Recent content by Bahram

  1. Bahram

    خبر رسمی شرکت EA در حال افزایش قیمت سرویس EA Play است

    حداقل حقوق برای افرادی که تو فست فودی ها کار میکنن شده ۲۰ دلار و اونم فقط تو ایالت کالیفرنیا New $20 minimum wage for fast food workers in California set to start Monday قبلا ۱۶ دلار بوده.
  2. Bahram

    Xbox Forza Motorsport

    صداهارو یک دستی زدن.
  3. Bahram

    Xbox Forza Motorsport

    محتوای آپدیت:
  4. Bahram

    آقای Kareem Choudhry مایکروسافت را ترک کرد

    زمان وان معمولی تا وان اس یوسف مهدی بود که کار انباکسینگ اینارو انجام میداد. من ذهنم رفت رو اون برای همین. ولی درسته برای وان ایکس خودش بخش کوتاهی در خصوص سخت افزار صحبت کرد. برای سری ایکس هم که همشون بودن دیگه و یک چیزی گفتن. ولی در کل بیشتر برای کلاود شناخته میشه.
  5. Bahram

    آقای Kareem Choudhry مایکروسافت را ترک کرد

    نه. اون همون یوسف مهدی بود. یک موجود دیگست اون که الان رفته تو تیم سرفیس تا اونجارو نابود کنه :D
  6. Bahram

    آقای Kareem Choudhry مایکروسافت را ترک کرد

    به نظر من اگر نگیم تنها آدم درست و حسابی مایکروسافت، میشه راحت گفت یکی از معدود آدم های درست و حسابی بود که از مایکروسافت جدا میشه. هم از لحاظ دانش و هم از لحاظ کلاس کاری سطحش خیلی از باقی همکارانش قطعا بیشتر بود. یکی از اعضای اصلی و یا همون مغز متفکر خیلی از پروژه های مهم مایکروسافت مثل کلاود...
  7. Bahram

    Xbox Forza Motorsport

    آپدیت بعدی بازی دوشنبه معرفی میشه و سه شنبه هم میاد. این طور که قبلاً گفته بودن یک دونه پیست جدید به بازی اضافه میشه. امیدوارم بعد از اون برای آپدیت ماه June یک حرکتی زده باشن و تو شوکیس ایکس باکس نمایش بدنش.
  8. Bahram

    Multi Platform Assetto Corsa Evo

    من تا همین چند دقیقه قبل فکر میکردم هم شماره دوم داریم و هم evo. الان فهمیدم که ac2 اسمش شده evo :D امیدوارم این بار نسخه کنسولی حداقل از لحاظ فیزیک در حد نسخه PC باشه از همون اول.
  9. Bahram

    Multi Platform Suicide Squad: Kill the Justice League

    فصل اول بازی شروع شده و باید گفت راک استدی دوباره گل کاشته و یک چیزی بدتر از نسخه اصلی رو تحویل داده. واقعا این شدت از بد بودن کار سختیه. برای بازی کردن با جوکر باید ساعت ها گرایند کرد و کلی ماموریت فرعی رو انجام داد. بالانس درجه سختی که کلا بهم ریخته و بازی عملا هیچ چالشی نداره دیگه. از لحاظ...
  10. Bahram

    PlayStation Gran Turismo 7

    دیشب تونستم ماشین Afeela سونی که با همکاری هوندا تولید شده رو از نزدیک ببینم. به شدت ماشین جالب و هیجان انگیزی به نظر میرسه. چند تا عکس هم ازش گرفتم. امکان دمو کردن ماشین هم وجود داشت اما متاسفانه دیروز تایم خالی نداشتن.
  11. Bahram

    PlayStation Rise of the Ronin

    کدش رو دادن اگر اشتباه نکنم اما در جریان وضعیتش نیستم.
  12. Bahram

    امتیازهای Dragon's Dogma 2

    نمره بازی سنتر: ۹.۵/۱۰ برای پلی استیشن ۵ هم ثبت میشه.
  13. Bahram

    Multi Platform Dragon's Dogma 2

    بازی رو پلی استیشن ۵ (نسخه ای که من در جریانش هستم) افت فریم و یک سری مشکلات فنی داره. غیر از اون گوتی کانتندره :D پ.ن: نقد بازی سنتر هم همزمان با برداشته شدن ایمبارگو منتشر میشه.
  14. Bahram

    Multi Platform Alone in The Dark

    حالا که میشه در مورد بازی صحبت کرد اینو بگم که مشکل اصلی بازی به نظرم به یک سوم پایانی اون بر میگرده که عملا نامفهوم، مضحک و حتی کمدی میشه. کلا این استودیو توان کافی رو نداشته برای ساخت بازی و به نظر میرسه کل بودجه برای همون دو تا بازیگر نقش اصلی استفاده شده. حتی اینا نتونستن بقیه شخصیت هارو...
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر