معرقی و دانلود بازی های Hidden Object

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
[h=1]بازی فکری و کم حجم Cheatbusters Final[/h]
Cheatbusters عنوان یک بازی کم حجم و Hidden Object می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در مورد یک کارآگاه با استعداد به نام استیو می باشد که به دنبال یافتن حقیقت است . این بازی به دلیل داشتن ژانر هایدن ابجکت ، تمام حرکات آن با موس صورت می گیرد و شما می بایست با پیدا کردن شی های مخفی شده در مراحل مختلف ، معماهای بازی را حل کنید . امیدواریم از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید .
Cheatbusters.jpg
-----------


[h=1]دانلود بازی Lost Chronicles 2: Fall of Caesar برای PC[/h]
Lost Chronicles 2: Fall of Caesar یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. جولیوس سزار فردی دارای قدرت فراوان بوده و به عنوان دیکتاتور نامیده می شود. عده ای در مجلس سنای روم از دست وی خشمگین هستند و قصد دارند باعث سقوط حکومت وی شوند. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی بسیار جذاب را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.
| نسخه کامل و نهایی بازی |
Lost_Chronicles_2__Fall_Of_Caesar.jpg
-------------------
[h=1]بازی فکری و زیبای The Keepers: Lost Progeny Collector’s Edition[/h]
The Keepers: Lost Progeny Collector’s Edition یک بازی فکری و Hidden object است که به تازگی شرکت معروف Big Fish Game آن را منتشر کرده است . داستان بازی در مورد یک پسر بچه‌ی یتیم است که پدر و مادر خود را گم کرده است و با دیدن یک عکس ، به زنده بودن والدینش امیدوار می شود . حال شما می بایست با حل پازل ها و معماهای بازی ، به او کمک کنید تا از این سردرگمی در بیاید . آیا پدر و مادر او هنوز زنده هستند ؟ این سوالی است که برای دانستن آن نیاز به طی کردن مراحل جذاب بازی دارید . این بازی نسخه ی فینال بوده و کد ریجستر کردن نیز به آن اضافه شده است .
The-Keepers.jpg


---------
[h=1]بازی فکری و کم حجم Curse at Twilight: Thief of Souls[/h]
بازی Curse at Twilight: Thief of Souls شما را به یک محیط ترسناک و هیجان انگیز می برد که در آن می بایست با پیدا کردن شی های مخفی شده در نقاط مختلف ، به کشف اسرار زندگی خود بپردازید . در یک دنیای جادویی که فراتر از تصورات شما می باشد و بافتن شی های مخفی و حل معماهای بازی بسیار لذت بخش و جذاب می باشد . سایت دانلود ها نسخه فینال و Collector's Edition این بازی را به صورت رایگان برای شما آماده ی دریافت کرده است که امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .
Curse-at-Twilight.jpg
-----------------
[h=1]بازی کم حجم و فکری Blue Beard’s Castle Final[/h]
با یک بازی فکری و Hidden Object دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت دانلود ها هستیم . داستان بازی به این گونه می باشد که شما می بایست با حل معماهای مراحل مختلف ، خواهر خود را که در قلعه Bluebeard زندانی می باشد را نجات دهید . داشتن مکان های جالب و پیدا کردن معماهای بازی در صحنه های خیره کننده ، مطمئناً بسیار سرگرم کننده و جالب می باشد . امیدواریم از این بازی فکری و زیبا نهایت لذت و استفاده را ببرید .
Blue-Beard%27s-Castle.jpg
----------
[h=1]بازی فکری و کم حجم Youda Mystery: The Stanwick Legacy[/h]
با حل معماهای بازی Youda Mystery: The Stanwick Legacy راز میراث پدربزرگ شخصیت بازی (Stanwick) را کشف کنید تا به عمارتی که سهم او است برسد . این بازی به صورت Hidden Object می باشد و سازنده و ناشر آن شرکت Youda Games است . شما می بایست با حل معماهای مراحل مختلف ، مدرکی را که با آن ثابت می گردد پدربزرگ خانه را رها نکرده است را پیدا کنید که امیدواریم از حل پازل های بازی نهایت لذت را ببرید .
Youda-Mystery.jpg
--------------
[h=1]بازی فکری و کم حجم راز شائولین Shaolin Mystery 2[/h]
بازی Shaolin Mystery 2 که عنوان کامل آن Shaolin Mystery 2: Revenge of the Terracotta Warriors می باشد ، با داشتن ژانر فکری و Hidden Object با همکاری دو شرکت Digital Quarter و Big Fish Games منتشر شده است . داستان بازی در مورد نجات دادن مردم روستا از دست نیروهای مهاجم است . سفر به جاده های کوهستانی و خطرناک ، بازدید از معابد شائولین ، دیدن اژدهای افسانه‌ای و … برخی از صحنه های زیبا و دیدنی هستند که در این بازی مشاهده خواهید کرد . آیا شما به اندازه ی کافی قدرت دارید که نیروهای مهاجم قرمز رنگ را متوقف کنید !؟ برای دریافت رایگان این بازی از سایت بزرگ دانلودها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .
Shaolin-Mystery.jpg
-----------------
[h=1]بازی فکری و ترسناک Haunted Manor 2: Queen of Death[/h]
با یک بازی Hidden Object دیگر در خدمت شما کاربران سایت دانلودها هستیم . عنوان این بازی Haunted Manor 2: Queen of Death بوده و توسط شرکت معروف Big Fish Games منتشر شده است . داستان بازی به این صورت می باشد که شما می بایست خواهر خود را قبل از اینکه دیر بشود نجات دهید و به آغوش خانواده برگردید . این بازی ها معمولا با توجه به معماها و تصاویری که سازنده به تصویر می کشد سنجیده می شوند و هوش خالق بازی در پنهان کردن شی های مخفی در مراحل مختلف نیز از سایر ملاک های مهم در طراحی اینگونه بازی ها می باشد . نسخه ی فینال و Collector's Edition این بازی در ادامه ی مطلب از قابل دریافت می باشد که امیدواریم از حل معماهای این بازی نهایت لذت را ببرید .
Haunted-Manor.jpg
--------------
[h=1]دانلود بازی فکری و کم حجم Shattered Minds: Masquerade[/h]
بازی Shattered Minds: Masquerade یک بازی Hidden Object است که تمام حرکات آن توسط موس انجام می شود و کار اصلی شما در اینگونه بازی ها یافتن اشیای پنهانی و حل معماها مراحل مختلف است . Boudreaux که تصور می شد مرده است ، به شهر بازگشته تا انتقام خود را از ساکنین شهر بگیرد و شما می بایست مانع این کار شوید . نسخه ی نهایی این بازی در ادامه ی مطلب از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد که امیدواریم از حل معماهای بازی لذت ببرید .
Shattered-Minds.jpg
--------------
[h=1]دانلود بازی فکری و کم حجم Exorcist II Final[/h]
Exorcist II عنوانی از بازی های متعدد Hidden Object می باشد که توسط شرکت معروف Big Fish Games در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است . داستان بازی در مورد نجات دادن روح یک دخترجوان می باشد که می بایست او را از دست شیطان نجات دهید . درنهایت نیز می بایست اسرار عمارت را فاش کنید . آیا می توانید روح خود و دخترک جوان را از چنگال شیطان و تاریکی نجات دهید ؟ برای پاسخ می بایست مراحل گوناگون بازی را پشت سربگذارید و معماهای زیبای آن را حل کنید .
Exorcist-II.jpg
------------

[h=1]بازی فکری و کم حجم Lost Lagoon 2: Cursed and Forgotten[/h]
Lost Lagoon 2: Cursed and Forgotten یک بازی فکری و هایدن آبجکت از شرکت معروف و سرشناس Big Fish Games است . ابتدا شما در ساحل جزیره‌ی اقیانوس آرام جنوبی در حال زندگی بودید که ناگهان این ساحل به یک کابوس تبدیل شد ! بومیان قصد گرفتن جان شما را دارند و می خواهند شما را قربانی خدایان خود کنند ، حال شما چاره ای جزء فرار ندارید تا جان خود را نجات دهید . آیا موفق به این کار می شوید ؟ می بایست مراحل متنوع و زیبای بازی را پشت سربگذارید تا به این سوال پاسخ دهید .
Lost-Lagoon-2.jpg
-----------
[h=1]بازی فکری و کم حجم Weird Park: Broken Tune Collector’s Editions[/h]
در بازی Weird Park: Broken Tune Collector's Editions شما می بایست در نقش یک کارگاه باشید و در یک پارک عجیب و خالی به دنبال سرنخ های لازم باشید تا قاتل بازی را پیدا کنید . این بازی به صورت Hidden Object می باشد و برای طی مراحل باید اشیای مختلف را پیدا کنید و آن ها را در کنار هم قرار دهید تا معمای بازی را کشف کنید . تحقیق در مکان های شگفت انگیز با دقتی که سازندگان این بازی (شرکت Alawar Entertainmen) برای پنهان کردن شی های مختلف به کار برده اند ، بازی را بسیار زیبا تر کرده است .
Weird-Park.jpg
محیط بازی :
Weird-Park-S1.jpg
====

ادامه دارد....

اگر لینک دانلود رو خواستید در این جا درخواست بدین لینک دانلود رو بهتون می فرستم.
با تشکر
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,878
نام
صابر
عزیز من چرا هی از منابع فارسی کپی میکنی ! این کار زشتی هست که دقیقا داری زحمت افراد سایت رو که در بخش PC فعالیت میکنن زیر سوال میبری ! اگه منبع هم میزدی یه چیزی !
همینطوری چند تا تاپیک مختلف پشت سر هم میزنی که اصلا کار درستی نیست !
شما فعلا یک اخطار گرفتید تا یکم دسترسیتون از انجمن کوتاه بشه ! در صورت تکرار عواقب بدی برای شما خواهد داشت !
امیدوارم دیگه تکرار نکنید !
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر