هرسوالی درمورد Ps2

mohammad1

کاربر سایت
Dec 3, 2005
41
سوالت شفاف نيست ولي پاسخ ميدهم اگه پاسخت رو نگرفتي موردي بپرس ؟
مدل 50000 اولين مدلي بود که بعد از مدل 39004 به ايران وارد شد در مقايسه با مدلهاي قبلي دور فن پايين آمده صداي دستگاه تقريبا کم شده و ريموت کنترل که در مدلهاي قبلي روش نبود رو دستگاه انتقال يافته و ilnkجلوي دستگاه حذف شده مزاياي اين مدل اين که ورزن dvd بالايي دارد و مشکل لود نکردن و حساسيت به بازيها و dvd فيلم در آن حل شده و معايب ان اين که مود چيپ موجود در بازار براي اين مدل يعني m3 با اين دستگاه مچ نيست و فلش را دير خالي ميکند .
 

mohammad1

کاربر سایت
Dec 3, 2005
41
واسه بازي انلاين 1 -يک خط adsl ميخواي با سرعت حداقل 256k و 2-نتورک آداپتور اگه ps2 شما از اون بزرگها باشه ولي براي مدل کوچک نياز نيست 3- يک بازي اورجينال مثل desrt storm ويا فوتبال pro 6 ويا بازي ديگري که توش بخشي بنام انلاين يا اينترنت داشته باشه فقط بازي اورجينال باشه 4- مود چيپ دستگاهت اگه چيزي به غير از dms ويا o2 بايد از دستگاه جدا شود
تا اينجاش بيا تا بعد
 

mohammad1

کاربر سایت
Dec 3, 2005
41
منم سلام
من میخاستم بدونم که مدل 75004 کارش چطوره ؟:cheesygri
در مورد اين مدل بايد بگم که خيلي از مشکلاتي که سري700xx داشت مانند عدم سازگاري با اکثر مود چيپ ها و از دست رفتن منو و سوزاندن لنز و بقيه مشکلات را ندارد ولي ورزن dvd فيلم آن به 3 افزايش يافته واز ان ميتوان حتي به جا يک ويدئو استفاده کرد و به علت تغيير در طراحي ديگر نميتوان به اين مدلها هارد ide نسب کرد در اين مدل مشکل تغذيه به کلي و گرم شدن بيش از حد تا حدودي نسبت به مدل 700xx حل شده .
 

m.ali.ps3.x360.wii

کاربر سایت
Aug 8, 2006
26
سلام آقا محمد من می خواهم یه دونه ps2 برای یکی از دوستانم بخرم از هر مغازه دار ی سوال کردیم هر کدام برای فروش خود یه چرتی می گفتن حالا ps2 بزر گ بهتر ه یا این نزک ها خودم که از این بزرگها دارم خوب کار کرده ولی نوش گیر نمی یاد ومی خواستم به ps2 خودم هارد وصل کنم چگونه این کار راباید بکنم ممنون از این تایپکت عزیز:love:
 

mohammad1

کاربر سایت
Dec 3, 2005
41
به نظر من بستگي به کار کشيدن طرف داره اگه شما روزي 1 الي 4 ساعت مداوم بازي ميکني پيشنهاد من اين که يه مدل کوچيک بگير فقط مدل 77000 بگير که خيلي دستگاه خوبيه ولي اگه مثل من ميخواي استفاده کلوپي بکشي از اون مدل بزرگها بخر مدل 54000 رو ظاهر مهم نيست فقط با لنزنو بخر تا برات تو خونه حداقل 2 الي 3 سالي کار کنه .
در مورد هارد هم بايد بگم که وسايل مورد نيازت يه هارد مکستور 80 معمولي و يک سي دي بنام hdl و يک رابط نياز داري متاسفانه توليد رابط هارد به دستگاه يا همان نتورک آداپتور قعط شده و به ندرت تو بازار ميتوني پيدا کني
 

Z.E.U.S

کاربر سایت
Jan 24, 2007
96
نام
میثاق
سلام

من یه ps2 مدل 50000 داشتم دادم که روش مود چیپ نسب کنن . حالا که مود چیپ نسب کرده لنز از کار افتاده . نمیدونم چرا ولی مدل مود چیپی که نسب کرده m7بوده . حالا می خوام بدونم این مدل روی ps2 50000 جواب میده .

با تشکر . :cool:
 

feng wai

کاربر سایت
Sep 29, 2006
89
بهترین کار برای هارد دیسک ها گذاشتن چیپی مثل dms4 وcrystal که تمامن لنز دستگاه رو میفرسته کنار و شما دیگه نیازی به cd برای hd loader ندارید و این برنامه ها رو از روی مموری لود میکنید که dms4 با برنامه مخصوص خودش به نام toxic os سازگاری تمام با همه بازی ها رو از روی هارد داره که تا اونجایی که من میدونم فروشگاه تیموری تو پاساژ لباف ط 2 یا 3 بود دقیق یادم نیست داشت و نصب می کرد من خودم از crystal chip استفاده می کنم و راضیم قطعه network adapter رو هم خودش باید داشته باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر