فروم هواداران STREET OF RAGE SERIES(شورش در شهر)

بهترین نسخه بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    25

Eagle_78

کاربر سایت
Mar 13, 2007
39
یادش بخیر . واقعا یکی از قشنگترین موزیک بازیها رو تو شماره یکش بود اون موقع ها اون رو رو کاست ضبط کرده بودم و گوش می کردم و اولین بازی بود که توش صدای آدما واقعی بود و اولین بازی که علاوه بر گرافیک بالا انیمیشن های روان و زیبایی رو برای حرکتهای رزمی بازیکنها داشت .
من این بازی رو هر چی که امکان اجراش رو داشته تموم کردم ( pc -psp ) و هیچوقت فراموشش نمی کنم .:smile:
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
همین یه هفته پیش Streets of Rage 2 رو تو لایو دانلود کردم. خاطرات 13-14 پیش اومد جلو چشمم.:((
این بازی به همراه Mortal Kombat اولین بازیای دوران گیمری من بودن. هنوز هم از بازی کردنش خسته نمیشم. واقعا بی نظیر بود.
-----------
ویرایش :
اینم چند تا عکس دیگه.

streets-of-rage-2-781277.jpg

Streets_of_Rage_GEN_ScreenShot4.jpg
[/IMG]
crate_streets_of_rage_3.jpg
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
یادش بخیر،می شد تو طول هر مرحله یه بار از پلیس کمک درخواست کمک کرد تا بیاد با مسلسل یا راکت دشمنا رو نابود کنه!
آهنگش هم یه ماه پیش تو دی وی دی بازیرایانه پیدا کردم...به جرات می تونم بگم بهترین آهنگیه که تو یه بازی کامپیوتری شنیدم...:((
 

S1NA

کاربر سایت
Mar 7, 2009
937
نام
سينا
اوّلين بازی که واسه سگام خريدم همين بازی بود البته کارتريجش يا به قول خودمونی فيلمسگاش 4 لبه بود يعنی 4 تا بازی توش بود که سونيک و اين و 2 تا بازی ديگه هم بود که اسمشون ياد نيست ...........
اين بازی بعد از سونيک بهترين بازی بود که با سگا بازی کردم البته هيچوقت نشد تمومش کنم آخه سريع سگا داغ ميکرد و نميشد تا آخرش برم ......... اونی که من بازی ميکردم احتمالاً شماره يکش بود آخه اسم شخصيت هاش آدام و آکسل و بليز بود ......... اون عکس اوّل رو که ديدم خيلی شوکه شدم واقعاً بازی جذابی بود
 

phones

کاربر سایت
Jan 10, 2007
179
نام
Sky Fighter
عجب بازی خوفی بود هر بار می خواستم تا آخر برمش نمی شد چون دستگا داغ می کرد یه بار اعصابم ریخت بهم شب خواستم بخوابم ترانس و خود دستگاه رو گزاشتم جلو کولر تا صبح:biggrin1: بعد صبح بلند شدم دیدم سرد سرد هستن نشستم بازی کردم یه دو ساعتی طول کشید تا به مرحله آخر رسیدم آخه هی می باختم حتی یه بار مرحله 6 بازی باختم مجبور شدم از اول برم بعد بالاخره رسیدم به مرحله آخر خودمو آماده کردم که mr.x رو بکشم تا اولین لگتو زدم برقا رفت:mad::mad: منم که اعصابم خراب بجاب این که با mr.x بجنگم با دستگاه جنگیدم:biggrin1:
 

Amirxs

کاربر سایت
Jun 5, 2008
37
سلام دوستان این تاپیکو دیدم واقعن اشکم در اومد من آهنگ سازم دوتا از ترکایه این بازی رو رمیکس کردم به یاده دوران بچگی یکی آهنگه راند 3 و یکی هم آهنگه boss وقتی که رئیسس میاد تو مرحله یه اول !!:):):x:x امید وارم خوشتون بیاد !

http://www.4shared.com/audio/vrVbl50o/street_of_rage_Round_3_Techno_.htm
http://www.4shared.com/audio/ruC2-zGB/street_of_rage_Boss_Song_2010_.htm
 

Statix

کاربر سایت
Oct 7, 2009
125
نام
حمید
دوستان منم عاشق این بازیم همین الانم روی کنسول DS Lite با امولاتور سگا دارمش و بازیش می کنم.
ولی این چند ساله توی کف همون رمزهای بازی بودم که مال Axel و Skate رو خودم بلدم ولی مال Blaze و zan رو هرچی دنبالش گشتم نتونستم پیدا کنم.
یادش بخیر ما اون موقع ها به حرکت رمزی Axel که با دکمه ی A انجام می شد حرکت (هفت چرخشی) می گفتیم . من عشق این حرکت بودم.
حرکت رمزی Skate هم با دکمه B بود و دستاشو تندتند پایین بالا می کرد.این دو تا حرکت رو خودم بلدم می خواستم ببینم اگه کسی حرکت رمزی اون دو تای دیگه رو بلده به ما هم یاد بده.واقعا ممنون می شم.
در ضمن اگه هنوز هم عشق این بازی هستید می خواستم بگم که یک گروه با نام BoMbErGaMeS Soft پیدا شده و این بازی عالی رو برای Pc بازسازی کرده که واقعا بازی کردنش لذت بخشه و به طرفدارهای این بازی 100% توصیه اش می کنم.
این بازی با کاراکترهای بازی اصلی و با مراحل و موزیک ها و دشمنان و حرکت ها و افکت های گرافیکی زیبا و متفاوت با نسخه اصلی البته با گیم پلی مشابه بازسازی شده و با نام STREETS OF RAGE REMAKE از اینترنت قابل دانلود است.سال تولید این بازی 2000 - 2006 است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر