بهترین های دنیای Anime به انتخاب اعضای بازی سنتر (آخرین آپدیت ها با پست 141)

نظر سنجی پایان فصل بهار


  • مجموع رای دهنده‌ها
    12
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

致命的

کاربر سایت
Apr 11, 2009
765
نام
امير اشكان
تو این لیست من فقط Darker Than Black رو دیده بودم و بهش رای ندادم. بقیه اشونو ندیدم. لیست قبلی انیمه هایی که ندیده بودم خیلی کمتر بودن.

واقعا شرم داره کنشین رو ندیدی :D

واقعا شرم داره، ولی من دیدم و بهش رای هم دادم :D
Oops...
 
آخرین ویرایش:

致命的

کاربر سایت
Apr 11, 2009
765
نام
امير اشكان
The Place Promised in Our Early Days

rcb0edore09dwquex3w.jpg

سایز اصلی

بعد از اینکه "شینکای" تقریبا به تنهایی شاهکار Voices of a Distant Star رو ساخت ؛ طرفداران منتظر بودند که ببینن با یک بودجه ی قابل قبول هنر "شینکای" چه سرانجامی داره... پاسخ اونها The Place Promised in Our Early Days بود و پاسخی بس شنیدنیست...

داستان انیمه مربوط به بعد از جنگ جهانی دوم ِ. ژاپن به دو قسمت تقسیم شده. قسمت اول رو "اتحادیه" و قسمت دیگه رو آمریکا تحت کنترل داره... یه برج بزرگ و اسرارآمیز در قسمتی که تحت کنترل اتحادیه است ساخته شده... داستان در مورد 2تا پسر بچه است که تصمیم دارند هواپیمایی بسازند و با هم برن به سمت برج. در بین داستان با دختری آشنا می شن و قرار می ذارن که 3تایی برن... بعد از مدتی این طرح رها می شه چون از دخترک خبری نیست... معلم ها می گن "انتقال یافته" به یه مدرسه ی دیگه اما...
تا اینجا به نظر می رسه با یک کار Sci-Fi روبرو هستید ولی تم اصلی داستان روابط انسانیِ...
خیلی ها "ماکوتو شینکای" رو با شاهکار بی بدیلش "5Centimeter per Line" می شناسند... کاری که به جرئت جزو 5 اثر برتر درام قرار داره...
هر شیرینی خوبی به یه خمیر خوب احتیاج داره ، اگر قبول دارید که 5Centimeter per Line اون کیک خوشمزست ، The Place Promised in Our Early Days همون خمیر شیرنی پزیِ.
تک تک عناصر این دو داستان به هم مرتبطند... جوری که اگه با داستان آشنا نباشید و قسمتی از هر دو انیمه رو ببینید تصور می کنید که به قسمت های مختلف یک انیمه نگاه می کنید...
ویژوال و آرت مانند همیشه بی نظیر و چشم نوازِ... هم از لحاظ تکنیکی و هم از دیدگاه هنری... به خصوص صحنه های طلوع و غروب شما رو وا می داره که دکمه ی pause رو بزنید و خودتون رو به این دنیای بی آلایش بسپرید و مدت ها به تصاویر خیره بشید


موسیقی کار دلنشین و همانند 5Centimeter per Line یک قطعه ی وکال بسیار گوش نواز در انتهای داستان پخش می شه...

روابط به پیچیدگی و زیبایی 5Centimeter per Line نیستند اما کاملا قابل قبولند... "شینکای" در بیان حرف ها با موسیقی و کاملا راست و پوست کنده تبحر داره ؛ هر چند اوج این هنر در 5Centimeter per Line به کار رفته ؛ اما The Place Promised in Our Early Days هم چندان از پیشتازش کم نمیاره... متاسفانه عظمت 5Centimeter per Line تمام کارهای "شینکای" رو تحت الشعاع قرار داره و از فروغ انداخته به همین دلیل نباید چیزی در اون حد انتظار داشته باشید...

روایت داستانی کمی گنک تر و پایان کار کمی مخاطب پسند تر از 5Centimeter per Line کار شده که چندان تو ذوق نمی زنه... (برای درک بهتر پیشنهاد می شه به تاریخ های نوشته شده و بیان شده توجه کنید)

در انتها این که شاید این کار به بزرگی 5Centimeter per Line نباشه اما به جرئت می شه گفت که ارزش ثانیه ثانیه ی وقتی که براش صرف می کنید رو داره
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Police _ 110

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
معلومه کمتر کسی شرکت می کنه من خودم فقط چون عشقه ناروتو بودم شرکت کردم.

تاپیکتون می دونی مثل چی میمونه؟

انگار داری تو خیابون راه میری یهو سرت رو میندازی پایین میری تو خونه ی مردم نه کسی رو میشناسی نه کسی تحویلت می گیره کلا حالت گرفته میشه سریع میای بیرون.

تو این تاپیک فقط 10 12 نفر هستن که فقط با خودشونیا پست میدن و حس عمومی بودن تاپیک رو کاملا از بین برده :|

ببخشید دوست عزیز اصلآ متوجه منظورتون نمیشم

اینجا هر کسی که انیمه میبینه چه مبتدی چه حرفه ای میاد نظرش رو میگه ما اینجا کسی رو محدود نکردیم نمیدونم شما چرا احساس میکنید تاپیک خصوصیه وقتی شما خودت تو بحث ها شرکت نمیکنی و سعی نمیکنی با بچه ها سلایقشون بیشتر اشنا بشی ما چیکار میتونیم انجام بدیم

خلیل بنده خدا زبونش مو در اورد به بچه ها گفت بیاین حتی اگه یه انیمه رو هم میبنید تو بحث ها شرکت کنید حد اقل سودی که براتون داره دو تا کار جدید به چشمتون میخوره که شاید با دیدنش لذت ببرید
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
Iroha ep 9 :

ایروها جزو انیمه هایی بود که خیلی منتظرش بودم ، بنظرم یه چیز خاصیه بین انیمه ها و کار متفاوتی هم هست ... انیمه شروع خیلی خوبی داره و بیننده رو امیدوار میکنه تو 2 قسمت اول ولی بعدش یه افت بدی پیدا میکنه و دوباره اوج میگیره و دوباره افت میکنه و الان دوباره اوج گرفته ولی بهش عادت کردم ! به عنوان یه انیمه ای که تو وقت استراحت میبینمش واقعاً برام لذت بخشه مخصوصاً قسمت 8 و 9 که بازم داره همون حس قسمتهای اول بلکن بیشتر رو برام فراهم میکنه .

داستان ایروها یه داستان خیلی سادس ، یه زندگی عادی تو یه مسافرخونه با تمام اتفاقات روزمرگی و داستان های عادی ولی نوع به تصویر کشیدنش متفاوته و همین ساده و بی آلایش بودنشه که باعث شده ازش خوشم بیاد .

شخصیت پردازی توی ایروها یجورایی کلاس بندیه بنظرم ، و جالب اینه که همه هم تو یه سطحن و کارگردان کاری کرده که نه عاشق شخصیتی بشی و نه از شخصیتی بدت بیاد فقط درست مثل درون مایه خود انیمه شخصیت ها رو مثل آدم های یه جامعه با انواع مشکلاتشون و خلق و خوشون رو ببینی .

گرافیک توی ایروها حرف اول و آخر رو میزنه به خصوص رنگ بندی شاد انیمه و از اون عالی تر نورپردازی خورشید که واقعاً آدم دوست داره فقط Pause رو بزنه و به محیط نگاه کنه مخصوصاً تو قسمت 8 یا 9 بودم فکر کنم که یه تیکه قطار داره از دشت و دمن حرکت میکنه و دوربین از بالا داره صحنه رو میگیره اونجا فوق العادس ..

ترک های انیمه رو خیلی دوست دارم مخصوصاً OP , EN انیمه رو که 10 بار میزارم تا فقط آهنگش رو گوش بدم . اما از ترک های داخل انیمه راستش خیلی راضی نیستم و یجورایی واسم انحصاری شده همون 2 تا .

در کل تا قسمت 9 که دیدم بهش نمره 8 رو میدم !
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
یک سری از پست ها رو به تاپیک انیمه سنتر فرستادم. دقت داشته باشید که این تاپیک برای معرفی انیمه و نظرات برای Vote دادن هستش و همچنین تا حدی کمی برای بحث درباره ی انیمه.
برای مشاوره و صحبت های متفرقه انیمه ای به تاپیک انیمه سنتر مراجعه کنید.
http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=1740&page=125
 
آخرین ویرایش:

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
Howl's Moving Castle (MOVIE) Anime :

قلعه متحرک هاول رو چندین سال پیش که نمیدونستم انیمه اصلاً چی هست به عنوان یه کارتون خانواده خریده بودن که بعد چند وقت یادمه خیلی بی حوصله بودم و دنبال یه مدیای تصویری بودم که ببینمش و خب با این انیمه برخورد کردم !

داستان توی قلعه هاول یه داستان عجیب و غریبه ، یه دنیای جادوگری متروک تو یه قلعه و یه شخصیت مرموز و دستیار کوچولوش همه و همه باعث میشه ببینده نفهمه دقیقاً منظور انیمه چی هست ... درسته اوایل انیمه خیلی خوب پیش میره ولی هر چی میگذره آدم چیزایی رو میبینه که سخت میتونه با توجه به جو انیمه هضمشون کنه !

گرافیک انیمه در حد خوبی کار شده ، در واقع یجورایی به تم داستانی کار میخوره و اون حالات گنگی و مرموز بودن درون مایه داستان رو بیشتر تو چشم میاره .

شخصیت پردازی ها حالات مختلفی تو این فیلم دارن ، یه موقع خوب درکشون میکنی یه موقع به خودت میگی این همون شخصیتیه که من دیدم ؟! کارهاشون رفتارهاشون همه و همه یه حسی به آدم میده که شاید همه اینها توی خواب یکی داره اتفاق میوفته یا شایدم یجور جادو هست که باعث تفاوت رفتارها تا این حد شده .

در کل قلعه متحرک هاول اثریه که من به شخصه نمیتونم بگم واقعاً چی هست و چی رو میخواد به ببینده بگه . اما برای من تو اون زمان واقعاً جذاب بود و یکی از کارهای متفاوتی بود که دیدم و توسط گلوری دوبله شده بود .

من بهش نمره 7,5 رو میدم چون یجور حس خاصی داشتم تو دیدن انیمه که خیلی خیلی کم پیش اومده بود برام ولی از اونطرف گنگی انیمه رو نمیشه به عنوان ضعف اصلیش نادیده گرفت !
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
قسمت سوم از نظرسنجی سری اول

قسمت سوم از نظرسنجی سری اول به مدت 5 روز
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
قسمت چهارم از نظرسنجی سری اول

قسمت چهارم از نظرسنجی سری اول به مدت 5 روز

تمامی انیمه ها تا این سری تو نظرسنجی شرکت کردند. فقط یک دوره ی نظرسنجی باقی مانده که اون هم اختصاص داره به پایان فصل و انیمه های اون
از بین انیمه های فصل ای که Vote خوردند تو این هفته Ano Hana و Toriko تموم شدند. هفته ی دیگه Deadman Wonderland و Gosick هم تموم میشند که با هم براشون نظرسنجی قرار میدم.

+++++++++++++++++++


Ano Hi Mita Hana no Namae o Boku-tachi wa Mada Shiranai
37qr0wtzs18c5u8hlj2.jpg


یکی از بهترین انیمه های بهار 2011 با 11 قسمت تموم شد. Ano Hana واقعاً عالــی بودش و کاملاً با سیلقه و انتظارات ام از یک انیمه، جور هستش
اگر درست یادم باشه، تا قسمت 6 انیمه، امتیاز کامل 10 رو بهش دادم. همچنان نظر همون نمره ی کامل 10 هستش.
داستان، شخصیت پردازی و نوع روایت ـش بسیار عالی بودش...این کار بی شک Masterpiece هستش و در بالاترین قسمت های TOP List ام، جایگاه ویژه داره
 
آخرین ویرایش:

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
تشکر از تمامی دوستانی که تا اینجا همراهی کردند و همچنین در نظرسنجی ها شرکت کردید.
دو روز دیگه نظر سنجی سری اول تاپیک بعد از 20 روز تموم میشه. قرار بود که بعد از اتمام کار، فُرم نمایش Vote ها رو تغییر بدم. ولی فرصتی شد که این کار رو زودتر قرار بدم.

پست دوم، سوم و چهارم تاپیک به روز شده و میتونید لیست Vote ها رو به همراه نام تمام کاربرانی که چه در نظرسنجی شرکت کردند و یا پست زدند رو به همراه معرفی اعضا و سایر مشخصات، مشاهده کنید.

یک نمونه ـش رو اینجا قرار میدم و مابقی رو تو صفحه ی اول نگاه کنید.

مشاهده لیست - انیمه های به اتمام رسیده Complete Anime


همچنین پست 5 ای به تاپیک اضافه شده که لینک معرفی Tokyo Girls و Tokyo Boys اعضا در این پست قرار میگیره.

P.S
مدتی بود بخاطر نظرسنجی پست نزدم چون برنامه ریزیم رو برای نظر سنجی تا حدی خراب میکرد...سعی میکنم تو دو روز آینده دوباره تاپیک مثل قبل با همیاری دوستان Up بشه.
P.SS
Ano Hana تموم شده، دوستانی که مایل هستند امتیازات ـشون رو بدند و یا آپدیت کنند.
هفته ی آینده نظرسنجی کارهای فصل ای هستش که وارد لیست انیمه های به اتمام رسیده، بشند.
Ano Hana
- Toriko اگر تموم بشه!
Beelzebub - اگر تمدید نشه
Deadman Wonderland
Gosick
 
آخرین ویرایش:

致命的

کاربر سایت
Apr 11, 2009
765
نام
امير اشكان
خلیل جان خسته نباشی...
کولاک کردی :D
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
آپدیت امتیازها:
Toriko تا آخر: همون 5 قبلی
Ano Hana تا آخر: از 9 به 8 . با اینکه پایان خوبی داشت، اما یکمی عجولانه بود و با فضای اوایل انیمه فرق داشت.
Hanasaku Iroha تا قسمت 13 : از 7 به 8 . سه قسمت آخرش واقعا عالی هستن. همون چیزی که من دوست دارم.
Nichijou تا قسمت 13 : از 8 به 6 . از قسمت 9 به بعد عجیب افت کرده و تکراری شده!
Gosick هم فعلا همون 8 .
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
Code Geass
xe2bh2424cqlgnjriwo.jpg


انیمه ی Code Geass محصول سال 2006 با 50 قسمت در دو سری 25 قسمت ای با عنوان های Code Geass: Hangyaku no Lelouch و Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 با همکاری استدیوهای Sunrise, Mainichi Broadcasting, Bandai Entertainment ساخته شد.

داستان انیمه در سال 2010 روایت میشه، زمانی که امپراتوری های بزرگ، دنیا را برای خود تقسیم و کشورها را مستعمره ی خود کردند.
کشور ژاپن در طی آغاز یک جنگ دفاعی در مقابل امپراتوری بریتانیا، شکست خورده و مستعمره ی بریتانیا می شود.
اسم ژاپن به منطقه ی 11 تغییر نام پیدا مکند و با ژاپنی ها همانند بردگان و انسان های پست رفتار می شود که بیشترین فشار از سوی خانواده سلطنتی می باشد.

در طرف دیگر داستان Lelouch که یک دانش آموزش تبعیدی از انگلستان است که به منطقه 11 (ژاپن) فرستاده می شود.
لولوش در طی یک برخورد اتفاقی با یک دختر، قدرتی را بدست می آورد که می تواند سرنوشت دنیا را تغییر دهد.


انیمه Code Geass از داستان بسیار قوی و از سطح شخصیت پردازی بسیار بالایی برخوردار است که میتواند درگیری زیادی برای ببنیده بوجود آورد.
دوبله ی کار واقعاً بی نقص است و از دوبلورهای حرفه ای و خوش صدایی برای این کار استفاده کردند که با یک طراحی عالی و گرافیک چشم نواز، اثر خوبی ساخته شده است.

شاید در نگاه اول، در ببینده این حس بوجود آید که در حال نگاه کردن یک انیمه ی اکشن ربوتیک هستش، ولی باید گفت که Code Geass انیمه ای ربوتیک محور نیست و این شخصیت های داستان اند که به انیمه جان میدهند.
انیمه دارای Theme هایی همچون اکشن، درام، psychological، علمی تخیلی (ماوراء طبیعی) و تا حدی رومنس هم میباشد.

درنهایت باید گفت که Code Geass یکی از کارهای بسیار پرطرفدار و با ریت بالا هستش که از ارزش بالایی برای دیدن برخورداره.
بشخصه به این انیمه علاقه ی خاصی دارم و جزء اولین کارهایی بود که دیدم.
 
  • Like
Reactions: Erica

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,007
نام
خلیل
نظر سنجی پایان فصل بهار

سه انیمه از کارهای فصل ای که در طول تاپیک Vote خوردند در پایان فصل بهار به اتمام رسیدند و به لیست Finished Airing اضافه شدند. طبق قرار قبلی برای اینکه انیمه های فصل ای وارد لیست Complete Anime بشند یک نظر سنجی پایان هر فصل ایجاد میشه تا با Vote گیری انیمه های به اتمام رسیده، درجه ی آنها در TOP List تاپیک مشخص شود.

نظرسنجی چند انتخابی میان سه انیمه ی زیر هست که به مدت 5 روز میباشد.
Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai
Deadman Wonderland
Gosick

P.S
دوستانی که تمایل به دادن امتیاز و یا آپدیت امتیاز قبلی خود هستند هم میتونند پست ای به این منظور ارسال کنند.
 
آخرین ویرایش:

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,361
نام
علیرضا
می خواستم به چند تا از انیمه هام که نمره ندادن نمره بدم ::d

One Piece : 9
Naruto : 9
Naruto Shippuuden : 8
Bakuman : 9
D Gray-Man : 8
Great Teacher Onizuka : 7
Wolf's Rain : 7
5 Cm/S : 9
Full Metal Alchemist : 8
Pandora Hearts : 7
Devil May Cry : 4
Angel Beats : 9
Blood + : 7
Sacred Seven : 5

و در آخرم نمره ای که به Gosick دادمو از 9 به 10 آپدیت می کنم !!
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر