی باشد که شما را به پنگوئن نزدیک کند. از سلاح جدید به شرحی که سیستم بازی به شما می گوید استفاده کنید تا موفق به شکست دادن پنگوئن شوید


arwsqtgfkv0q41kd5fc2.jpg
km61bwgeb8kl88vetfhj.jpg


حال سکانسی را خواهید دید. بعد از این سکانس شما باید یکی از Boss های بازی را شکست دهید. تنها راه شکست دادن وی این است که بر روی روزنه ها( مسیر هایی که برق به بدن موجود وارد می کند را با استفاده از EG نابود کنید برای اینکار در PC از کلیک 3 استفاده کنید تا سریع تر این عمل انجام شود.شما باید در طول سه مرحله او را شکست دهید هر بار که تمام روزنه ها را نابود می کنید Boss بی حال و ضعیف می شود در این هنگام باید به او ضربه وارد کنید.


The Trail To Ra’s Al Ghul


odu6lwbl21l82licny.jpg
17cqkp26g5ve8yhkhu.jpg


بعد از گفتوگو با Freeze یکی از نگهبابان( زندانیان) فرار می کند. از DM یا دید مخصوص استفاده کنید و خون روی زمین را اسکن کنید. خون را دنبال کنید تا به فرد مورد نظر برسید . بر روی یکی از پشت بام ها مقداری باند وجود دارد با استفاده از کلید X باند ها را اسکن کنید. فرد مورد نظر به شما حمله می کند او را دنبال کنید . بعد از مدتی که او را دنبال کردید با او درگیر شوید. بازی شما را راهنمایی می کند به سمتی که راهنمایی می شوید بروید در نهایت باید وارد فاضلاب شوید.


8k9y3cmjqps1srrexx9h.jpg
xfhu5rdatw2u6sk7l4s0.jpg


مسیر را ادامه دهید . به قسمت هایی می رسید که باید از Line Lanucher استفاده کنید. از این وسیله استفاده کنید. اگر مسیر را درست رفته باشید به محل تجمع دشمنان می رسید آنها را شکست دهید. یکی از آنها زره به تن دارد از MM (کلید وسط موس در PC) استفاده کنید.


jjsb37w3t4ykwvgw8yb7.jpg
gwdswjt3c3tbpgda19il.jpg


مسیر را برای رسیدن به هدف که در نقشه مشخص شده است ادامه دهید. باید به محل تجمع نیرو های دشمن برسید. آنها را تک به تک و آهسته نابود کنید تا گروگان را نکشند. گروگان را نجات دهید.


o7t3jc9bkga18wjoixn.jpg
nn5o98r3vjnlod41r55q.jpg


از DM استفاده کنید. مسیر را که HUD به شما می گوید ادامه دهید. با به محیطی همانند تصویر برسید. از سلاح شارژر استفاده کنید تا بتوانید در ها را باز کنید. در طی مسیر نینجا ها به شما حمله می کنند. انها را به صورت معمول شکست دهید. البته می توانید از MM( کیلد وسط موس ) استفاده کنید تا ساده تر آنها را شکست دهید.


lci81h60rzuqnvrmd4um.jpg
mea5ktsyb2qpv29k5o.jpg


به آخرین در می رسید . فیلمی به نمایش گذاشته می شود با استفاده از اسکنر سربازان فلزی را اسکن کنید. باید در PC کلید X را نگه دارید. تعدادی از اینگونه افراد در محیط وجود دارند همه آنها را اسکن کنید. از DM استفاده کنید تا محل حضور اینگونه افراد را بهتر و ساده تر پیدا کنید. در طول انجام اینکار تعدادی از نینجا ها به شما حمله می کنند آنها را به صورت معمولی شکست دهید.


trcoc8hb4w56dlpo6d6.jpg
9q02qjiu7cinist3scp.jpg


حالا که ماموریت اسکن را به پایان رساندید به سمت آخرین در بروید. فیلمی به نمایش گذاشته می شود . به سمت در مخفی بروید. آن را فعال کنید. یکی از نینجا ها به سمت شما حمله می کند وقتی علامت آبی رنگ مشخص شد کلید راست کنید تا بتمن ضد حمله بزند. وارد محیط جدید شوید و مسیر را ادامه دهید تا به آخر فاضلاب برسید . از فاضلاب بیرون روید. مسیر را ادامه دهید .


The demon Trials

aqhx4i50linyu144ed38.jpg
j7qw1rjedxjnecafj8y.jpg


وقتی از فاضلاب بیرون آمدید. بتمن ضعیف می شود مسیر رو به رویی را ادامه دهید تا به Talia Al Ghul برسید . بعد از تماشای فیلم با او همراه شوید به اتاقی خواهید رسید. وارد شوید و جام را بنوشید.


1olz4b318xuuykom60w.jpg
lzwpk0y7oksvl79osx75.jpg


بعد از نوشیدن وارد محیطی می شوید در این محیط باید به محل های آبی رنگ برسید. در حقیقت باید به Blue Trail ها برسید. برای رسیدن به BT باید از Grapple استفاده کنید. بدین منظور به سمت هدف بروید و Space را نگه دارید حالا باید از Ctrl هم استفاده کنید که نقش شتاب دهنده دارد. از مسیری که مشخص شده است حرکت کنید ساده تر به هدف می رسید. این عمل را دوبار انجام دهید در طول مسیر افرادی همانند نینجا به شما حمله می کنند آنها را به صورت معمولی شکست دهید.در نهایت مسیر طلایی رنگ مشخص می شود به سمت آن بروید . این عمل را در محیطی دیگر هم انجام می دهید تا به اخرین ماموریت برسید. آن را هم انجام دهید. از اتاق خارج شوید به سمت Talia بروید. با او صحبت کنید وارد محیطی می شوید که پدر تالیا در آنجاست . بعد از مشاهده فیلم مورد نظر باید با پدر او مبارزه کنید.


olrnkqeozi959jjct182.jpg
b916385ek32xzlk7qk0o.jpg



در این مرحله پدر تالیا قدرت زیادی دارد شما باید به صورت معمولی او را شکست دهید ولی توجه داشته باشید که هنگام حمله او باید از مسیر حرکتش خارج شوید. نیرو هایی که با اوست را شکست دهید.


y8gwnrw85vkw785skkcv.jpg
n3gbdi1h5m2le7c9mx.jpg


اینبار به شکل تازه ای باید با او مبارزه کنید از remote Elctrical Charge استفاده کنید. شما باید به سمت پدر تالیا گلوله های اکترونیکی شلیک کنید باید از روزنه ما بین محافظین به Boss حمله کنید. زمانی می رسد که باید دکمه زنی کنید از کلیک راست استفاده کنید. این عمل را دوبار باید تکرار کنید. به شکلی که گفته شد. فیلمی به نمایش گذاشته می شود تالیا توسط پدرش گروگان گرفته می شود از BatArang قابل کنترل استفاده کنید باید اول از MM استفاده کنید نشانه گیری کنید بعد کلید را رها کنید. فیلمی به نمایش گذاشته می شود.


0z1c5cmztzx5cnhusg.jpg
yslddnjswgqgqri5vsd.jpg


باید به بیرون از محیط موجود بروید در بین مسیر با دشمنانی رو به رو می شوید آنها را شکست دهید. کل مسیر موجود مربوط به این می شود که شما باید از محیط مربوطه خارج شوید و وارد سطح شهر شوید. در این بین با دشمنانی رو به رو می شوید عده ای از آنها دارای سپر هستند برای شکست دادن آنها از MM و 2 بار Space استفاده کنید. تا سپرشان نا کارآمد شود. در نهایت به محل تجمع تعدادی از دشمنان می رسید به روشی که گفته شده سپردار ها را شکست دهید. اگر دقت کنید می توانید تعدادی از معما های ریدلر را حل کنید.


[/CENTER]




Return To Mr.Freeze

igpnkek57hdp6xkfdx1.jpg
98sxna5xdr8b7124bq6.jpg


خب حالا که از فاضلاب به سطح شهر رسیده اید باید به کمک یکی از گروگان های گرفتار در بند دشمنان بریود. حتما" اینکار را خیلی زود انجام دهید چون ممکن است که او توسط دشمنان کشته شود. شما باید از HUD استفاده کنید تا Quincy Sharp را از دست یاران جوکر نجات دهید. تنها کافیست او را پیدا کنید و بعد از نجات دادنش از او اطلاعات به دست آورید.


xuowmyo3s12c1d8u3cjs.jpg
a14nc0e2cd0pfle55xu2.jpg


حالا باید سعی کنید محل Freeze را پیدا کنید. شما بعد از رسیدن به ساختمان بزرگ که سیستم بازی شما را راهنمایی می کند باید ابتدا دشمنان را تک به تک بدون شلوغ بازی نابود کنید. بعد از نابود کردن دشمنان باید از در ورودی وارد شوید. در ورودی را باید با استفاده از سلاح شارژر شارژ کنید بعد وارد شوید. اگر به روبه رو بروید می توانید یکی معما های ریدلر را حل کنید. به سمت راست بروید. Space را بزنید تا بتمن وسیله مورد نظر را از روی زمین بر دارد. بعد وارد ساختمان شوید. دشمنان را نابود کنید. باید با Mr.Freeze صحبت کنید. با او صحبت کنید. فیلمی خواهید دید. در پایان فیلمک شما مجبور هستید با Freeze مبارزه کنید.


rml56b0e7onv29u8m5i.jpg
gj7nwez5h25lzxnf9fx.jpg


mju1ottb15g6ew9oqcsk.jpg
plgfc3cknh5fbykcw46t.jpg


برای شکست دادن Freeze باید 5 مرحله به او حمله کنید. این 5 مرحله شامل موارد مختلفی می شود. در حقیقت شما به 12 روش مختلف می توانید او را شکست دهید. یکی از آنها استفاده از سلاح مخصوص Freeze است همان وسیله ای که پنگوئن را شکست دادید. یکی دیگر از روش ها مخفی شدن پشت شیشه ها است که توان به او ضربه زد. روش سوم این است که شما باید آهسته از پشت به او نزدیک شوید تا به او ضربه بزنید. روش 4 می توانید از سلاح شارژر استفاده کنید. روش 5 این است که از Line Launcher استفاده کنید. البته اگر کمی صبر کنید Oracle زره Freeze را بررسی می کند و راه های بیشتری را به شما برای نابود کردن Freeze معرفی می کند. البته لازم به ذکر است که باید در هر مورد به او ضربات زیادی وارد کنید.

Retrieving Cure From Joker


lv7y2euntl71neijsyf.jpg
nfqbnix4lohfzzo60en.jpg


شما در این مرحله و قبل از آن یک معما حل خواهید کرد. ( از آن گذر می کنیم). حال باید به سمتی که راهنمایی می شوید حرکت کنید. در این مرحله باید از تونل فاضلاب عبور کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله مجبور هستید ازسلاحی که Freeze به شما داده است که باعث می شود اجسام یخ بزند استفاده کنید.


iodi95etbkh1n1erc59.jpg
xmv3n39zrzn29pt81e08.jpg



اگر مسیر را به درستی رفته باشید به در فولادی خواهید رسید برای عبور از این در از BatArang قابل کنترل استفاده کنید. از روزنه موجود وسیله را پرت کنید به سمت جایی که برق در جریان است وسیله را هدایت کنید( BatArang) باید حاوی اکترون باشد. حال وسیله را به سمت جعبه کنترل که در سمت دیگر است هدایت کنید تا فعال شود. به تصاویر دقت کنید.


z40n8w49y42o3x840jap.jpg


وقتی درباز شد دوباره بر روی آب یخ درست کنید از آن استفاده کنید تا به آخر مسیر برسید محلی وجود دارد که می توانید وارد آن شوید اول وارد آن قسمت شوید سپس با استفاده از Grapple وارد طبقه بالا شوید. باید سیستم را هک کنید تا مسیر کناری باز شود .


x0xzaorrdojxk6zapfs.jpg
i9ccq24pplczl281wlax.jpg


حالا مسیر را ادامه دهید تا به Harley Quinn برسید با او صحبت کنید. مسیر را ادامه دهید در طول مسیر تعدادی از افراد جوکر حضور دارند آنها را شکست دهید. تا به خود جوکر برسید. سکانسی خواهید دید.


7ce5qkzws99kcikjn0kt.jpg
kgogb6twre6m7l6mrjhr.jpg

rhiccpitn1iavruleo.jpg
ffbzn62vj433wwzpxdpt.jpg


بعد از تماشا صحنه با جوکر درگیر می شوید. همین لحظه تعدادی از افراد جوکر به کمک او خواهند آمد آنها را با استفاده از فنونی که آموخته اید شکست دهید. برای شکست دادن چکش به دست باید به او به صورت معمولی حمله کنید با این تفاوت که باید مراقب باشید زیرا او بسیار قدرتمند است. برای شکست دادن یکی دیگر از افراد قدرتمند جوکر باید او را گیج کنید برای اینکار سه بار با MM یا همان گردونک وسط موس به او ضربه بزنید. دشمنان را شکست دهید و در عین حال جوکر را نیز گوش مالی دهید.






Stop Protocol 10


vh8kjm1t7d9ki317q21q.jpg
x2r3472uqc7tszqxy43.jpg


این مرحله در حقیقت مرحله مبارزه با Strange هست. در ابتدای مرحله شما باید Detective Mode را فعال کنید. حال باید هلیکوپتر اصلی) مرکزی) را پیدا کنید. به هلیکوپتر ها نزدیک شوید و آنها را اسکن کنید تا به هدف برسید. بعد از پیدا کردن وسیله باید اطلاعات را از آن دریافت کنید.


ovtd9ezehp1ojetr3f.jpg
mwux28p28ib7brosroio.jpg


حالا باید به هدفی که مشخص شده است برسید به در ورودی شهر بروید. قسمتی وجود دارد که قفل امنیتی دارد. آن را هک کنید و وارد شوید. مسیر را ادامه دهید تا به محل تجمع افراد استرانج برسید آنها را تک به تک و در سکوت نابود کنید.


jo3p6pk26eqsmk6p4akf.jpg
1ws3h51qye9gcowubm.jpg
hy0t1tp6eim0r4afmut.jpg


حال که دشمنان را نابود کردید. ( توجه کنید باید به محلی برسید که آسانسور دارد) حالا در ورودی آسانسور را هک کنید. وارد شوید و دوباره سیستم را هک کنید تا بالا بروید. حالا که بالا رفته اید باید دشمنان را نابود کنید. توجه کنید در این قسمت تنها یک مسیر وجود داردکه توسط جعبه ی کنترل امنیتی قفل شده است باید آن را هک کنید. مسیر را ادامه دهید. به اطراف توجه کنید باید مسیری پیدا کنید تا به بالاترین نقطه برج برسید. حالا که به بالاترین نقطه برج رسیده اید دشمنان را در سکوت و مخفیانه از بین ببرید توجه کنید افراد مسلح هستند. در نهایت در ورودی اتاق Dr.Strange را هک کنید و فیلم پایانی این بخش را مشاهده کنید.


Stop Joker


ydrgherrwz2dfkz4d7.jpg
6h37wryeghras08aw9sa.jpg


خب به آخرین مرحله رسیدیم. در این مرحله شما باید جوکر را پیدا و شکست دهید. ( او تالیا را گروگان گرفته است). برای اینکار به محلی که مشخص شده است بروید. توجه کنید قسمت مشخص شده توسط افراد جوکر که مسلح به تفنگ های دوربین دار است محافظت می شود پس ابتدا افراد جوکر را یک به یک به صورت مخفیانه نابود کنید . بعد از اتمام افراد وارد ساختمان شوید.


q0n1p4065qs9quhca28k.jpg
ewb6wlp1mzgaaq69b7wy.jpg


وقتی وارد می شوید فیلمی را خواهید دید که تالیا توسط جوکر حقیقی کشته می شود و جوکر تقلبی توسط تالیا. حالا باید جوکر تقلبی را که تغییر شکل داده است و به آخرین Boss بازی تبدیل شده است نابود کنید.


fpmtdrqn1ni05brs7one.jpg
rphebrxktf9egkib9l4q.jpg


برای شکست دادن این Boss باید از سلاح Mr.Freeze به نام Freeze Blast استفاده کنید. Clayface که نام این Boss است به شکل های مختلف به شما حمله می کند پس در این مرحله باید از تمام آنچه که در طول بازی آموخته اید استفاده کنید.


l3v6c6zbj07iogxdm80n.jpg
thr7hnc7sp117w8y32gk.jpg


وقتی برای اولین او را شکست دادید جوکر حقیقی زمین را که بمب گذاری شده است منفجر می کند و باعث می شود شما به همراه Boss به زیر زمین سقوط کنید . این مرحله نیز همانند مرحله گذشته است با این تفاوت که باید افراد خاکی را که Boss به وجود می آورد را نیز نابود کنید. توجه کنید هر زمان که Boss ظاهر می شود باید از FB استفاده کنید تا میزان سلامتی او کاسته شود و در نهایت به سمت او حمله ور شوید و سکانس پایانی را مشاهده کنید.
[/CENTER]
 

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
خوب برای اینکار باید به محل مورد نظر برو بعد باید فردی که کشته شده رو پیدا کنی محل رو اسکن کن . حالا باید مسیری که مشخص شده رو دنبال کنی تا به جایی برسیدی که باید دوباره اسکن کنی.
 

ARASH33

کاربر سایت
Jan 27, 2012
12
خوب برای اینکار باید به محل مورد نظر برو بعد باید فردی که کشته شده رو پیدا کنی محل رو اسکن کن . حالا باید مسیری که مشخص شده رو دنبال کنی تا به جایی برسیدی که باید دوباره اسکن کنی.

عزیز جان یه نقطه خاص که نیست یه منطقه ابی رنگه هیچی هم داخلش نیست:((:((:-s:((~x(~x(~x(
 

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
اقا باید بری سمت راست ( یادته وقتی می خواستی بری پیش اون زنه که گیاه داشت) چیکار کردی از اون در رد شدی همون کار رو باید اینجا انجام بدی.
 

ARASH33

کاربر سایت
Jan 27, 2012
12
ببخشید کدوم زنه که گیاه داشت بیشتر راهنمایی میکنی ممنون

---------- نوشته در 10:51 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:47 PM ارسال شده بود ----------

در مورد اسکان کردن=من اونجاهارو اسکن کردم~x(:-o:((:((:((:((
 

ezio 4

کاربر سایت
May 24, 2011
41
نام
Ezio Auditore
آون مرحله ی ras al ghul وقتی شکستش میدید باید از کجا باید خارج شیم کامل توصیح بدید
 
آخرین ویرایش:

ARASH33

کاربر سایت
Jan 27, 2012
12
آون مرحله ی ras al ghul وقتی شکستش میدید باید از کجا باید خارج شیم کامل توصیح بدید
ببین باید از اونجای که یه در رو دیوار بود از اونجا میای بیرون بعد میزنی تو نقشه دو سه تا در پشت سرهم میای بیرون بعدش از تو تونل هم رد میشی و میای بیرون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر